Sivuja: 1 ... 366 367 [368] 369 370 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5651782 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5505 : 25.12.2008 19:51:06 »

Venus is feminine and rules our world of love and all desires. Through it we experience joy, rapture, lust, and the nature of our sexuality. Venusian types are generally wonderful lovers, but they are also lovers of beauty, art, music, and food. Venus rules sensuality and earthly pleasures as discovered through the senses of touch, taste, smell, sight, and sound, as exemplified through its feminine sign of Taurus. In this sense it is the opposite principle to Mercury, as our physical appetites are a response to need and want rather than part of an analytical process. In fact, our most powerful desires drive out judgment - we all know that trying to reason with anyone in love is useless.

**onko tuossa syy miksi rakkaus on järjetöntä.. Merkurius on Venuksen vastakohta.. silloin ei välttämättä järki toimi, kun johonkuhun ihastuu. oli se kohde sitten köyhä, rikas, tuntematon, tunnettu, varattu, vapaa.. or what.

oletteko valmiit uuteen vuoteen? minä olen, tää vuosi voisi olla jo koettua kamaa. jaa, ollaanko sitä edistytty viime vuodesta.. hups.. hmm..
« Viimeksi muokattu: 25.12.2008 19:55:55 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5506 : 26.12.2008 13:53:54 »

Hei tupahan  smitten
Lenkillä olen minäkin käynyt... ihanan rauhalista ja tekee niin hyvää, sulatella tuota pötsin sisältöä pienellä happi hyppelyllä.

Arvatkaas, minulla on jokin draivi menossa... aivan kuin joku tai jokin piiskaisi minua ottamaan yhden todella ison kakun ja alkaa lusikoimaan sitä. Homma on sen verran kunnianhimoinen juttu, että aristelen. Toisaalta, mitä voin menettää?  :Smiley ...kasvoni...? Äää... maine vaan kasvaa  2funny
Todellakin, kun kirjoittelin tuolla toisaalla aikoinaan että vuoristorata takana ja olo, kuin turvavyöt ois jääny auki  buck2 Nyt tunnen peffanahassani, että takana on ja uus alkamassa, erilainen  Wink
Elämä on sitten ihanaa...  smitten
Joskus se potkii ja puree, nokkosilla vetelee pitkin kinttuja ja toisinaan taas ruusun terälehdillä silittää ja antaa lämpöisen tuulen kulkea pitkin nahkaa ja työntää edellään  smitten
« Viimeksi muokattu: 26.12.2008 15:19:25 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #5507 : 26.12.2008 15:08:09 »

hei miten toi sepon vuosihoroskooppi toimii et jos sen tilaa nyt ni tuleeko siihen sit tästä eteenpäin olevat kk:t aina..? onko joku semmosta tilannu ikinä, onko tietoa ja kokemusta..?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5508 : 26.12.2008 16:48:23 »

Moon kitissy koko joulun ku en saanu arvolleni sopivia lahjoja vaan kaikkee peruskrääsää vaa. Joo kuulostaa tosi lapselliselta, tiedän, mutten tälle mitään voi.. Sitä läppäriä mä odotin, ja sitä mun annettiin odottaa, mut ei. Ja faija kehtas viel antaa ymmärtää ku lahjat oli jaettu et "viel olis yks Gigantin kassi tuol autotallis" mut eipä ollu.

Tapeltu on niinku kaikkina jouluina. Tällä kertaa yllätyksellisesti mä ja faija. Kummallista.

Kännissä ei tapeltu mut krapula oli kamala. En enää juo punkkua, en ainakaa mutsin ja faijan kans.

Noh, paska joulu. Mikäs täs, huomen nään taas  neitsyt..
« Viimeksi muokattu: 26.12.2008 16:50:12 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #5509 : 27.12.2008 01:37:24 »

Tämä tyttö rentoutuu ennen ensi vuoden tehtäviä. Smiley

Istuskelen läppärini kanssa hotellin olohuoneessa takkatulen äärellä. Smiley
Iso parveke olohuoneesta makuuhuoneeseen ja sen alla on järvi ja järven ympäri Etelä-Itävallan
kauniit vuoret lumihuippuineen! smitten

Aamiainen huoneeseen, tuoreita kukkia ja ihana kypylä alakerrassa
ja kylppärissä Bvlgarin tuotteet hotellin puolesta.
Olen ollut muutamissa aivan ihanissa hotelleissa, mutta tämä maisemineen... smitten
-> Lahja Veskarilta, kun olen ollut niin stressaantunut erosta Vaa'an kanssa
ja asuntoni rempasta ja kaikesta.

Stressiin ja väsymykseen auttaa kaikki kaunis, kuten Veskari sanoo. Smiley

Jopa kannettava nettiyhteyteni toimii ihmeen moitteettomasti(!?) tänään. Shocked


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5510 : 27.12.2008 13:45:19 »

no, matkakuvia ja asettumista maahan, valoisia päiviä.. alkaa tulla,, ja jännitystä.. eilinen elokuva hauska, ja krapunen ottanut noin 23 kertaa yhteyttä tässä kuussa mikä on aika hupaisaa.. illalla ehkä vihdoin tuliaiset kun on taas päivällä menoa tuttujen luo. kunhan on jatkuva säpinä, niin kai se elämä siitä! ei ehdi pitkästyä.

siis Walsch, Richard Bach ja LL Hay sekä jopa Debbie Ford on antaneet jotain tänä joululoman aikana.. rajatonta ajattelua.

Kide, mikä uusi alkaa? ja muut jotka puhuu muutoksesta?
« Viimeksi muokattu: 27.12.2008 14:02:34 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5511 : 27.12.2008 15:19:08 »

Uus pyllymäki elämän kurveissa  Cheesy toisaalta kuvaus on hieman päinvastainen, koska pyllymäessä mennään alas ja nyt suunta on ylös... mutta yhtä ns.hallitsemattomasti kuin pyllymäessä  Wink
Minulla nuo muutamat vastoinkäymiset aikaan saivat pään sisällä isot peilaukset ja sarjoja muutoksia minässäni ja varsinkin tavoissa toimia. Sillon kyllä v****ti ja ankarasti, mutta nyt osaan jo olla kiitollinen.
Iso projekti tulossa  angel on vain niin "vauva-asteella", etten kauheasti viitsi hehkutella  Wink tai paljastella, ettei kukaan nappaa piparia nenäni edestä  2funny

äääh... miksi sana "pipari" on tarvinnut pilata liittämällä se mainoksissa mielikuviin, joita mie en ny ainakaan ois halunnut tarjota vieraille, kyläileville lapsukaisille tai itselleni, kuun tekee mieli hyvää  buck2
 2funny
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5512 : 28.12.2008 13:34:23 »

Hei tupaan, toivottavasti täältä on karkotettu jo kaikki pukit ja tontut ja laatikot syöty. Minulla oli ihan yltiösosiaalinen joulu ja se oli rankka kokemus kun olen ollut niin stressaantunut koko vuoden.

Ihanaa kun aurinko paistaa.  smitten Se on todiste siitä, että vuoden pimein aika on ohi. Minä taidan tänä vuonna (tai siis tulevana vuonna) kuulua siihen ärsyttävään joukkoon joka hehkuttaa jo tammikuussa että oi ihanaa kevät.  2funny 2funny Mutta suon sen nyt itselleni.

Kuinka moni muuten on miettinyt jotain uuden vuoden lupausta?
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5513 : 28.12.2008 16:39:37 »

Lionheart lupailee taas tyhjiä, tupakanpolton lopettamista ja puolen vuoden mäkkilakkoa, salia säännöllisesti, motocrossiin keskittymistä..

Elämä potkii päähän. En nähny lauantaina  neitsyt enkä myöskään tänään vaikka se lupautuki raahautumaan meille puolen päivän mais. Vituttaa. Jätän sen kummiski koht. Ehkä. En tiä. Illal meen ajelee yhen  kauris kans.. Son aika kiehtova tyyppi, astrologiastakin kiinnostunut.. Maybe.

Nyt lähen lenkille auringonlaskuun. Illanjatkot teille, muistakaa syyä lettuja.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5514 : 28.12.2008 18:46:55 »

Tupaan tervehdys  smitten
Pakenin tänne, karkuun lapsia jotka tappelee mitä tekisivät  2funny pelataanko uutta playstation peliä vai katsotaanko jokin uusi leffa, jonka pukki toi  :Smiley
...kaikkea kun äiti ei anna yhtenä päivänä tehdä...  2funny Elämä on valintoja ja tuossahan oppivat kompromissejakin, kun vanhin ei saa käyttää isomman oikeutta, vaan älyään  Wink
...naurattaa... että ottaa koville pienillä, kun homma ei mene niin kuin itse tahtois...

Uuden vuoden lupaus  idiot2 ööö...  crazy2
Lupaan olla oma pöhkö itseni ja tehdä parhaani, mitä ikinä teenkin  police
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5515 : 28.12.2008 19:57:42 »

iltaa tupaan Smiley
tulinpa kertomaaan että akaduin tossa 15. pvä Cheesy pirtkään jahartaasi stä jo ootettiink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5516 : 28.12.2008 21:10:12 »

Onnea I-Ronia  smitten ... sikäli, jos ymmärsin oikein? Luin ensin, että olet kaatunut ja sitä odottelit  idiot2 Sitten vasta tajusin, jotta taisit kirjoitella jakautumisesta  Cheesy
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5517 : 28.12.2008 21:26:42 »

ja näköjään oon laittanu 4d-ultrassa otetun kuvan viikoilta 32+jtn, koitan tunkea nyt vielä oikeenkin kuvan  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #5518 : 28.12.2008 23:10:56 »

Onnittelut I-Ronia! smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5519 : 28.12.2008 23:48:56 »

ONNEA I-Ronia  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 366 367 [368] 369 370 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: