Sivuja: 1 ... 371 372 [373] 374 375 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644002 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5580 : 02.01.2009 23:12:50 »

Mä en haaveile tällä hetkellä oikeastaan uudesta mistään materiasta....
Ihme!HMMM!  Grin
Taitaapi olla tarve saada feminiinisiä värejä!!

Ensin oli oranssi kausi... Itse asiassa vaihdoin just oranssi-valko-raitaiset pussilakanat, joten kai se oranssi on vieläkin voimassa.

Kesällä pukeuduin paljon tummanruskeaan, harmaaseen, turkoosiin, petrolinsiniseen ja smaragdinvihreään..
Nyt ei jotenkin yhtään tee sinivihreää mieli..

Oikeastaan se väri, mitä tekee mieli on persikka! Tai siis sellainen pinkin ja oranssin välimuoto, hyyyyvin feminiini väri mielestäni.... Kiss


Hei Tigrix
, en minäkään värejäpois antaisi - Afro , ja aika tutunoloinen on värimaailmasi  smitten ja tuo persikka-koralli ajoittain vetää kovastikin puoleensa - ja totta on pehmeän feminiinen väri ...  Kiss mutta mie lisäisin ripauksen  syvän tumman punaista http://farm2.static.flickr.com/1178/1130845493_ca36aac0f5.jpg?v=0 , vaikka satiinit lakanat ... on jo hyvin sensuellia http://www.pricerighthome.com/images/uploads/red_satin_sheet.jpg

« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 23:28:30 kirjoittanut Aaviisunen » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5581 : 02.01.2009 23:37:55 »

Aijai Aaviisunen !  Cheesy Koralli, juuri se sana mitä mielessäni hain tuolle värille, mutta en löytänyt... Wink smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5582 : 03.01.2009 12:42:16 »

Kaksoset, kertokaa jotain TEISTÄ. Smiley

Kysy ihan mitä vain, niin vastaan ihan mitä vain! Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5583 : 03.01.2009 12:50:42 »

Amos 5:8 He who made the Pleiades and Orion and changes deep darkness into morning, Who also darkens day into night, Who calls for the waters of the sea and pours them out on the surface of the earth, The Lord is His name.

**tiesittekö että Pleiadit ja Orion on Otava ja Kalevanmiekka Raamatussa. Siis onko Pleiadit Otava?
« Viimeksi muokattu: 03.01.2009 14:36:14 kirjoittanut ^^Celaeno^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5584 : 03.01.2009 16:58:42 »

Venus ja kuunsirppi oli ainakin uuden vuoden aikaan ihan suorastaan seksistisen kaunis kun ne kahestaan taivaalla möllöttivät. smitten

Harmittaa etten yhtään kuvaa saanut otettua, mutta ihailin kyllä siitäki edestä smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5585 : 03.01.2009 17:14:39 »

Tuuli-Hiuksissa, minä yritin ottaa niistä kuvaa, mutta näköjään en oikeen osaa käyttää mun digikameraa pimeessä... 2funny Pitää ehkä ottaa käteen digikameran käytön opas, jonka sain 2v sitten joululahjaksi käytännölliseltä  kauris-siskoltani, joka on ammattilaisvalokuvaaja.....

(joskus mietin onko noi sen lahjat puhdasta v-tuilua, mutta entäs sitten jos onkin, ne on silti aina hyviä lahjoja)  Smiley Cheesy ((se nimittäin on huomauttanut että en osaa ollenkaan valokuvata))

Tiiättekö mikä mua vaivaa? Kun mä en tiedä...
Mun luita ja yritimiä särkee ja juimii niin maan perhosen paljon että.. crazy2
Eniten särkee lonkkia. En oikeen pystynyt nukkuun viime yönä, kun joka paikkaa kolotti.
Johtuuko se taas tästä ilmasta? Mustahan on tollut oikee ilmapuntari...

Kohta voin kertoo teille tarkat sääennusteet
...hmm nimetöntä pikkuvarvasta kolottaa, eli myrsky tulossa..
...hmm ajijai, rannetta särkee, eli lämpötila nousee kohta pari astetta..


 Tongue
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5586 : 03.01.2009 17:18:04 »

Kaksoset, kertokaa jotain TEISTÄ. Smiley

Kysy ihan mitä vain, niin vastaan ihan mitä vain! Cheesy


Hmmm ...  aurinko kaksoset  coolsmiley   kuu oinas  nouseva= leijona ja venus rapu  ... ja syntymähetki aamu  7:50 .... että tältä pohjalta kun kuulostelet ja katsastelet AAAVIISUISta täällä ...  Cool - ja sekin vielä - että kyllä mukavasti tunnistaa " pintaa syvemmältä" toisen  aurinko kaksoset  smitten

Ai että mitenkö  kaksoset kesytetään - sitä jos yrität = samaa kuin alistaminen niin voinen kertoa että omalla kohdallani ei ainakaan mitään "hyvää" seuraa ei kesyttäjälle eikä kesytetylle - kesyttäjä huomaa saaneensa kiukkuisen ja elämänhalunsa hiljalleen kadottavan hiirihissukan ja kesytetty muuttuu harmaaksi hiirihissuksaksi ja alkaa hiljalleen syyllistää kesyttäjäänsä kaikesta - ja hakea pakoreittejä vapauteen , edes henkiseen , ja hakee hyvinkin nopeasti itselleen jotain sellaista  :Smiley mistä tuo kesyttäjä ei tiedä, koska se lisää hänen kokemustaan vapautumisesta ... Shocked      crazy2 Cry  MUTTA kun annat  kaksoset kesyyntyä ihan isseksensä ihan ominensa JA suostut siihen ettei häntä ( eikä ketään toistakaan ) voi eikä pidä eikä saa omistaa niin WAU -

SILLÄ mustasukkaisuus ja omistamisen ja alistamisen haluinen kumppani on myrkkyä  aurinko kaksoset on sitten kyse miespuolisesta tai naispuolisesta aurinko kaksoset JA myrkkyä se on kaikelle...

Eli Pikku Prinssin keskustelu Ketun kanssa : " Mutta jos kesytät minut, tulisi elämäni aurinkoiseksi" .... ei tarkoita sitä että  kaksoset on lieassa ja pakenee häkin nurkkaan kuulle3essaan "tutut askeleet"

VAAN juurikin päinvastoin :
"Mutta jos kesyttäisit minut ( ja kesyttäminen tarkoittaa annat minun pitää vapauteni ja silti uskallat luottaa minuun), tulisi elämäni aurinkoiseksi. Oppisin tuntemaan askelten äänen,

joka olisi erilainen kuin kaikki muut. Muut askeleet saavat minut ryömimään maan sisään.

Sinun askeleesi kutsuvat minua kuopastani kuten ihana soitto"

Kirjoottaakaa muut omista kokemuksistanne ... smitten t.aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 03.01.2009 17:25:07 kirjoittanut Aaviisunen » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5587 : 03.01.2009 17:27:45 »

Tigrix: Mulla on kanssa (vielä) sama ongelma, etten osaa ottaa hyviä kuvia pimeessä. Että minua oikeen tympi. Oli näky niin hävyttömän upea siellä taivaalla Wink 2funny

Ehkäpä siskosi haluaa, että sinäkin pääset valokuvauksen salaiseen maailmaan Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5588 : 03.01.2009 17:41:02 »

Hih, ihania kaksosjuttuja  smitten No, se oli kuulema jo kehunut mua tosi hyväksi tyypiksi, joten jonkin vaikutuksen mää ainakin tein kun höpötin ummet ja lammet arvatkaa mistä... NO ASTROLOGIASTA TIETTY!  Grin

Joo, kuu ja Venus oli NIIN kauniita vierekkäin  smitten


Aivan,  aurinko kaksoset on arvoitus itselleenkin aika pitkään - mutta yksi mikä vapauttaa hänet on havahtuminen siihen että nou hätä - ei tarvitse tutkailla - vaan voi olla rauhassa ihan ittenänsä, sillä meillä on jokin 10000 aisti tiedostamaan asioita, joka tarkoittaa myös sitä että kaikenlainen " vilppi, omaan pussiin pelaaminen, ketunhäntä kainalossa oleminen" tulee ilmi eikä mene läpi - paitsi jos  kaksoset sitten aikoo huijata itse itseään, mutta se onkin ihan toinen ja kolmas tarina ... itse olen aina sanonut että kunnioitan ihmisiä jotka rohkenevat olla aidosti sitä mitä ovat - että aidosti  knuppel2 on sekin  Kiss kuin että on  knuppel2 ja laittaa yllensä :Smiley naamion  Wink   smitten
 smitten
« Viimeksi muokattu: 03.01.2009 17:44:04 kirjoittanut Aaviisunen » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5589 : 04.01.2009 00:48:28 »

Kiitos tästä päivästä, jonka jälleen kerran vietin rattoisasti itseni kesken.

Hauskaa miten paljon sitä keksiikään itselleen viihdykettä ikään kuin tyhjästä. Voisin sanoa että rakastan elämääni ja kyllä, rakastankin. Vaikka se on epätäydellistä. En tiedä olenko hullu (anteeksi, olen perinyt äidiltä tän hulluus-epäilyksen, noh se epäilee itsensä lisäksi minuakin aina hulluksi, joten...) koska olen niin kumman tyytyväinen taas kaikkeen. Tähän sopii jotenkin sanonta "tykkää kuin hullu puurosta". Aina oon kyllä ihmetellyt tuota, koska itse rakastan puuroja. Ne ovat yksinkertaista, rehellistä ja maittavaa ravintoa.  Smiley

Olen taas itkenytkin tänään pari kertaa liikutuksesta, en siis vollottanut, mutta kyyneleet nousi silmiin. Pitääkin olla tällainen herkkis. Ja mun teki mieli soittaa mun äidille ja siskoille että rakastan niitä ja että me tytöt kyllä pidetään yhtä... Grin Mutta en jostain kumman syystä sitten soittanut.... 2funny Ehkä teen sen vielä joku päivä, tai ainakin kirjoitan sen... Onkohan mulla jotain herkkyyshormooneita liikkeellä? Olkoot, tykkään olla lässy!  angel

Oikein kauniita unia! Ollaan onnellisia siitä mitä on! Nyt on kaunis talvi, kun on vähän lunta ja kimallettakin! 
smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5590 : 04.01.2009 02:56:24 »

Elwynillä taitaa iso veli olla lähes  kaksoset-kaksoseni! Cheesy 2funny

 askendentti skorpioni aurinko kaksoset kuu vesimies venus rapu mars oinas Tongue

No mites se Kaksonen kesytetään.. :Smiley

Mitä hauskempia, älykkäämpiä ja jännittävämpiä vitsejä ja tempauksia jaksat loihtia,
niin sen parempi. Smiley

Jos yrität omistaa Kaksosen, niin saat heittää hyvästit 2:ssa päivässä tai 2:ssa viikossa..
-riippuen Kaksosesta. :Smiley

Kaksonen todella tarkoittaa mitä sanoo
-sillä hetkellä. :Smiley

Katoa muutamaksi päiväksi tai viikoksi...
-mitäs mielenkiintoista tämä on kun et roiku minussa, miettii Kaksonen kuumeisesti. :Smiley

Palaa sitten hauskoin vitsein ja intohimolla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan
siitä mihin jäit pari päivää sitten.

Älä kuitenkaan pidä turhan pitkää väliä, koska Kaksonen voi ihan oikeasti unohtaa sinut
ja olemassa olosi, koska maailma on täynnä viehättäviä ja flirttailevia olentoja,
kuten esim. liikennevalopylväät ja rikkinäiset räpsyttävät valot.  Grin 2funny

Kaksonen ei ole kiinnostunut siitä, kuinka viehättävältä näytät kulloinkin,
häntä kiinnostaa enemmän ajatuksesi, käytöksesi ja puheesi,
joten ellet ole tuhrannut itseäsi sitten todella erilaisen/poikkeavan näköiseksi. Tongue

Älä käytä raskaita orientaalisia parfymejä tai partavesiä Kaksosen kanssa,
kuin myöskään raskaita meikkejä, koska hän tukehtuu niihin athmosfäärisellisti.
Se on kuin vihje siitä, että olet yhtä tukehduttava (Kaksonen on moni-kommunikation,
myös sen sanattomien vihjeiden mestari!)
Raikkaat ja hienostuneet ovat todella Afro

Älä myöskään käytä liikaa koruja tai vain raskaita koruja.
Älä väsää hiuksiasi monimutkaisesti ja sitten sano, että niihin ei saa koskea.

Näytä kuitenkin hyvältä! Smiley

Ole joustava odottamattomille muutoksille ja myöhästymisille, äläkä tee numeroa niistä.
Jos tähän pystyt, niin Kaksonen on jo puoleksi sinun.  Afro

Älä SMS tai soita liikaa
-ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ! buck2
(joskus on ihan hyvästä olla vastaamatta hänen viesteihinsä heti)  Wink

Älä valita, äläkä sysää vastuuta elämästäsi, edes osa-alueesta elämässäsi hänen harteilleen
ja ole itsenäinen kaikin puolin elämässäsi
-muutoin saat hyvästellä (YKSIN!) Kaksosesi aikaisemmin kuin arvaatkaan. Smiley

Kaksonen tarvitsee viikossa päiviä olla ihan yksin tai vain ilman sinua kavereidensa/ystäviensä kanssa,
eikä siinä ole mitään pahaa tai moitittavaa. ÄLÄ VAIN MISSÄÄN NIMESSÄ VALITA!

 angel

Näillä pääset jo alkuun. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5591 : 04.01.2009 11:13:18 »

onkohan Saturnalia nyt kovin vakavissaan tän kaksosjutun kanssa.. kuten olen jostain lukenut, kaksosten pälätys ja pinnallisuus voi olla ihan ok, mutta en itse ainakaan kokisi heitä vakaiksi kumppaneiksi. siis jos jotain vakaata ja pysyvää ja sellaista, joka resonoi itseni kanssa, hakisin, niin ei kaksosta. erityisesti kehittymätön ja hurvitteleva kaksonen olisi rasite: kaikki olisi varmaan ohi alkuhuuman jälkeen, ja hakisi kuitenkin jotain kunnollista sen jälkeen. no tulee mieleen yksi ent tuttu.

en tosin tiedä täsmälleen kuka perhellinen mies, isä olisi kaksonen ja miten on hoitanut asiat, vastuut jne.

no, kukaan ei vastustellut, eli olkoon Pleiadit sama kuin Otava.

no, olisiko Leijona sitten vakaampi? kypsä leijona? oinaasta tulee mieleen pikemmin tulinen, kuin vakaa. aloitteellinen ja kunnianhimoinen, mutta vakaa?
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009 11:22:28 kirjoittanut ^^Celaeno^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5592 : 04.01.2009 12:18:55 »

no, aikansa kutakin.. kuka ja mikä on kuumaa.. en osaisi kuvitella kuumaa kalaa, paitsi grillissä, että..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5593 : 04.01.2009 12:22:07 »

Täällähän taas räiskyy!

Kala on kala, kalatmies on horoskooppimerkki. 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5594 : 04.01.2009 12:22:53 »

sitäpaitsi se ei saisi minua, eli taas tuli todistettua jotain..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 371 372 [373] 374 375 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: