Äänestys
Kysymys: Missä huoneessa (tasajaolla) kuusi sijaitsee, ja ehkä muutama sana siitä miten sen koet?
1. huoneessa
2. huoneessa
3. huoneessa
4. huoneessa
5. huoneessa
6. huoneessa
7. huoneessa
8. huoneessa
9. huoneessa
10. huoneessa
11. huoneessa
12. huoneessa

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun huone  (Luettu 16452 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #15 : 14.07.2008 13:22:09 »

Synapsille ja kaikille:
tutkimuksestani uupuu kaikki 5 ja 6 huoneiden kuut -
lienevätköhän he aivan vallan terveitä vai mistä johtunee idiot2
kun minulla ei ole asiakkaina (tietääkseni) sellaisia ollut,
eikä täällä kuuluttaessakaan heitä tutkimukseen löytynyt Huh

Eniten 'kuuruuhkaa' tutkimusmateriaalissa on ollut 1, 2, 4, 8, 9, 10 ja 11 huoneissa.
3, 7 ja 12 huoneissa vain muutamia tapauksia.

Siis lisää tutkimusmatskua nimenomaan näiden huoneiden tiimoilta otan mielelläni vastaan... Wink
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #16 : 14.07.2008 13:44:56 »

 No mietin vähän paremmin tota mun 12. huoneen kuuta joka on myös neitsyen merkissä.

 Huone 12: Alitajunta, unet, kulissien takainen toiminta, kompleksit, salaiset asiat, psyykkiset kyvyt, vankilat ja suljetut laitokset, edellisten elämien karma, uhrautuminen
 Neitsyt-Kuu: tarkka, vakavamielinen, tunne-elämää tarkasti analysoiva, perinteisiin kasvatusmetodeihin luottava

 Ja kuusta:
 Syntymäkarttamme Kuu kertoo tunteistamme, vaistoistamme, sielustamme ja tavastamme reagoida asioihin. Kuu myös kertoo mielenlaadustamme ja herkkyydestämme sekä tavastamme ja tarpeestamme hoivata ja ottaa vastaan hoivaa. Samoin Kuun asemasta ja aspekteista syntymäkartalla voi tehdä päätelmiä niin omasta kuin lapsuudenkodistakin, äitiydestä, omasta äidistä ja suhteesta häneen.

----
 Olen itse aika vahvasti yhteydessä alitajuntaan, unet on mulle tärkeitä tiedonlähteitä ja suhtaudun niihin vakavasti. Meditointi ja vastaava toiminta on myös ollut mulle helppoa, on helppo päästä syvälle nopeasti. Tuolla jossain selitin arkuudesta jonka toi varmasti tuo kuten myös sellainen kummallinen erillisyyden tunne on varmasti tämän kuun tekosia, on vaikea löytää paikkaansa yhteisöissä ja ihmisten kanssa. Vie ajan ennenkuin avaudun, ensin olen lähinnä tarkkailevassa roolissa.
 Oma tila ja oma rauha on elintärkeitä, itsensä kanssa oleminen on henkireikä. Ja kun saan nauttia tasaisessa suhteesta ihmisten seurasta sekä omastani, pysyn tasapainossa.
 Kompleksit ja karma hmm, ne liittyy varmaan eniten lapsuudesta asti mukana kulkeneeseen "en kuulu joukkoon" -fiilikseen, se on toisaalta saanut mut etsimään sisältä sitä mitä olen etsinyt muista ja ympäriltä ja sai mut myös etsimään vastauksia henkisiin kysymyksiin kirjoista jo varhain lapsena. Onkohan sellainen koti-ikävä myös tämän kuun hommia, sillä se "en kuulu joukkoon"-tunteeseen liittyy myös koti-ikävä jonnekin mistä en tiedä mitään. Tai ainakaan muista enään  Wink.
 Mulla on kyllä aurinko myös 9. huoneessa mikä osaltaan voimistaa tätä kaikkea hihhulointia  laugh.

 Kuun kanssa yhtymässä 12. huoneessa on myös saturnus mikä varmasti kertoo jotain karmisista jutuista  buck2. Kuullani ei taida olla vaikeita aspekteja muihin planeettoihin.
 

« Viimeksi muokattu: 14.07.2008 14:33:53 kirjoittanut Norna » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #17 : 14.07.2008 14:26:55 »

 kuu leijona 7. huoneessa (Placidus).

Kuu vaikuttaa sillä tapaa, että olen parisuhdeihminen viimeiseen asti. Sinkkuna ollessa oli aina semmoinen tunne, että jotain olennaista puuttuu, olo oli jollain tapaa tyhjä. Hyvässä suhteessa ollessani itsevarmuus lähtee nousuun ja tunnen olevani kokonainen - ja huono suhde, noh, se taas nitistää mun tunne-elämän (tämäkin koettu).. Haluan aikanaan mennä naimisiin ja perustaa turvallisen kodin Sen Yhden kanssa.. Olen parisuhteessa ehkä vähän vaakamainenkin, pyrin miellyttämään ja olen aika joustava, neuvotteleva - vaikka aina en kompromisseihin taivukaan..

Tasahuonekartalla  kuu olisi myös 7. huoneessa, mutta aivan 8. huoneen rajalla.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #18 : 14.07.2008 14:45:48 »

Meitsillä Kuu 1:ssä eli boheemi hölmöläinen, luonnonlapsi, elää vahvasti vaiston mukaan. Tunnen että Kuu on minussa ehdottomasti vahvempi kuin Aurinko, ja ehkäpä tuossa juuri selitys, varsinkin kun se löytyy omasta merkistään Ravusta.

Placiduksen mukaan Kuu osuu 2. huoneen kärjelle, mutta kyllä minä sen tuonne ykköseen pistäisin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #19 : 15.07.2008 12:43:45 »

Kodin huoneestahan tuo löytyy; ja totta, koti on tärkeä, ja lapsuus ja sen kokemukset. En minä tuosta oikein muuta osaa sanoa.. mutta melko paikkansa pitävä kuitenkin.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #20 : 18.07.2008 17:50:45 »

Meitsillä Kuu 1:ssä eli boheemi hölmöläinen, luonnonlapsi, elää vahvasti vaiston mukaan.

Sama juttu täällä. :Smiley Tosin minulla taas kuu on Placiduksella selkeästi ykkösessä, tasahuoneilla se osuu lähemmäs 2. huoneen kärkeä (parin asteen päähän).
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #21 : 23.07.2008 01:48:45 »

Vastauksia nyt 35
ja hyvin samankaltainen huonejako -jakauma kuin tutkimusmateriaalissani
eli...?

Jollain oli joku kirja missä kuun sijoittumisen vaikutuksista oli tietoa -
voisiko siitä saada vähän enemmäkin lainauksia tähän ketjuun? Smiley
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #22 : 23.07.2008 10:10:44 »

Heips, mulla kuu huoneessa 5. Viitos huoneen kärki kaloissa. Otan ihan hulluja riskejä rakkauden suhteen, en pelkää sydänsuruja. Hyppään tunteiden vietäviksi sen kummemmin miettimättä, että kannattaako se... Jos joku tuntuu hyvältä, niin haluan katsoa sen kortin.
Tietenkin tällä tavalla saa kokea koko kirjon...  Wink pettymyksineen...
No, tietenkin se vaikuttaa rohkeuteen, että kuu on oinaassa...

Mitäs muuta se voisi tuoda tullessaan? Olen luovalla alalla, monella tapaa luova, musikaallinen, mielikuvitusrikas ja boheemikin! Johtuuko ne sitten siitä että huoneen kärki on kaloissa?
« Viimeksi muokattu: 23.07.2008 10:15:55 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 23.07.2008 11:35:08 »

Ex-miehelläni Kuu osuu niin Placiduksella kuin tasajaollakin 6. huoneeseen. Samassa huoneessa on myös Saturnus.

Joka tapauksessa hänen lempisanansa oli "terveellinen", joka varmasti johtui osin omasta, lapsuudesta asti jatkuneesta sairastelusta, mutta myös punttisaliharrastuksesta, jonka kautta hän oli erittäin kiinnostunut lääketieteestä, ruokavaliosta ja lisäravinteista.

Merkkinsä puolesta Kuu on hänellä Kauriissa. Äitisuhde on tuskin ex-miehelläni koskaan lämmin ollut. Äitinsä on nykyään käytännössä rappioalkoholisti ja luonteeltaan varsinainen riivinrautojen kruunaamaton kuningatar.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #24 : 23.07.2008 14:46:07 »

Heh, no sehän tuli aiemmin tutuksi, että mulla on  kuu leijona sekä placiduksella että tasahuonekartalla 7. huoneessa, tosin tasahuonejaolla  kuu sijoittuu ihan vain yhden asteen päähän 8. huoneen kärjestä.

Moon in the 7th House

You depend a great deal upon other people for emotional support and you have a large "family" of friends that care about you and treat you as kin. The women in your life are particularly important to you, and your relationship with them powerfully influences your sense of security and happiness. You may be overly dependent and unsure of yourself without a close partner.

Moon in the 8th House

Though you want closeness very much, you often close yourself off and do not really trust others who may wish to get to know you. You are very wholehearted in your feelings and responses to people, and you want all or nothing from the people you care for.


Noista kahdesta tuo 8. huoneen tulkinta osuu kyllä tosi hyvin meikäläiseen, pitää siis täysin paikkaansa Cheesy  Kaipaan siis sukulaissielua, tunnen olevani "täydellinen" vasta silloin, kun mulla on  se läheinen ihminen, johon luottaa - en ole koskaan tuntenut oloani kotoisaksi sinkkuna. Mikään yhden yön seuralainen tms. en kyllä ole tippaakaan.. Mutta tosiaan, sitten, kun tunnen oloni epävarmaksi, niin silloin sulkeudun ja alan vetäytymään pois tilanteesta tuon 8. huoneen teeman perusteella. Ja mies varmaan tykkää tästä ailahtelevaisuudesta - varsinkin, kun mulla tuo  kuu on vielä ärjyvän jellonan merkissä, niin tunteiden heilahtelu laidasta laitaan ja dramaattiset kohtaukset ovat jokapäiväistä elämää Wink

Miehellä on kuu vesimies sekä placiduksella että tasahuonejaolla 5. huoneessa. Meillä on hyvin tarkka  kuu aspect_opp kuu , joten vetovoimaa sekä pikku törmäyksiä tunnetasolla riittää..

Moon in the 5th House

You love to share emotional experiences with loved ones and have a flair for the dramatic. Love affairs are magnetic and intense, and you don't take them lightly by any means, although you may go through much change with regard to your romances. You are attached to children, whether they're your own or not. Your creative hobbies are subject to relatively frequent changes, and you have innate artistic talent. You have a vivid imagination and are given to daydreaming often. If the Moon is challenged, you may have problems with impulsive shopping or gambling.

You are emotionally expressive and often dramatize your feelings, acting them out or blowing them out of proportion. You can not hide your instinctive emotional reactions to people or situations, and you don't make any pretenses about your personal sympathies or antipathies.

You have a childlike openness and playfulness which is very appealing to others, but which sometimes gets you into trouble, as you take risks on impulse or whim.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #25 : 23.07.2008 16:51:36 »

Minun  kuu on  neitsyt, dekanaadissa kauris ja 7.huoneessa, eli sadonkorjuuta on tullut roppakaupalla muiden kautta. Kun  kuu on  neitsyt ssä sanotaan että se kuvaa ankaraa ja vaikeaa elämää, palvelua ja muiden huomioon ottamista, itsensä unohtaen. Mutta se on myös henkiseltä kannalta katsoen karman polttamista ja mahdollisuutta Kristuksen syntymistä sydämeen. Kumpi on sitten parempi, helppo nautiskeleva elämä vai tiukka ja niukka polulla kulkeminen. Siellä missä  kuu on kuvaa se aina epävakaata elämää kuin vuorovesisysteemiä, välillä huipulla ja taas pudotaan alas vaikeroimaan. Todellisuudessa  kuu kuvaa menneisyyttä ja siitä pois pääsemistä, tietysti joka haluaa kumartaa kurjuutta, niin on vapaa tahto ihmisillä, mutta esoteerisen mukaan on kasvettava kohti  aurinko ja toteutettava  askendentti aan.   kuu energia on salamyhkäistä, unien näkemistä, mutta myös vaikeaa kun muistaa kaikken arvostelun ja kantaa niitä mukanaan, päästämättä irti, sehän on menneisyyden vankila. Kaikella on kaksi puolta, itse olen tosi hyvilläni ainakin olen oppinut siivoamaan ja laittamaan hyvää ruokaa ja nykyään on jo erottelukyky mihin juttuun lähtee mukaan ja missä osaa ja uskaltaa sanoa tiukan ei.

 Wink Mateve 
tallennettu

mateve
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #26 : 23.07.2008 17:03:46 »

Moon in the 5th House

You love to share emotional experiences with loved ones and have a flair for the dramatic. Love affairs are magnetic and intense, and you don't take them lightly by any means, although you may go through much change with regard to your romances. You are attached to children, whether they're your own or not. Your creative hobbies are subject to relatively frequent changes, and you have innate artistic talent. You have a vivid imagination and are given to daydreaming often. If the Moon is challenged, you may have problems with impulsive shopping or gambling.

You are emotionally expressive and often dramatize your feelings, acting them out or blowing them out of proportion. You can not hide your instinctive emotional reactions to people or situations, and you don't make any pretenses about your personal sympathies or antipathies.

You have a childlike openness and playfulness which is very appealing to others, but which sometimes gets you into trouble, as you take risks on impulse or whim.


Niin totta!  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #27 : 25.07.2008 16:34:51 »

Minulla on kuu 1.huoneessa tasajaolla, muuten huoneessa 2. Kumpikin voisi sopia ihan yhtä hyvin.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
mirka222
Vieras
« Vastaus #28 : 25.07.2008 17:09:36 »

Mulla on kuu 8. ja 9. huoneen rajoilla, mutta virallisesti ysissä...tunnistan kyllä itsessäni vähän liiankin hyvin tuon totuuden etsijän Grin En pysty elämään valheessa vaan etsin elämässäni jatkuvasti jotain aitoa enkä osaa valehdella/kieroilla tippaakaan...Tuon 8.huoneen teemat tuntuu kyllä tutuilta, mutta saattaa johtua siitä ku  aurinko ja  venus on siellä..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 25.07.2008 23:14:17 »

 kuu leijona menee tasajaolla 9 huoneeseen,
jännä tässä jaossa on se että muuten tiiviisti 8 huoneessa  kuunsolmu kuu yhessä olevat joutuvat nyt eri huoneisiin nippanappa,
tiedä sitten mitä tarkoittaisi,
ja kartan olennainen aspekti  saturnus vesimies aspect_opp kuu leijona siirtyy 3/9 huone linjalle "opiskelemaan" ja opettamaan,
mut besserwisserhän minoun ain olt,
9 huoneen kuu muistuttaa äidin hiljaisesta uskonnollisuudesta/henkisyydestä paremmin kuin 8 huoneen,
mut onhan mulla kuitenkin  ceres ja 8 huoneen hallitsija  pluto joka tapauksessa 9 huoneessa,eli hyvempi parempi jako huoneita sitten miten hyvänsä,
ettäkö mitenkä tuo näkyy,
kirjoitan (3 huone) ajankuluksi  saturnus totuuksia 9 huone  kuu:nkierrossa  crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: