Sivuja: 1 ... 651 652 [653] 654 655 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644189 kertaa)
0 jäsentä ja 32 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9780 : 29.07.2009 17:06:16 »

täytyy ottaa rauhallisesti.. erityisesti  rapu jen kanssa.. mutta yllätti että  oinas ei kiinnosta samat asiat..  jousimies koettaa usein olla antelias ja tarjota jotain erityistä. enpä sitten tarjoa enää eräille, sehän siis säästää kulujakin.  Smiley otettava tietty huomioon, että joillekin riittää elämä 4 seinän sisällä, vaikka olisi koko maailma, filosofia, henkisyys ja kaikki kokemukset olemassa..  Smiley vastaavasti itseni ei tarvitse kuunnella valitusta.. (no joo, onneksi uusi vauva on  kaksoset ja nehän matkailee). no palveluksen tekeminen  vaaka tyypille piristi ja eräs  neitsyt .   Cool (tai sitten vika on minussa kun jaksan vauvauutisia vain tiettyyn rajaan asti)

mutta kun annoin vinkin kun joku pelkää jotain epidemiaa, edes siitä voisi sanoa kiitos.. pelkäättekö te jotain sikainfluenssaa? se on kyllä vikana ajatuksissani.. > edit, no asioita on jo hieman selvitetty, vaikka se complex tulee sieltä taas esiin (tiettyjen henkilöiden riita)

mikä on vaellusratsastus enkuksi tai islanniksi??  Smiley taitaapi olla trekking tai cross country. Islannissa on hauskan kuuloisia paikkoja, geysireja jne. Hella (volcano tour by foot),  Vestmannaeyjar (birdwatching), Skaftafell – Vatnajökull (ice trekking)- Jökulsarlo ice lagoon, Bakkageröi (birdwatching)
 
« Viimeksi muokattu: 29.07.2009 20:37:26 kirjoittanut #Gulveig# » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9781 : 29.07.2009 20:47:38 »

minäpä kävin läpi listaa asioista joita on haluttu ja saatu, ja sekin on pitkä lista.

antaminen.. energian liikkeessä pitäminen.. se on  jousimies meininkiä.. nyt eräs tajusi, ehkä, että ajattelin heidän parastaan eikä rahaa, jota jostain voi saada..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9782 : 30.07.2009 16:58:11 »

kaulakoru: se kipukoukku on kyllä tosi hyvä keksintö!!
Meillä oli ensiavun kansliassa sellanen ja se oli kyllä tauoilla aina kovassa käytössä...

Smiley

Nyt on 150% elämänmyönteinen olo, vaikka väsyttääkin kovasti!
Tuli niin mieluisa paketti postista että..!
Ja rahaakin tulee huomenna ihan kiitettävästi ja viime palkasta on kerrankin vielä muutama satku jäljellä  Grin wow... 2funny Mä alan siirtymään äärimmäisestä köyhyydestä pienituloisuuteen.. Grin
Eipä tässä juu taas juuri muuta ole tehty kun töitä ja maattu sohvalla jonkun kainalossa..
Ihan jotenkin erilaista elämää nyt kuin puoli vuotta sitten!

Silloin olin vielä opiskelija jolla oli ihan tajuton stressi, ja sinkku jolla oli kova rakkaudenkaipuu..
Nyt ei tarvi stressata enää opiskelusta 24/7, saan öisin unta (kunhan maltan mennä nukkumaan),fyysinen ja henkinen rakkauden antaminen ja saaminen ovat lähes täydellisessä balanssissa
ja mikä parasta mulla on hyvä fiilis olla minä pitkästä aikaa!
Niin pitkän aikaa taas näin itsessäni kaiken pielessä, mutta nyt olen jotenkin kaunistunut ihan yllättäen omasta mielestäni  Cheesy kai se rakkaus sen tekee...!

Jos joku mies jumaloi mua niin voimakkaasti ja vilpittömän tuntusesti kuin tuo, niin enhän mä voi muuta kuin olla ihan oikea Jumalatar...?  :Smiley angel Wink

Niin ja mulla on yksi aivan ihastuttavan ihanaihana työkaveri, sellanen niin suloinen rempseä iloinen ja samalla aaltopituudella mun kanssa oleva  oinas -tyttö.. smitten
Koskahan  skorpioni tulee mustasukkaseks kun mä hehkutan tota tyttöä sille koko ajan..?  2funny
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #9783 : 30.07.2009 22:02:32 »



                                       coolsmiley

             AI, että kipukoukku! Tuttu juttu, aikoinaan sellaisen tein itse.

                Ei tosin ollut vielä keksittykään, mutta omatekoinen

                     käppyrä toimi vallan hyvin, ja on tosin

                             tehokas, jos uskaltaa kaivella

                                     kipupisteet pois.


                                                angel


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9784 : 31.07.2009 11:07:32 »

onpas aggressiivista menoa suvussa... hyvä, siitä pääsee irti.. palaan vielä ehkä kertomaan..

jälleen kerran ystävällisesti laittamani kanavointi ongelmista saa vain pilkkaa osakseen.. mutta EN tee samaa virhettä, että koettaisin saada "sukua sopuun"..; no joo, en jatka siitä enempää. outoa vaan miten pitkälle joku naisten halveksiminen tosiaan voi miekkosten kasvatuksessa mennä.

mitäs silloin tapahtuu kun naisia halveksiva mies ja miehiä halveksiva nainen kohtaavat! hehe 
« Viimeksi muokattu: 31.07.2009 14:53:20 kirjoittanut ^Gulveig^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9785 : 31.07.2009 19:17:21 »

Hienoa Tiigris. Nauti.  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #9786 : 31.07.2009 21:11:10 »

Pitkästä aikaa katutappelussa, teki gutaa.

Paita tosin repesi. Embarrassed
tallennettu
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #9787 : 01.08.2009 00:27:36 »

Kahvi(/tee) on vahvinta, mitä täältä saa..? Hmm..
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9788 : 01.08.2009 08:50:44 »

Huomenta tupaan!  smitten

Kahvit on kaikille valmiina ja odottaa herääjiä. Sain mustikoita lahjaksi, joten aamupalaksi on mustikkarahkapiirakkaa tarjolla.

Celesten, kyllä täältä muutakin saa. Viimeksi taisin tarjota teetä ja rommia, skumpaa juodaan joka juhlissa ja "kotkikselle" on aina kaljaa kylmässä. On tuvassa tuollainen kulmakaappi, josta voi katsoa itselleen iltatömpsyjä tai päivä hömpsyjä.

Jokainen saa myös tuoda mitä mieli tekee ja tarjota.  Wink

« Viimeksi muokattu: 01.08.2009 08:52:56 kirjoittanut Neela » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9789 : 01.08.2009 11:08:22 »

hmm..

jotkut sanoo.. tai siis.. nyt ehkä vähän ymmärrän miksi äitini on niin kiintynyt isäänsä, kun minä en ole.. vaikka kuoli rikkaana, niin kuolinvuoteella ei kuulema välittänyt rahasta vaan siitä, oliko häntä rakastettu. en sano että isoisä oli läheinen, mutta.. mistähän elämästä tuttu? oli kuitenkin tunnettu hahmo ja rahanlahjoittaja, jotain olen sieltä perinyt..

kun on tuota riitaa suvussa.. jostain kuitenkin pojanpoika oppi röyhkeyttä ja kylmyyttä, isältäänkö?

hmm..

no joka tapauksessa.. jos lapset valitsee vanhemmat, äitini valitsi isänsä - ja miehensä - ja sisaruksensa ja muut jotka taistelevat ja ovat muka toinen toistaan parempia..

mitä piti oppia.. rakkaus.. ja myös kuitenkin raha.. tietysti kantsuu olla mieluummin rakastettu kuin vihattu, sillä vihamiehet voivat viedä kaiken.. mitä sinulla on, minkä vaivalla keräät. tuli tuossa mietittyä muutama vanha kina ihmisten kanssa, jotka eivät asettaneet rakkautta ykkössijalle..  Cool
olen itse alkanut arvostaa omaa isääni, tuimaa tapausta, viime vuosina ja mitä hän taasen sai aikaan..

 jupiter    jousimies   kalat
« Viimeksi muokattu: 01.08.2009 11:10:32 kirjoittanut ^Gulveig^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #9790 : 02.08.2009 01:32:13 »



                                                 coolsmiley


              Aikakone kiukuttelee, enkä löydä löysää ruuvia, jolla päästäisin

                paineet takaisin, ettei pihalla lepakoita pelottaisi. Ja taas,

                  yö tulee takaisin, emmekä ole edes patjoja kasanneet.


                                                angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9791 : 03.08.2009 15:07:09 »

Huomenna soittaa kampaaja et millon sillä olis aikaa laittaa ne letit  Cheesy
Ja tapasin festareilla yhden samanikäisen jätkän ja se tuli nukkumaanki samaan telttaan...
Vaikkei sielä oikeen voinu nukkua ku ei osattu pystyttää sitä oikein ja muutenki pikku hiprakassa oltiin laitettu se just kaikkien juurien ja kantojen päälle,yritä siinä sit nukkua  2funny
Aamuyöllä alko vielä sataa vettä ja ei oltu kattosuojaakaan laitettu niin sato sinne telttaan sisälle... oli aika mielenkiintoinen tunnelma  Grin
Lopulta lähdettiin kaikki eri suuntiin ite kenenki kaverille yms nukkumaan vähäks aikaa,sit päivällä takas
alueelle ja otin sit sen tyypin numeron ja tänään laitoin sille viestiä et huvittaisko vielä tavata niin se vastas että mikä ettei että oli kivaa seuraa  Smiley

Tein sen kartanki jo..
 aurinko kaksonen
 kuu neitsyt
 merkurius kaksonen
 venus leijona
 mars leijona
ja nouseva kalat   Cool

Se oli kyllä jotenki tosi suloinen ja kiltti.. mut saa nähä.. ei jaksa enää ainakaan toivoa liikoja.
Ensviikonloppuna olis Täydenkuun Tärskyt,jos menis sinne sen kans  Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #9792 : 04.08.2009 01:52:30 »



                                 coolsmiley

                Tänään ON parempi päivä, kuin mitkään menneet päivät, koska kaikki

                   toivo, joka jäi eilen vajaaksi. kohdistuu tälle päivälle. SIIS, pidä

                      huolta, että se kaikki mikä jäi eilen toteutumatta, toteutuu.


                                                   knuppel2   smitten   angel


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9793 : 04.08.2009 12:15:51 »

Parin viikon päästä aika letitykseen  smitten  Cheesy
Nyt pitäs vaan miettiä et minkä värisiä lettejä haluan siihen sekaan? Cool
Ainaki liiloja,ehkä punaisia ja mustia ...  Smiley

Kivaa kun on jotain mitä odottaa! Tulee kyllä pitkä istuminen siellä sit ku ne tekee niitä,varmaan
10 tuntia ainaki  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #9794 : 04.08.2009 15:32:13 »


Heipat waan tupahan! Cheesy

Uudistunut Chandra käy tervehtimässä teitä.
Kengu ottaa lettejä,,kätevät.Olen joskus käyttänyt niitä joka kesä,sillä sen helpompaa kesätukkaa ei ole.Tehnytkin monille,mutta en taitaisi enää jaksa seistä niin kauan paikoillani,liian menevää sorttia. Grin

Olen päätynyt vauhtiviivoihin,jotka vaihtelevat mielialan mukaan.Tummassa tukassa on nyt enimmäkseen kirkasta lilaa,babypinkki ja yksi sähkönsininen.
Tykkään itse ja muilla ei niin väliäkään.Ei kato harmaa naama aamuisin peilistä.

Kaikki muukin on muuttunut.Osoite,sukunimi (isukin nimi takaisin),puhelinnumero salaiseksi ja mitäs kaikkea vielä.
En tiedä muista,mutta itselle se on tehnyt hyvää.Repäistä kerralla irti itsensä kaikesta aikansa eläneestä ja vaihtaa ihan uuteen.

Kiva että tupa on vielä käytössä.Paikka arkipäivän turinoille.

Lähteepi tämä tästä laskujen maksuun,,kivaa puuhaa.Jänskättää aina katsoa jääkös kuinka paljon kilmuja kouraan,vai meneekö peräti miinuksille.

Muuntumisen iloja teille kaikille! smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 651 652 [653] 654 655 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: