Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sideerinen Jousimies  (Luettu 39638 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #45 : 07.12.2007 16:18:55 »

Tottakai se, että ymmärtää elämässä olevan erilaisia vaiheita on kaikkein tärkeintä ja me muuten taas keskustellaan kaikesta muusta ku sideerisestä Jousimiehestä !
Jukra, että me ollaan hyviä  2funny
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #46 : 07.12.2007 20:15:59 »

Jos nyt tuohon sideeriseen Jousimieheen vielä palattais, niin tuosta laista ja Jupiterista tuli mieleen, että ainakin itse olen aina ollut sellainen "outlaw" , haistatan pitkät auktoriteeteille jos ne eivät minua miellytä. Tekisi melkein mieleni sanoa että olen vähän kuin edesmenneen Irwinin laulun "häirikkö" mutta niin lujaa ei sentään mene, onneksi.  Wink

Minulla on  jupiter 5:ssa, ihan hyvin sijoittunut, tekee trinin Merkuriukseen.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #47 : 07.12.2007 20:26:29 »

sideerisesti katsottuna sinulla sitten voisi ehkä vaikuttaa tuo MC ja planeetat Kauriissa (omantienkulkija, pelle miljoonan moottoritie on kuuma henkeä...kauris) tai sitten kuu Kaksosissa , joka on aika itsenäinen ja vapaudenhaluinen, epä-konservatiivinen. Nämä nyt oli vain ehdotuksia...

Kyllä, itsekin mietin varsinkin tuota Kuuta.

Ja Pelle Miljoonasta tykkään..  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #48 : 07.12.2007 20:33:36 »

Yhtäläisyyksiä häneen löytyy.  Ja aika mielenkiintoinen oli tuo seikka, että hänen tuhkansa siroteltiin jokeen. Minä kun olen aina sanonut että sitten kun minusta aika jättää, niin toivon että tuhkani sirotellaan mereen ja samalla kuunnellaan Baddingin "Laivat".  Virret eivät ole tyyliäni, edes kuolleena. 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #49 : 07.12.2007 21:26:11 »

Minun on pakko tähän sanoa, että sen kuun vaikutus on paljon voimakkaampi kuin monet tajuaa  Shocked. Olen tullut itse ihan henkilökohtaisissa tutkimuksissa itsestäni siihen tulokseen ja olen miettinyt että olenkohan ainut jolle sen vaikutus on niin voimakas  idiot2. Se tuo sisäinen ajatusmaailma vain ohjaa ihmistä kaikista pinnallisista krumeluureista huolimatta eniten  :Smiley. Se on jotenkin niin hirveän voimakas sisäinen tahto , että loppuelämää et sitä voi vastustaa  Cool. Vai voiko siihen, että kuuni on Jousimiehessä vaikuttaa voimistaen se, että Jupiter ja myös Saturnuskin on Jousimiehessä ? Minulla nääs on vähän samaa vikaa kuin Kaurisenergialla, että viittaan viis kaikista auktoriteeteistä ja vain se mikä itselle on tärkeää ja ennen kaikkea OIKEAA omasta mielestä ratkaisee ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #50 : 07.12.2007 21:40:45 »

Jos nyt tuohon sideeriseen Jousimieheen vielä palattais, niin tuosta laista ja Jupiterista tuli mieleen, että ainakin itse olen aina ollut sellainen "outlaw" , haistatan pitkät auktoriteeteille jos ne eivät minua miellytä.

Ihan ensi alkuun tulee mieleen, että mikäs Kauris sinä olet? Karikatyyrisesti Kauris on se perinteiden, virallisuuden ja systeemin vankkumaton tukijalka...

Mutta asiaan. Kyllä Jousimies todella on eläinradan sosiaalisin luonnemerkki. Se myös tarkoittaa, että Jousimies ei kapinoi järjestelmää vastaan. Jousimies on juuri *maailmaa syleilevä* ihmistyyppi niin hyvässä kuin huonossa merkityksessä (tyyliin Tarja Halonen).

Kaurisenergian mainitsemat tunnot tulevat mielestäni Kuu Kaksosista. Kaksoset on eläinradan epäsosiaalisin luonne, ja varsinkin Kuun asema ilmentää sitä ehkä ikävimmällä tavalla; ihminen ei piittaa muiden tunteista pätkääkään. Hän saattaa toimia täysin itsevaltaisesti ja häikäilemättömästi ympäristöään kohtaan.

 saturnus
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #51 : 07.12.2007 21:49:09 »

Ihan ensi alkuun tulee mieleen, että mikäs Kauris sinä olet? Karikatyyrisesti Kauris on se perinteiden, virallisuuden ja systeemin vankkumaton tukijalka...

Minä ilmennäkin KaurisENERGIAA.  Wink

Kaurisenergian mainitsemat tunnot tulevat mielestäni Kuu Kaksosista. Kaksoset on eläinradan epäsosiaalisin luonne, ja varsinkin Kuun asema ilmentää sitä ehkä ikävimmällä tavalla; ihminen ei piittaa muiden tunteista pätkääkään. Hän saattaa toimia täysin itsevaltaisesti ja häikäilemättömästi ympäristöään kohtaan.

Rankkaa tekstiä mutta tunnistan itseni tuosta jollain tavoin.  Embarrassed
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #52 : 07.12.2007 22:18:15 »

Hei ensinnäkin me ei nyt keskustella KAURIISTA  Smiley! Kyllä tuon tietyn tyylisen kapinoinnin on pakko liittyä Jousimieheen, koska koen saman ja kaksosissa minulla on herttileili sentään VAIN Arudha Lagna  Grin  .

Välittäminen on aivan eri asia kuin kapinointi ! Se mikä merkitsee on oikeudenmukaisuus ! 
« Viimeksi muokattu: 07.12.2007 22:28:20 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #53 : 07.12.2007 22:58:54 »

Hei ensinnäkin me ei nyt keskustella KAURIISTA  Smiley! Kyllä tuon tietyn tyylisen kapinoinnin on pakko liittyä Jousimieheen, koska koen saman ja kaksosissa minulla on herttileili sentään VAIN Arudha Lagna  Grin  .

Välittäminen on aivan eri asia kuin kapinointi ! Se mikä merkitsee on oikeudenmukaisuus ! 


Rupesinkin juuri miettimään mitä sinä oikein tarkoitat *kapinoinnilla*. Kuules, Jousimies on kaikkein välittävimpiä merkkejä eläinradalla.  Tuskin tunnustat olevasi "täysin piittaamaton muiden tunteista, itsevaltainen ja häikäilemätön" niinkuin Kaksosten merkkiä äsken kuvailin Kuun aseman suhteen.

Kuu-Jousimies on täsmälleen vastakohta Kuu-Kaksoselle. Ne Kuu-jousimiehet joita olen kohdannut...mielestäni perusasia heissä on juuri se välittäminen, oikeudentunto ja sosiaalinen asenne. Tuli-elementti ilmenee heissä juuri siten, että käytännössä myös toimivat tuntojensa puolesta.

 saturnus
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #54 : 07.12.2007 23:56:01 »

Hei ensinnäkin me ei nyt keskustella KAURIISTA  Smiley! Kyllä tuon tietyn tyylisen kapinoinnin on pakko liittyä Jousimieheen, koska koen saman ja kaksosissa minulla on herttileili sentään VAIN Arudha Lagna  Grin  .

Välittäminen on aivan eri asia kuin kapinointi ! Se mikä merkitsee on oikeudenmukaisuus ! 


Rupesinkin juuri miettimään mitä sinä oikein tarkoitat *kapinoinnilla*. Kuules, Jousimies on kaikkein välittävimpiä merkkejä eläinradalla.  Tuskin tunnustat olevasi "täysin piittaamaton muiden tunteista, itsevaltainen ja häikäilemätön" niinkuin Kaksosten merkkiä äsken kuvailin Kuun aseman suhteen.

Kuu-Jousimies on täsmälleen vastakohta Kuu-Kaksoselle. Ne Kuu-jousimiehet joita olen kohdannut...mielestäni perusasia heissä on juuri se välittäminen, oikeudentunto ja sosiaalinen asenne. Tuli-elementti ilmenee heissä juuri siten, että käytännössä myös toimivat tuntojensa puolesta.

 saturnus

Välitän täysillä enempi muista kuin itsestäni , mutta kun oikeudenmukaisuus mielestäni horjuu, minusta tulee täysin kylmä niitä väärintekijöitä kohtaan  knuppel2. Se vain on niin  crazy2. Puolustan aina heikompaa joka asiassa, mutta kun systeemi osoittaa heikkoutensa, niin sillä ei enää ole minuun mitään valtaa  Wink. Näin vain on ystäväni, se mikä näyttää oikealta ei aina ole niin  Cry.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #55 : 08.12.2007 00:11:46 »

Taiskasta seuraava pressa smitten Grin

Hali sulle symppis  smitten .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: