Sivuja: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644021 kertaa)
0 jäsentä ja 39 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3345 : 23.08.2008 20:34:39 »


                                     ELÄMÄNILO! Kiss smitten

Iloa ja surua sinulla yhtä aikaa.Täyttä elämää siis! Cry smitten
Luonnollisesti äitisi hieman hätäilee,vaan tottuu kyllä kun huomaa ettet sinä missään maailman toisella puolen ole. Smiley
....
Miksi Kouvolaan?
Onko siellä jotain erityistä? :Smiley  Grin

Hei "Chandra"

Kouvola on tosi pieni kaupunki ja Hesa 1 h 20 minsan päässä
- mitään lopullista ei ole päätetty;
katsotaan mistä se uusi yhteinen koti löytyy



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3346 : 23.08.2008 20:40:39 »

JES, Tigris-miau  Cheesy
Viisaita sanoja...  smitten

Minulla soi taustalla juuri nyt;"... aavan meren tuolla puolen, jossakin on maa..."  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3347 : 23.08.2008 20:48:59 »

BILEET PYSTYYN  Cool

Ukko pisti viestin, että on voittanut katuautojen kiihdytyskisoissa KULTAA  Cheesy Pokaali matkassa on koti tulossa ja nyt täytyy pistää kaljaa kylmään ja saunaa kuumaksi  smitten

Hei "Jaspis-Kide"
                                                       ____
                                                    __/Ö__\_
Onnea hienolle ajosuoritukselle. aurinko      aurinko

Kippis  laugh


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3348 : 23.08.2008 21:04:28 »

Kippis kippis.. Tarjoiltaisko mullekki vähän kylmää kaljaa näin virtuaalisesti vaikkei ikä riitäkään?  :Smiley

Kerran kun (hyi hyi, tuhma tyttö!) piti käydä vähän juomia illanviettoa varten ostamassa ja kassa kysy papereita, niin mää kysyin että merkkaako se fyysinen ikä mitään kun henkisesti oon paljon vanhempi..  :Smiley Pelastin kuulemma sen myyjän päivän, mut kaljat jäi silti hihnalle  Embarrassed

Väsyttää.. Väsynyt, mutta onnellinen. Onnistunut päivä, onnistuneet tapahtumat, sää suosi, ihmiset oli ilosia ja mä.. mä vaan.. olin ja elin. Ilman huolen häivää tai stressiä, vapaana murheista. Kerrankin oli fiilis, ettei puutu mitään.  Smiley

Olisko vähän täydellistä, jos se fiilis olis päällä koko ajan..  :Smiley

PS. Lintsin hattarat tekee hiuksiin sotkeutuessaan vähän ongelmia, mutta ainakin tukka maistuu hyvältä. Niin ja citykanit on ovelia.  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3349 : 23.08.2008 21:07:33 »

Valvovan silmän alla totta kai  police
Lasillinen kylmää ei voi olla pahasta vaikka ikä ois este  Wink kuhan et ota sitä karhun IV.sta  Cheesy
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3350 : 23.08.2008 21:15:46 »

  Cheesy

ONNEA JASPIS JA MIEHENSÄ!  Smiley

Kauniisti kirjoitit TIGRIS! angel
Jotenkin noin koen nyt minäkin.Kun ollaan yhdessä,niin sydän tuntee kyllä rakkauden ja olo on auvoista. smitten
Mutta se kaipaa myös erillisyyttä kulkeaakseen sitä toista rakkauden tietä,joka meillä on vielä hieman erillään.
Hiljaisuutta ja kauneutta,joka ei tule puun takaa äkisti ja yllätä,vaan säilyy ikuisesti yhtä ohjaavana ja tukevana.
Ja vaikka hän nytkin on kapakassa,niin minä vain luotan.Siltikin että entinen naisystävänsä on herännyt unestaan,kun kuuli meistä ja pommitti taas puheluillaan illalla.
Ja tämä nainen kulkee paikkaan,missä hänkin pyörii.
Jos nyt siihen huppelissa lankeaa,niin puun takaa tulee,mutta tulkoon sitten.
En jaksa miettiä etukäteen ja niin monesti tosiaan olen minäkin takaisin jaloilleni noussut,etten suostu enää pelkäämään.
Se otetaan sitten vastaan ja se on sitten siinä.
Näin vapaassa suhteessa jos housut ei jalassa pysy,niin saapi mennä.Muuten en kontrolloi,enkä perään soittele.Hän se soitti kun tuli kotiin.Vaihdoimme kuulumisia ja kumpikin jatkaa omaa iltaansa.
Entinen minä olisi,,, knuppel2  police  tickedoff  2funny

Kun ei ketään omista,niin riittää että saa kunnioittaa omia rajojaan kontrolloimatta sen enempää.
Minun rajani menevät tuossa.Naisseurassa saa toki istua ja turista,sillä onhan minullakin paljon miespuolisia ystäviä.

ELÄMÄNILOLLA menee ihanan lujaa. smitten
Toimit myös kuten sydämesi kehoittaa.Silloin mikään ei voi olla,tai mennä väärin. angel smitten

Telkusta tuli ihana Eurotanssi show. Cheesy
Wau miten paljon tunteita voi tanssilla ilmaista. smitten
Välillä koki sen eron haikeuden,sitten taas rakkauden syttymisen,roihuamisen ja huumorinkin.Mahtavan upeita esiintyjiä meillä Suomessa. Cheesy
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3351 : 23.08.2008 21:20:13 »

On niin HELPPOA iloita, on niin HELPPOA rakastaa.
On niin HELPPOA olla vapaa, on niin HELPPOA luottaa.

Elämän kauneus ja monimuotoisuus.  smitten
Se kaikki on meitä varten, käsittäkää jo, olemme niin rikkaita!  Smiley Smiley

Maailma on antelias; se antaa meille kaiken sen mitä haluamme kokea!
Juuri tässä ja nyt ja huomennakin!
Minua ihan itkettää.... Cry Grin

Olen selvin päin, janoan vain elämää ja humallun sen ihanuudesta....  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3352 : 23.08.2008 21:49:12 »


ELÄMÄNILOLLA menee ihanan lujaa. smitten
Toimit myös kuten sydämesi kehoittaa.Silloin mikään ei voi olla,tai mennä väärin. angel smitten

Hei "Chandra"

Hiukan otin pakkia.

Tämä päivä ollut erityisen raskasta henkisesti

En lähde vielä huomenna Kouvolan suuntaan
- tehdäänkin niin, että rakkaani tulee tänne
- täällähän on paljon tekemistä;
voimme aloittaa vaikka kellarin tyhjennyksellä

Samalla seurata asuntomarkkinoita
- jännää, minne lopulta asetumme asumaan

Kaikki tämä muutos ottaa henkisesti koville
- äidin reaktio, naapuri-mummojen reaktio,
veljeni reaktio, omat tunteeni jne.  Cry


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3353 : 23.08.2008 22:20:22 »

Elämänilolle voimia  smitten Tuo on kyllä suuri muutos ja vaatii rohkeutta toteuttaa se  Smiley

Rohkeus.. hmmm.. Taidanpa lisätä vähän punkkua koneeseen ja alkaa kirjoittaa mieleni tuotteita ylös. Nyt on tarve taas päteä ja yleistää  knuppel2
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3354 : 23.08.2008 22:32:10 »

 
                                 Smiley Elämänilo  smitten

Muutos on aina tunteita täynnä. Cry  Undecided  Cheesy  Grin  smitten ja joskus myös  tickedoff niitä kohtaan,
jotka aiheuttavat omilla tunteillaan surua ja "estettä" pelkän ilon tuntemisesta.
Mutta se on myös merkki siitä,että olet ollut hyvin monille ihmisille rakas ja tärkeä.Pelkoa läheisen ystävän ja tuen menetyksestä. angel

Hyvän ratkaisun keksitte.Mies auttaa sinua ja muutto etenee ja olet siinä vielä lähellä.Saat kohdata vanhan kuoleman hieman hellemmin ja hitaammin.Keskustella läheistesi kanssa ja kertoa että sinut tavoittaa vast edeskin.
Kun vanha on lopullisesti kohdattu,voi uuden elämän sitten ottaa riemulla vastaan. angel smitten
Ja äkkiäkös tuon matkan ajaa ja voi käydä tervehtimässä mummoja ja sukulaisia.

Nyt katson C.S.I Miamin loppuun ja yöpuulle.Miesystävä äsken soitteli,vaan en jaksa enää vastata.
Nyt ei yövieraita vaan yksin omaan leveään sänkyyn nukkumaan kunnon yöunet.
Ja jos ilma on huomenna samanlainen kuin tänään,niin ulkoilemaan. smitten
HYVÄÄ JA RAUHAISAA YÖTÄ TEILLE KAIKILLE! angel smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3355 : 23.08.2008 22:45:39 »


                                 Smiley Elämänilo  smitten

Muutos on aina tunteita täynnä. Cry  Undecided  Cheesy  Grin  smitten ja joskus myös  tickedoff niitä kohtaan,
jotka aiheuttavat omilla tunteillaan surua ja "estettä" pelkän ilon tuntemisesta..
...
Hyvän ratkaisun keksitte.Mies auttaa sinua ja muutto etenee ja olet siinä vielä lähellä.Saat kohdata vanhan kuoleman hieman hellemmin ja hitaammin.Keskustella läheistesi kanssa ja kertoa että sinut tavoittaa vast edeskin.
Kun vanha on lopullisesti kohdattu,voi uuden elämän sitten ottaa riemulla vastaan.angel smitten
Ja äkkiäkös tuon matkan ajaa ja voi käydä tervehtimässä mummoja ja sukulaisia.

Hei "Chandra"


Uskon tekeväni oikean ratkaisun
- tarvitsen itse vähän lisäaikaa,
joten oman kotini tyhjennyksestä on hyvä aloittaa



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3356 : 23.08.2008 22:48:33 »

Voi kuinka tupa on täynnä juttua! Hurjaa menoa! Muuttoa ja yövieraita. Oih!

Huomasin, että minulla ei ole kuin yksi sämpylä ja senkin lupasin säästää ukolleni aamuksi. Toki on näkkäriä, mutta kuinka kaipaan kunnon leipää teen kanssa.

Mitä Chandra sinulla oli tiskillä tarjota?

Olen tehnyt astrotulkintaa niin että nälkä tuli! Kumman työlästä hommaa. Mutta niin mielenkiintoista!

Ja nokkoset polttivat ranteeni tuolla pihamaalla työskennellessäni. Mikähän siihen auttaisi? Vihloo kovasti.
Mutta piha tuli siistittyä taas jostakin nurkasta. Sahan kanssakin heiluin. Taas meni puuta nurin, pieniä tosin perkkasin pois.

Ihana päivä ollut varmaan noin taivaansyliltä kaikilla Suomessa! Kuten täällä Pohjanmaallakin.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3357 : 23.08.2008 22:50:37 »

Voi... Siis uskomatonta...  Cheesy smitten Kiss Grin Tongue Näin taas rakkaan Pakistanilaiseni ja tuntuu kuin olisin rakastunut uudelleen häneen, vaikka enhän ole koskaan edes lakannut rakastamasta häntä.  smitten Silti se että hän petti minua, ei häiritse enää yhtään, enkä murehdi sitä osaako hän nyt jatkossa pysyä uskollisena. Meillä ei ole jotenkin enää toisillemme mitään vaateita, ei pyyteitä, me vain olemme siinä hetkessä ja rakastamme, nautimme yhdessäolosta aina silloin kun näemme.  Me olemme vain me, me kaksi eikä kukaan eikä mikään ole siinä ”välissä”. Koko muu maailma ja aika tuntuu katoavan. Tämä toimii näin meidän kesken, vain kahden. Meillä on niin syvä yhteys ja kemia välillämme että huh. Kuinka yritinkään torjua, kieltää ja tukahduttaa sitä vain siinä pelossa että minuun sattuu taas. Näin tämä todella tuntuu toimivan, että näemme aina silloin kun minulla on vapaata ja tytöt ovat isällään. Hänen kanssaan on vain niin hyvä olla, hän on niin vastustamaton. En välitä menneestä, en murehdi tulevia kun olen hänen kanssaan. Emme näköjään pysty olemaan erossa toisistamme, vaikka omalla tavallamme olemme niin erilaisia ja se yhteiselo ei pidemmän päälle tuntunut onnistuvat. Mutta näin kun näemme kaikki on täydellistä, sillä välillämme on tosiaan niin voimakas rakkaus ja kemiat ettemme kumpikaan ole aiemmin vastaavaa kokeneet. Ikävä iskee aina voimakkaasti kun emme näe, mutta kipinät sinkoilevat puhelimen, sähköpostin ja messengerin välityksellä ja sitten kun viimein näemme se on sitäkin ihanampaa. Mutta oli kyllä tosi vaikeaa kun hän tuossa jokin aikaa sitten lähti ja hänkin lähetti lähtönsä jälkeen viestin kuinka vaikeaa oli lähteä, mutta hänellä kun on töitä viikonloppuisinkin (huomenna). Ensi vapaaviikonloppunani hän voi olla kanssani koko viikonlopun. Tulipas rakkauden höperö ja sekava selostus, mutta ei se mitään...  smitten smitten smitten smitten

Kylläpäs meillä on CHANDRA taas samaa näissä parisuhteissa... Ollaan vain ja nautitaan hetkestä.  smitten Wink

« Viimeksi muokattu: 23.08.2008 22:54:17 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3358 : 23.08.2008 22:51:46 »

Muuten, yks hassu kysymys!

Yritin kovasti saada itselleni kapakkaseuraa, mutta ei tärpännyt. Olisin mennyt erääseen kellariin kuuntelemaan poikani porukan soittoa, bluesia ja sellaista tunnelmallista. Yksin en viitsinyt lähteä.

Kuka teistä olisi lähtenyt minulle seuraksi sellaiseen paikkaan, vaikkapa kaljalle vain? Ja kuuntelemaan mitä nuoret musisoivat?

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3359 : 23.08.2008 22:55:10 »

Hm. Turha kysyä täältäkään!

Kaikki aivan onnensa huumassa, kuten tuossa Rakkauden Valokin. Ollaan niiiiiin hersyviä, että...
Ei kai vain ole vihreää kasvoillani...?

Lähden keittämään sitä teetä... :Smiley

Vaikka kyllä minä ihailen teidän rohkeutta rakkauteen ja olen iloinen puolestanne!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: