Sivuja: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644007 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3780 : 10.09.2008 13:45:02 »

Jep jep... Nyt on sitten siivottukin, jonkin verran.. KOHTA jos alkais vaikka kirjottamaan opinnäytetyötä,
ihan siis oikeesti....................

Hei pliis, mikä tähän auttais? Mulla on miljoona tehtävää ja koetta rästissä, enkä millään haluis alkaa uurastaan ton opinnäytetyön kanssa ennen kun oisin saanut rästit pois alta..
Kai sitä pitää vaan tehdä asioita yhtä aikaa.. Menin jo ilmottautumaan kahteen uusintaankin, niin olis sitten luettavaa ja harjoiteltava lääkelaskuja, jotta pääsisin joskus niistä ?0%&89¤:n sis-kir-lääkelaskuista läpi...

10 laskua, tunti aikaa laskee ilman laskinta, yksi virhe niin hylätty... Oon jo unohtanut miten kaikki laimennokset ja tiputusnopeudet lasketaan, joten..... crazy2 Parista lääkelaskuista oon päässyt ekalla tai tokalla yrittämällä läpi, mutta kerran kävin uusimassa 8 kertaa. Arvatkaa ottiko päähän? Tämä on nyt kolmas kerta kun uusin tätä juttua..

Pitkästä aikaa mulla on koulustressi...
Viime vuonna ei tainnut olla, kun en juuri keskittynyt kouluun.. Grin

Mutta on syksy ja sellanen kiva, suhteellisen motivoitunut olo.
Ei tunnu epätoivoselta, vaan siltä että aion saada paljon aikaiseksi
ja vähän vaikka ruoskia itseäni eteen päin...

Tunnen itseni kehityskelpoiseksi.. Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3781 : 10.09.2008 14:14:57 »

yllättävän paljon pitää varakkaiden sukulaisten kinoihin kommentoida, mutta pääasiassa

töitä ja vastuuta ja bisneksiä, no ei asiat niin huonostikaan ole; ihanaa

kosmetiikkaa käyttöön ja voimajuomia..  Cheesy

odottelen vaikuttaako nuo planeetat todella kuten mainittu..


ehken jaksaisikaan/ viitsisi tällä kaudella hullaantua jonkun nuoren seurasta,

jutusta joka ei pitkälle kanna?

retki, tapaaminen, kylpylä, ymv, matka..

odotan vielä jotain hieman yllättävää-- ja jos keksisin mitä se on, se ei olisi

yllätys

no en ymmärrä täältä tulosteluja, ellei ole kyseessä jotkut visualisointiin ja

voimasanoihin liittyvät jutut, tulostan kyllä projektikuvia lähinnä



kuinka pidän näppini irti diplomatiasta tulevassa..?  coolsmiley 
..

Your Lovescope - Week of September 8, 2008
Your planetary ruler, Jupiter, the great benefactor, turns direct at the start of this week and gives you plenty of reason to celebrate. Long-term goals, important cycles, and stagnant plans start moving forward again. Your confidence is up as you feel like you finally get the green light after waiting at the red one for over three months. The good news is that this means that your love life will finally start moving in a confident, forward direction again. Obstacles that stood in your way will dissolve before your eyes and you'll feel a welcome forward shift of momentum between you and the one you love. This week you'll truly be celebrating on Thursday and Friday when your inner rebel comes out to play. During this time let your true nature shine and enjoy strong communication and intimate rapport with the one you love. If you're search of someone new, consider trying an online dating site. This time you'll enjoy success.  <  2funny
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 14:56:14 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3782 : 10.09.2008 14:33:30 »

Mä en niin piittaa mistään ihme yllätyksistä nyt... Haluan vaan luoda elämään tietyt rutiinit ja pistää kaiken järjestykseen. En varsinaisesti "suorittaa" vaan tehdä asioita kunnolla ja ahkerasti iloiten siitä mitä teen... Haluan ylittää itseni.

Tähän kaikkeen tarvitsen ensin hyvät suunnitelmat ja asioiden laittamista tärkeysjärjestykseen...

Sitten alan vaan elämään niitä asioita. No tänään olen jo siivonnut ja aloin kirjoittaa yhtä koulutehtävää.
Kohta tulee huoltomies käymään, hakeen multa 10€ eilisestä oven avauksesta...

Hassua. Juttelin yhen eräänlaisia korjaushommia tekevän tyypin kanssa. Se kertoi, että kaikista sotkuisimmat asunnot ovat lähes aina nuorten tyttöjen/naisten kämppiä, viimeksi oli ollut sellaisessa, jossa tyyliin parin kuukauden mainospostit levällään eteisen lattialla, kaikki pöydät ja muut tasot täynnä papereitä, kirjoja ja vaatteita, lattiat muutenkin täynnä roinaa... Mullakin pääsee kämppä joskus aika katastrofaaliseen kuntoon, johtuen juuri siitä, että mulla on hirveesti irrallaan olevia lippusia lappusia, joille en keksi paikkaa ja se myös, että useimmiten vaatteet jää lojumaan juuri siihen mihin päätän ne riisua..

Jollain tapaa kyllä monet miehet ovat paljon järjestelmällisempiä, osaavat arkistoida paperit ja laittaa vaatteet paikoilleen. Mutta heillä se sotku on sitten tiskaamattomia astioita ja haisevia roskapusseja. Vaikka järjestys olisi hyvä, niin saattavat imuroida parin viikon välein tai harvemmin.

Noh, mieluummin kuitenkin pieni kaoottisuus kuin lika/sotkuisuus/pölyisyys...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3783 : 10.09.2008 14:34:03 »

salapoliisitutkimus siis menossa palstan Tuhmasta Tulostajasta.. get real!



 Cool Cool
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 14:35:41 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3784 : 10.09.2008 14:34:49 »

katsos kun et ole minä Tm.. en saa kaaosta millään aikaan vaan järjestystä, siksi

yllätykset on mukavia, kun ovat mukavia. en siis halunnut ikäviä ylläreitä.

mappia ja filea laitan päivittäin firmassa, no surprise.

Merkuriuksen ja Venuksen neliöt Jupiterille merkitsevät joillekin suurta mielipahaa ihmissuhteissa ja muussa elämässä, mutta näiden häiriöiden ei nyt kannata antaa viedä sinua sivuraiteille. Menneisyyteen voi pettyä ihan omaa tyhmyyttään, mutta tässä hetkessä voi itse päättää omasta onnistumisestaan. Tulos riippuu vain sinun päätöksestäsi.

Loppuviikosta Auringon oppositio Uranukselle sisältää vapautumisen option jokaiselle, joka kokee tällä hetkellä elävänsä liian ahtaissa raameissa joko työssään, harrastuksissaan tai parisuhteessaan. Ahdistavat tuntemukset kasvavat niin ihanan korkeisiin lukemiin, että liekanaruista on aivan pakko tempautua irti, vaatipa se millaisia keinoja hyvänsä. Menestystä vaan kaikille vapaustaistelijoille.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 15:13:30 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3785 : 10.09.2008 15:49:32 »

mitä yhteistä on "rakastuneilla" miehillä ja politiikalla? molemmat yhtä sekavaa

puuhaa. naiset voisi hoitaa vaikka politiikan. jee
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
julyette
Vieras
« Vastaus #3786 : 10.09.2008 15:54:50 »


Grin se tulostaa edelleen AINA ILOINEN -topikkia  Grin (hyvät naurut sain)
Eikä siinä topikissa ole kun pari kommenttia  Grin 2funny

Hih, elämä on kivaa  smitten ja meillä on sisäpiiri  Grin


Täytyy myöntää, että nyt kun hoksasin tämän, olen saanut siitä hillittömiä naurunhetkiä (blondi kun olen, huumorintaju on kiero kun korkkiruuvi  Cheesy). Enpä olisi uskonut mihin kaikkeen ihmiset tuhlaa kallista tulostusmustetta   Grin Joku tulostaa kahvihuoneen kaikki 348 sivua ja lueskelee niitä sitten iltapuhteiksi.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3787 : 10.09.2008 16:52:08 »

Kiitos Jinx kannustuksesta ja sitä samaa sinulle!!
Mutta eikös se opiskelu ole tavallaan aika ihanaa... Näin mä ainakin koen.
Pienen paineen alla sitä yltää vaikka mihin suorituksiin..

Juu tuossa kävinkin viime viikolla tuutor-opettajan kanssa laatimassa mulle aikataulua.

Ens keväällä joskus sitten valmistun.. EHKÄ.  Grin

Onkos sulla Jinx sitten työpaikkaa tiedossa?  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3788 : 10.09.2008 17:26:23 »


Täytyy myöntää, että nyt kun hoksasin tämän, olen saanut siitä hillittömiä naurunhetkiä (blondi kun olen, huumorintaju on kiero kun korkkiruuvi  Cheesy).


Afro
Jokuhan saattaa vaikkapa koota kirjaa varten esim: "Ardithin aforismit" ja julkaista ne sitten iloksemme kun netti on kaatunut 4ever  laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3789 : 10.09.2008 18:30:38 »

Rakkaus on avain.

Avain avaa lukot.
Rakasta sydämesi auki.  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3790 : 10.09.2008 20:14:28 »

Minä olen tietoisesti hankkimassa arkoja suun limakalvoja juuri. :Smiley
Napsin nimittäin chili -ja wasabipähkinöitä ja sipsejä ja autsh! huomenna
tai jo tänään muutaman tunnin kuluttua.
Minulla on henkilökohtainen sikailu-ilta. Tongue
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3791 : 10.09.2008 21:36:45 »

Iltaa  smitten
Tänään on ollut hyvä päivä  Smiley Ja vielä paranee kunhan porukat tulee kotiin
ja tuo mulle mukanaan hampurilaisaterian  Tongue On tehnyt mieli sitä kokopäivän  angel
mc donals:in el maco  smitten voiko olla parempaa  smitten

 kalat oli taas käymässä meillä ja käytettiin koiria lenkillä ja katsottiin leffaa  Kiss
On se niiin rakas! miten tyhjää elämä olisi ilman sitä  Smiley
Höpötin sille astrologiasta tänään,se alkaa jo ehkä vähän päästä kärryille  Grin
Ihmeellinen olo,kuuntelen vaan musiikkia ja hymyilen enkä oikeen keksi mitään järkevää kirjoitettavaa nyt  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3792 : 10.09.2008 22:20:29 »

 rapu on muuten kiinnostunut astrologiasta..  :Smiley Grin Cheesy smitten Joo-o..

Tänään oli rento, mutta silti raskas päivä. Musiikintunnit pitää mut järjissäni koulussa ja musamaikka myös. Tänäänkin ruokiksella menin istumaan hänen kanssaan nurkkapöytään juttelemaan kaiken maailman asioista. Se nauraa mun vitseille ja kohtelee mua kuin ihmistä, ei niinku opettaja opiskelijaa. Oon tainnu saada siis uuden hyvän ystävän  Smiley

Jellonasta ei oo kuulunu mitään, mikä on ehkä hyvä asia. Mullakaan ei oo (vielä) ikävä sitä. Saas nähä lentääkö kolmen viikon päästä kolmen vuoden suhde roskikseen vai ei. Jos me erotaan niin ystävinäkään ei voida pysyä, sillä kun toinen löytää uuden niin mustasukkaisuuden takia saattaa tulla pahaa jälkeä jommasta kummasta.. Tulista tää meijän rakkaus, ihan niinku merkkienkin puolesta..

Lion-love.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #3793 : 11.09.2008 00:23:22 »

Ei laihduttaminen onnistu, söin lihiksen kahdella nakilla  Kiss

Ilmoitin kauriille, että ei.  Cool En kestä naisellisia miehiä. MINÄ olen nainen, mies olkoon MIES eikä pikkupoikaneititunneälyhihittelijä.  police

Heh..! Cheesy
Mites tuo nyt oikein menee..?  Cheesy
Aikas niin kuin maskuliiniset eväät kertakaikkiaan.  Cheesy

Voin kuvitella, kuinka Ardith vetää jääkaapista lihiksen ja paiskaa pari hookoo blöötä
sinne väliin ja riuhtasee sen rekkamies-otteella microon ja pois,
pieraisee ketsupit ja sinapit väliin, istahtaa pöytään, röyhtäsee
ja sanoo, että prkle täällä ei miehet akoiksi ala ja vetää lihiksen naamaan,
röyhtäsee ja kysyy että toikkos edes olutta kaupasta?  Cheesy Grin 2funny

Tänään taas mielikuvitus lentää.. Grin 2funny crazy2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3794 : 11.09.2008 08:55:00 »

Kahvia.. Kiitos  Smiley

Mää oon taaas myöhässä, koulu alko 8.20..  :Smiley Ei se mittää.  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: