Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119280 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1230 : 13.06.2010 18:52:35 »

Ehkä unet ovat alitajunnan ja sielun lahjoja yksilölle.

Kuulosti hyvin mielenkiintoiselta nuo unet ja varmaan voit käyttää niitä kirjoittamisen lähteenä (olen saanut käsityksen että kirjoitat jossain muodossa, en tiedä onko käsitys oikea ja ei tarvitse edes sanoa...)


Kultasydäminen Alkuperäiskansa kuulosti ihanalta smitten

Joskus päänsärky on merkki siitä, että pää on prosessoinnut jotain merkityksellistä tietoa täysilaidallisen, ja se nyt on vaan tämän sinänsä hedelmällisen asiantilan yksi pieni ikävä sivutuote. (ellei se sitten ole tyyliä helvetillinen päänsärky, jota en kenellekään soisi....kertakin sitä on tarpeeksi...no, selvitty on siitäkin...)

Kyllä olet aamunsäde saanut ihan oikean käsityksen. Sana tuo ainakin osaltaan leivän mun pöytään. Onneksi päänsärkykin on lähtenyt, tuntui tosiaan, että sain sellaisen faktapakettitäyslaidallisen. Olen tosi kiitollinen unimaailmastani, se on symbolisuudessaan yleensä suht selkeä ja rikas. Vrt. appiukkooni, joka näkee usein unta siitä, kuinka valitsee kaupassa ruokatavaroita tai maksaa kassalla plussakortilla  Tongue

Kiitos Nikki päätelmistä! Atropoksesta olet tainnut aiemminkin mainita minulle. Voimakas tekemisen meininki ja halu taitaa tulla näihin uniinikin, eteenpäin ahne olo on!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1231 : 13.06.2010 20:11:56 »

Lohikäärmeen pää on  kuunsolmu.

Näin tästä seuraavana yönä unta, että etsin sellaista huonetta minkä oveen oli laitettu kylttiin tuo kuunsolmun kuva. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1232 : 13.06.2010 20:13:10 »

Siis Indiimalle, samaan aikaan kuin edellinen.


 Smiley

Unimaailma taitaa olla yksi lahja. Huomaan jotenkin, että se alkaa aktivoitumaan, jos siihen keskittää mielensä voimaa, ei edes pakottaen, vaan jos edes ajattelee päivällä että näkisinpä unta ensi yönä, niin todennäköisesti jotain näkee. Unimaailmassa on kyllä hyvin erilaisia kausia.

En enää jaksaisi sen tason painajaisia ja unihalvauksia (keho halvaantuu, ajatus hereillä, ehkä ruumiistairtaantuminen ja lentelyä lattian läpi tai seinän yli...joskus pelottavia) mitä mulla joskus oli, ne kuului siihen kokemukseen, nyt onneksi rauhallisempaa. Lento-selväuni on ihanuus silloin harvoin kun sen saa kokea smitten
« Viimeksi muokattu: 13.06.2010 20:38:30 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #1233 : 13.06.2010 20:34:05 »

Metsänkeiju
ai sää oikeesti huomasit viestin...
Voisin kuvitella, että sulla on joku transiitti omalle kuunsolmullesi,
joku kohtaaminen jonkun kanssa tai työstäminen siihen suuntaan mitä sinusta tässä elämässä tuleman pitäisi.
Tai sitten taivahan alasolmu  rapu (ne vesi-tunteet) ja  kuunsolmu 11  kauris osuu jollekin kohdalle kartallasi sillain sopivasti. Ehkäpä vaikka  pallas soturi / taide-meininkinä mukana.
Tai tuleva kuunpimennys solmuineen osuu kohdallesi jotenkin?
tallennettu
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #1234 : 13.06.2010 21:27:23 »

Hei, nyt tarvitsisin apua unen tulkintaan. Yleensä osaan itse tulkita uneni, mutta tätä olen koko päivän miettinyt, enkä ole vastausta saanut. Ja tämä uni on siis sellainen, jossa oli vahva tunne, eli varmasti tarkoittaa jotakin.

Eli minulla ja miehelläni oli hääjuhlat. Juhlat toteutettiin todella nopeasti niin, että järjestelyihin oli ollut aikaa ehkä viikko-kaks. Mieheni äiti oli lähettänyt tekemäni kutsut vieraille ja mietin, että ei niitä kutsuja, ne oli väärät ja että unohdin siitä pinosta ottaa sellaiset kutsut pois, jotka olivat osoitettu ihmisille, kenen kanssa en enää halua olla tekemisissä. Häissämme värit olivat valkoinen, violetti ja "korostusvärinä" oranssi. (valkoinen ja violetti ovat lempivärejäni, oranssista en pidä).
Pöydällä oli parhaan ystäväni tekemä kuva-albumi, jossa oli kuvia minusta ja miehestäni. Kuitenkin aikataulun ollessa hyvin tiukka, hän ei ollut ehtinyt tehdä sitä loppuun.
Tässä tärkeimmät pointit Smiley jos joku osaisi sanoa tästä jotain, olisin kiitollinen  smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1235 : 13.06.2010 22:37:15 »

   
  PieniEnkula ! Uni on mielestäni vahvasti ennakoiva.Hääthän voisivat tarkoittaa sielujen liittoa,sopimuksia.Tuo voisi olla unen tärkein viesti.
Anopin touhut unessa,olisivatko,ettet voi arvostaa häntä kovin usein,hänen mielipiteitään.
Ystävättären laittama valokuva albumi...varmasti juttelette kaikenlaista miehestäsi,perheestäsi jne,mutta hänen laittamanaan valokuvat sinusta ja miehestä,hmmm.Arvioisitkohan hänen mielipiteidensä kautta ehkä liikkaakin elämääsi ja se vaikuttaa aika paljon.
Mukavaa elämän vaihetta  tulossa.Mieluisia värejä elämässä,ainut se oranssi...
tallennettu
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #1236 : 17.06.2010 07:34:38 »

Kiitos Sansai! Jotain tuon tapaista itsekin pohdin. Ainoa vaan se, että vaikka oranssista en pidäkään niin yllätyin unessa, kuinka hyvin se väri sopikin violetin ja valkoisen kanssa Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1237 : 17.06.2010 11:38:52 »

Ainoa vaan se, että vaikka oranssista en pidäkään niin yllätyin unessa, kuinka hyvin se väri sopikin violetin ja valkoisen kanssa Smiley

Jotain mikä on elämässäsi nyt, tai suhteessanne, josta et oikein pidä, sopiikin loppujen lopuksi hyvin?
Kenties sulla on vain vanhastaan asenne tuota juttua kohtaan sellainen ennakkoluuloinen, että koet ettet pidä siitä tai se ei nyt sovi elämään, mutta se onkin tarpeellinen jostain korkeammasta syystä.. sopiikin oikeati niiden muiden värien kanssa, vaikka et välttämättä nyt näe sen sopivuutta vaan joskus myöhemmin.. Smiley Se värihän Korosti niitä sun lempivärejä. Jotenkin tarpeellinen "taakka" ehkäpä.. Smiley :Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #1238 : 17.06.2010 12:06:33 »

PieniEnkula
Löytyskö täältä jotain?

http://www.kotinet.com/katjan.perttula/variterapia.htm
tallennettu
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #1239 : 17.06.2010 20:44:22 »

Oi, kiitos teille  smitten paljon tuli noista mieleen. Ehkä minä nyt päädyn siihen, että se tarkoitti jotenkin itsensä hyväksymistä just sellaisena kuin olen Smiley Ja tässä suhteessa hyväksyn molempien huonot puolet, vaikka välillä tiukkaa tekeekin  Cheesy katsoin tuon linkin ja oranssi on ilmeisesti sakraalichakran väri ja just tänään huomasin, että en olekaan niin ujo kuin ajattelin. (ja salaa toivon, että ujouden vähenemisen myötä saisin työpaikan, johon liittyvässä työhaastattelussa tänään kävin)  Grin ja violetti liittyy tuon linkin mukaan positiivisuuteen, jota oon kovasti yrittänyt nyt opetella Smiley
Toki vaihtoehtoja tämänkin tulkinnan lisäksi on aika montakin, mutta ehkä tämä suhde- ja työasiat ovat tällähetkellä mun elämässä "korostuneena".
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1240 : 21.06.2010 15:07:15 »

Olen nähnyt kolmena yönä jo unta että olen junassa. Mitähän vois tarkoittaa?
Mitään kummempaa matkustamista tai ryskettä/erikoista ei ole ollut, junaan vaan tapahtumia sijoittunut.

Toissayönä, junassa kun oltiin taas, seurasin vierestä kuinka joku nuori poika ampui jonkun. Sitten se vähän itsekin säikähti että mitä tuli tehtyä, perääntyi sieltä vaunusta. Ja joku nuori nainen sen jälkeen meni hänen luokseen kuin hoivatakseen tätä poikaa/tilannetta, ehkäpä pojan tyttöystävä.

Saa tulkkailla jos tulee mieleen jotain.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
gnms
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1241 : 21.06.2010 17:16:09 »

Viime yönä unessa nukuin vieraan omakotitalon vintillä rakastamani miehen (tuoreen ex-poikaystäväni) kanssa. Heräsin unessa siihen kun 2 murtovarasta tuli vintille, otin laatikosta aseen ja ammuin nämä miehet. Kolmas laukaus osui vahingossa tähän ex- poikaystävääni. Menin hänen luokseen itkemään ja pyytämään anteeksi sanomaan että rakastan häntä ja sanomaan hänelle viimeisiä sanoja. Ihmettelin miksi mies ei sanonut minulle kuolemaisillaan mitään muuta kuin "ei se haittaa.." Loppujen lopuksi hän ei kuollutkaan unessani vaan kun pidin häntä sylissäni näin kun hänen hiuksensa harmaantuivat pikkuhiljaa...

En tosiaan osaa tulkita tätä, mutta jos joku täällä osaisi Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1242 : 21.06.2010 17:35:52 »

 
  Saisinko tulkinta apua unelleni.
Olin entisessä kodissa,jossa oli eks mies isännöimässä.Vieraita kävi paljon,entisiä naapureita ja entisiä tuttavia.Oli mukavia tapahtumia,mutta väsyin vieraiden paljouteen,joita tuli ja meni.
Lattiat olivat pelkkää maata,joita mies oli peitellyt matoilla.En tykännyt siitä,koska ajattelin maan mattojen alla homehtuvan.
Pesin ulko portaita,ja huomasin miehen sytyttäneen tuulikaapin eteisen lattian tuleen.Ajattelin ja tiesin,että aikoi saada rahaa tekemällä vakuutus petoksen.Olin jotenkin välinpitämätön,mutta sitten aloin huutamaan apua.Avuntuloa en nähnyt,koska heräsin.

Valve maailman tilanne...Keskeytin mökkeilyn,koska isäni sai sydäninfartin ja on saattohoidossa.
Poikani palasi Malesiasta,ollakseen apunani pappansa hoidossa.
Nikki enteili minulle talvella,että lapset tulevat lähipiiriin childin ollessa syntymäkarttani marsissa,mikä hetki nyt onkin käsillä.

Tuo uni miehestäni ei kuitenkaan tiedä hyvää,se on selvä.
Tulipalo on itselleni merkinnyt vihaa,miten tätä tulkitsisin?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #1243 : 21.06.2010 20:41:57 »

sansai
Vieraita tuli ja meni, naapureita,
maalattia.
Kohtaamisia tr  mars  neitsyt 3 huoneesta (maata ja naapureita ja mars ehkä myös exä-mies)
tekee neliötä tullen mennen kohdaten vertex jousimies :lle.
tr  jupiter  aspect_tri askendentti tulikolmio
 aspect_sex descendentti, juhlintaa? desc isännöimässä jupiterimaisesti?
 tr  ceres aspect_con jupiter rx  jousimies
avunpyyntö, itsestä huolehtiminen,
elävässä elämässä Cerekseen liitetty saattohoito.
Myös progekartalla on tulikolmio,
proge kuu oinas aspect_tri proge  saturnus  leijona
onko proge  kuu 9 huoneessa enneunta
ja onko  saturnus 12 huoneessa vanha isä sairaalassa?
Leijonan sydän kysymyksessä.

Jännä että sinä yhdistät tulipalon vihaan kun se yleensä unissa yhdistetään intohimoon.
Mut tulihan on puhdistava kuitenkin, polttaa pois ja tuhoaa vanhan.
Sinä pesit tr Vestan 9  neitsyt ( aspect_squ vertex) koti-ulkorappusia,
peset itses pois menneestä?
Tulipalohan oli eteisessä,
tuskin enää sisään astut?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1244 : 21.06.2010 22:04:02 »

 
   Kiitos Nikki..Alkoi selviämään..Tämä uni on enneunien jatkoa,joita mökillä on ollut.Unet meni sanasta sanaan,isän sairastumisen osalta,olin pakannut auton,mutta erehdyin päivämäärässä,tarkoitus oli palata mökiltä 23päivä olemaan paikalla.
Asustelen saattohoito osastolla isän kanssa..Vieraita alkoi kulkea niin paljon,että ne oli kiellettävä,isä ei jaksa morfiineissaan.
Tuo tuli, on minulle sitä vihaa,mutta taitaapa olla muutakin,exä kävi juuri tarjoilemassa tukeansa,tietää minun olevan heikko nyt.Piti kerätä kaikki enkelit,pirut ja perkeleet,että sain sen ulos lankeamatta sen virityksiin...Ehkä ei siinä ollut vielä kaikki.
Pohdin,mitä kirjoitit.....mietin..
Kyllä,kyllä pesen portaat varmastikkin..huomaankin että paluuta ei ole entisiin,porstua on palanut,poltettu.
Itseasiassa leijonansydän on suoraan isäni,herkkä,äärettömän vahva .Sanoi "minun lähtöni on suuri juhla,iloitse,älä surulla ajattele"  (on onnellinen lähtijä,edelleen utelias,että,mitä sitten on tarjolla)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: