Sivuja: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117899 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1635 : 16.11.2010 08:26:19 »

Näin viime yönä unta, jossa olin äitini luona auttamassa häntä muutossa.
Hän oli alkanut piilottelemaan tavaroita. Vaikka yritin kysyä, missä jotkut tietyt
tavarat olivat, hän ei tiennyt. Ja löysin niitä pikku hiljaa kuitenkin mitä kummallisimmista
paikoista.

Hän on kyllä tosiaan muuttamassa, mutta tavaroita ei ole ainakaan tähän asti vielä piilotellut.
Mitä tästä voisi tulkita ?

Kiitos etukäteen  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1636 : 16.11.2010 15:42:21 »

Näin viime yönä unta, jossa olin äitini luona auttamassa häntä muutossa.
Hän oli alkanut piilottelemaan tavaroita.

No jopas jotakin! Mitähän noi planeetat tuolla taivaalla tekevätkään koska mun unissa oli myös sama meno päällä! Shocked

Olimme siis muuttamassa, ja kaikki tavarat piti hävittää/piilottaa. Muistan kun minua pyydettiin polttamaan jotain verhoja tms eivätkä ne meinanneet syttyä Cheesy

Unessani myös edesmennyt koirani oli haudattu mummoni pihalle, matalaan multaan, ikäänkuin vaan kummun sisään. Kummun päällä oli vinoja vaaleanpunaisia raitoja.
 Minä tallasin haudan päälle ja isä kielsi ettei niin saa tehdä. Jäi mieleen myös sellainen mielikuva joistan täytekekseistä joissa oli se täyte sellaista pinkkiä, niitä tarjoiltiin unessa koiran hautajaisten yhteydessä...
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1637 : 17.11.2010 11:52:44 »

Näin viimeyönä semmoista unta, että olin menossa jonnekkin lomalle. Lentokone jätti meidät (mun vieressä oli joku jota en silleen nähnyt) merelle lähelle rantaa. Ranta oli jyrkkä, ja siinä oli mäntyjä ja kiviä, sekä turvetta. Meidän piti uida sinne lomarantaan jossa oli vaaleaa hiekkaa ja palmuja.

Saarella oli korkea puurakennus josta ihmiset pystyivät hyppiä laskuvarjoilla mereen ja rakennuksen päältä johti joitain ikäänkuin sähkölinjoja viistosti mereen. Laskuvarjoilijat hyppivät 'vaijerien/linjojen' alla. Ihmettelin vain että nehän saattaisivat esim. vahingossa osua sähköihin.
  Laskuvarjoilijoita varten oli veden pohjaan vedetty joku 'varoitusmatto' että uimarit tietäisivät pysyä poissa siltä laskuvarjo'kaistalta'. Minä ja se joka oli siinä vieressäni, uimme jollain leveällä uimakellukkeella josta oli ilma lopussa. Minua häiritsi se, että ilma oli kellukkeessa kertynyt siihen keskelle ja yritin puristaa sitä kokonaan pois, mutta se toinen siinä vieressäni sanoi ettei saa sillä hukumme muuten. Ranta laskuvarjoilijoineen näkyi todella kaukana ja ajattelin etten kyllä siihen vieressä olevaan rantaakaan halunnut nousta koska siinä oli limaisia kiviä ja jätin kellukkeen rauhaan.

Sitten seuraavaksi olinkin siellä rannassa. Kiipesin sinne ylös torniin. Siinä eräällä keskitasanteella oli joku ihminen taas, en tunnistanut. Hän oli löytänyt maasta jonkun jutun ja minä sanoin hänelle että se on jonkun  eläimen ulostetta.... Hän ei uskonut.

Seuraavaksi olin siellä ylhäällä tornissa ja siellä oli joku thaimaalainen mies jolta kysyimme että missä on vessa. Hän osoitti tornin vieressä olevaa leveää poikki leikattua bambua tjn Cheesy Ajattelimme ettei tuota voi käyttää vessana ja menimme takaisin alas. Keskitasanteella kaverini löysi taas jotain maasta ja taas sanoin hänelle ettei sitä kannata ottaa ja silloin hän tajusikin ja häntä alkoi ällöttää.

Kohta olin rantavedessä. Ilma oli muuttunut aurinkoisesta vähän pilviseksi ja äitini seisoi rannalla. Laskuvarjoilijoita tms ei rannalla näkynyt enää. Hiekkakaan ei ollut enää valkoista vaan tummaa, ja vesi oli sameaa.
  Vedessä oli kanssani sisko sekä molemmat veljeni. Yritin matalasta vedestä etsiä pienimmälle veljelleni simpukoita koska kyseisessä paikassa oli kuulemma isoja sellaisia. Sanoin veljelleni löytäneeni sellaisen, mutta kun nostin sen pintaan niin se olikin mutainen kookopähkinänkuori. Itse en pahemmin pettynyt vaan nauroin, mutta veljeni pettyi hieman. Seuraavaksi löysin kuitenkin valkoisen simpukan jossa oli punaista. Siinä sitten ihastelimme sitä.
  Sitten äitini huusi rannalta että minun pitää vahtia veljeäni ettei tämä mene kaislikkoon koska siellä on lasinsiruja kuulemma, hän sanoi myös että minun pitää mennä katsomaan onko siellä niitä lasinsiruja.... Kävin katsomassa, siruja ei ollut mutta kaislikkoon päin mentäessä veden pohja syveni hiukan ja pohja muuttui hiekan sijaan kivikkoiseksi, ilmoitin asiasta äidille.
  Uiskentelin vielä hetken aikaa hieman syvemmälläkin ja sitten tallasin sille laskuvarjomatolle ja joku kehoitti minun olla astumatta sille. Sitten se uni taisi loppua...
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1638 : 17.11.2010 15:56:59 »

Viime yön unen pariin kohtaan toivoisin tulkinta-apua. Smiley

Katselimme mieheni kanssa taivaalla olevaa ufoa, hyvin erikoisen näköinen härveli se oli.
Sitten seuraavassa hetkessä, olento sieltä aluksesta tuli meidän parvekkeelle. Siinä ilmassa se vain leijui ja katseli meitä. Katsoin sitä tarkkaan, enkä pelännyt. Se vain oli siinä. Vähän casper-kummituksen näköinen mutta oudompi. Smiley Ja lähdimme partsilta pois.

Viimeisessä kohdassa ennen heräämistäni:
Tunsin ja tiesin tarkkaavaisuushäiriöni. Ajattelin, että siitä huolimatta, tai jopa sen johdosta, pystyn rempata makuuhuoneeni todella hyvin ja ilman ongelmia. Ajattelin maalata yhden seinän vaaleanpunaiseksi (jota väriä en ikänä käyttäisi).

Eli hmm, tuo ensimmäinen uni taisi olla vastaus pelkoihini jota pyysin unen kautta.
Henkiolennot vain tarkkailevat ja ovat, eivät tee mulle pahaa. Sitähän uni voisi tarkoittaa.. (?)

Makuuhuoneen vaaleanpunainen väri mietityttää, mikähän voisi olla sen tarkoitus? Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1639 : 17.11.2010 21:21:57 »

Vaaleanpunainen on universaalin rakkauden, mutta myös sydän chakran väri vihreän ohella. Jotenkin se kuitenkin liittyy sinun tunne-elämääsi.

 Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1640 : 18.11.2010 08:39:50 »

Unissani löysin kaksi uutta vaatehuonetta/varastoa makuuhuoneestani.
Mun makuuhuoneen yksi seinä on täynnä kaappeja ja siihen keskelle oli ilmestynyt ovi, joka johti vaatehuoneeseen. Taisin sinne hyllyille vaatteita laittaakin. Samaisesta komerosta lähti vielä yksi ovi, ja siellä oli pieni huone tai siis koppi, vähän niinkuin varasto. Tämä vaatehuone kuitenkin hävisi, vaatekaappien rivistö muuttui taas ehjäksi.

Toinen vaatehuone löytyi samalta seinältä missä on ovi eteiseen. Sen läpi olisi pystynyt kulkemaan eteiseen. Se muistutti enemmänkin varastoa, tai siellä olla jokin lautakin seinään nojailemassa. Pölyinen ja käyttämätön.

Muistan miettineeni, että kas kun en ole näitä ennemmin huomannut, mutta kiva kun nyt löytyi. Ajattelin, että voisin häkkivaraston tyhjentää ja siirtää sieltä tarpeelliset tavarat tähän uuteen varastoon.

Mun unikirjassa makuuhuoneesta sanotaan näin: Erään Sielun Asuinsijan huoneena makuuhuone edustaa henkilökohtaisia salaisuuksia ja muistoja, jotka liittyvät yleensä sukupuolisuhteisiin.
Vaatehuonetta ei kirjassa mainittu. Myöhempi uni oli kylläkin jotenkin seksuaalisviritteinen...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1641 : 18.11.2010 11:07:31 »

näin taas samasta eksästä unta.  Huh
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #1642 : 18.11.2010 11:36:05 »

No nyt mä tarvitsisin välillä selvennystä. Mitä tästä teille heijastuu?

Edellisyönä näin unta että olin jonkinlaisella luontopolulla lapsiryhmän kanssa. Sillä porukalla oli vetäjänä tumma hoikka mies. Ihan ok näköinen. Olin apurina, ikäänkuin opettelemassa lastenohjaajan ammattiin. Ja siis miehen hiukset olivat tummat, ei iho. Polulla kulkiessamme löysin metsästä pienen kissanpentupesueen, (n. 4-5 kpl) ja olisin halunnut jäädä hoitamaan niitä, koska emoa niillä ei ollut. Kuitenkin niistä tuli yhtäkkiä koiria, ja sitten en enää ollutkaan varma että kumpiako ne olivat. Muistan vain, että otin niistä yhden syliin ja hoivasin. Se muistaakseni yritti purra, mutta sain rauhoitettua sen. Olen siis oikeastikin kissa-ihminen, koiria opin vasta tässä takavuosina ymmärtämään. Tulimme metsästä pois, ikäänkuin alueelle, missä oli erilaisia kauppoja ja kauppakeskuksia. Ihmisiä meni, niinkuin nyt sellaisissa paikoissa aina menee. Paikka/kaupunki ja ihmiset olivat tuntemattomia. Näin auton, millä meidän piti lähteä kotiin, tai siis vain minun, ne lapset jäivät sinne. Muistaakseni auto oli vaaleansininen, henkilöauto kuitenkin. Muistan kun siinä seisoin, mies oli kumartuneena lapsen puoleen ja ilm. hyvästeli, ja katsoi yhtäkkiä minuun. Katse oli jotenkin merkityksellinen, hän oli kuin jollain lailla opettajani, ja kuitenkin tunnistin hänet kumppanikseni. Tulevaksi siis. Katse oli myös seksuaalinen. Valve-elämässä en tunne häntä, kasvot ja kaikki oli täysin oudot.



Viimeyönä näin taas unta miehestä, hän oli myös hiuksiltaan tumma, ne olivat laineikkaat ja hyväkuntoiset. Mies oli pitkä, hyvin vahva ja isokokoinen, ei kuitenkaan kehonrakentajamainen. Hän oli myös hyvin komea. Ja hänkin toimi opettajana, tälläkertaa aikuiskoulutuskeskuksessa. Olin mennyt kurssille, missä opin kondiittorin ammatin, ja muistan kun ihmettelin, että hyvänen aika kun laitteet on isoja millä kakkuja yms. tehdään. Ne lähinnä muistuttivat teräksestä tehtyjä ilmastointiputkia, halk. n. 1-1,5m..  Grin Kiasus!!! Tämäkin mies kiinnitti huomiota, koska hänenkin katseessa oli jotain samalla vaarallista ja seksuaalista. Ei päästänyt ns. lähelle, mutta näin kiinnostuksen katseesta. Ja mikä jännää, unessa korostui hänen kehon vahvuus ja lihaksikkuus, varsinkin reidet. Housut olivat kuin tarkoituksella kireät juuri reisistä, että näin niiden lihaksikkuuden.


Jaa-a, tässä olen kahlaillut noita osioita läpi, ja nousee sieltä elementit; omin jaloin seisominen, elämä omassa hallinnassa, ja ilm. oma maskuliininen puoli on hyvin vahva.

Vielä siitä ulkonäöstä (painotan tarkoituksella, koska oli unessa niin korostunut), tämä jälkimmäinen oli keskitasoa paljon korkeammalla, eli niitä miehiä, jotka vie jalat alta, halusi tai ei. En tiedä tajuatteko mitä nyt tarkoitan, sellainen tietty komeus mille ei edes kantaja itse mitään voi. Ja mitä tarkoittaa hiuksien tummuus? Oikeasti en edes pidä tummahiuksisista, enkä ruskeista/tummista silmistä, niitä on niin saakelin vaikea lukea. Hänkään ei ole valve-elämässä kukaan oikea ihminen. Eli mielikuvitusta koko jannu. Olisikin oikea... Grrr...  Tongue
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #1643 : 20.11.2010 12:36:32 »

Heräsin tänään unestani itkien. Se oli mielestäni varoittava uni, mutta en osaa sanoa, mistä se varoittaa, ja se vaivaa minua.

Unessa olin junassa matkalla jonnekin. Mukana oli myös mieheni ja kolme kaveripariskuntaamme. Meillä oli oikein mukavaa matkalla. Juna pysähtyi jossain pienellä pysäkillä ja kaikkien käskettiin mennä ulos junasta vartiksi. Jätimme tavaramme sisälle junaan. Asemalla ollessamme mieheni sai yhtäkkiä jostain päähänsä, että meidän on harrastettava juuri nyt seksiä aseman pihalla.  Huh Hän riisui itsensä ja minut ja yritti, mutta kaikki tuijottivat meitä ja nauroivat meille. Sanoin, että emme voi harrastaa seksiä, koska meillä on vain vartti aikaa ja kaikki katsovat. Aloimme pukea ja minulle pukeminen oli jostain syystä erittäin hankalaa. Ajattelin, että emme voi myöhästyä, koska kuulutus tulee ennen kuin juna lähtee. Mitään kuulutusta ei tullut ja minusta alkoi vaikuttaa, että vartti on jo kulunut. Lähdin juoksemaan laiturille ja mieheni tuli perässä. Yhtäkkiä juoksuni muuttui erittäin hitaaksi. Näin junan ja heilutin sille. Huomasin, ettei miestäni näkynyt. Ajattelin jäädä junan eteen hetkeksi seisomaan, koska eihän juna nyt minun päälleni voi ajaa. Sitten aloin pelätä, että entä jos minua ei huomatakaan ja juna ajaa päälleni. Lähdin etsimään junan ovea, mutta sitä ei löytynyt mistään. Juna alkoi liikkua ja aloin itkeä. Kaikki tavarani jäivät junaan, mitä nyt voin tehdä? Näin mieheni juoksevan jostain ja minä vain itkin. En tiedä, mitä olisin tehnyt, olisin niin älyttömästi halunnut päästä mukaan junaan.

Olikohan unessa mitään vinkkiä siitä, mihin myöhästymiseni olisi saattanut liittyä? Mistä olisin vaarassa myöhästyä oikeassa elämässä?
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #1644 : 20.11.2010 23:49:09 »

Mä jatkan näistä tummukoista uneksimista.. Ihan käsittämättömän toistuvaa, joka kerta vain jannut on eri henkilöitä. Viimeöinenkään ei ole kukaan oikeasti elävä. Ja ihan nyt sitten jo ihan suoraa seksiä tihkuvaa kohtaamista ennen, rökitin henkisesti kaksi eksääni.  Shocked Mulla on valveillakin järkyttävät energiat, ja oon laittanut viimeiset 2-3 vko ihmissuhteita ruotuun urakalla, ja nyt se agressiivinen energia jatkuu uniinkin..  Huh
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1645 : 21.11.2010 12:28:37 »

Minä taas toissa yönä matkustin Turkuun bussilla ja unohdin matkatavarani bussin tavarasäiliöön. Bussi jatkoi matkaansa Tampereelle. Turussa sitten kuljin kaupungilla mukulakivikatua ja laskin loppupeleissä takapuolellani sitä mukulakivikatua alas, koska se oli alamäki. Oli aurinkoinen päivä ja vieressäni kulki eräs ystävättäreni, joka ei todellakaan asu Turussa.

Menimme jonnekin taloon, jossa yritin saada selville bussin ajoreittiä ja puhelinnumeroa, että saisin ilmoitettua unohdetuista tavaroistani. Etsin tietokoneella netistä infoa, ja sieltä sainkin selville bussin ajoreitin. Huoneeseen tuli kesken kaiken eräs nainen (tunnistin hänet kasvoista), noin viisissäkymmenissä ja hänen paitansa oli toisen rinnan kohdalta märkä. Rinta vuosi maitoa, vaikkei naisella ollut ketään imetettävän ikäistä lasta. Hän oli turhautunut siihen, mutta sanoi, että se vaan tekee niin, eikä lopeta. (nyt kirjoittaessa mieleeni tuli rintasyöpäepäily tai kasvainepäily).

Jatkoin miettimistäni miten pääsisin noutamaan tavarani Tampereelta. Toiset ehdottivat linja-autoa, mutta sanoin sen olevan aivan liian hidas. Olin lähdössä omalla autollani, joka unessa oli punainen urheiluauton tyylinen. Muut olivat hieman vastaan. Olin kuitenkin päätökseni tehnyt.

Hetken päästä tuntemattomatkin ihmiset tulivat hyvästelemään minut ja toivat lähtiäismuistoiksi kaikennäköisiä asioita. Jopa omien lasteni päiväkotilapset toivat minulle piirustuksia ja askarteluja, mutta myös se ainoa miespuolinen hoitaja oli hyvästelemässä minua. Hän oli kovin haikean ja ikävöivän näköinen. Olin kovin kummissani tästä. Seisoin auringon valossa luhtitalomaisen talon pitkällä parvekkeella ja sinne ihmiset tulivat minut hyvästelemään. Erittäin hyvin muistan vanhan pariskunnan, joista rouva mittaili minua silmillään kuin ottaen mittoja. Hän sanoi kutovansa/neulovansa jotain ja toivoi sen olevan sopiva. Langat olivat luonnonvalkoiset.

Olen siis jättämässä taakseni jonkin jakson elämässäni. En vain käsitä, että minkä. Ja yleensä olen Turusta nähnyt vain painajaismaisia unia (juossut lasteni kanssa exää karkuun tms.) tai haikeita unia, kun en voi kauniiseen kaupunkiin muuttaa exän takia, vaikka unelmieni talo unissa on Turussa ollut.  Shocked Lapsiani unessa en nähnyt.

Mikään muu kaupunki ei unissani ole näin voimakkaasti esillä ollut koskaan. Enkä ehtinyt Turussa asua kuin noin 2 vuotta. Tosin paljon siellä asuessani ehti tapahtua.

tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1646 : 21.11.2010 17:26:35 »

Voiko enää säälittävämpää (ja omituisempaa) unta nähdä:
näin unta BIG BROTHER -talosta!  uglystupid2
sieltä tuli niitä tämän kauden tyyppejä ulos, Marika jäi viimeiseksi eli voitti, ja minäkin kai olin siellä talossa sisällä hetken aikaa.  Grin
Sitten siinä kauhisteltiin, miten kamalaa oli tulla takaisin "ihmisten maailmaan" sen kokemuksen jälkeen.

Vähänkö sisältökoyhiksi alkaa nämä unet muuttua, eikö parempia aiheita vois löytyä...?  Tongue
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1647 : 22.11.2010 12:36:51 »

Aaarghhh! Olin viime yönä BigBrother-talossa. En edes katso ko ohjelmaa ... en ole katsonut koskaan yhtään jaksoa vaan kääntänyt aina kanavaa kun se alkaa ja nyt olin siellä itse.  Holhottu löhöily örvellys ei ole mun juttu eikä kännisten sekoilut ja satunnaisen seksin tirkistelyt kiinnosta yhtään. Mitä mie nyt oikein meinaan - oonko tulossa kipeeksi vai pitäisikö hankkia elämä idiot2

Joku muukin siis näkee tällaisia unia! No, oon minä kyllä joskus Kauniista ja Rohkeistakin unta nähnyt, että en sitten tiedä kumpi on parempi...  Grin idiot2 Ei kai noita turhan vakavasti kannata ottaa, aivotkin välillä löysäilee ja on vapaalla, tarjoaa "kevyemmän" sisällön unia...  2funny
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1648 : 23.11.2010 13:43:06 »

Näin viimeyönä taas useampaa unta, mutta muistan vaan sen viimeisimmän. Istuin jonkun pöydän ääressä jossa oli luokkalaisiani, ja alahuuleni puutui ja turposi sivusta. Yritin vaan peittää sitä sitten kädellä ja selitin luokkalaisilleni miten outoa tuo oli.

Aivan, nyt muistui mieleen myös sellainen pätkä, että huuli turvoksissa kuljin myös ala-asteeni puukäsityöluokassa Cheesy

Sekä ennen näitä huulen puutumisia kuljin tietä pitkin, jonka varrella oli vanha maitolaituri (semmonen missä on ihan ovi jne), on siis oikeasti olemassa tie maitolaiturineen.... Olin kuulevinani jotain ääntä sieltä pikku hökkelistä ja kun avasin sen oven, se olikin muuttunut huussiksi. Huussin se istuinreikä oli peitetty valkoisella liinalla ja luulin että sinne 'säiliöön' oli jäänyt lintu kiikkiin. Kuuntelin siinä hetken muta mitään ei kuulunut. Näin myös että siihen ns istuimeen oli leikattu linnulle linnunmuotoinen kolo josta se pääsisi kulkemaan... Sitten lähdin siitä vaan pois.

Ainiin, ja toissayönä näin unta, jossa oli kylän seuratalolla. Siellä oli muitakin ihmisiä ja meidät lukittiin sinne. Jostain katon rajasta aukesi luukku josta ilmestyi värillisiä muovipusseja. Joku murhaaja ilmestyi paikalle ja ihmiset olivat shokissa liikkumattomina istumassa pöydän ääressä, kun murhaaja selitti heille että jokaista ruumista varten on varattu tietyn värinen pussi. Minua murhaaja halusi puukottaa vatsaan. Muille uhreille hänellä oli myös joku suunnitelma jokaista kohtaan.... ;d'


PS. Tuo viimeöinen huulen puutuminen unessa johtui ilmeisesti siitä että mulla oli käsi suun alla silleen jännästi, huomasin sen kun heräsin Cheesy
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1649 : 23.11.2010 14:35:26 »

Näin olevani jonkinlainen punaisiin pukeutuva agentti jossain Kaukoidässä, nimeni oli jostain syystä Malachai ja mun piti välttää jotain tyyppiä joka ajeli pitkin kanaaleja jokilaivalla. (Niitä jokilaivoja oli siinä unessa suunnilleen joka paikassa.) Hiippailin pitkin rakennuksia ja joku tummapintainen neito saarnasi mulle jotakin, sitten tämä jokilotjatyyppi tulla rysäytti laivallaan päin laituria, menin humauttamaan tätä hyypiötä ensin jollain puomilla, sitten nyrkeillä mutta heräsin kesken kaiken enkä tietysti sitten saanut tietää kumpi voitti. Sad
tallennettu
Sivuja: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: