Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyhin kirja  (Luettu 63343 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #75 : 10.08.2006 09:44:12 »

Juu, tiedän tapauksia joissa menestyvä mies on ensin väkivaltainen pojalle, sitten tämä pojalleen, ja tämä sitten naisille.. isien teot kostetaan kolmanteen ja neljänteen polveen.. olikos kommentteja buddhalaisuudesta tai universaalista uskonnosta?

Silmä silmästä, korva korvasta-oppi on varmasti menossa Lähi-Idässä kuten sanoin aikoja sitten, siellä kostetaan 2.maailmansotaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #76 : 10.08.2006 09:55:59 »

Blondin kosto on suloinen.  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #77 : 10.08.2006 10:04:28 »

Mitenkas on islaminuskossa jos hapaistaan perheen kunniaa, miksi et niista kerro JA VIELA TANAPAIVANA, muistathan oppineesi esim. Iranissa pistetaan tytot sakkiin ja yleisella paikalla kivitetaan kuoliaaksi, ja palestiinalaisisa kun pilkkoi tyttarensa koska tama vastasi naapurin pojalle jotain.(perheen kunnia)

Miten niin MINÄ oppinut Iranissa? idiot2
Minä en ole koskaan väittänyt olevani Iranilainen.
Minä en ole koskaan edes käynyt Iranissa.
Minä en ole edes muslimi. En ole koskaan edes väittänyt.

Ole hyvä ja etsi topicit, missä näin väitän. Smiley



Miksi et puhu kun tulee vieraita muslimille nainen ei saa tulla pois keittiosta jopa mies hakee kahvit vieraille,mina ja mieheni ollemme sen itse paikan paalla nahneet.
Itse Istanbulissa kaydessani Hilton hotellissa nain aamioaisella naita mustia linzoja,miehet soivat aamiaista, naisilla pari pikkulasta kasissa ja kylla oli vaikea syoda hunnutettuna, nostaa verkko kasvoilta joka suupalalla ja sylissa lapsilauma, kylla siina naisen palvominen on kaukana.
Muissa uskonnoissa en ole naita nahnyt, muut uskonnot ovat onneksi menneet eteenpain, kylla naisen oikeudet ovat suurimmassa osassa nollassa ja aivan heidan uskontonsa takia.

Luuletko ihan tosissasi, että musliminaisista ei tunnu erikoiselle 
ESIMERKIKSI kristittyjen tai juutalaisnaisten paljastava pukeutuminen ja miesten miellyttäminen seksiobjektina?
Onko se todellista vapautta?

Mikä sinua eri kulttuurien ja uskontojen erilaisissa tavoissa kauhistuttaa?

Miksi sinä et voi vain hyväksyä, että eri kulttuureissa ja uskonnoissa on erilaisia tapoja, erilaisia näkökantoja ja mielipiteitä,
eivätkä he ole sen huonompia ihmisinä tai sen enempää väärässä kuin oikeassakaan kuin sinäkään? idiot2


Tata tarkoitan probagandalla jota sina yritat levittaa tahallisesti.

Eiköhän tämä sinun koko viestisi kerro omasta puolestaan.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 10:13:11 kirjoittanut Asterix » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #78 : 10.08.2006 10:07:04 »

Maailmankaikkeudessa on ollut taisteluja, joiden ansiosta valta on vaihtunut alkuperäiseen Jumaluuteen, mutta tästä kerrotaan myöhemmin kirjoissa.

*Tällaista lupailee tuo soul tuolla. En malta odottaa! Myöhempiä Ilmoituksia on siis tulossa!  angel angel :angel:Long live Pohjolan valo!
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 10:28:31 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #79 : 10.08.2006 10:20:11 »

En ole vaittanytkaan, etta toiset ovat huonompia ja toiset parempia.
Olen mielestani oikeassa, etta jos on kuuma niin SAA pukeutua kevyesti ja vahiin vaatteisiin, mutta joissain uskonnoissa sita EI SA tehda, on siveyssyyt...naiset voidaan TAPPAA siita syysta.
Mutta kuten jo kirjoitin, etta pidan kovasti Hippokrateen lauseesta:
YMMARRYS, TIETO JA OIVALLUS EI RIITA, mielestani oivallus on muutettava eettiseksi velvollisuudeksi.
Uudet ajat ovat alkaneet, kosmos maaraa nyt meille lait, en mina yksin etka sina yksin me kaikki yhdessa voimme voimme valita suunnan, jossa me kaikki paatamme yhdessa oivallettuamme kosmoksen lait.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #80 : 10.08.2006 10:28:23 »


Olen mielestani oikeassa, etta jos on kuuma niin SAA pukeutua kevyesti ja vahiin vaatteisiin, mutta joissain uskonnoissa sita EI SA tehda, on siveyssyyt...naiset voidaan TAPPAA siita syysta.
Mutta kuten jo kirjoitin, etta pidan kovasti Hippokrateen lauseesta:
YMMARRYS, TIETO JA OIVALLUS EI RIITA, mielestani oivallus on muutettava eettiseksi velvollisuudeksi.


Hehehe.... Oletkos koskaan kokeillut burkhaa? Wink

Minä olen ja se on itse asiassa erittäin viileä asuste
ja käytännöllinen kaiken kuivan lentävän hienon pölyn
kannalta, joka Lähi-Idän alueella on ihan tavallista.

Ymmärrys, tieto ja oivallus ei todellakaan riitä. 2funny Cheesy



Tietoa Islam uskoisita maista (Wikipedia);

Islam (arab. الإسلام, al-islām) on monoteistinen ja yksi maailman suurimmista uskonnoista ja maailman nopeimmin kasvava uskonto.
Se sai alkunsa Arabian niemimaalla 600-luvun alkupuolella.
Nykyään suurin osa maailman islamia tunnustavista eli muslimeista on etniseltä taustaltaan muita kuin arabeja.
Muslimeita oli vuonna 1993 1,1 miljardia. Arviot muslimien lukumäärästä vuonna 2005 liikkuvat pääosin välillä 1,3–1,5 miljardia.

Synnyinseutunsa Arabian niemimaan lisäksi islam on valtauskonto myös Turkissa, Iranissa, Bosnia-Hertsegovinassa, Albaniassa, Azerbaidžanissa, eräissä Etelä-Venäjän tasavalloissa (Tšetšenia, Tatarstan, Baškortostan, Dagestan jne.), Keski-Aasiassa, Pohjois-, Itä- ja Länsi-Afrikassa sekä monin paikoin Etelä- ja Kaakkois-Aasiassa (Pakistan, Indonesia, Malesia jne.). Lukumääräisesti mitaten eniten muslimeita on Indonesiassa.

(Yllätys, yllätys! Cheesy Ei suinkaan Lähi-Idän alueella edes! Grin)

Tästä voi jokainen päätellä, että hunnutettuja naisia löytyy
Islam uskoisista maista vain murto-osa.

Toinen facta on se, että Islamin uskossa on omia suuntia ja alaryhmiään
aivan kuin kristinuskossakin.

Kristinuskosta löytyvät esim. Jehovalaiset, Helluntailaiset jne. joita kutsutaan kristillisiksi ääriryhmiksi.
Jokainen silti tietää, että kaikki kristilliset suunnat eivät ole niin radikaaleja, eikä monikaan kristillinen suunta hyväksy näitä ääriryhmiä.

Sama kaava pätee myös islamin uskoon.
Siellä on ovat sunnit, šiiat, salafit, deobandit jne.



Tässä tietoa Islamin suunnista suppeasti (Wikipedia);

Islam jakautuu kahteen pääsuuntaukseen, sunnalaisuuteen ja šiialaisuuteen, joiden sisällä puolestaan on erilaisia koulukuntia ja lahkoja. Lisäksi on ahmadiyyalaisia ja druuseja. Sufilaisuus on mystiikkaa korostava islamin suuntaus, jonka seuraajia löytyy niin šiialaisten kuin sunnien joukosta.

Poliittiset radikaali-islamilaiset liikkeet ja aseelliset ryhmät (kuten Al-Qaida) nojaavat pääasiassa fundamentalistisiin islamilaisiin suuntauksiin, kuten wahhabismiin eli salafi-suuntaukseen tai intialaisen deobandi-koulukunnan opetuksiin.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 10:54:33 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #81 : 10.08.2006 11:21:04 »

Vanhanaikaisia oppeja.

Ajat muuttuu, kuomaseni.

Näinpä. Smiley

Saapa nähdä, mikä uskonto/uskomus tulee nousemaan tämän "uskonpuhdistuksen"
jälkeen, koska ihmiset todella ovat heräämässä todellisuuteen sekä kristinuskon, talmundin että islamin suhteen
ja iso osa ihmisistä alkaa olla kyllästyneitä sotiin näillä uskonnollisilla syillä?

Kutsun tätä aikaa "uskonpuhdistukseksi" juuri siksi,
että näiden vanhojen uskontojen edustajat todella joutuvat nyt
katsomaan peilikuvaansa ja esim. nyt tämä tilanne Lähi-Idässä on saanut monen kristityn vatsan kääntymään nurin ja kuten myös monen islamistin.

Tämä tilanne on monelle epäuskoinen ja totaalisen yllättävä
ja tapahtunutta on vaikea uskoa todeksi ja sille etsitään koko ajan
lähes paniikin omaisesti syitä.

Uskon sen olevan aika normaali reaktio,
kun kaikki tuttu ja "turvallinen", mihin on uskonut tässä maailmassa,
hajoaa käsiin.

Onko se sitten sen Pohjolan Valon aika koittanut? Smiley
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #82 : 10.08.2006 11:26:08 »

Kuten olen jo aiemmin jossain maininnut, minusta nuo uskontojen säännöt, kuten kosher ruuat, ympärileikkaukset (ai niin, siinä ketjussa) ja burkhat/yksinkertaisemmatkin hunnutukset ovat alunperin lähtöisin käytännön hygienia yms syistä. Ne ovat vaan sitten ihmisten typeryyden takia muuttuneet ehdottomiksi laeiksi.

Mutta mitä tuohon Asterixin ja Diamondin kiistaan tulee, minusta on hyvin kuvaavaa, näin niinkun maailmanpoliittisesti, että teillä on molemmilla niin vahva kanta, ettette te pysty myöntämään "oman puolen" tekemiä vääryyksiä. Ihan niinkuin myöntämällä jotenkin oikeuttaisi ne toisen puolen karmeat teot. Vaikka aivan varmasti molemmilla puolilla on niin sekopäitä sotahulluja, kuin aivan tavallisia ihmisiä, jotka eivät halua toisen puolen siviileille mitään pahaa. Israelilla vaan on tässä leikissä paremmat aseet.

On kauheaa että YK, EU eikä muutkaan länsimaiset yhteisöt tee mitään tämän kiistan ratkaisemiseksi, ja on kauheaa ettei Israelia uskalleta kunnolla panna vastuuseen. Silti, ei siellä Hizbollahin puolellakaan mitään pulmusia olla!!! (ja jos heillä olisi Israelin arsenaali, niin tilanne olisi aikalailla toinen)

Ja vielä tuohon Hitler-juttuun, minusta Hitler oli tavallaan ihmiskunnan tilaama hahmo, joka ei välttämättä ollut mitenkään "paha" sielu. Minusta hän saattoi hyvin olla joku, joka suostui uhrautumaan paskaduunin tekijäksi rakkaudesta, koska ihmiskunta jostain syystä tarvitsi/halusi tuollaisen karmean kokemuksen.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #83 : 10.08.2006 11:36:43 »

Tai sitten voidaan kysyä mikä Asterixissa ja Diamondissa itsessään tuntee vetoa juuri tiettyyn kulttuuriin ja panee puolustelemaan sitä. Oppi vai kulttuuri ja ihmiset sinänsä-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #84 : 10.08.2006 11:37:19 »


Ja vielä tuohon Hitler-juttuun, minusta Hitler oli tavallaan ihmiskunnan tilaama hahmo, joka ei välttämättä ollut mitenkään "paha" sielu. Minusta hän saattoi hyvin olla joku, joka suostui uhrautumaan paskaduunin tekijäksi rakkaudesta, koska ihmiskunta jostain syystä tarvitsi/halusi tuollaisen karmean kokemuksen.



Juu, justiinsa näin. Sinä sen sanoit.  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 10.08.2006 11:39:17 »


Mutta mitä tuohon Asterixin ja Diamondin kiistaan tulee, minusta on hyvin kuvaavaa, näin niinkun maailmanpoliittisesti, että teillä on molemmilla niin vahva kanta, ettette te pysty myöntämään "oman puolen" tekemiä vääryyksiä. Ihan niinkuin myöntämällä jotenkin oikeuttaisi ne toisen puolen karmeat teot. Vaikka aivan varmasti molemmilla puolilla on niin sekopäitä sotahulluja, kuin aivan tavallisia ihmisiä, jotka eivät halua toisen puolen siviileille mitään pahaa. Israelilla vaan on tässä leikissä paremmat aseet.



Itse asiassa, minä en ole mitenkään Hizbollahin puolella tai edes islamistien puolella.

Minua vain inhottaa sotarikokset, olivat ne sitten tehty kenen puolelta tahansa.
Tässä ko. konfliktissa Israelin ja Lebanonin välillä valitettavasti Israel on syyllistynyt niihin enemmän ja törkeämmin.
Sillä on myös hallussaan arsenaalia, millä toteuttaa ne.

Minun hommani on sattuneesta syystä dokumentoida ne ja voin sanoa,
että kovin mukavaa se ei ole.

Olen joskus epäsuorasti viitannut, itse asiassa aika montakin kertaa, mutta minulla virtaa erittäin vahvasti juutalainen veri suonissani. Grin

Tosin en kuulu mihinkään uskontoon.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #86 : 10.08.2006 11:52:01 »

Oliko tuo vitsi vai totta Asterix?

Minä en todellakaan vitsaile.
Tuo juutalaisuus minussa on juuri syy,
miksi en ole sitä edes kovin mainostanut täällä
tai missään muuallakaan.

Se on poliittisesti itseasiassa pirun kökkö juttu.

Itse asiassa minun taustaani liittyy oikea
uskonnollinen scandaali.
Kerron siitä sitten ehkä joskus,
kun pölyt hiukan laskee.

En kuulu mihinkään uskontoon virallisesti tai edes epävirallisesti.
Verestä, niistä parista, en vain pääse eroon.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #87 : 10.08.2006 11:54:57 »

Ja minulla virtaa Karjalais-Savolainen veri.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #88 : 10.08.2006 12:15:21 »

Ja minulla virtaa Karjalais-Savolainen veri.

Lainaus diamond 3.maailmansota
Lainaus
sitapaitsi olen supisuomalainen-jos nyt aitini aatelislukua oteta huomioon

Hmmm...? :Smiley
Näyttää ystävällemme Ritarihuone olevan tuttu..?
Kas aatelinen nainen nai Karjalais-Savolaisen..?
Vai oliko vallas nainen aatelinen Karjalainen..?
Aatelisesta Savolaisesta, sa kas kuullutko koskaan..?
Kas on täs' meil arvoitus suur
Puppuako koko juttu..?
 
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #89 : 10.08.2006 12:26:08 »

Ja mikahan sinulla on toi toinen puoli, kun Lebanonissa on sukulaisia, molemmin puolin rajaa, itse niin kirjoitit.
Totta on aitini aatelisjuuret, vaikka han on syntynyt Savossa ja isani karjalassa, en nyt viitsi tahan pistaa syntymatodistusta.
Mutta tama ei varmaan kuulu asiaan, niinkuin sinunkaan kommentit.
(pupuksi olet laittanut kaikki minun kommentit)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: