Sivuja: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644219 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2880 : 08.08.2008 10:50:22 »

veikataans kestoa.. Kaylee, hmm.. 1 kk= 2 vkoa? No ei se mitään.. 

Tajuatko ees mitä töksäyttelet suustasi, onko tuo hirveän hienovaraista sanoa noin?

Tai hei, pistetäänpäs pystyyn joku vedonlyöntifirma mun juttujen kestoille, joo!
En tietenkään ota sitä v-ttuiluna.

No en minä nyt niin vakavasti ota kommenttiasi, ihan sama, mutta ei sitä tarvitse tuolla tavalla sanoa vaikken itsekään odota mitään sen suurempaa...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2881 : 08.08.2008 10:51:41 »

Ja en mä suuttunut.  Smiley Cheesy Mä näköjään oon vähän sellasella helposti asioita ääneen sanovalla tuulella... :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2882 : 08.08.2008 11:00:11 »

No mut eiks se ole vähän niin.. me vanhemmat koetamme vain suojella sinua.. ettei innostu kenestäkään liikaa.. ehkä elät vaan eri tavalla kun miehiä tuntuu tulevan nauhana.. tai menevän.. ja anteeksi.. kaksosen ja joukkarin ero siis..

tällä palstalla todella töksäytellään.. muutkin kuin allekirjoittanut..
« Viimeksi muokattu: 08.08.2008 11:04:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2883 : 08.08.2008 11:03:38 »

kamalan vaikeeta löytää jotain uutta.. koettavaa.. täytyypä miettiä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2884 : 08.08.2008 11:37:19 »

niimpä.. jotain uutta.. mitähän se vois olla  Cool
Mä oon vähän epäileväinen tämän kalatyypin suhteen,nyt se on mökillä,
mutta sovittiin että kun tulee sieltä niin tavataan... oon vaan kuullut vähän liikaa kaikkea negatiivisia
juttuja siitä tyypistä. idiot2 Ehkä ne on vaan kuulopuheita,aion ottaa itse selvää ja kysyä
suoraan häneltä itseltään miten asiat on!
Elän jo huomisessa,ei oikeen pysty keskittyä tähän päivään... huomenna illalla junareissu,joka päättyy
aikaisin aamulla.Pitää käydä yhden  jousimies miehen luona puhumassa asiat selviksi. (viimeinkin!!)
(tämä on WS se jolla on samat  aurinko kuu ja  askendentti kuin sulla )
Vaikka aikoja sitten on juttu jo "päättynyt" sen kanssa niin koskaan ei olla juteltu mitään selviksi,
huomenna on senkin aika.
Vähän jännittää mitä tuleman pitää  :Smiley Toivon että voin lähteä sieltä hyvillä mielin ja asiat selvänä
jatkaa elämää sitten eteenpäin.Joskus luulin,etten ikinä tuu pääsemään hänestä irti,
mutta nyt ollaan jo tässä.Eikä sitä yksin auta yrittää,ystävyys säilyy kuitenkin.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2885 : 08.08.2008 12:51:58 »

Hehhee.. Cheesy Hihhhihihhii.. 2funny Mä vaan mietin että jos on plutonikko tai neptunikko... jupiterikko (?).. uranikko.. saturnikko..

Mutta ENTÄS jos sitä mitä löytyy kartalta paljon, on merkurius, mars, venus, kuu tai aurinko.
  buck2

Mikä silloin on??  uglystupid2

Merkuuriukko?

marsikko/marsnikko?

venusnikko?

kuukko? /(kuu-ukko)/kuunikko?

auringonnikko?

ASC.. Askikko? Nousumerkikkö/nousumerkkinikko... ?? hahahaha..!  Cheesy

uglystupid2

Anteeksi, ei tarvii ymmärtää, mutta kun mä painin täällä suomen kielen ongelmien kanssa ja nauran itseni kipeeks tyhmistä jutuista... Voi hyvänen aika kun sana "kuu-ukko" voi naurattaa niin perrrrrrhosen paljon.. 2funny

tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2886 : 08.08.2008 12:54:48 »

veikataans kestoa.. Kaylee, hmm.. 1 kk= 2 vkoa? No ei se mitään.. 

Tajuatko ees mitä töksäyttelet suustasi, onko tuo hirveän hienovaraista sanoa noin?


jousimies saa töksäytellä! Wink  Grin
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2887 : 08.08.2008 13:29:33 »

minul on kohta treffit, lallallaaa...  Cheesy smitten smitten smitten



onnea onnea! smitten angel Kiss
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2888 : 08.08.2008 13:31:43 »

Mulla on oikeestaan ollut suhde naisen kanssa, just sen jellona ystävättären.. Mikä nyt lasketaan suhteeksi, mikä ei.. Se ei ollut mitään ääneen sanottua, eikä siihen kuulunut seksiä, mutta oikeasti olin hänen luonaan lähes päivittäin ja leikimme kotia, jaoimme kaiken, halailimme, pussailimme ... Niin mitä muutakaan se olisi ollut.. Sitä kesti yli vuoden ajan, kunnes molemmat tavattiin mies..

Oli hassua huomata, että kumpikin näimme toisen miehessä kaikki viat ja yritimme suojella toisiamme..
Oliko se sitten mustasukkaisuutta.. Ei minua haittaa että hän seurustelee, mutta kieltämättä kaipaan leikkiä kotia ja hullutella hänen kanssaan.. Siinä vaan on yksi ehkä maailman voimakastahtoisin ja melko tempperamenttinen ja manipuloiva ihminen  Tongue  aurinko leijona askendentti skorpioni kuu vesimies
Mutta minä osasin aina olla niin söpö että sain kaiken anteeksi... Ja hän piti aina puoliani ja jumaloi minua leijonamaiseen tyyliin... Smiley

Mutta en mä mikään umpilepakko voisi olla.  Tongue



Tunnen tuolla jossain että miehet on se mun juttu...
2funny

Onnee Islajalle!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2889 : 08.08.2008 13:38:19 »

Tähän bi-seksuaalisuuteen selityksenä on varmaan melko usein  uranus ellen väärässä liene.
Mulla se onkin 1. huoneessa, tehden oppositiota 7. huoneen aurinkoon, merkkariin ja chironiin kaksosissa..
Ja  kaksoset varmaan on myös sellainen seksuaalisesti avoin tyyppi...

Mun mielestä rakkaus on universaalia ja voin ihan hyvin olla tosi läheinen minkä tahansa olennon kanssa, mutta eläimiin, lapsiin, vanhuksiin ja alieneihin en sekaannu seksuaalisesti, se tehtäköön selväksi.

Yksi mun bi-tuttu joka ihan virallisesti seurustelee nyt naisen kanssa on myös  aurinko vesimies ..
Muuta en hänen kartaltaan tiedäkään.

Mutta miksi musta tuntuu että  neitsyt vois myös liittyä homouteen jollain tapaa? Vaikka luulisi että missään nimessä ei... Osalla tuntemista  neitsyt: istä on aika ihmeellisiä ja outoja fiksaatioita....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2890 : 08.08.2008 14:07:16 »

Hahaha... Cheesy

Osuvaa... Mä tunnen itseni äärimmäisen naiselliseksi, mutta toisaalta äärimmäisen miehekkääksi...
Mutta joskus on niitä päiviä etten oikein ole mitään sukupuolta..

Jotenkin sitä on kuitenkin pohjimmainen tavoite mulla ainakin perustaa tulevaisuudessa ihan normaali heteroperhe lapsineen muineen.. En voisi kuvitellakaan sitoutuvani naiseen, koska haluan lisääntyä normaalilla tavalla ja haluan että mun lapsilla on isä... Ja kun miehet on kuitenkin miehiä.  Wink

Mutta jokseenkin ihailen ja ymmärrän näitä homo- ja lesbopareja.
Sehän on ihan tieteellisestikin todistettu juttu että homo-taipumus tulee geeneistä, että se ei ole mikään "mielenvikaisuus"...

Ikävä kun leimataan heitä sairaiksi pervoiksi muutamien yksilöiden perusteella eikä lainkaan oteta huomioon että sairaita pervoja löytyy heteroistakin melkolailla.....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2891 : 08.08.2008 14:32:04 »

Mun miehen pitäis olla tositosimiehekäs koska mulla tulee vähän epänaisellinen olo sellaisten vähäkin naismaisten miesten kanssa kun olen tällainen äijämäinen itse... Ei siis mitään hoikkaa pitkätukkaista runoilijapoikaa, vaikka kovin söpöjä mielestäni ovat.  Grin Tai hemmetti kun en tiedä olenko lintu vai kala, söpö pikkutyttö vai villi poikatyttö vai aikuinen sensuelli nainen vai karski rekkalesbo.. Tarvittaessa olen mikä vaan... Cheesy Grin

Mutta voi siitäkin jotain päätellä että suurin osa kavereista on järkiä ja tuun toimeen niiden kanssa paremmin.. Naiset on välillä joltain ihan muulta planeetalta...

Se eka neitsyt-mies justiin sanoi mulle, että hän on lesbo miehen kehossa että emmekö olisikin hyvä pari kun mäkin olen tällainen vähän lepakkomainen... Oikeasti, suhteemme olisi ollut jokseenkin kiero... Hän oli kyllä vähän naismainen, siis henkisesti... uglystupid2

Nyt en puhu tästä aiheesta, menen ihan sekaisin kohta itsekin.

Päädyn nyt siihen että sukupuolella ei ole niin väliä... Smiley

Ihanaa, sain tiskattua.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2892 : 08.08.2008 14:41:35 »

Voi Elwyn.. Olemme NIIN erilaisia tuossa suhteessa.. Olen viimeisen päälle halailija ja läheisyys-ihminen ja mä en koe siinä mitään seksuaalista tai vaikeeta että halii ja moiskauttelee pusuja kavereille ja ystäville.. Joo en toki tee näin jos tiedän että kyseinen ihminen siitä ahdistuu. Jostakin syystä mun ympärillä on aina ollut sellaisia ihmisiä joiden kanssa on luonteva halailla..

No mun siskoja en juurikaan halaile, mitä nyt joskus erotessa kun ollaan nähty viimeks puol vuotta sitten ja lähdetään jälleen eriteille.. Äidin kanssa ollessa sitten halaillaankin paljon ja äiti aina hipelöi mun tukkaa niinkuin joku apina...

Mä koskettelen ihmisiä aika paljon sillä tavalla että vaikka laitan käden hartialle kun aion sanoa jotain..
Ja korjailen ihmisten huppuja yms. Tiedän että jotkut kokee sen kiusallisena, mutta teen tätä vain tarpeeksi tutuille... Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2893 : 08.08.2008 14:47:24 »

Miksei tää kurkkukipu vois jo hellittää  Embarrassed Muutenkin sellainen tööt olo ettei jaksa tehdä mitään
mutta silti ei jaksais vaan ollakaan...
jos menis vääntää kaikkia kivoja kampauksia hiuksiin huvin vuoks. Cool
Alkaa varmaan kohta sataa vettä  smitten

Jos tuohon keskusteluun jaksaisin sen verran ottaa osaa että itse pidän itseäni tosi naisellisena,
tyttömäisenä oikeastaan. Ja miehissä arvosta miehisyyttä.
En pidä siitä että nainen näyttää mieheltä
tai mies naiselta,mutta se on vaan mun mielipide  angel Arvostan selkeitä eroja naisten ja miesten välillä.
Mistä lie sekin johtuu. Grin
Enkä voisi kuvitella olevani "silleen" naisten kanssa,tai edes suudella,
halata voin ihan helposti kavereita jotka on samaa
sukupuolta mutta ei sen enempää.
Tästä sais kyllä paljon juttua jos jaksais kirjoittaa.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2894 : 08.08.2008 15:00:06 »

No olen minäkin  kuu kauris ja mulla on  askendentti aspect_con saturnus ...
No tuo minun  aurinko kauris sisko on kyllä aika jäykkis kun sitä yrittää halata... Grin

Mun isä oli sellainen että se yritti nolata mut aina kaupassa tai muulla julkisella paikalla ottamalla mua kädestä kiinni tai halaamalla mua, kun olin jotain 15v.  uglystupid2 2funny Voi kyllä olinkin nolona kun se teki sen tosiaan kaupassa jossa oli yhtäaikaa jotain meidän luokkalaisia poikia. Mutta näin jälkeen päin muistelen noita asioita lämmöllä.  smitten

Hei mutta nyt saa riittää löpinät ja höpinät.... Lips Sealed
Pahoittelen että olen taas laskenut keskustelun tasoa, mutta kun en näin kipeenä oikeen keksi muuta tekemistä kuin kirjoitella mitä ikinä mieleen tuleekaan.. Ehkä meen nyt lukemaan jotain välillä.

Paranemisia kaikille muillekin kipeille.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: