Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tyttöni kartta  (Luettu 4718 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« : 30.10.2016 23:57:36 »

Arvoisat ystävät ja asiantuntijat.

Nyt täytyy sanoo että mitä enemmän tuijotan tätä tyttäreni karttaa, niin nousee pala kurkkuun. Miksi tää kartta näyttää musta "pelottavalta"? Terveisin toinen jolla on suht voimakkaat  pluto saturnus -vaikutteet kartalla ja  aurinko + kaksi persoonallista planeettaa  kaksoset -merkissä... On tosin meidän kartoissa paljon eriävääkin mutta tietyt jutut jotenkin muistuttaa toisiaan!

Tää tyttö on ulkoisesti hieman arka, mutta sisäisesti huh, niin vahva... Ja ulkonäkönsä on ihmeellinen, kauniilla tavalla hyvin omaperäinen kaunotar punaisine hiuksineen, silmät jäänsiniset/vaaleanharmaat ja niitä ympäröi vahva musta ulkoreunus..

En kerjää täällä mitään syväanalyysejä, lähinnä kysyisin mitä teillä tulee mieleen tästä kartasta?? Äitinä olen sokea sitä tulkitsemaan...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1 : 31.10.2016 00:07:57 »

Ja tähän vertailuksi poikani kartta joka myös hämmästyttää mua, mutta ei jollain tapaa "huolestuta" ollenkaan. Poikakin on vahva ja tempperamenttinen, mutta tietyllä tapaa rennompi ja leppoisampi. Tytöstä huomaa jo 3-vuotiaana tietynlaisen itsekriittisyyden. =/ Vaikka koitan hirveesti tukea ja antaa positiivista palautetta sekä sanoa epäonnistumisten jälkeen et ei haittaa!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 31.10.2016 10:13:48 »

Varsin kepeän ilmavahan tuo tytön kartta on ensisilmäyksellä katsottuna. Hieman pidättyväinen ehkä ensi alkuun, mutta sosiaalinen piiri kasvanee suureksi ajan saatossa. Joo, onhan siellä 8. huoneessa tavaraa ja kaurisnousun kupeessa Pluto, mitkä voisivat viitata vaikkapa puutteelliseen lapsuuteen tai vaihtoehtoisesti tiukkoihin, ja työkeskeisiin vanhempiin, mutta voi tuosta muutakin kehitellä. Ulkoiseen olemukseenhan kaurisnousu tietenkin vaikuttaa, lähinnä luustoon. Misseissäkin on paljon AC-Kauriita, ehkä sen hyvän luuston takia.

Isona on hyvinkin mahdollista, että hän joutuu pyörittelemään esim. työssään isohkoja rahamääriä. Tai että yleensäkin taloudelliset äärimmäisyydet tulevat elämän aikana tutuiksi siinäkin tapauksessa, että kiinnostuksen kohteet ovat täysin muualla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 31.10.2016 10:19:51 »

Muistanko oikein, sinä olit Au-Kaksoset, Kuu-Kauris ja AC-Jousimies?

Näissä näkyy aika selvästi perinnöllisyyttäkin. Sinä ja tyttö olette Au-Kaksosia ja poika Kuu-Kaksoset. Pojalla on Au-Jupiter- yhtymä, joka tuo häneen niitä Jousimiehen piirteitä. Sinun Kauris-Kuusi on tytön nousu. Tytön kuumerkki, Vaaka näyttää olevan pojan nousu. Sekä tytöllä että pojalla Kuu on 8. huoneessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2016 12:27:00 »

Kiitos Lilli!!!
Jep, oon kolmivuorotyötä tekevä äiti... Mä oon yrittänyt skarpata, mutta musta tuntuu etten aina vaan jaksa olla läsnä lapsille. Lisäks me miehen kans ollaan kyllä molemmat melko tiukkoja (johtuen siitä, että ollaan itse molemmat vapaan kasvatuksen lapsia ja saatu taas kärsiä rajattomuudesta)... Tyttö on niin "helppo" että hän myös helposti jää vähemmälle huomiolle.

Tuosta luuston rakenteesta, on lapselle epätyypillisen keijukaismaiset kasvot, ei ollenkaan sellaista lapsen pyöreyttä. Isot silmät vaan sieltä tulee esiin. Muutenkin on tosi kaponen, pitkäraajainen ja pitkäsorminen. Ihan vastakohta tuolle  oinas -pojalle joka on sellanen jäntevä ja vanttera rakenteinen - hoikka mutta sellanen "raamikas", sekä kasvot sellaset lapsenpyöreet, oikein suloset. Pojalla myös oranssi tukka, mutta tumman siniharmaat silmät joissa on lempeä katse. Hyvin erilaiset! Ps. en alalysoi heidän ulkonäköjään heidän kuullen, eikä se ole minun prioriteeteissä oleellista minkä näköinen lapsi on! Mutta on kiehtovaa analysoida mistä nää piirteet tulee näin voimakkaina... Kai tuo punapigmenttisyys on sitten sitä  pluto mars -komboa ainakin pojalla? Hän on myös hyvin hyvin kuumaverinen.  2funny

Ja muistat merkkini oikein, meillä tosiaan on hauskasti samoja tekijöitä kartoissamme ristiin rastiin. Mutta eiks se kertone myös sitä et meillä on hyvä potentiaali yhteisymmärrykseen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: