Sivuja: 1 ... 506 507 [508] 509 510 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644165 kertaa)
0 jäsentä ja 43 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7605 : 05.01.2010 11:17:40 »

No hellurei täältäkin!

Mie oon toipunu mun ripuli/oksennustaudista, mut nyt sitä on työkavereissa ja meiän osaston potilaissa, mikä ei oo työnteon kannalta yhtään miellyttävää  buck2

No nyt on seuraavaksi kaksi yövuoroa, toivottavasti ne ei oo yhtä hektisiä..

Tänään viemään kaatikselle kaikki mun ja skopun onnettoman romut huonekalut!

Asuntoa ei ole vielä löytynyt...
Se asunto mihin ihastuttiin niin se meni toisille... Sad

Puuh.. Vähän välillä masentaa kun tuntuu, ettei mitään löydy,
ja masentaa sekin kun joudutaan ostaan uudet huonekalut luotolla...
Ei oo varaa yhtään mihinkään.

Mut jos jotain positiivista pitää keksiä, niin mun mahatauti onnistu mua jättään syömiset terveellisemmiks ja pienemmiks, paino on 2kg vähemmän,
vielä aikosin laihduttaa kesäks 4-5kg... Se menee ku itestään, jos vaan pidän tän kalorimäärän kohdillaan...
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #7606 : 05.01.2010 11:32:38 »

Kuinkahan moni on nyt alkuvuodesta taas päättänyt laihduttaa kesää varten?

Minulla ei erityisemmin ole tähtäimessä kesä, mutta vakaa aikomukseni on yrittää kiinteyttää kovaa kulutusta kärsinyttä kehoani... On tullut hieman elintasovatsaa syssyn aikana.  Smiley

Tähtäimessä siis kuntokuuri.  smitten

Keveemmällä sitten voisi kenites pitää muutaman päivän paastonkin - ensimmäistä kertaa ikinä.

Tiigris - Onnea asunnon etsintään! Kyllä se ilmenee jostain vielä. Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7607 : 05.01.2010 11:37:12 »

Kuntokuuri täälläkin on edessä, kunhan saisi ensin kuntoilla.
Tänään on niin tylsä päivä, kun ikinä voi kuvitella, pitäisi kai keksiä jotakin tekemistä tai syy miksi pännii. Kai näitäkin päiviä pitää olla...
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7608 : 05.01.2010 11:47:03 »

No täällä ainakin olisi syytä aloittaa kuntokuuri!
Joululomalla tuolla kotipuolessa lumitöitä tehdessä huomas,
miten huonossa kunnossa sitä on!  Shocked

Fysioterapeutilta tuli kuminauhajumppa-ohjeita ja niitä olen kyllä ahkerasti tehnyt.

Kunnonkohotus siirtyy vähän lämpösemmälle ilmalle, ei tonne pakkaseen voi mennä lenkkeilemään!   Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7609 : 05.01.2010 12:36:25 »

Mä taas jotenkin rakastan lenkkeillä tuolla pakkasessa ja
nyt on tullut luisteltuakin ihan kivasti tänä talvena....

Mut hei mä näin viime yönä unta, että skorppari kosi mua.  Cheesy
Parasta oli se, että se kosi mua nahka-hanskalla ja rannekorulla... Afro
Sillä oli sormuskin hyppysissä, mut se ei sitä mulle antanut,
ja sit päättelin että se säästää sen häihin...
Ja sit me rakasteltiin tosi oudossa asennossa ja meidän ympärillä oli hirveesti ihmisiä katselemassa, mutta ne ei häirinneet ollenkaan... Grin

Hassua että ootte puhuneet täällä just naimisiin menosta.
No, jos nyt ensin löytyis se asunto.............
Naimisiin kerkee meneen...!!
Eilen haaveiltiin kaksistaan johonkin etelänmatkalle menosta.. smitten
Jospa sen totuttais vaikka ens kesänä... Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #7610 : 05.01.2010 12:52:54 »

Jaa, se mun kolmeviikkoinen mahatauti olikin sitten "vain" joku kiertävä mahapöpö...Herkkämahaisella/suolisella nuo tavallisetkin taudit voivat olla todella ärhäköitä, sitten kun 3 viikkoa on jo hälyttävän pitkä aika, rahaa palaa tutkimuksiin..Tähystykseenkin olin jo menossa mutta hevosmiehen antaman massakaukoparannuksen jälkeen olo alkoi helpottua Shocked :Smiley


Enää kuukausi jäljellä viikon Dubain matkaan, sitä ennen pitäisi saada opinnäytetyön johdanto-osuus valmiiksi Grin Joulukuu méni sairastaessa ja nyt ei nappais yhtään jatkaa tota väkerrystä...Niin ja pitäisi myös laihduttaa muutama kilo matkaa varten...Oon kahden vuoden aikana lihonnu 7-10 kiloa mutta läheiset sanoo, ettei sitä musta huomaa kun oon muutenkin niin pieni mutta kyllä jotku vaatteet ainakin on alkaneet kirrata päällä, alamahassa inhottava elintasomakkara..JA mulla tuo liikunnan harrastaminen lähinnä kasvattaa lihaksia ja yritäpä sitten ahtautua ahterisi kanssa joihinkin kapeisiin farkkuihin! Miksi Suomessa ei valmisteta leveälantioisille ja J-Lo perseisille naisille farkkuja?!?! Free Soul oli ennen mut nykyään korkeintaan muutama malli kaupoissa jos ei sitäkään kun ei mene kaupaksi...En haluais ostaa mitään L-koon säkkihousuja, johon mahtuu perse mutta vyötäröstä ja jaloista liian isot, saa vedellä ylöspäin sata kertaa päivässä..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7611 : 05.01.2010 13:29:46 »

Hahhah  Grin 2funny

Voi N222, joillakin on ongelma toiste päin.....
Kysymys siis kuuluu et minkä takia ei löydy sopivia farkkuja minkään mallisille nais-ihmisille  tickedoff itselläni jäävät aina pussittamaan joka paikasta,
kapea kun olen....

Farkkulegginssit ovat ihan oiva ratkaisu, mutta jotenkin ne tuntuu niin teinivaatteilta etten sellaisia viittis kokoaikaa pitää... kaipaan kunnon farkkuja..
Ennen riitti että farkut oli levikset ja nehän sopi ja istu jok'ikiselle..!!  Grin
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #7612 : 05.01.2010 13:43:23 »

Oon muuten löytänyt just sellasia farkkujen näkösiä tosi ohuesta kankaasta tehtyjä stretchlegginsejä, ne makso vaan 13e säästökuopassa/tokmannilla (ei varmaan oo kaikilla paikkakunnilla), ne olikin sitten niin ohuet, että ne repes ahterin kohdalta jossain hämärissä olosuhteissa yöllä Grin Ois mukava tietää, millä perustein farkut valmistetaan/tuodaan maahan suomalaisnaisille, jos ei löydy kapeille eikä leveille naisille mitään...Tai ehkä ne on tehty vaan sellasille, joiden alaosa on tasapaksu pötikkä->>>> ei tosi kapeille tai muodokkaille naisille coolsmiley
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #7613 : 05.01.2010 16:57:25 »

Enää kuukausi jäljellä viikon Dubain matkaan, sitä ennen pitäisi saada opinnäytetyön johdanto-osuus valmiiksi Grin

Niin samaan aikaan sitten olemme siellä, että saas nähdä missä törmätään!  Cheesy
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #7614 : 05.01.2010 19:55:32 »

Niinpäs olikin Kaarina N Smiley! No, mut varmaan tunnistaa sieltä ulkomaalaisten seasta hyvin: toosi vaalea iho ja pitkä vaalea tukka...Tosin väkeä saattaa olla sen verran enemmän, että hyvä jos itsensä löytää sieltä ihmisten seasta Grin Ai niin, ja onhan mulla tatuoituina tuosssa oikeassa käsivarressa allekain nousu-, kuu- ja aurinkomerkit Wink...Oon tutkinut sen mainitsemasi Dubai-keskustelupalstan ja löysin sieltä hyviä vinkkejä matkaa varten..Näillä näkymin käydään siellä isossa vesipuistossa, safariajelulla, ostoskeskuksissa ja dubai creekissä (käsitin että se on joku ihan oma alueensa?!) plus sitten isoilla biitseillä, Jumeirah beach ja joku toinen, oon kirjottanut kaikki mahdolliset nähtävyydet ylös mun "dubai"-vihkooni Grin...Sitten pitää käydä siellä maailman isoimmassa karkkikaupassakin+hotellien yökerhoissa...Jotkut suositut yökerhot olivat jopa saman kadun/tien varrella..Tiistaisin niissä baareissa oli jokin naisten ilta, että naiset sai ilmaiseksi drinkkejä coolsmiley Biitseillä oli kans joku päivä pelkkä naisten päivä, joten se pitää tarkistaa, kun muuten ukoltani jää biitsipäivä välistä Tongue Varattiin sellainen pakettimatka Arean kautta ja yövytään Burj Dubain alueella ABC Arabian Suitesissa...Meidän pitää vaan olla ensin 10 tuntia Riikassa, josta lähtee sitten lento Dubaihin, ei siinä mitään, tonni tulee säästöä suoralentoihin verrattuna, opiskelijalle tuntuva säästö Wink..Sitten saadaan eräältä tuttavapariskunnalta ilmaiset metrokortit, koska heillä oli jäänyt muutama matka käyttämättä Smiley Eilen kävin ekassa hepa-rokotuksessa ja tänään hankin matkavakuutuksen, en meinaa pysyä housuissani kun pääsee pitkästä aikaa reissuun jonnekin kauas!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7615 : 06.01.2010 00:27:01 »

Moni Astrolainen on menossa Dubaihin nyt! Shocked Kaarina, N222 ja minä, ketä muita vielä? Cheesy
Voidaan tehdä Astro-miitinki sinne!  Tongue

Mie lähden ensiviikolla ja viivyn.. kunnes lennän Suomeen ristiäisiin.
Näyttäisi, että tulevaisuudessa olen Dubaissa enemmänkin.
Jos tuo suhde tulee kestämään, niin kaksi asuinmaata, Itävalta ja UAE. Smiley

Mies asuu molempia maita. Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #7616 : 06.01.2010 22:07:55 »

Sasha, miitinki kuulostaa hyvältä coolsmiley Olisi mukava nähdä vaikka jossain hotellin yökerhossa/baarissa/ravintolassa, jos saisi enemmän porukkaa kasaan..Pakko se on päästä näkemään, miltä Sasha näyttää livenä, yksi nähtävyys jo sinäänsä Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7617 : 06.01.2010 23:17:01 »

Sasha, miitinki kuulostaa hyvältä coolsmiley Olisi mukava nähdä vaikka jossain hotellin yökerhossa/baarissa/ravintolassa, jos saisi enemmän porukkaa kasaan..Pakko se on päästä näkemään, miltä Sasha näyttää livenä, yksi nähtävyys jo sinäänsä Grin

 Grin

Jos olemme samaan aikaan siellä, joka hyvin paljon mahdollista tuon Jouskarin vuoksi,
niin käydään kahvilla. Smiley

Hänellä on asunto eräässä hotellissa, jonka ylimmät kerrokset ovat yksityisasuntoja. Wink
Oma taloudenhoitaja ja kokki ja aamun lehti tuodaan suoraan aamiaispöytään. Tongue
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #7618 : 07.01.2010 01:43:36 »

Kuulostaa hyvältä Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7619 : 07.01.2010 13:05:23 »

kylläpä ulkomaisella kaksosherralla on taas järki päässä, hänen mielestään alastomuus, nudena oleminen ratkoo siis aivan kaiken, ei voi kuin nauraa. noh. kyllä on ihmiset erilaisia. projektini etenee hyvää vauhtia. ainakin siinä voi kuvata miljoonaa erilaista elämäntapaa.

lunta.. kaikille, ja Alpeille.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 506 507 [508] 509 510 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: