Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Bikinikuntoon!  (Luettu 18685 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 14.04.2009 21:25:49 »

Kevään kunniaksi, tattadadaa..!  Cheesy laihdutustopic! Cheesy

Koska terveellisiä diettejä saa lukea mistä vain ja ne ovat kaikkien ulottuvilla,
niin laajennan tätä aihetta hiukan...

...Terveellisistä epäterveellisiin vinkkeihin,
-käytä omaa järkeäsi ja arviointikykyäsi ja kokeile täysin omalla vastuullasi. police


No tuolla kahvi -ja teetopicissa kerroin joku aika sitten hauskan puhdistuskuurin,
jolla tiputtaa pari kiloa nopeasti. :Smiley

Se käy näin, ota 4-6 kpl 400 mg magnesiumia illalla, niin p*ska lentää aamulla.
Illalla siksi, että magnesium väsyttää ja rentouttaa ja on se mukavampi muutenkin
kunnon yöunien jälkeen virkistyneenä lukea aamulehti WC:n puolella. Smiley

Vedä niin monta päivää, kuin sinä tai suolistosi kestää. Tongue
Pitkään tehtynä vaara on se, että suolistosi taantuu niin,
että et pysty paskantamaan enään luonnollisesti omin voimin.
Tämä pätee kaikkiin laksatiiveihin. police

Muista aina kaikkien puhdistusjuttujen, toisin sanoen ripulien jälkeen ottaa Kaliumia,
niin silmänalusesi ei tummu, pussitu ja et ole väsynyt. Wink
Juo aina paljon vettä.


Sitten vähän terveellisimpiin ohjeisiin.

Tämä dietti on elämän tapa, mikäli ihailet venäläisiä hoikkia ja siroja kaunottaria.
Tämä vaatii hiukan totuttelua jonkin 3-5 päivää, ennen kuin koet, ettet ole nälkäinen aamuisin.

Juo paljon teetä/kahvia ja vettä. Aamiainen/lounas jokin yksittäinen hedelmä.
Syö sitten vasta illalla kunnon lihaa, esim. pihvi, kananrinta tai kalaa salaatin tai vihannesten kera.
Ei perunaa, pastaa, valkoisia jauhoja tai pähkinöitä. Alkoholia kohtuudella.
Kävele joka paikkaan.


Liikunnasta;
Rasvaa polttaa tehokkaimmin kevyt liikunta, jossa on paljon toistoja.
Kävely polttaa rasvaa enemmän kuin juoksu,
mutta jos haluat upeat jalat ja kiinteän pepun, niin hölkkää sellaista reilua kävelyvauhtia
-siis ellei sinulla jo niitä ole luonnostaan. Wink

Huomioi itsellesi sopivat liikuntamuodot, tanssi, airobic, spinning jne.

Jos tavoitteenasi on siro ja naisellinen olemus, niin unohda jalkaprässit ja sen semmoiset,
joissa on raskaat painot.

Taas jos kehosi jokin osa kaipaa lisää massaa tasapainottuakseen muun kehon kanssa,
esim. spagetti-jalat/raskas yläkeho, niin treenaa niitä kinttujasi painoilla
ja taasen jos sinulla on ruipelomainen ylävartalo ja paksu perse ja jalat,
niin sitten treenaat luonnollisesti painoilla sitä yläkroppaa.

Aihetta saa jatkaa terveellisillä tai epäterveellisillä dieteillä. Tongue

Ei tarvitse arvostella tai moralisoida, kuten sanottua, jokainen käyttäköön omaa järkeään, uglystupid2
mikäli aikoo jotain kokeilla.


tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 15.04.2009 08:26:16 »

Olen todennut tuon magnesiumin voiman vahingossa  Cool
Kun aloin sitä syömään, luin paketista väärin ja otin joka ilta yliannostuksen. Ihmettelin kun maha oli ihan sekaisin pitkään... Toinen mikä minulla ainakin tekee saman on se jos ottaa c-vitamiinia ison annoksen illalla (yli 1500mg). En tiedä tekeekö se muilla vatsan oudoksi.

Paras keino päästä kuntoon on kävely. Tunti puoltoista päivässä reipasta kävelyä! Mieheni laihtui itsestään 16 kiloa 6 kuukaudessa kun hän alkoi kävelemään. Ja ruokavaliota ei tarvinnut edes muuttaa Smiley

Itse suosittelen ehdottomasti sauvakävelyä!!!! Niin junttia kuin se monen mielestä onkin niin se tuplaa kävelyllä kulutetun energian. Se kasvattaa hapenottokykyä, polttaa kaloreita hulluna, virkistää, muovaa käsivarsiasi kauniimmiksi, avaa jännittyneitä hartioita ja virkistää mieltä.
Itselläni ei ole tarvetta laihtua mutta haluan pitää itseni kunnossa ja hyvinvoivana. Sauvakävely oikeasti on vielä tehokkaampaa kuin reipas kävely Smiley

Kun kesä tulee jo pikkuhiljaa, suosittelen minäkin fillaria!!! Kauppaan ja joka paikkaan pääsee fillarilla. Kunto nousee, peppu pysyy piukkana ja säästämme siten luontoa Wink

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 15.04.2009 14:31:32 »

Loistavaa naiset! Lisää vain vinkkejä! Cheesy

Bile-kuntoon tarkoittaa samaa kuin bikinikuntoon. Tongue Wink Cheesy

No jos sitten biletät bikineissä tai minissä tai hotbantseissa, niin selluliitti lähtee,
kun lopetat sokerin syönnin. Afro

Makean nälkä lähtee, kun juot Coca cola Zeroa. Se on mustaa lisä-aineellista porevettä. angel

Niin ja jos haluat kuntoon nopeasti ja et niin nälkää nähden ja näyttäen riutuneelta,
niin ota tuo venäläis-dietti, mutta syö se liha/kala/kana
vain joka toinen päivä ja joka toinen pidät tuoremehu-vesi-coca cola zero-kahvi/tee-päivän. Wink

Tai sitten joka toinen päivä urheilijoiden proteini-dietti-juoma-päivä, jossa on L-carnitinea,
joka polttaa rasvaa. Valitse itse, korvaatko sillä syöntipäivän vai nestepäivän vai molemmat. Tongue
Nestettä, siis VETTÄ tulee kuitenkin juoda runsaasti jokatapauksessa. Wink

No sitten, jos vatsa on kova kaikista jutuista ja toimii hitaasti, niin kourallinen rusinoita auttaa.
Ne pitää myös vireyden mukavasti yllä. Älä vedä liikaa -> pistää mahan ripulille ja lihottaa. Wink


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 15.04.2009 18:59:09 »

Niin, se riippuu paljon kehon rakenteesta ja katsonta kannasta. Wink

Minun mielestäni saliharjoittelu teki minulle liian paksut lihakset jalkoihin,
ja ystävättäreni hauikset ja hänen kokoonsa nähden jumalattomat vatsalihakset
ei nyt niin kovin naiselliset ja esteettiset ole, mutta tämä nyt on makukysymys.

Minä olen niitä, jotka rakastavat klassisen kauniita ja siroja naisellisen muotoisia naisia. Smiley
Minusta esim. Madonnan lihaksikkaat ja hiukan miesmäiset käsivarret ovat lähinnä kamalat, Shocked
vaikka pieni ja siro hän muuten onkin.

Esim. Suomessa painoindeksi on suurempi/korkeampi kuin muualla (ei lasketa USA)
ja naiset ja tytöt suhteellisen tuhteja tätejä verrattuna muihin kansallisuuksiin.
Myöskin suomalaiset naiset ovat kaikinpuolin "miehekkäämpiä" kuin muut
kanssasisarensa muissa kulttuureissa.

Siinä missä 55 kg/165 cm suomalaisnainen katsoo olevansa solakka/normaali,
niin esim. keski-eurooppalainen nainen katsoo olevansa tuhti ja haluaa pudottaa sen 3-5 kg.

Tosin mielestäni tuo normi painoindeksi lakkaa toimimasta naisilla,
jotka ovat alle 165 cm ja yli 178 cm.
Lyhyet naiset se tekee lihavaksi ja pitkät taas laihaksi.

Olen laskenut, että sopiva paino, siis se, mikä näyttää hyvälle ja on tervettä,
on alle 165 cm:lle pituus - 112/115.
Eli jos on sen 165 cm pitkä niin sellainen 50-53 kg.
Jos pituus on 162 cm, niin 47-50 kg.
Siitä on varaa vielä pari kiloa säätää alas kehon rakenteen mukaan. Smiley

Mutta tämä tietenkin on vain minun mielipiteeni ja minun mielipiteeni ei ole kiveen kirjoitettu. Tongue
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #4 : 15.04.2009 20:10:29 »


Aiemmin mainittu magnesium on ihan tuttua kauraa
kun taidan ola sellanen makeanveden  kalat
joka turpoaa pikkuhippusestakin ylimääräistä suolaa:
- Eli heti sallittu 6 tabua käkättimeen jos sormet ja pää
pullistuu kuin mehiläispesään pistettynä..
Kyytipojaksi ananasta tai papaijaa, niin et ihan kuivu kuiteskaan.

Suolta voi tyhjentää luomusti esim. sennateellä, psylliumjauheella
tahi gun powder-teellä, mutta nesteensaannista kantsii huolehtia..
Tämä sopii niille jotka ei välitä letku persehessä-optiosta,
enpä oo itekkään tuota kolonikkia koskaan kokeillu..

Sitten voi paastota tahi olla laihalla liemiravinnolla muutaman päivän tai vaikka yli viikonkin,
samalla voi myös vetää keposta, runsasvetisestä rehusta tehtyä raastetta
vaikka kurkusta, omenasta tvs..Hidasta pureskelua sitten.

Kevyet keitot, kuitupitoisuus ja vaikka yksi salaatti- tai hedelmäpäivä
viikossa vois sopia muuten ruokavalion kevennykseen.










tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #5 : 15.04.2009 20:13:57 »

Mut suhteellista se.. 180cm kaveri näyttää 60kg painoisena tosi hyvältä.

Uih!

Kyllä kiitos...

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 16.04.2009 07:53:24 »

Itseasiassa tuo paino juttu on niin yksilöllinen. Kaveri on mittaiseni ja pyöreähkö, hän tuntee itsensä superhoikaksi 57 kiloisena kun taas itse tuntisin oloni tuhdiksi sen painoisena. Hän on aina ollut muodokas, minä taas olen aina ollut tikku. Toiselle toinen paino on hoikkuutta, toiselle tuhtiutta. Se on niin ruumiinrakenteestakin kiinni ja tietysti siitä mihin on tottunut.

Olen mielelläni sen 50-54 kg. Painoni pyrkii koko ajan alle 50 kg ellen syö todella paljon, ja usein.
Alle 50 kiloisena olen liian laiha ja luiseva.
Itse arvostan sporttista vartaloa jossa kauniit terveet lihakset näkyvät. Olinkin sellainen mutta sitten lopetin kuntosalin. Lihakset pienenivät mutta ovat vielä.
Liian lihaksikasta minusta ei saa kirveelläkään.

Mutta tosiaan, laihuus ei ole kaunista jos se on vain laihuutta, luisevuutta.
Urheilkaa ja voikaa hyvin. Silloin näyttää hyvältä Smiley

Jokainen voi löytää omat ruokavalionsa, toiselle sopii toinen ja toiselle toinen. Kokeilemalla tietää!

Parintunnin välein jos syö jotain pientä ja terveellistä niin aineenvaihdunta käy koko ajan.
Ja kesällä urheillessa muistakaa juoda ja ennenkaikkea suolat!!! Ettei liiallisella hikoilulla ja juomisella saa itseään pyörtymään. Eli suolat!!! Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7 : 16.04.2009 07:57:25 »

Tuosta kropan rakenteesta, on aivan totta mitä Sasha sanoi noista Suomen painoindekseistä... minun mielestäni siis  :Smiley
Tuossa katsellut ja kuunnellut paljon... painoindeksi voi olla naisella ihan ok, mutta navan takana on karsea reppu  Tongue Tällä en tarkoita sitä, että pitäis laihduttaa sen vuoksi. Mitäs siinä, jos itse on sinut asian kanssa... mutta eikö nyt voisi katsoa mitä päällensä laittaa?
Muoti on se joka naiset rumiksi tekee... ei läski  Wink varsinkaan, jos on tavarat tasaisesti oikeissa naisellisissa paikoissa. Oikealla ravinnolla ja pienelläkin liikunnalla lapsuudesta lähtien tämä jakauma saavutetaan  :Smiley Vanhempana aloitettu vaatiikin sitten "hieman" enemmän...

Nimm.entinen ruipelo, joka on katsellut kaveria nimm.-35kg

Laihdutamisesta oma kokemus on veden saannin turvaamisen kautta myös näläntunteen hallinta, ollut paras konsti nipistää vähäsen. Mutta ihan ehdoton on varmaan säännölliset ruokailut ja välipalojen nipistys. Naapurin isäntä tipautti vuodessa 20kg karkkilakolla ja kieltämällä iltapalat itseltään  Cheesy
Itse en tahtoisi laihduttaa noiden veriarvojen takia, mutta n.5kg vois hukkua tuosta vyötärö/ahteri/reisilinjalta...olis symmetrisempi ilmestys  Grin Nyt kun olen joutunut/saanut vetää tiukempia keskikehon treenejä kohta pari kk. aina silloin tällöin, olen huomannut kuinka vyötäröön on alkanut ilmestyyn lihasrajoja... JEEE! Mutta reidet eivät ole muuttuneet mihinkään... täytyis varmaan lisätä lenkkiä tai aloittaa vesijuoksu, mutta voipi jäädä meinaamiseksi vaan  :Smiley

Artemis -asiaa!  angel
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 16.04.2009 12:09:09 »

Jokainen on upea jos pukeutuu tosiaan vartalolleen sopivasti.

Itse jos vetäisen jotkut pillifarkut päälle niin voi hyvänen aika! Näyttäisi kuin jalkojen tilalla olisi kaksi risua ja omenat tungettu polvien kohdalle. Ei ei...

Kaikenlaisille kropille löytyy kyllä vaatteita jotka imartelee parhaita puolia. Kukaanhan meistä ei kuitenkaan ole Heidi Klum Wink

Uimapukujakin on muuten biitsille kaikenlaisia! Erilaiset mallit imartelee erilaisia kehoja.

Itse vierastan aina esitellä takamustani. Tai enhän sitä esittele mutta rannalla se on asia mistä olen eniten tietoinen ja inhottaa ajatella jos sitä joku katselee Cheesy Takamukseni on kyllä pieni, mutta jostain perhanan sukuvika-virheestä johtuen se on lättänä kuin mikä. Eikä siihen ole treenitkään purreet. Ihan kuin istuisin lautasen päällä. Ei mitään pyöreyttä. Hankkiakko pakaraimplantit??? Grin
Eniten olen ylpeä vyötäröstäni ja vatsastani jotka olen treenannut piukaksi. Tosin mitä väliä on kapeasta vyötäröstä kun kerran lantiokin on kapea  Tongue
Saadappa tiimalasi kurvit!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 16.04.2009 17:37:32 »

Tuossa 47kg painossa oli yksi hyvä puoli: ei tarvinnut pitää rintsikoita kun ei ollut rintoja 2funny


 Cheesy Grin 2funny

No meikäläinen on siinä vaiheessa, että pitäiskö iskeä ne silikonit vai,
mutta toistaiseksi mennään luomuna ja kun illan päätteeksi päätyy herkkiin hetkiin,
niin sitten vain kuule miehelle, että teenpäs tässä sinulle hauskan taikatempun, simsalabim!
-ja ilmestyy yht'äkkiä kaksi silikoni-kananfilettä ja katoaa rinnat! Cheesy Grin 2funny


****


Kuulkaas, ostin tässä pari päivää sitten tuollaista vanilijan makuista
rasvanpoltto-vitamini-proteini-urheilujauhoa,
josta tehdään veteen tai maitoon pirtelö.
No ohje sanoo, että se sekoitetaan kivennäisveteen ja oli se tylsän makuista.

Ja sitten tämä aurinko merkurius kaksosetkuu vesimies ja askendentti skorpioni
alkoi miettimään ja sai oikean heureka!-hetken!
Vanilija ja coca cola on aina sopinut hyvin yhteen
ja ei kun sekoitin sen cola zeron kanssa!

Olo on kuin olisin juuri löytänyt jeesuksen!  crazy2 angel

Laitoin ohjeen mukaan 1 ruokalusikallisen, mutta poikkesin sen verran, että ohje sanoo 2 dl nestettä,
niin sekoitin sen 7.5 dl zeroa.
No ei mitään kaunista, mutta saakelin hyvää ja ennen kaikkea,
siitä tuli niin täyteen, että piti toimistolta lähteä kotiin potemaan jumalatonta ähkyä! Shocked

Ja tuossa sekoituksessa on 160 kcl ja 1.5% rasvaa ja 0 sokeria,
eikä ole tähän hetkeen mennessä tarvinnut syödä mitään, kun tuon vetäisin aamiaiseksi.
Ja siis pelkästään tuon! Shocked Huh Cheesy

Ohje sanoo, että pitäisi vetää 5 noita shakeja päivässä, mutta ei saakeli, ei pysty millään
-kuten ei pysty nielemään myöskään mitään ruokaa jo super täysinäiseen masuun! crazy2

Ja siinä jauheessa on kaikki vitaminit ja kivennäisaineet ja proteinit. Afro

Saakeli, tästä hyvästä pitäisi jo saada kaikkien anorektikkojen ja bulimikkojen,
ikuisten laihduttajien ja valoruokailijoiden Nobelin keksijäpalkinto! Cool knuppel2
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #10 : 16.04.2009 18:49:17 »

Saisko tuon vaniljanmakuisen shaken nimen? Mahdetaankohan sitä täällä kotisuomessa myydä. Painonvartijoissa aloitin aikeena pudottaa 8kg ja ihan hyvinhän se alkoi, kuukauden jaksoin ja nyt "tiettynä aikana kuukaudesta" popsin taas suklaata ja namipaloja...
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 16.04.2009 19:11:10 »

Laitan vaikka huomenissa, kun nyt toimistolla ja en muista. uglystupid2

Siinä on vahvasti L-carnitinia, joka polttaa rasvaa. Smiley
tallennettu
Anamarie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #12 : 17.04.2009 01:50:23 »

Kaikkia keinoja päästä biksukuntoon voi toki kokeilla, ja jotkut on ihan loistaviakin jopa, mutta mun mielestä nainen näyttää kaikkein kauneimmalta bikineissä kun itse kantaa ylpeästi kroppaansa, oli se millainen tahansa!  Cool
Toki itseensä on vaikeaa olla tyytyväinen, ja jos haluaa niin saa muokata kehoonsa omien ihanteidensa mukaan kauniin näköiseksi. Ja koska hyvästä vartalonkunnosta on ollut haittaa kenellekään?  Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #13 : 17.04.2009 07:27:18 »

Facebookissa on ryhmä "On ne hylkeetkin rantakunnossa"  Wink
Ja tottahan se on  Grin

Eilen katselin kriittisellä silmällä saunan jälkeen takamustani ja olen ihmeissäni miten luonto onkaan kummallinen. Tämä mun takamuskompleksini saa nimittäin jatkoa. Miten voi olla että takapuoli jossa ei ole edes täytettä, sisältää silti selluliittia  Grin Oikeasti???
Onneksi sitä ei juuri kukaan näe, paitsi rakas ukkoseni ja ne jotkut vieraat ihmiset rannalla  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 17.04.2009 14:51:19 »

Artemis, selluliitilla ei ole mitään tekemistä läskin kanssa.
Se johtuu sokerin käytöstä. Se blokkaa jotenkin aineenvaihdunnan, älä kysy miten,
en ole tiedenainen tai lääkäri.
Kun jätät KAIKKI sokerit pois, niin alat nähdä tuloksia jo parissa viikossa. Smiley

No se proteini-jauho mix coca cola zero..

Otan sanojani hiukan takaisin. Joitain päiviä olen vetänyt tuota mixiä,
ensin 1 ruokalusikallinen mix litra zeroa 2 kertaa päivässä ja pelkkää kahvia ja vettä sen lisäksi
-ei siis mitään muuta
ja painoni on NOUSSUT 2kg sen sijaan, että se olisi laskenut. Shocked Huh idiot2 uglystupid2

Juoksen päivittäin 80-90 min.

Ohje sanoo, että 1 rkl mix 200ml nestettä 5 kertaa päivässä. Shocked
NO WAY! buck2 Ensinnäkään minä en pysty nielemään mitään aamun jälkeen
kuin vasta illalla tuon litkun jälkeen, kun se aiheuttaa ihan mielettömän ähkyn. buck2

No, puolitin tänään tuon ruokalusikallisen ja olo on parempi, mutta ähky silti. buck2

Ko. jauho on nimeltään Multaben Figur Eiweiß Diät
Sen proteinit ja kuitupitoisuus on mitä olmeisemmin ähkyyn ja täyteen oloon syynä,
mutta pelkäänpä, että minun kokoisella naisella nuo proteinit muuttuu vain rasvaksi kehoon. Undecided

http://www.figurplus.com/product_info.php?info=p1214_Multaben-Figur-Eiwei--Diaet-Shake.html

Here comes a seal... buck2 Cry



tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: