Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäköinen läheinen  (Luettu 5096 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 29.09.2006 21:22:47 »

Niin, onkos teillä kokemuksia. Läheiseni selvänäköisyyden kanavat on avattu. En ole häneltä tarkemmin kysellyt vielä, mutta onko teillä tietoa että:
-mitä kaikkea hän tietää/aistii
-onko selvänäköisyys jatkuvasti "päällä" (niinkuin se olisikin on-off -toiminto Tongue)

Täytyykö sitä alkaa pinnistelemään vain positiivisia ajatuksia Shocked
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 29.09.2006 21:23:42 »

Niin, onkos teillä kokemuksia. Läheiseni selvänäköisyyden kanavat on avattu. En ole häneltä tarkemmin kysellyt vielä, mutta onko teillä tietoa että:
-mitä kaikkea hän tietää/aistii
-onko selvänäköisyys jatkuvasti "päällä" (niinkuin se olisikin on-off -toiminto Tongue)

Täytyykö sitä alkaa pinnistelemään vain positiivisia ajatuksia Shocked

Selvännäköisyys ei liene ajatustenlukua..
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 30.09.2006 11:37:09 »

No ei nyt jatkuvasti voi olla päällä  Huh sehän olisi aika kuluttavaa ajattelisin noin, mutta se tulee jos on tullakseen ja jos on lupa tulla, tietoa ei välttämättä anneta, ehkäpä siksi että se on oppiläksy jonkun persoonan kehitykselle, joidenkin kohdalla se tulee hyvinkin voimakkaasti ja tuntuu, että olisi tarve sanoa ja joidenkin kohdalle se menee kiinni, ei tule mitään intuutiota, se vaan on hyväksyttävä angel
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 30.09.2006 12:54:40 »

Minullakin on tällaisia ystäviä.

Kunnioitan sitä heissä. Tiedän myös, että heidän kanssaan en voi olla muuta kuin oma itseni. He tunnistavat helposti epäaidon ja epärehellisyyden.

Mutta heillä myös on joskus epävarmuuden tunne, pelko siitä kaikesta.
Siksipä he usein tarvitsevatkin hyvin 'jalat maassa seisovia ihmisiä'.
Ystävyyttä ja toverillisuutta he tarvitsevat paljon.

Tämä on vain minun tuntemuksiani. Siksipä haluaisinkin kuulla enemmän, miten te muut tällaisen ystävän koette.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 30.09.2006 23:19:49 »

Minä voisin vastata asian toiselta laidalta... minulla on sellaisia ystäviä, ex-mieheni, mutta olen sitä myös itse. Toisen epäaitouden aistii tunne-energiana. Mutta jos tuo (raskas) kyky annetaan, annetaan samalla myös ymmärrys. Se ymmärrys on niin suuri, että vaikka sen epäaitouden aistii, myös syyt epäaitoudelle näytetään. Eli lopputuloksena on hyväksyntä. Olen jossain topikissa kuvaillut tuota perhos-oloksi. Se vaihtelee sitä mukaa, mikä on oma olo. Jos on tasapainossa, erottaa muiden energiat omistaan helposti. Ja totta, yhä enemmän kaipaan lähelleni mahdollisen suuresti maa-ihmisiä. Niitä, joilla ei ole pää pilvissä vaan jotka ovat voimakkaasti maadottuineita.

Älkää kukaan koskaan blokatko omia tunteitanne vaan antakaa niiden virrata. Silloin herkät eivät joudu kokemaan niitä teidän puolestanne...  Wink

« Viimeksi muokattu: 30.09.2006 23:21:49 kirjoittanut Pikkusisko » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #5 : 01.10.2006 01:28:40 »

jos tuo (raskas) kyky annetaan, annetaan samalla myös ymmärrys. Se ymmärrys on niin suuri, että vaikka sen epäaitouden aistii, myös syyt epäaitoudelle näytetään. Eli lopputuloksena on hyväksyntä. Olen jossain topikissa kuvaillut tuota perhos-oloksi.


Voi kun sanot kauniisti, Pikkusisko. Siinä se, että ystäväni aina vaan jaksaa hyväksyä, vaikka näkee niin paljon.  smitten
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #6 : 02.10.2006 11:04:06 »

Selvänäköisyyttä on monenlaista.
Yksi näkee/kokee yhtä ja toinen toista.
Sen vuoksi selvänäköisetkin tarvitsevat ystäviensä
ja myös selvänäköisten ystäviensä apua. :Smiley

Kyky voi olla on ja off - tilassa.
halutessa sen voi kytkeä päälle,
mutta aina ei kaikkea näytetä.
Varsinkaan omien läheisten suhteen.
Tai jos ei ole tarkoitettu/oikea aika.

Jotkut näkevät liian paljon,
ja se voi tuntua taakaltakin.
Silloin sellainen henkilö tarvitsee
ennen kaikkea rauhaa ja turvallisuutta,
lepoa kyvyistään.
Silloin autat parhaiten olemalla kyselemättä liikaa,
vain olemalla normaali ihminen kuten aina ennenkin.
Selvänäköisetkin ovat ihmisiä,
iloineen ja suruineen.

Ja meillä kaikilla on se kyky,
joka odottaa vain oikeaa hetkeä
herätäkseen
turvallisesti ja oikein. angel

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #7 : 02.10.2006 11:32:54 »

Minä voisin vastata asian toiselta laidalta... minulla on sellaisia ystäviä, ex-mieheni, mutta olen sitä myös itse. Toisen epäaitouden aistii tunne-energiana. Mutta jos tuo (raskas) kyky annetaan, annetaan samalla myös ymmärrys. Se ymmärrys on niin suuri, että vaikka sen epäaitouden aistii, myös syyt epäaitoudelle näytetään. Eli lopputuloksena on hyväksyntä. Olen jossain topikissa kuvaillut tuota perhos-oloksi. Se vaihtelee sitä mukaa, mikä on oma olo. Jos on tasapainossa, erottaa muiden energiat omistaan helposti. Ja totta, yhä enemmän kaipaan lähelleni mahdollisen suuresti maa-ihmisiä. Niitä, joilla ei ole pää pilvissä vaan jotka ovat voimakkaasti maadottuineita.
Älkää kukaan koskaan blokatko omia tunteitanne vaan antakaa niiden virrata. Silloin herkät eivät joudu kokemaan niitä teidän puolestanne...  Wink

'Piti' oikein lainata koko tekstisi, niin oli tuttua tuo itsellenkin..  angel
Olisin noin voinut kirjoittaa itsekin...
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 02.10.2006 19:27:33 »

Aion, just silleen smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: