Sivuja: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644197 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3705 : 07.09.2008 16:57:40 »

Risteily kuulostaa mukavalta, Elwyn!  Wink Minunkin tekis mieleni jonnekin.. Kaukomaille. Kauas täältä, lämpimään.. Haave on toteutettavissakin, mutta vaan mielikuvituksessa.. Olispa ikää, olispa duuni, olispa jo vapaa..

Ja mäkkiin. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3706 : 07.09.2008 18:40:22 »

Niin, en ole vielä valmis debytoimaan seurapiireissä noin fyysisesti, kun roolihahmo ei ole vielä valmis. Eihän sitä nyt WOW'ssakaan hahmot juokse ilman sopivia taikaesineitä, vöitä ja etc...saatika sitten ilman pelihousuja.

siis mitämitä, wowia?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3707 : 07.09.2008 18:42:47 »

And that´s why they put the I in the FBI...  coolsmiley 2funny

Voi voi musta ei kyllä saa varmaan sitten millään viileetä vaikutelmaa, vaikka kuinka yrittäisin.  Cry
Kun se tunnepuoli tuppaa aina heti esille... Vaikka joskus ehkä olenkin sitten aika salaperäinen...  idiot2

Hmm, jos Elämänilo on lähdössä niin pääsisköhän kimppakyydillä...  :Smiley no.. ei mua kuitenkaan kukaan sinne halua... *kyynel*  Cry buck2

Minä taas en ole ikinä valmis... joten voisin vaikka lähteäkin...  Grin

Kun mulla on vielä se opiskelijakortti...

Oon muuten saanu opiskeltuakin oikeesti tänään ja se on hurraan paikka! Oikeesti on takunnu niin paljo opintojen kanssa viime aikoina.  buck2

No mutta vaikutta siltä, että mulle ei enää enempää kahvia, rupee jutut meneen levottomiksi.  crazy2 Cheesy Grin

Lionheart... voih,  onko se rapu joka kuiskailee vain pimeässä hiljaa...   :Smiley smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3708 : 07.09.2008 18:55:02 »

Hmm, jos Elämänilo on lähdössä niin pääsisköhän kimppakyydillä...  :Smiley no.. ei mua kuitenkaan kukaan sinne halua... *kyynel*  Cry buck2

Hei, tuopa olikin hyvä idea! Tulkaa kimppakyydillä. Oliskos siellä vielä joku lähiseudulta tulossa?

Ilmanmuuta mukaan Lizzy!  Cheesy
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3709 : 07.09.2008 19:05:24 »

Juu.. Hyvää iltaa...

Nyt on taskussa sitten uunituore maanpuolustuskortti, jossa merkintä kenttälääkintäkurssi 2. suorittamisesta..

Takana kolme päivää "armeijassa".. Cheesy Ai ihanaa nukkua tänään omassa sängyssä..
Meitä marssitettiin siellä ja kaikkea.. Luentoja siitä miten sotatilanne kehittyy,
sitten sotavammat pääpiirteittäin ja lääkintäleirien toiminnasta... (blablaaaah  buck2)

Tokana päivänä alettiin harjottelemaan. Tutustuttiin sotilasambulansseihin,
harjoiteltiin toistemme raahaamista ja kantamista palomiesotteella,
suurien haavojen sitomista, lastoitusten ja paarien tekemistä
mistä tahansa mitä luonnosta tai yltämme löytyy..

Kiireellisyysluokitusten tekoa...

Sitten taas luentoa ja sotafilmiä..

Kolmantena päivänä h-hetki eli itse harjoitus, jossa kokosimme kolme leirintäaluetta telttoineen,
varustimme ne, valitsimme ryhmänjohtajat jne..

Sitten alkoikin tapahtua!

Maahamme tehtiin hyökkäyksiä! Kaksi erilaista tilannetta lavastettuna, itse siis pääsin näkemään vain toisen, jossa kuorma-autossa oli ollut räjähteitä ja siellä sitten makasi pitkin pientareita haavoittuneita sotilaita ja hortoili sekasin olevia tyyppejä.. Menimme panssarivaunulla paikan päälle, tehtiin luokitus, osa porukasta jäi hoitamaan paikan päälle vähemmän haavoittuneita ja osa lähti meidän tukipisteeseen panssarivaunujen kanssa takaisin vieden paarilla vietävät potilaat ensin hoidettaviksi...

Olin ekassa satsissa mukana, mutta tulin vaunujen kyydillä takasin meidän sidontapaikalle, jossa tehtiin henkeä pelastavat toimenpiteet ja siitä kuskattiin miehet eteenpäin ambulanssilla päälääkintäleirille, jonne menin myös mukaan siirtoavuksi..

Oon kantanut selkä vääränä "haavottuneita" inttipoikia paareilla kolme tuntia ja niiden siirto vaunuihin, vaunuista ulos, lanssiin ja lanssista ulos ei ole mitään kevyttä hommaa..

Puhumattakaan siitä henkisestä stressistä kun joutui koko ajan tekemään nopeita diagnooseja, että mikähän ketäkin vaivaa ja yrittää sitten hoitaa parhaan mukaan... Asiaa vaikeutti myös eräs sokkipotilas joka vauhkoontui ja lähti juoksemaan metsään sidontapaikalta ja piti lähteä perään vaikka olin mukamas kanyloimassa toista... Grin Hehheh ja yhdeltä leikkasin saksilla paidan sekä housut auki, mutta kun minun piti nähdä missä kaikkialla on tukittavia haavoja.. :Smiley (meille siis oltiin annettu lupa tehdä niin)..
Hmm, en sano enempää.. Grin

ENIWEISS, olen edelleenkin nämä mutaiset ja keinoveriset vaatteet päällä täällä
ja on jokseenkin sodasta tullut olotila..

Mutta oli MAHDOTTOMAN hauskaa huonosti nukutuista öistä, yksipuolisesta ruoasta ja vähäisistä tauoista huolimatta.  Grin
Vähäsen kerkes armeijakärpänen purasemaan, mutta ehkä taistelen mieluummin kuitenkin kädet ristissä ilman aseita.. angel
Kuitenkin hauskuuden kannalta hyvä reissu, seura oli loistavaa, opettajat huippuja, oppitunnit selkeitä, harjoitukset yleishyödyllisiä. Eli kiitos kaikesta.  angel
« Viimeksi muokattu: 07.09.2008 19:07:12 kirjoittanut Tigris~miau » tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3710 : 07.09.2008 19:21:03 »

^ itsehän olen pelannut sitä 3 vuotta. siks tietysti piti tarttua tuohon Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3711 : 07.09.2008 19:40:02 »

Kokemus joo...

Nyt on nähty kirjaimellisesti tosi paskaiset intin wc:t ja käyty ryhmäsuihkussa suihkussa, jonka lattialla oli karvoja... Ekana iltana huomattiin tuvassamme vaatteiden vaihtamisen JÄLKEEN että pihalla puskien takan kyyläsi uteliaita kurkkusalaatti-vaatteisiin sonnustautuneita heppuja.. Huoneissahan EI ole verhoja, jotan mahtoi olla hauskat näkymät. Oli kuulemma ollut tarkoitus että alakerta olisi kokonaan naisten, mutta saimme kaksi tupaa käyttöömme ja muut tuvat sillä käytävällä oli niiden poikien.. No, eipä se haitannut ainakaan minua.

Tuntuupa mukavalta, kun oli jotain tapahtumaa pitkästä aikaa. Vaikka tykkään rauhallisesta ja ulospäin ehkä tylsän näköisestä elämästäni, niin kyllä mun sisällä asuu kipinä myös vauhtiin ja tositoimiin, tykkään olla mukana tuollaisessa, jossa on joku suuri harjoitus tai yhteinen missio, kaikki osaset ovat tärkeitä, mutta yksilösuorituksia ei kyylätä. Saadaan yhdessä aikaiseksi jotain "suurta". Vaikka se on vain esitystä.

Muistan miten ala- ja yläasteella rakastin olla mukana koulun juhlissa, järjestää niitä ja esittää jotain pikku rooleja. Kaikessa tuollaisessa tulee niin huippu olo, vedetään yhteen köyteen ja ilmapiiri on kutkuttava, mutta ei tarvitse jännittää/pelätä mitään.
  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3712 : 07.09.2008 19:47:02 »

Dawnchild, juu yliopisto on kyllä egoilijoita täynnä ja minusta on lähinnä tuntunut, ettei minun egoni mahdu sinne.  buck2 Cry Toisaalta ehkä hyvä niin... liian kylmä ympäristö minulle. Kunhan nyt vain pääsisi pois sieltä...

Jospa meillä onkin sellainen huippuyliopisto ego...  :Smiley coolsmiley Grin  Tongue

Niin ja ei tietenkään kannata lähteä tuohon tapaamiseen jos on sellainen olo, että nyt ei ole sen aika. Kovasti sinua on sinne pyydetty.  Smiley * se oli huomio, en halua mitenkään painostaa tai olla muutenkaan ikävä*

Saa nähdä miten minun reissuni kanssa käy, mutta kiitos vain Kaurisenergiaa innostuksesta.  Cheesy Olen ollut niin epäsosiaalinen viime aikoina, että olisi kiva nähdä ihmisiä.  Smiley


Tuo Tigriksen viikonloppu todellakin kuulostaa kokemukselta.  Huh Minä olisin varmaan se, joka menisi ihan shokkiin ja lähtisi juoksemaan johonkin kuuseen...  buck2 uh. Mukava että teillä oli kuitenkin hauskaa siellä.  Grin No ei ihme, jos ne jätkät kurkkii heti kun sinne tulee naispuolista porukkaa kun ovat aina keskenään.  Grin

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3713 : 07.09.2008 19:52:12 »

Mulle tuli muuten kans (taas kerran) toi  kuu kauris mieleen. Just tota yhteen hiileen puhaltamista ja yhteisöllistä toimintaa.

Missä asteissa se Tigris sulla on? Eihän  pluto sitä vielä "uhkaile"? Entäs Jupiter? Kun jotenkin toi Kuu merkki on susta nyt näkynyt selvästi tai siis toim. huom. minä olen sen ollut huomaavinani usein viime aikoina sen vaikutuksen.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3714 : 07.09.2008 20:03:23 »

Kuu on mulla 20 astetta kauriissa... Ja se tekee yhren ainoon aspektin eli on sekstailemassa ( aspect_sex ) saturnuksen kaa.. ( saturnus skorpioni)

Jännää... Minä itse näen itsestäni aina ensimmäisenä  kuu -puolen... kaksonen ja joukkari minussa innostuu ja irrottelee, mutta harvemmin kauris antaa niille liikaa valtaa.  Grin

Mutta kiitos Lizzy tuosta "analyysista", oli hauska kuulla.  Smiley Tarkoititko plutoa ja jupiteria syntymäkartallani, vai niiden liikkeitä tässä hetkessä? En ole oikein perehtynyt astrologiaan että tajuaisin "tätä hetkeä" ja miten se kommunikoi oman karttani kanssa. Olen aina vain kiinni siinä hetkessä kun synnyin.  Grin Mutta kaikkihan ON tässä ja nyt - jopa syntymäni.  angel
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3715 : 07.09.2008 20:08:24 »

Lionheart... voih,  onko se rapu joka kuiskailee vain pimeässä hiljaa...   :Smiley smitten

Hih.. Juu.. Sepä se..  :Smiley

Hyvää yötä..  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3716 : 07.09.2008 20:10:32 »

En olekaan tuosta työpaikkakiusaamisesta lukenut, mutta muistan yhden artikkelin monen monen vuoden takaa. Se taisi olla City-lehdessä ja otsikko oli Hullu kampus. Siinä puhuttiin siitä kuinka yliopistolla on paljon mielenterveyspalveluja käyttäviä opiskelijoita ja niihin on kauheat jonot.

Siitäkin huolimatta minulla oli joku pakkomielle, että sinne pitää päästä.  crazy2

Oma alani on kai tunnettu siitä, että ei ole tiukkoja aikatauluja ja muutenkin se ei ole niin viimeisen päälle aina kaikki... jne.  Grin Että sikäli en ole pahimmassa mahdollisessa asemassa, mutta kyllä se ilmapiiri silti näkyy ja tuntuu.  Undecided

Etpä ole yksin tuon intuition kuuntelemisen kanssa. Taitaa olla kaikilla, joilla on jotain vesimerkkiä edes jossain kartallaan niin pitäisi oppia sitä kuuntelemaan tai muuten ei hyvä seuraa.  buck2

Mutta vähitellen... ja kun sitä kuuntelee kerran niin seuraavalla kerralla se on jo vähän voimakkaampi ja taas seuraavalla...  smitten

Tigris, tarkoitin taivaan tämän hetken liikkeitä. Kun Jupiter on nyt Kauriissa jotain 13 astetta niin se tulee siis yhtymään syntymäkuullesi, joka on sen 20 kun se tämän hetken Jupiter liikkuu tuosta eteenpäin. Plutokin tulee  kuu  kohdalle, tosin siihen menee vielä monia vuosia. Kun se vasta marraskuussa menee kauriin puolelle.

Mutta siis tuo syntymäkartan aspekti  saturnus varmasti vielä voimistaa tuota, että nautit tuollaisista yhteisöllisistä tunnelmista ja olet niissä kotonasi.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3717 : 07.09.2008 20:18:22 »

Lionheart  smitten Hyvää yötä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3718 : 07.09.2008 20:39:06 »

HMM... jupiterin yhtymä kuuhun --- lihottaa?  Tongue :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3719 : 07.09.2008 21:32:30 »



JIPII!! IHANAA!!  Cheesy

Varataan shoppailulle aikaa niin että mennään kahdestaan, minua ärsyttää kun Rapu-mies seilaa kärsivänä perässä ja aina pitää keksiä hänelle tekemistä sillä aikaa kun sovitan vaatteita...

Oliskos siellä muuten jotain salia tai sellaista mihin voisi tuon miehen heittää. Hän on thai-nyrkkeilijä ja voisi käväistä katsomassa paikallisia mestoja...

Cheesy
Täytyypä esitellä tämä wieniläinen rento shoppailu-tyyli, jossa jalatkaan ei ole kipeät ravaamisesta;

Aika monessa kivassa liikkeessä on mukavat sohvat, lukemista ja he tarjoilevat kahvia, viiniä tai shampanjaa ilmaiseksi asiakkailleen, siis lähinnä juuri sen vuoksi, että seuralaisella~miehellä~maksajalla
ei ole kiirettä ja stressiä pois ja nainen voi rauhassa katsella ja sovitella. Smiley
-Ei ostopakkoa-

Voimme siis istuttaa hänet sohvalle, tuoda nautittavaa ja tehdä sovittamillamme asuilla
catwalk hänelle. (useimmat miehet vain hymyilevät sellainen paljon puhuva katse silmissään
ja murahtelevat varsin lupaavasti..!) Grin :Smiley coolsmiley

Ja monessa liikkeessä on viini/shampanja bar tai ainakin se löytyy heti naapurista
ja lasillinen laadukasta viintä/proseccoa/shampanjaa maksaa 1.50-3.50 €,
joten tuskin shoppailu häntä alkaa kyllästyttää. Grin

Minulla on pari miespuolista shoppailubodya, jotka soittelevat, että milloinkas mentäisiin,
vaikka toki maksan itse ostokseni, mutta he tulevat sen viihteen vuoksi.
Tarjoan yleensä aina juomat miesseuralaiselle, joka tulee makutuomariksi. Smiley

...ellei sitten kysymyksessä ole oma mieheni, joka rakastaa shoppailla joka tapauksessa
ja yleensä haluaa maksaakin. Grin
Voihan Vaaka tulla meidän kanssa. Hän toki arkipäivinä on työssään,
mutta hän voi aivan varmasti joustaa. Smiley

Meidän must!-paikkoja on ainakin
Dolce&Gabbana, Louis Vuitton, Hermès, Chanel ja aivan ihana alusvaateliike Agent Provocateur jne
vain vaikka sitten elämyksenä ja katsoaksemme viimeisimmät ja sitten suunnistaa
ihaniin pieniin putiikkeihin, jotka myyvät samaa tyyliä korkeatasoisesti hiukan huokeammalla.  Tongue

Sitten aivan must! on Dorotheumin huutokauppakamari, josta voi ostaa huonekaluista, arvotauluihin ja koruihin ja turkkeihin ja antiikkisiin timantteihin jne what ever. hurjan huokealla hinnalla!
Ostoksen saa heti mukaan. Smiley
Itse ostin varsin uuden Cartierin kellon ei niin kovin kauan aikaa sitten alkuperäisine koteloineen
ja aitoustodistuksineen 1000 €:lla. Kellon alkuperäinen hinta on noin 9000 €, hiukan yli.
Halvempia brandejä saa ihan satasella parilla, oli sitten kyse mistä vain.
Mutta tulet näkemään ja kokemaan kyseisen löytöpaikan! Wink

Sitten Steffl, joka myy kaikkea ihanaa ja koko Mariahilfer Straße 5st:lla, joka
koko monta kilometriä pitkä katu on täynnänsä ihania liikeitä ja ostoskeskuksia! Cheesy

Parhaimmat ruokaravintolat tulevat tutuksi ja jos tanssikenkää vipattaa,
niin erilaisia paikkoja löytyy musiikityylin mukaan!  Cheesy
Meidän kaupunkimme iso nähtävyys Wiener Prater, joka on paikallinen iso Linnanmäki,
tulemme aivan varmasti vierailemaan.
http://de.wikipedia.org/wiki/Wiener_Prater

Paljon museoita, historiallisia kirkkoja, oopperoita, klassisen musiikin tyyssijoja, taidepaikkoja, natsien kidutuspaikkoja,
tai siis juutalaisten kidutus -ja teloituspaikkoja ja tietenkin valtaisat määrät erilaisia
psykoterapeuttisia ja lääketieteellisiä paikkoja, kuten myös homeopaattisia vastaanottoja
ja apteekkeja jne.
Lisäksi kaupunki kylpylöitä ja kauneussalonkeja ja hinnat eivät ole niin hurjat kuin Suomessa.

Eräs eksoottinen saunakokemus, eli hamam teidän täytyy saada!  Cheesy
Se maksaa noin 50-90€ ja siihen pitää varata koko päivä. Smiley

Saatte höyrysanomisen niin, että saatte vain makoilla ja joku pesee, kuorii ihon,
pesee hiukset, antaa saippuahieronnan miellyttävässä höyrysaunassa,
sitten vilvoitellaan ja juodaan yrttiteetä ja sitten takaisin saunaan
ja sitten ihana miellyttävä öljyhieronta koko vartalolle. Smiley
Miehille ja naisille erikseen ja se poistaa kaikki kuonat ja iho on tosi ihana sen jälkeen kuin mielikin. smitten

Toki voimme mennä päiväksi myös johonkin laadukkaaseen kylpylään, joita on lukuisia täällä,
jossa saa 20-30 €:lla jo erilaisia ihania juttuja ja jos sitten vielä haluaa erityisiä kasvohoitoja,
pedikyyrejä tms. niin lisämaksu ei ole kovinkaan ihmeellinen, riippuen kylpylästä,
mutta yleensä itse teen nuo jossain muualla kuin kylpylässä
-lähinnä sen vuoksi, että kylpylöissä ne ovat niin "mekaanisia"
ja niihin erikoistuneilla klinikoilla se on perusteellisempaa ja miellyttävämpää. Wink

Ottakaa siis simmarit mukaan, vaikka Itävallassa olemme ihan yleensä ilkosillamme luonnollisesti sen enempiä
kainostelematta noissa kylpylä jutuissa, ellei sitten mene uimaan.
Pyyhkeen toki voi kääriä ympärilleen jos ujostuttaa ja se on ihan ok. Smiley

Itävaltalaiseen viiniin ja proseccoon tulette ihastumaan
-niin on tehnyt moni suomalainen täällä vieraillessaan. Wink

Ja ruoka on ihanaa! Cheesy

Voi että, kun voisin kertoa vaikka mitä ja ennen kaikkea tehdä vaikka mitä! Cheesy
Kauankos meillä on aikaa kaikkeen kiva-kiva-hauskaan..? Noin 2 vuotta..? Grin 2funny

Ja kahdessa vuodessa ehtii jo moni superkuuluisa tekemään keikan täällä,
-tarvitsee vain odotella suosikkiaan. Wink
Joka viikko täällä kuitenkin esiintyy/konsertoi joku megastara. Smiley

Niin! Ja ottakaa lenkkeily/sporttiasusteet mukaan!  Cheesy
Haluan näyttää arkielämäni ylellisyyttä, eli aamuista Volksgartenia, joka on ison linnan puutarha
tai ateljé-asuntoni 19st:lla kaunista
ja eksoottista puistoa, joissa lenkkeilen aamuisin. Smiley
Meidän ei tarvitse juosta tai rehkiä, -me rentoudumme ja nautimme kauneudesta!  smitten

Volksgarten on vähän kuin Helsingin Kaivopuisto nightclubeineen, Tongue
mutta toki täkäläisessä mittakaavassa ja se puisto on henkeä saplaavan kaunis! smitten

Ne molemmat ovat vain niin älyttömän kauniita aamuauringossa!
Ateljée-asuntoni puistossa on eksoottisia lintuja!  Smiley

Ko. asunnon läheisyydessä on myös kauniisti rakennettu japanilainen puutarha,
jossa voi rauhoittua tai vaikka opiskella/lukea tai jutella/miettiä syvällisiä. Smiley
Siellä tosi söpöjä kilpikonnia ja ulkoilma-"akvaario", siis lampi, jossa asuu ihmeellisiä
värikkäitä kaloja.  Tongue

Myös lempipaikoistani Schönbrunnissa tulemme käymään!
Tässä linkkiä:
http://www.schoenbrunn.at/
Siellä on ihana lenkkeillä myös ja siellä järjestetään konsertteja ja tapahtumia. Smiley

Niin ja Wiener Rathaus, jonka sisällä ja puistossa on koko ajan erilaisia tapahtumia!

Tarkistelen, mitä tuona ajankohtana tapahtuu ja missä.
Kysymys on kuitenkin vain valinnasta, että mistä tykkää minäkin päivänä
-valinnan mahdollisuuksia on paljon! Smiley

Hitsi, että en malta odottaa teitä tänne!  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: