Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 373
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2026039 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2055 : 05.09.2013 13:40:28 »

Tosi hyvin meni hammaslääkärireissu  Smiley
Otin rauhoittavan ennen sinne menoa ja jostain syystä ham.lääkäri nauraa mun jutuille kun hieman pöhnässä höpöttelen. Kun sanoin anna palaa vaan, hän repes ihan täysin ja sanoi että sua pitäis videoida   uglystupid2
Noi eilisen tapahtumat oli voimaa antavia ja ulkona on kaunis alkusyksyn aurinkoinen ilma.
Helpottunut olo  angel
« Viimeksi muokattu: 05.09.2013 13:49:43 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2056 : 05.09.2013 13:45:50 »

Vihdoin ja viimein sain "korjuuksissa" olleen rakkaan läppärini käyttööni! : D
Tästä meni tuuletin rikki, tilattiin uus tuuletin ulkomailta ja mies sitten näppäränä laittoi tämän kuntoon, jes!
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2057 : 05.09.2013 21:02:13 »

No näköjään olin tota edellista viestiä kirjoittaessakin vielä huhuu onks kukaan kotona - oloissa mutta kyllä on ollut virtaa tänään enemmän kuin aikoihin kun tosta pöllystä normalisoiduin.
Siivonnut, pessyt pyykkiä ja touhunnut kuin sähköjänis. Meedion kanssa puhuminen puhelimessa on jo pelkästään voimaa antavaa  Smiley Sielun siskokseen minua kutsuu ja vaikka ollaan vaan muutaman kerran vuodessa tekemisissä, saa siitä potkuu pitkäks aikaa. Kiva olla touhukas ja pirteä  Smiley Mun äiti toi uusia vaatteitakin tänään ja itsetekemiään lihapullia
Kynttilät palaa ja suitsuke tuoksuu. Tää on ollut hyvä päivä  smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4393



Profiili
« Vastaus #2058 : 05.09.2013 21:05:45 »

Jeah, ohjelmassa Family Guyta (kutoselta tulee sitä joka päivä) ja sitten yksi työkaveri laitto viestiä, että onnistui saamaan microsimin jumiin puhelimeensa, johon tarvitaan tavallinen sim-kortti.. On siinä kanssa varsinainen teknisk support Tongue Pitää vissiin kaivaa se huomenna ulos sen puhelimesta, jos se ei saa sitä itse tänä iltana irti.

Iron man 3 smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2059 : 05.09.2013 21:21:55 »

Mulla on vielä kaksi ham.lääk käyntiä ja seuraavalla kerralla kysyn kyl sen naisen horoskooppimerkkiä.
Tosi erikoinen tapaus on mutta pätevä. Ihana oli myös hoitaja joka sanoi että rukoillaan että juurihoidettu hammas pysyy kivuttomana.
Nää hammasremontit on ihan omaa syytä siitä ns edellisestä elämästä jolloin vedettiin sen aikaisten frendien kanssa vaikka mitä. No kalliiks tulee nyt myöhemmin mutta mä olen yksi niitä harvoja joka siitä porukasta on elossa ihan sen takia etten ole koskaan koskenut heroiiniin johon moni sit kuolikin.
Mun elämästä saisi erikoisen leffan.


« Viimeksi muokattu: 05.09.2013 21:32:35 kirjoittanut pikkari » tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #2060 : 06.09.2013 12:38:25 »

Pikkari ja Elwyn raukat...aina täällä vaan yksinpuhelemassa. Sad Mun naiset - rakastan teitä! smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2061 : 06.09.2013 19:19:17 »

Ghede, hassu  smitten

Kirjoittaminen on terapeuttista. Tänään olin silmälääkärillä elämäni ekaa kertaa ja oli tämäkin lääkäri aika erikoinen tapaus. Puhui vajaan tunnin silmien toiminnasta ja mä olin kuunteluoppilas kasvosuojalla varustettuna tän flunssan takia. Tutki mun öögat tosi tarkkaan
Mukava nuori lääkäri  Smiley

Huomaa että on perjantai koska puhelin soi koko ajan ja näitä lähdetään baariin ehdotuksia tulee.
Kesän aikana olen käynyt vaan muutaman kerran baareilemassa ja huomaa kyllä mikä säästö siitä tulee kun ei suhaa taxilla eestaas ja ostele itselleen sekä muille juomia. Tänään kyllä tekis mieli lähtee..

Mulla on ensi tiistaina aika bioresonanssiterapiaan.
Löysin tällasen tutkimus/hoitomuodon vasta pari päivää sit ja varasin tänään ajan. Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja toivottavasti toimii  smitten

tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4393



Profiili
« Vastaus #2062 : 06.09.2013 22:08:49 »

Hah  Cheesy

Vattu kun sitä tyhmä.. Mulla on vieläkin rytmi Suomen ajassa (hyvä kun olen edes tajunnut olevani jossain muualla kuin Suomessa) ja mietin että miks väsyttää niin perhanasti. Kello täällä iltaysi, eli aika vähän, mutta meikä on ihan kuollut. Jos nyt kuitenkin lähtis kohta ulos, ja väistelemään hemmetin ruotsalaisia jotka haistelee kaljaa hiukan pullonsuusta ja sitten ollaan ihan pleksit Tongue

Tää on kyllä kumma paikka; ei yhtään baaria mutta on tatuointistudio, autokauppoja, leffateatteri ja hohtokeilauspaikka. Olis ehdottomasti tilausta tissibaarille :Smiley = täynnä kuumia prätkäkundeja kaikki illat.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4393



Profiili
« Vastaus #2063 : 07.09.2013 00:39:35 »

Tämän vuorokauden paras tuli äsken: työkaveri on dokaillut koko illan ja oli laittanu äskön mulle viestiä että oli vongannu pillua meitin yhdeltä managerilta ja saanut pakit kun on kuulemma liian nuori Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Grin

Voi vimeo, mä niin tiedän että ketä nolottaa maanantaiaamuna.. Grin Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2064 : 07.09.2013 12:49:51 »

Huonosti alkoi päivä, mutta ei kyllä lopu jos se on minusta kiinni!! murrr. Sad
ajattelin lähteä metsään etsimään puolukoita. (:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4393



Profiili
« Vastaus #2065 : 07.09.2013 12:59:50 »

Maailman paras jäätelö (tällä hetkellä): GB Glace Nogger Afro

Ihan hiivatin hyvää Cheesy Cheesy Cheesy Ja sopivan kokoinen paketti, 0.5 litraa ja kun toi voittaa makeudessaan Ainot 1000-0 niin ei sen enempää tarvitsekaan Tongue
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2066 : 07.09.2013 20:24:43 »

Heräsin kesken painajaisen aamupäivällä ja heti teki mieli laittaa tv päälle. Sieltä tuli ihana ohjelma Enkelit ja tiede. Liikutuin suuresti katsoessani sitä ja oli pakko nähdä se uudestaan ja aloin taas itkee mut ei yhtään huono juttu että kyyneleet tulee ulos.
Ohjelma oli uusinta ja vielä kuukauden katsottavissa yleareenassa

Inhoan shoppailuu mutta tänään pikapyrähdin kauppakeskuksessa ja se teki ihan hyvää  Smiley

Täällä on taas siirtynyt tavara tai vaate siis sellaseen paikkaan mihin satavarmasti en ole itse sitä laittanut mutta siitäkin tuli hyvä fiilis. Ihmeen syvällinen olo ollut tänään.
Aivan kuin sisäiseen maailmaan olis tullut lisää väriä... smitten



tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4393



Profiili
« Vastaus #2067 : 07.09.2013 20:35:47 »

Muzak smitten smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4393



Profiili
« Vastaus #2068 : 08.09.2013 20:54:26 »

Meikä puhui ekaa kertaa elämässään vain ja ainoastaan ruotsia kun oli asiaa siivoojalle Afro On tehny mieli aloittaa jutteleminen jo aikaisemmin, mutta aloittaminen on jotenkin vaikeaa hommaa.

Jee Cheesy Cheesy
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2069 : 09.09.2013 00:23:03 »

Johan oli puhelu!! Ystävä soitti (telepatia toimi taas) ja juteltiin hetki. Sit hän antoi luurin uudelle ystävälleen jonka on tuntenut vasta muutaman kuukauden. Tämä 22-vuotias kundi antoi mulle sellasen selvityksen Atlantiksesta sekä Lemuriasta, kristallien voimasta, enneunista, Kristustietoisuudesta, auroista ja suojauksesta että olin itse kuunteluoppilaana.
Luulin tietäväni jotain ja sit tällainen 15 vuotta mua nuorempi tapaus antaa sellasen tietopaketin omista tiedoistaan että olen edelleen ihmeissäni.
Olen niin kiitollinen siitä että tässä maailmassa yhä useimmat avautuu Valolle ja saa noinkin tarkasti tietoja vanhasta tietopankistaan. Tämä tapaus on aktivoitunut kaksi vuotta sitten
Kerroin toki omat neuvoni mutta sanoin että olisi hyvä tavata silmästä silmään ja voin ohjata hänet tarvittaessa omien tietäjänaisteni piiriin.
Aika epävakaata elämää elänyt nuori mies joka lopetti sekoilun ja on näköjään avautunut tosi nopeasti.

Oli tosi tylsä päivä tähän asti ja hän sanoi samaa. Sit ollaan yllättäen ihan samoissa sfrääreissä ja mä pompin ilosta hetken näitä ihania Valoihmisiä kuunnellessani jotka tiedostaa itsensä kovien kokemusten jälkeen ja tajuaa jo nuorena tehtävänsä
Kiitos kiitos kiitos  angel angel smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 09.09.2013 00:37:38 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 373
  Tulostusversio  
 
Siirry: