Sivuja: 1 ... 835 836 [837] 838 839 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5650581 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12540 : 09.10.2010 16:13:09 »

Ollako vai eikö olla.... ja miten päin? Entä kenen kanssa?

Olen ollut nyt enemmän tekemisissä yhden  aurinko neitsyt , kuu vaakaaskendentti skorpionivenus vaaka , enkä nyt muista kuinka monta muuta planeettaa vielä vaa'assa oli, miehen kanssa. Ollaan siis päivittäin telefoonilla yhteyksissä ja nyt se hemmetin  rapu -äijä ilmottelee taas itestään. Ei oo reiluu.

On vähän  uglystupid2 -olo, enkä tiiä miten suhtautua mihinkään.  crazy2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12541 : 09.10.2010 17:45:59 »

Hyvää lauantaita!  smitten

Mulla on ollut ihana aktiivipäivä. Ensin olin ratsastamassa hiljaisessa maalaismaisemassa ja sitten kotiin, jonne tuli hyviä ystäviä tällättäväsi. Meikkasin ja laitoin ihania naisia ja itseni ja sitten meistä otettiin kartanolla kauniita kuvia! Niin onnellinen - ihanaa, kun tapahtuu!

Elän tällä hetkellä niin onnellista elämää. Olen onnellinen ja tosi tyytyväinen elämääni.
Samaa tunnetta toivon kaikille!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12542 : 09.10.2010 23:34:34 »



                                         coolsmiley

             NO, mutta onnea on niin monen moista, minä nyt esimerkiksi juopottelen.

                  Olut, tuo jo mesopotinialaisten, tai no, sieltäkäsin kuitenkin jostain

                      peräisin oleva sopivan pehmeä juopottelun alkulähde on aivan

                          tässä käsieni ulottuvissa.Eipä nyt sentään mitään

                               vuosikertakamaa. Waan tilanteeseen sopiwaa.

                                    nautintoainetta. Kuten kunnioitettava

                                       ihmiskunnanhistoria  sen on

                                           osoittanut. JOO ja

                                                   K Y L L Ä :!


 
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12543 : 10.10.2010 13:16:14 »

Voi messumaailma minkä teit mun lompakolle. Mutta annas olla, kun pääsin kotiin ja mietin että NYT pitää saada lisää rahaa, sain myytyä huuto.net-kohteeni alta 10min tuosta ajatuksesta. Noituutta  smitten


Onkohan osunut rahanoituus tännekin. Nimittäin juuri ajattelin, että pitäisi ehkä tulla sun luo, kun en enää tänään pääsekään messuille. Wink Tuli tuossa illan aikana kaikkea päätä sekoittavaa vastaan, että voisi ehkä tarvitakin ulkopuolista ohjausta.  Undecided
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12544 : 10.10.2010 19:54:22 »

Messuilla tuli käytyä ja jäin ihmettelemään, että minne mun rahat hävisikään? Tais taas lähtä tällä akalla mopo käsistä...  idiot2 Muutama kivi tuli ostettua...  :Smiley

Mistähän mä keksisin lisää rahaa? *raapii päätään ja miettii* Noh, nyt mulla on kiviä jotka auttaa mua keksimään siihen vastauksen.  2funny
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12545 : 10.10.2010 19:56:12 »

Messuilla tuli käytyä ja jäin ihmettelemään, että minne mun rahat hävisikään? Tais taas lähtä tällä akalla mopo käsistä...  idiot2 Muutama kivi tuli ostettua...  :Smiley

Mistähän mä keksisin lisää rahaa? *raapii päätään ja miettii* Noh, nyt mulla on kiviä jotka auttaa mua keksimään siihen vastauksen.  2funny

 Grin

Jos sä satuit saamaan viisasten kiven mukaasi, niin siltäkin voi koittaa kysäistä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12546 : 10.10.2010 20:18:44 »

Mullakin on akuutti rahapula Undecided en tällä hetkellä tiiä miten loppukuusta selviän, mutta täytyy vaan uskoa et kai tässä aina jotain keksitään. Kaivoin äsken kaapista muutamia tavaroita, joita en ole saanut aikaseksi laittaa myyntiin. Nyt ajattelin kuvata ne ja laittaa ilmotuksen nettiin. Sitten täytyy vaan toivoa, että joku ostaa ne angel Voi kunpa mulla sit joskus tulevaisuudessa ois sen verran rahaa, ettei tarvii perus elämisestä murehtia.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2010 20:22:11 kirjoittanut Titania. » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12547 : 10.10.2010 21:19:05 »

 2funny

Sain tuosta niin huvittavan mielikuvan päähäni, että nauroin ihan ääneen. Näin itseni hypistelemässä teatraalisesti kolikoita ja huudahtelemassa "Ooh! Onpas minulla paljon rahaa!".


 Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12548 : 10.10.2010 21:24:38 »

Se on muuten jännä, että välillä rahattomuus tuntuu pahalta ja välillä ei. Itse voin sanoa olevani tällä hetkellä täysin rahaton, tilillä ehkä euro. Laskujen jälkeen jäi rahaa noin 10 euroa tälle kuulle käytettäväksi. Toki lainaa täytyy jossain vaiheessa nostaa, mutta nyt olen jotenkin päässyt pihistelyn makuun. Se on varmaan tuo  saturnus aspect_opp mars, joka rajoittaa tätä minun normaalia tuhlailuviettiä. Jotenkaan en ole jaksanut välittää siitä, että ei ole rahaa. Kaapissa on sentään vielä ruokaa ja laskut on maksettu. Oikeastaan yllättävän hyvä ja luottavainen mieli, enkä ole stressannut tätä rahattomuutta lainkaan.

Tärkeintä itselle on se, että laskut tulee maksetuksi. Jos niiden maksamisessa on ongelmia, niin olen hermoraunio. Onneksi kuitenkin järki pysyy itsellä käsissä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12549 : 10.10.2010 21:52:01 »

Rahaa täälläkin kaivattais, että pääsisi reissuun!  Smiley

Meillä meni töissä tehtävät uudelleenjärjestelyyn, hakemusta täällä olen viinilasin voimin naputellut (huomenna on vapaapäivä). Ja tuo viinilasillinen oli vinkki kaverilta, niin hänkin kuulemma oli työpaikkansa saanut. En lähetä vielä tänään, oikoluen huomenissa ja sitten send.
Eli josko sitä ylimääräistä rahaa tulisi näin perinteisin keinoin!  Wink

Mutta toivon kaikille runsautta, toivottavasti saatte tarvitsemanne!  angel
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12550 : 10.10.2010 21:56:17 »

Toisaalta myös hankalien aikojen kokeminen voi välillä olla ihan tarpeellista. Se, että menee välillä rahallisesti huonosti voi joskus kasvattaa ja herättää tajuamaan rahan merkityksen. Jos kaikki on johdatusta niin eivätkö ne huonotkin ajat ole?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12551 : 10.10.2010 22:13:02 »

Musta tuntuu että mä ressaan eniten rahasta sillon ku sitä on jonkun verran ja pitäis päättää että mihin sen käyttää ja mihin ei. Mutta sitten ku on rahat ihan loppu, niin mitäs sitä enää ressaan siinä vaiheessa :Smiley Siis, kunhan laskut on maksettu. Tosin niihinkin saa yleensä ihan vaan soittamalla lisää maksuaikaa. Opintolainaa en vaan halua nostaa, kärvistelen mieluummin ainakin tällä hetkellä. Saa nähdä "sorrunko" tänä vuonna lainaan, viime vuonna en nostanut.. Ehkä mä voisin viedä mun viimoset pennoset tonne olohuoneen vasempaan etunurkkaan ja käydä sit välillä hypistelemässä niitä roope ankkaa leikkien :Smiley Jos ei muuta, niin se varmasti ainakin piristää Smiley

Mulle tää rahan vähyys on opettanut ainakin sen, että ei se maailma siihen rahattomuuteen kaadu Smiley Siis että oon oppinut sen, että kyllä aina pärjää jotenkin ja voi olla hyvinki onnellinen rahattomuudesta huolimatta. Perheeni, ja varsinkin äitini, on vähän rahan ympärillä pyörivää porukkaa ja mut on kasvatettu vähän sillä asenteella että keskeinen tavoite tässä elämässä on tulla rikkaaksi, joko työnteolla tai avioliiton kautta Huh Suvussa on nimekästä ja rikasta porukkaa, mutta ei ne kyllä sen onnellisempia oo, ihan samat ongelmat ku kaikilla muillakin. No, sen mukaan en kyllä tätä elämääni elä, mutta kyllä se nuorena vaikutti paljon omaan maailman kuvaan.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12552 : 10.10.2010 23:42:27 »

Olen kyllä itsekin huomannut, että nykyään tällä palstalla on aika hyvät fibat..

Oon kokenut ihan samalla lailla, täällä on ollut paljon rauhaisampaa keskustelua Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12553 : 10.10.2010 23:44:01 »

Joo, kyllä tästä köyhäilystä on hyvää jäänyt käteen. Juuri se, että kyllä sitä toimeen tulee vähälläkin ja aina ne asiat järjestyvät.

Ainut mikä tuossa oikeastaan rassaa on se, että joutuu vähän rajoittamaan näitä sosiaalisia rientoja. Rakastan sitä, että voi lähteä kavereiden kanssa muutamille baariin, elokuviin, istumaan kahviloihin, vuokrata leffoja ja sitä rataa. Kyllähän sitä nytkin voi kahvitella kotona ja tömätä vähän arkisemmissa merkeissä. On se toisaalta vaan ikävää kieltäytyä lähtemästä vaikkapa sinne viihteelle kun koko muu porukka on menossa. =/ Noh, aina voi tarjoutua kuskiksi ja lipittää vettä. Silloin ainakin pääsee sosialisoimaan, eikä tarvitse kotona nyhvätä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12554 : 10.10.2010 23:58:13 »

Hih, löysin muuten Juhani Nummelan Astrologian käsikirjan kirpparilta 2 eurolla. =) Aika hyvä löytö jos sanoisin.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2010 00:01:11 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 835 836 [837] 838 839 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: