Sivuja: 1 ... 368 369 [370] 371 372 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5651196 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5535 : 31.12.2008 16:30:21 »

Minä aion juua, nähdä kavereita ja.. bilettää niin ettei oo ennen nähty!  Grin Mulle tarjotaan juomat koko illaks jajaja.. hmm.. Saattaapi olla että käydään yhes baaris kaverin kans. Juu ei ikä riitä mutku poke on tuttu  Tongue Ja paperit löytyy nii et menisin 19 vuotiaasta.

Helvetti mikä teini  Shocked

Mut mita valii!  Grin


HYVÄÄ UUTTA VUOTTA !
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5536 : 31.12.2008 16:40:56 »

Juu.. On oikeasti vähän pelottavaa mennä tallusteleen illemmalla tuonne ulos... Ne kersat kun oikeesti väijyy pusikoissa ja räjäyttelee niitä pommejaan päin ihmisiä!!  Angry

On ne ilotulitukset kauniita, mutta mulla tulee uudesta vuodesta aina niin vahvasti sellainen olo että olen jossain sotatantereella keskellä tulitusta ja haluun vaan turvaan... Kun niitä kaikkia räjäytellään joka puolella miten sattuu... Se on kaaos.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #5537 : 31.12.2008 16:51:05 »

 Me viedään jälkikasvu mummolaan ja nautiskellaan toistemme seurasta, ehkä vähän vinkkua, lasi jos toinenkin  :Smiley. Ja sitten hoippumaan ulos ristituleen klo 23:45...
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #5538 : 31.12.2008 17:13:19 »

 Hieno homma Tigrix! Smiley, mulla on taas toi tupakointivaihe päällä, osaan kyllä nykyään asennoitua tupakoimattomina kausina siihen etten polta edes humalassa eikä tee edes mieli. Tämäkin riippuu kyllä suuresti seurasta, joskus kun on vanhat tutut tervakeuhkot ympärillä joiden kanssa on vietetty monet illat ja poltettu samalla monet askit niin siinähän sitten ollaan...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5539 : 31.12.2008 17:25:03 »

juhlivatko jotkut tätä oikeasti kovastikin? menen johonkin happeninkiin, joka on muiden järjestämä, mutta en kyl kuvittele törmääväni kehenkään..!  Huh
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5540 : 31.12.2008 18:08:20 »

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE! TULKOON VUODESTA 2009 JUURI SELLAINEN KUIN TOIVOT JA TARVITSET!  smitten  smitten  smitten


Olen muuten itse asiassa samaa mieltä kuin Tirix, siitä että jokainen paivä tai tunti voi olla se uusi alku ja vanhan loppu.

Ja meikäläinen viettää vuodenvauhteen verhot kiinni huumatun paukkuaran koiran kanssa.  Undecided
Sen verran siis tykkään ilotulitteista!  Angry
Tai eihän sekään mitään, jos ne paukuteltaisiin silloin kun kuuluu, mutta tässä räimeessä koiran panikoidessa menee nyt puolitoista viikkoa vähintään.  knuppel2  tickedoff  knuppel2

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5541 : 31.12.2008 18:20:33 »

Voi surku, Neela koiraasi  Sad Ymmärrän hyvin, kuinka silloin oikein Rakastaa ihmisiä ilotulitteiden kanssa  tickedoff Joudutko huumaamaan oikein ell. tavaralla?

Mein haukku tulee ulos aina paukkujen ajaksi, koska sisällä saa hirvittävän raivarin ja sitten onkin hampaat jossakin siellä mistä ei mamma tykkää  2funny Pihalla kuitenkin pelkää ja ölisee kummallisesti minun takanani... tosi vahti  2funny
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5542 : 31.12.2008 18:28:24 »


Juu joudun huumaamaan ihan reseptitavaralla, sillä pystyy juuri ja juuri olemaan sisällä.... ulos ei ole mitään asiaa ennen huomisaamua.

No mitä vanhemmaksi tulee sen paremmin pärjää edes täällä kotona.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5543 : 31.12.2008 18:32:54 »

Voi toista pientä, rapsutukset täältä sympatian kera  smitten
Nii, ikä tuo kokemusta myös ikävistä asioista...  :Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5544 : 31.12.2008 19:33:56 »


Kide;

*hän kiittäää rapsutuksista ja heiluttaa ihan varovasti hännänpäätä*  Smiley

Enenmpää ei uskaltanut, kun paukkuu, kunhan tästä päästään niin kiipeää syliin ja saat ison märän pusun.  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5545 : 31.12.2008 20:36:08 »




Ent . Aaviisuinen täällä huhuileeee... Cheesy
Iltaa Tupaan, yhdet siiderit kyllä voin ottaa ihan tämän uuden nikin kunniaksi - nyt tuli vain sellainen olo että ja sittenhän oli pantava aurinkotuulemaan  Cool Grin - liekö vuoden vaihteen energiahömsähäyksiä vai miten MUTTA han mukavalta tuntuu tämä ...  smitten

Ja sitten vain aattoillan huminoihin - tarkoittaa minulla että istun täällä kuudennessa kerroksessa, avaan ikkunan ja katselen yönmustalle taivaalle jota vasten eriväriset raketit näkyy varsinkin hyvin ... ekoihmisenä  Undecided sillä rahaa palaa ja roskaa lentää - mutta ja mutta , on tällä paukkeella symbolinenkin merkitys - saattaa vanhat energiat huitsiin ja nevadaan smitten ja tehdä tilaa uudelle  Kiss
http://i43.photobucket.com/albums/e370/riverwitch10/Framed%20Pictures/SunGoddess.gif
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5546 : 31.12.2008 20:58:44 »

Heh..!  Cheesy No olet sitten mennyt vaihtamaan nimesi!  Smiley
Miksi ihmeessä Sanitar?  Huh
Se on kaunis nimi, mutta, heh..!  :Deikö se ole jokin vessa-keijun nimi?  idiot2 Cheesy  crazy2
Ainakin olen jossain vessa-tuotteissa tömännyt tuohon nimeen? idiot2
No ei nimi miestä/naista pahenna. smitten



Hauskaa vanhaa vuotta niin kauan kuin sitä on vielä jäljellä
ja menestystä Uuteen Vuoteen!



Tämä tyttö lähtee vanhan vuoden ja uuden vuoden partyihin,
jossa, heh..!  Cheesy on sekä uusi mies eli Veskari ja kaksi vanhaa, eli Vaaka ja Härkä myöskin kutsuttuna.
Härän kanssa tuossa jo puhelimitse pilailimme, että mahtaa tulla hauskaa,
eihän tuo Vaaka ole vielä sulattanut sitä, että päädyin hänen, nyt jo ex-juristin kainaloon. Grin 2funny


tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5547 : 31.12.2008 21:11:04 »


Hauskaa iltaa Sasha!  Wink

Onnea uudelle nimelle Sanitar  smitten



tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5548 : 31.12.2008 22:32:44 »

Onko tämä sitten hauska juhla? Mitä me riemuitaan?
Sitä että kun me nyt ollaan eletty taas vuosi, oltu mukana kun aurinko on noussut ja laskenut 365 kertaa..
Riemuitaan yhtä lailla siitä että saatiin kokea ne päivät, vai että ne on nyt ohi?
Sitä että ne päivät voi nyt kuopata ja haudata, vai että voidaan laittaa ne talteen ja muistella kaikkea kokemaamme ja vaalia kaikkea oppimaamme..

Ollaanko me nyt juoksemassa maaliin vai vasta odottamassa lähtölaukausta? Varmaan sekä että.

Oikeastaan aika kaunis ajatus, mutta en siltikään tiedä miten nakit ja perunasalaatti liittyy tähän.
Tai känni. No känni suotakoon niille, joiden vuosi on ollut niin kauhea,
että pakko turruttaa pää niistä muistoista.  Wink

Ei ihmisolento voi elää ilman aikakäsitettä, mutta onneksi alamme vähitellen ymmärtää ajan hieman syvällisemmin. Sen, miksi tarvitsemme asioita, jotka ovat harhaa, kuten tämä meidän aikamme on.
Ihminen tarvitsee sen oppiakseen ja hahmottaakseen rajallisella käsityskyvyllään erinäisiä asioita..

Anteeksi, hajapäinen filosofi puhuu illanratoksi reikiä päähänsä.  Smiley

Katselin äsken parvekkeelta ilotulituksia..

Nehän voisivat symboloida meidän tietoisuuttamme, joka joulun (pyyteettömän rakkauden juhlan) seurauksena saavuttaa huippunsa kun aika (ihmisten kalentereiden vuosi) tulee päätökseen, ympyrä sulkeutuu. Sielu nousee korkeuksiin ja saavuttaessaan jumalyhteyden se voi vapautua koko kauneuteensa, räjähtää sanoinkuvattoman kauniiksi väreiksi ja valoiksi..

Mihin siä seuraavaa vuotta sitten enää tarvitaan, kun me kaikki valaistuimme jo kohosimme korkeuksiin?  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5549 : 31.12.2008 22:41:57 »

Asiasta ei asiaan, meillä oli jouluna hauskaa kun rakkaat perheenjäseneni jotenkin keksivät, että mister Koop olis mulle hyvä mies... Ne sitten kiusoittelivat minua asiasta kovin ja minä punastelin ja hihittelin ikään kuin oisin kovasti haltioitunut hänestä.. (tää puheenaihe sai alkunsa jouluaattona päivällispöydässä..)  uglystupid2 2funny


Heh heh heh...

Ei siinä siis muuten mitään, mutta kun oikeesti mä taisin vähän ihastua siihen.
(siis silleen kun joku 13v tyttö voi ihastuu johonkin idols-laulajaan) ((voi moro miten noloja asioita mä myönnän))
Miten mun äiti ja siskot tuntee mut niin hyvin että ....??  crazy2 idiot2
En tajua mistä mun sisko keksi sen???
Kun ei ne yleensä mulle mitään miehiä ehdottele, ees julkkiksia.. Grin

Joo ja siis ei, en aio lähestyä Kooppia mitenkään, se olis jo liikaa jopa multa.. Cheesy Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 368 369 [370] 371 372 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: