Sivuja: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643984 kertaa)
0 jäsentä ja 28 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3540 : 01.09.2008 12:08:34 »

olinpa taas ihmisrysässä, matkakorttien haku.

en pääse tästä oudosta olosta mihinkään, se on siis vapauttava yhtaikaa. viis siitä millaisen merkin kanssa se ja se toimisi, toimisiko minkään. vaikka yksi ilmoitti olevansa valmis kuin partiopoika, kohta lopetan pyristelyn..

heh.

mutta kun luen lehtijuttuja, huomaan että tavoitteeni on ennen kaikkea henkisiä ja / tai kaupallisteknisiä, kun ei nuo urheiluhuumat vieläkään innosta.. no ei suurin osa.

toisaalta ihan hauskaa että tällainen elämä-niminen ilmiö on keksitty. jossain on taas tulvia ja evakuointeja ja karmea uutinen Venäjän poliisista, huh huh.

 police idiot2
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 12:17:36 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3541 : 01.09.2008 12:51:33 »

 
  Smiley

Huomenta päivää! coolsmiley

Juu Ardith!Kyllä vain tuo seksuaalisuus nousee esiin vasta kun kauris kokee olevansa turvallisella maaperällä.
Tai ainakin omalla kohdallani olen huomannut,että silläkin puolella pitää ensin tutustua,jotta miten tämän kanssa,,, idiot2 Grin
Siksi nuo yhden illan jutut eivät sovi,eivätkä ole koskaan sopineet minulle.
Olen toki jossain elämäni vaiheessa muutaman kerran lähtenyt,mutta jää niin paha maku suuhun ja jotenkin ällö olo koko touhusta,eikä oikein mikään miltään tunnukkaan.
Tuo kolahti myös,että  kauris vanhetessaan muuttuu.
Ehkä etsimme itseämme laajalti ja pitkään.Kauriit ovat oman tiensä kulkijoita ja monessa mukana,mutta kuten parisuhteessakin,kun oikea löytyy,niin pinna venyy kyllä.Niin on ollut myös koko elämän laita.

Olen koko aikuisikäni etsinyt omaa juttuani ja niin monista paikoista.Vasta vanhemmalla iällä sen löysin ja siihen sitouduin voimakkaasti.Tuntui kuin olisi tullut kotiin.
Taroteista paholaisen kortti kuvaa kaurista. :Smiley
Seksuaalinen,huumorintajuinen oman tiensä kulkija.Meidän huumorintajuamme on vain varsin vaikea käsittää niitten,jotka ovat kovin tosikkoja.
Ja hyvin usein se kohdistuu itseen,itselle nauramiseen,vaikka jotkut saattavat ottaa sen heihin kohdistuvaksi.
Paholaisen kortti on myös sangen väärin ymmärretty.Jos kortteja tuntematon näkee sen pöydässä,on poikkeuksetta reaktio pelästys.
Minulle se merkitsee kahleista vapautumista,tai siis kulloinkin huolta tuottavan asian poistuvan kuvioista.

Tästä taisi tulla aika sekava,kun puhuin puhelimessa samalla.Ehkä saatte jotain tolkkua. Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3542 : 01.09.2008 13:02:36 »

oinaan kanssa saisi sen mitä ravun kanssa jäi uupumaan, se on ainakin varma, ja muuten jos sielukumppaneista piti olla kyse, niin on hänellä ja minulla varmaan enemmän yhteistä.. ehkä jopa ikä.. tausta, se vesiurheilujuttu joka on hieman kiinnostanut (ainakin enemmän kuin pari muuta lajia).. ja viestintää on ollut erikoisen paljon.

eli mitä hyötyä on tunteista ja sielusta jos joku muu asia ei toimi, tiedän  oinas bisneksistä ja pankkitilistä..  2funny no heh, tekee mieli vähän pilailla kaiken vakavuuden keskellä.

erityisesti sielusta, jonka olemassaolosta voidaan olla eri mieltä.  coolsmiley se olisikin huipentuma henkisille pyrinnöilleni, että "playboyn" kanssa suhde ja sitten siirryn nunnaksi, tai joogaajiin, joiden energia kohdennetaan.. hmm..

tai ei nyt sentään.  Grin
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 13:13:01 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3543 : 01.09.2008 13:26:17 »

muistin juuri yhden sanonnan. "kiinnostava ihminen on sellainen, joka on kiinnostunut sinusta."

eli esitä ainakin olevasi kiinnostunut, niin olet kiinnostava.

ei-kiinnostava on tämän logiikan mukaan se, joka ei anna huomiotaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3544 : 01.09.2008 13:33:39 »

ilmeisesti menee psykologiaksi, sillä itse en halua niitä jotka eivät ole sopivasti kiinnostuneet. miten asia voisi toimia yksipuolisesti?

useimmat haluavat kertoa itsestään ja kiinnostunut kuulija tai oppilas on kiinnostava, täten.

varmaan ei ole kohta ravuista mitään sanottavaa kun ei ole enää kauriistakaan.  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3545 : 01.09.2008 13:35:51 »

ahh mutta ajattele miten tulista on kun kaksi tuli-ihmistä haluaa valloittaa ja olla vapaita. ehkä se on ainoa mikä toimisi..

enkä tarkoittanut vain lovesuhteita, vaan yleisesti suhdetta toisiin olentoihin.. sankari ja seuraajat tms.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3546 : 01.09.2008 13:38:05 »

miksi pitää olla? no jos niin koet, minusta ei.. koska olen tuli-ilma.. oikeasti kauriin kanssa meni kamalan raskassoutuiseksi ja kai sitten ravun kanssa liian oikullista..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3547 : 01.09.2008 13:52:08 »

Mä haluun saalistaa ja tulla saalistetuks ja juosta karkuun - kaikkia yhtäaikaa.  crazy2

APUA.....

Mun pienet hermot.............. uglystupid2

Mulla on taas sellanen olo että olisin ihan pöllyssä..  Grin Onkohan tää kahviton elämä mulle liian raskasta, on meinaan 5. päivä ilman kofeiinia.. En oo ees teetä juonut...

Tupakointi se tässä pitäis lopettaa, mutta meen nyt kyllä hermosteleen tuonne parvekkeelle....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3548 : 01.09.2008 14:32:39 »

Hei rakkaat ystävät. Minä kokosin itseni.  Grin

Tuossa äsken oli joku tunnin mittainen "hermoromahdus".
Kaikki ajatukset, pelot, epäilykset, turhautumiset, ärsytykset, syytökset yms
kulminoituivat tuohon ajanjaksoon sinkoillen päässäni hurjaa vauhtia.  crazy2 crazy2
Meinasin jo perustaa topicin siitä, miten ärsyttävää kaikki on. tickedoff
Varsinkin kun on itse ärsyttävä hermoromahdus-altis kaksonen.  Grin
(taas meni merkin piikkiin... 2funny )

Sitten vain sanoin itselleni, että nyt; pysähdy!  knuppel2 knuppel2 Ja aloin leikkimään leikkiä, jonka muistin kehittäneeni itselleni vastaavien tilanteiden ensiavuksi. Se on ylipositivismi-kiitollisuus-tyytyväisyys-leikki ja kun sitä leikkii tarpeeksi kauan, se muuttuu todeksi!

Eli puhaan mitä tahansa, keskityn siihen mitä teen ja kehun ja kiitän kaikkea. Esim. vessassa "onpa ihanaa pissata!" "voi Jumala, kiitos tästä vessapaperista, onpa se mahtavaa, lisää tällaista minun elämääni!" "voi kylläpä vesi on mukavaa ja saippua on ihmeellistä, se puhdistaa niin hyvin käteni - kiitos tästä!" ...
 smitten

Kokeilkaa.. Ihan mitä teettekin, tuo toimii..
Ainakin se alkaa naurattaa ja nauraminen rentouttaa ja lisää tyytyväisyyttä.  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3549 : 01.09.2008 15:32:28 »


 Cheesy

Ardith!Saitpa minut innostumaan tutkailemaan noita tarottien valttikortteja ihan uusin silmin.  Cheesy
Äkisti kurkkaamaan mikä horoskooppimerkeistä on skorpparin juttuja.Itselläni kuu  skorpioni .
 2funny Toinen yhtä pelottava ja väärinymmärretty.  Grin
Se on KUOLEMA!
Avainsanat;Skorpioni;kuolema ja ylösnousemus;transformaatio;skorpiooni,käärme,kotka;vanhoista pauloista vapautuminen;ulkoiset muutokset.

Tuota transformaatioita on jo niin monesti läpi käyty,että koskakohan alkaa tulla valmista. Grin

DAWNCHILDIN kanssa just samaa mieltä tuosta liian kiinnostumisen näyttämisestä.Lisään siihen vielä,että alituiset soitot tai puhelut ja tapaamispyynnöt. buck2
Juu,ahdistaa ja lujaa.

Mies on kiinnostava ja pysyy kiinnostavana just niin kauan,kuin käyttää Camelbootseja,eli kulkee omia teitään eikä talutuspannassa.
Ja saman olen huomannut kyllä,että ripustautuva nainen on suurimmalle osalle miehistä kauhistus!
Ja onhan se itsestään selvää tavallaan.Ei kukaan halua narun päähän talutettavaksi heti kun tutustutaan.Jos haluaa,on se ehkä jo läheisriippuvuutta.

GS  Noin varovasti kuiskaan oman mielipiteeni,että kun olen lukenut noita sinun ajatuksiasi miehistä ja millainen pitäisi olla,niin aikamoiset vaatimukset. Shocked
Ihmisiä vaan nuo miehetkin ja muuttuviakin.Eikä henkisyys ole aina tae onneen.Ja tämä ei ole negatiivinen ilmaisu,vaan ehkä yksi syy,miksi ei tule kommentoitua.En halua loukata ja arastelen hieman sitä,miten otat tämän vastaan. Smiley

tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3550 : 01.09.2008 17:02:12 »

Joo, tää on vähän sellainen tilanne että "naisessa on kaksi naista"...ja ne kaksi naista ovat hyvin erilaisia ja täten antavat miehille hyvin erilaisia vaikutelmia.... Undecided

-flirttaileva siveydensipuli

Mäkin oon joku tämmöinen sipuli kanssa,  kuu kauris venus oinas kun oon...

No luulen että kun tutustun miehiin, saatan olla hyvin kaurismainen, mutta sitten kun saan varmuuden niin alan olemaan oinasmainen - ja sellainen taidan suhteissakin olla.  Smiley

Mä oon allerginen sipulille.......... Undecided Se on harmitus koska tykkään siitä!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3551 : 01.09.2008 19:56:00 »

Oonkohan mä kamalan pinnallinen ihminen...
Kun oon odottanut vaan että se  jousimies lähettäis kuviansa ja nyt se lähetti niin..
No ei se pahannäkönen tai ruma ole, mutta ei siinä kyllä mitään mun silmään kiehtovaakaan ollut...

Tää on nyt tosi hämäävää.....

Joo tiedän.. On asioita, jotka ovat paljon tärkeämpiä kuin ulkonäkö...

Mutta..........?

tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3552 : 01.09.2008 20:07:33 »

Mää oon rakastunu.. Pirskatti!  tickedoff  Embarrassed > ? <  :Smiley smitten

Meen takas nukkumaan. "Nukut niin paljon et sult menee koko elämä ohi" sano serkkupoika. Ja pah. Mun unet on kiehtovampia ku tää harmaa todellisuus. Ja taas sataa vettä.

Tigris, eikai tuo ny pinnallisuutta ole ellei sulta menny sitten kokonaan fiilis kyseiseen  jousimies?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3553 : 01.09.2008 20:24:34 »

Niin...... Tongue  Mun pitää varmaan pitää suuni kiinni ja mennä itteeni miettimään asioita.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3554 : 01.09.2008 20:36:29 »

Siis en ottanut teidän kommentteja mitenkään pahalla! Tarkoitin vain että joo, pitää tosiaan miettiä... idiot2

Jostain kumman syystä päässä on pari niin vahvaa visiota ihannemiehestä, tai siis niistä muutamasta piirteestä mitkä sillä olis hyvä olla, niin jotenkin en vaan voi ajatellakaan joustavani niistä... uglystupid2

Tai ellei se ihastuttava ihminen itse tuo mulle jotain uutta piirrettä ihailtavaksi,
mutta nyt en nähnyt kuin tyhjää vain niissä kuvissa........

Kumma juttu.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: