Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesisuonien etsiminen  (Luettu 16670 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« : 09.12.2005 18:13:20 »

Heips kanssakulkijat!

Onko teillä kokemuksia vesisuonien etsimisestä ja millaisia? Olisi kiva kuulla kokemuksianne niin etsinnöistä, löydöistä kuin muistakin toimenpiteistä vesisuonien suhteen...

Itselläni on ollut tänään siitä aivan riemastuttavan kummallinen ja suorastaan historiallinen päivä, että olen 1. kertaa elämässäni löytänyt itse vesisuonia..  Cheesy Aiemmin on tullut kokeiltu niin varvulla kuin narun päässä olevalla sormuksellakin - ilman tuloksia. Tänään kokeilin kahdella hitsauslangan pätkällä ja avot, helppoa kuin mikä. Langat kääntyvät vesisuonen kohdalla yhteen kuin magneetin vetäminä ja vielä kolisivat vastakkain. Samoin kämmenissä tuntui kova, melkeinpä kivun asteelle kohonnut kuumotus.

Riemastuttavinta ja hämmästyttävintä asiassa on se, että kyseiset langat taipuivat myös monella työkaverillani ja kolmella perheenjäsenelläni - jopa miehellä, joka on pesunkestävä skeptikko. Ja tuloksiinkin uskaltaa luottaa lankojen taipuessa kaikilla samoissa kohdissa - toistemme tuloksista tietämättä. Ilmeisesti ihmiskunnan henkinen kehitys ja herkkyys lisääntyy niin valtavasti, että yhä useampi huomaa pystyvänsä asioihin, joihin ei ennen edes uskonut.

Mutta nyt onkin taas uuden ongelman edessä; mitä tehdä vesisuonille, joita risteilee niin kodin kuin työpaikankin alla? Kupari ja sängyn siirto on jo käynyt mielessä, mutta onko muita vaihtoehtoja? Mitä mieltä olette, tehoaako se henkinen käsky, jota Esko Jalkasen kirjoissa opetetaan käyttämään?

Paljon kysymyksiä, paljon ajatuksia, pää pyörällä... Odottelen valaisevia kommenttejanne!  Smiley
tallennettu

hopeatähti
Vieras
« Vastaus #1 : 09.12.2005 22:13:58 »

Hei May  Smiley

Ikiaika taisi kirjoittaa aiheesta vanhalla foorumilla  Undecided
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.12.2005 22:33:33 »

Hei, saattaa hyvinkin olla vaikka en sitä muistakaan... Muistiparka lomailee aina välillä. Onpa harmi, kun emme ole vieläkään saaneet vanhan forumin viestejä näkyviin. Siellä olisi paljon mielenkiintoista luettava....  Undecided

Kiitos Hopeatähti joka tapauksessa!
tallennettu

hopeatähti
Vieras
« Vastaus #3 : 09.12.2005 22:59:42 »

Smiley

Juu, minäkin jäin kaipaamaan monia mielenkiintoisia juttuja sieltä,
odotellaan ja sillä aikaa

 -> Ikiaika huhuu .. var är du coolsmiley
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #4 : 09.12.2005 23:38:12 »

Tädin mies näytti pari vuotta sitten epsanjassa varvun käyttöä. Menimme paikkaan, jossa hän tiesi vesisuonen olevan, otettiin molemmat käsikynkkää kukin omasta varvun puolesta kiinni ja sitten testattiin. Hurja vääntö!!! Tämän jälkeen kokeilin yksin, ja niinhän se pakana toimi silloinkin Cheesy! Tosin varvun jännitys oli hieman heikompi.

Itse olen "taistellut" vesisuonia ja huonoja Feng Shui -viboja yms. vastaan Reikin avulla. Olen vaan antanut tilalle energiaa sillä tarkoituksella että tilan energiat eivät häiritse minua, vaan ovat minulle suotuisia. Tulokset ovat aina olleet hyvät. Samoin päättämällä että jokin asia ei ole haitaksi saa mielestäni ihmeitä aikaan!
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 10.12.2005 00:08:48 »

Itselläni on kokemusta heilurilla etsinnästä, kun selkää on särkenyt vuosia ja kuinka ollakkaan vesisuoni meni talon alta sänkyni kohdalta. Vaihdoin sängyn paikkaa ja jalat jäi vesisuonen päälle niin kipu selässä helpotti, mutta muuttui suonenvedoksi jalkoihin. Uuden taloni tontilla kävin tarkistamassa heilurilla vesisuonen paikan ja ei mennyt talon läpi ja yöt on saanut nukkua ilman kolotuksia. Kuinkahan naapurin yö unien käy, kun se vesisuoni menee naapurista. Tarttis varmaan suositella kuparia lattiaan ja sängyn siirtoa tai sitten pitäisi energialla putsata sen vaikutusta, kuten aiemmin mainttu henkinen käsky, jota Esko Jalkasen kirjoissa opetetaan käyttämään. Toimi ainakin meikäläisen edellisessä makuuhuoneessa.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #6 : 10.12.2005 23:26:01 »

Heips kanssakulkijat!

Onko teillä kokemuksia vesisuonien etsimisestä ja millaisia? Olisi kiva kuulla kokemuksianne niin etsinnöistä, löydöistä kuin muistakin toimenpiteistä vesisuonien suhteen...



Heissan

Appiukkoni opettti minua löytämään vesisuonia rautalapion avulla.
 
Lapio laitettiin olkapäälle siten, että se pysyi siinä ilman tukea, lapio kärkiosa alaspäin .  Sitten vain liikuttiin eteenpäin .... lapio taipui alas tai jopa putosi olkapäältä, kun suonen kohdalle osui.   

Shocked


Vesuonen huonon vaikutuksen hän poisti kaivamalla kesämökin ympärille puolen metrin etäisyydeltä uran, jonne hän upotti kuparilangat.  Näin poistui ongelma. 

  Smiley   

Maadoitetun alueen läheisyyteen ei saanut laittaa mitään metallista.  Jos näin teki, maadoitus ei toiminut.

   

coolsmiley


Kerran salama löi ko. kesämökin pihassa olevaan tosi korkeaan kuuseen, kuusi halkesi koko pituudeltaan maahan saakka ja salaman virta pysähtyi maadotuksen kohdalle ja jysähti kuin pommi olisi räjähtänyt.. 

angel

Vetikö maadotus salaman kohti kuusta vai pelastiko  maadotus mökissä nukkujat. 

angel
 



Näin lapiota apuna käyttäen appiukkoni löysi kaivon paikan kesämökiltä, jossa kukaan ei ollut sitä löytänyt 50-vuoteen.  Mielenkiintoista.



 smitten 

Elämänilo 


smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 11.12.2005 00:28:58 »

Minäkin kerran ihmettelin erään tuttavan mökinrakennuspuuhia, kun se oli saanut halvalla jostain purkutyömaalata kuparia mielettömän kelan. Se kaivoi mökin ympäri suuren määrän kupari, jota ihmettelin. Selitti, että niin kosteassa maassa pitää maadottaa mökin ympärys salamoilta ja vesisuonen haitoilta. Siellä kanssa salama iski puuhun ja maahan päästyään nosti kuparit ylös maasta, että oli siinä energiaa kerrakseen, kun kupari ja salama kohtasi.  uglystupid2
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #8 : 11.12.2005 01:38:13 »

Hei,

vesisuonien etsiminen ja suuntien tutkiminen käy myös hiukseen pujotetulla sormuksella. Ulkohommissa kaivon paikkoja olen pari kertaa katsonut varvulla.

Muistan mummini sanoneen, että hiushommalla voisi myös selvittää syntymättömän lapsen (tai esim. hevoselta varsan) sukupuolen. En vain muista, kumman kohdalla sormus liikkui mitenkin päin... täytyy kai ryhtyä tekemään empiirisiä tutkimuksia.

Itse en oikein pysty nukkumaan vesisuonen päällä (särkyjä jäseniin). Kaikkia ne eivät tunnu haittaavan.

Terv. Tonde
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 12.12.2005 11:31:16 »

Olipa mukava yllätys viikonloppulomalta palatessa, että vesisuonet olivat kirvoittaneet näin paljon keskustelua aikaan. Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä!  smitten Sormusta ja varpua olen itsekin kokeillut, mutta ne eivät minulla toimi, hitsauslanka sen sijaan hyvin. Taitaa olla yksilöllistä, mikä välineistä kullakin toimii ja paljon harjoitelleilla ehkä kaikkikin konstit toimivat yhtä luotettavasti.

Kyselisin vielä tuosta puolen metrin kupariurasta talon ympärillä. Onko sillä merkitystä, kuinka syvän urasta tekee? Entä millaiset on ne kupariviritykset, joiden sanotaan auttavan sängyn alla. Tietääkö joku, millaiset ne tarkalleen pitäisi olla? Entä onko jollakin kokemusta kivien käytöstä vesisuonten linjojen suunnan muuttamisessa? Reiki-opettajani neuvoi minulle käyttämään kristalleja, mutta vaikka iso kristalli on nyt ollut jo kuukausia talomme pahimmassa suonten risteyskohdassa, hitsauslangan osoittama säteily on edelleen voimakas kyseisessä paikassa. Harjateräksen suonikohdalle (ulos) lyömisestä olen myös kuullut, onko jollakin lisätietoa asiasta?

May - aivan ymmällään vesisuonien uudessa maailmassa  Shocked idiot2
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #10 : 12.12.2005 18:38:04 »

Kyselisin vielä tuosta puolen metrin kupariurasta talon ympärillä. Onko sillä merkitystä, kuinka syvän urasta tekee?

May

**********************

Itse kaivaisin n. 20 cm uran.  Intutioni sanoi näin. 
En nähnyt kuinka syvälle appiukkoni sen kaivoi.

Minulla on nykyisin sängyn alla kulhollinen puhdasta merisuolaa - vaihdan sen 1 x viikossa. 
Olen ainakin nukkunut paremmin.  Suolalla on puhdistava vaikutus.



 smitten   Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #11 : 12.12.2005 20:24:40 »

Hei,

kuparilangasta tehty verkko sänkyyn patjan alle voi auttaa. En osaa tarkkaa kaavaa kertoa, mutta on varmaankin helpompi punoa pikkuisen paksummasta langasta n. 15 cm silmäkoolla. Sähkötarvikeliikkeistä luulisi kuparilankaa löytyvän.

-Tonde
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #12 : 12.12.2005 20:29:39 »

Heh, tuosta tulikin mieleeni kun tuossa taannoin työskentelin erään lehden toimituksessa, niin sinne joku mies lähetti tuollaisen jonkun 'säteily suoja petarin' valmistusohjeen ja sitä oikolukiessani jotain jäi mieleen, vaan ikävä kyllä en tarkasti enää muista. (jos jotakuta kiinnostaisi) Itse en sellaisia ole tarvinnut...
Muistaakseni se tehtiin pahvista ja foliosta ja siinä oli moninkerroin jollain lailla kyseisiä tuotteita.
 Smiley  :Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 13.12.2005 09:05:18 »

Kiitokset jälleen kerran!  smitten

Elämänilo,
pitääkin kokeilla tuota suolaa. Sillähän on ylipäänsäkin puhdistava vaikutus kodin negatiivisiin energioihin. Vanha konsti on usein parempi kuin pussillinen uusia.

Kiitos myös Tonde ja Mirja! Kuparilangasta punottu verkko kuulostaa ihan kokeilemisen arvoiselta. Pahvi ja folio kuulostaa hieman...hm.... epäilyttävältä, mutta varmaankin tarkemmat ohjeet saamalla siinäkin voi oma taikansa olla.  Wink Kerrothan Mirjam, jos satut jossakin vaiheessa muistamaan ohjeet tarkemmin.

Siitä olen tosi iloinen, että ainakin osaan nyt löytää kodista ne kaikkein pahimmat suonikohdat. Sängyn paikkojen muutoskin auttanee nyt ensi hätään, joskin makuuhuoneessa on siitä ikävä tilanne, että vesisuoni löytyy kahdesta eri seinänvierustasta ja sänky keskellä huonetta tuntuu aika ikävältä. Kun sattuu vielä omistamaan päädyttömän sängyn niin tyyny löytyy lattialta joka ikinen aamu. (Noh, eipäs nyt valiteta, hyh hyh!  knuppel2Cheesy
tallennettu

MetalLady
Vieras
« Vastaus #14 : 08.10.2006 22:52:49 »

Minun nuoruudessa käytettiin pajunoksia, jotka hyvin löysivät vesisuonen, sitä temppua en ole aikoihin käyttänyt. :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: