Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Varoittava uni  (Luettu 5432 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 28.02.2008 12:49:39 »

Muutama kuukausi sitten näin mielenkiintoisen unen, jonka merkitystä en tosin tuolloin erityisesti ymmärtänyt. Muutaman viime päivän aikana on alkanut valjeta, mistä oli kyse.

Uni:

Olin vetävännäköinen seurapiirirouva, joka etelän lomakohteissa seurusteli erinäisten julkimoiden kanssa (Jenni Dahlman oli kanssani kävelyllä rantabulevardilla). Aviomieheni oli erittäin varakas, minua huomattavasti vanhempi - n. 60-vuotias - mies, jota minä vain inhosin syvästi. Itse asiassa toivoin, että hän kuolisi. Erota en halunnut, koska hän tarjosi minulle aineellisesti mukavan elämän.

Minulla oli 2 tai 3 rakastajaa, joista inhoamani aviomies oli erittäin mustasukkainen. Itse asiassa hän oli niin mustasukkainen, että suomalaisessa mökkimaisemassa otti aseen esiin ja yritti ampua minut ollessani perinteikkäässä puuseessä asioimassa. Mies ajatteli siis ampua minut puuseen oven lävitse, mutta havaitsin hänen aikeensa ajoissa ja kolkkasin hänet kyseisen mukavuuslaitoksen ovella. Tämän jälkeen ajattelin hypätä miehen naaman päälle, jolla olisi ollut vakavia seurauksia, koska minulla oli jalassa piikkikorkokengät. Viime hetkessä kuitenkin levitin jalkani niin, ettei vahinkoa sattunut ja totesin loppukaneetissa, että minä olen liian inhimillinen tällaiseen.

No, liian inhimillinen olisinkin moiseen toimintaan, mutta minulla ei ollut aluksi hajuakaan, miksi minun tällaisesta pitää uneksia. Se ei tuntunut liittyvän mihinkään nykyisessä elämässäni. Näen joskus unia myös entisistä elämistä, mutta tämä näytti sijoittuvan ihan nykyaikaan.

Unen merkitys:

Jo jonkin aikaa eräs mies on yrittänyt lähestyä minua. Lähestymistapa oli melko outo - hän oli saanut kiertotietä yhteystietoni ja alkoi tekstailla. Tapasin hänet viikko sitten, koska halusin tietää, mitä asiaa hänellä on. Asia oli se, että hän haluaa tutustua. Jaa. Käyhän se näinkin.

Joka tapauksessa kyseessä oli 60-vuotias varakas leskimies, jolla on kenties vielä varakkaampi poika, joka seurustelee julkkispiireissä. Mm. Räikkösten pariskunta kuuluu hänen tuttavapiiriinsä. Ensimmäisen tapaamisen aikana kyseinen mies esitteli asekokoelmansa ja tarjosi minulle Etelä-Amerikan matkaa seuralaisenaan. Miehellä on myös vanha kotipaikka kesämökkinä ja kotipaikan pihasta löytyy Wanhan ajan puusee.

Mies on vakuuttanut haluavansa olla "vain" ystävä, mutta ehti jo kännissä vuodattaa rakkaudentunnustuksia puhelimessa. Tiedustelin tutuilta, millainen mies on kyseessä ja kaikki ovat antaneet vain negatiivista palautetta. Itse en ole kyseisestä herrasta lainkaan kiinnostunut fyysisesti enkä henkisesti. Meillä ei ole kerrassaan mitään yhteistä ja voisin kuvitella alkavani inhota häntä ajan kuluessa.

Kyseinen herrasmies on pyytänyt minua seuraksi milloin minnekin, mutta katsoin paremmaksi lopettaa tuttavuuden lyhyeen. Seuraukset voisivat pahimmillaan olla melko katastrofaaliset, vai mitä arvelette?  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 12:57:38 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
666666
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #1 : 28.02.2008 13:03:15 »

onpa tosiaan merkillisiä unia sinulla? coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 28.02.2008 14:48:09 »

alku-unesta tuli eräs  toinen palstalainen mieleen  Cheesy

jännä miten sinussa on tiedenaisen persoonan alla viehtymys "vaarallisiin" ja vaikeisiin tilanteisiin, joista sitten pitää "selviytyä"? Menneiden elämien perua?

haetko jännitystä jollain tasolla? tuleehan sitä aina joku tarjoamaan vaikkei hän viehättäisi muuten.. (aseet, et amerikka) serkkuni hakee miehistä lähinnä turvaa (ja kokee ulkomaiset turvallisina), kun suku on väkivaltainen; minä olen katsellut monenlaista mutta varsinaisesti vaikeat eivät enää vedä puoleensa; eksotiikka on eri asia

mitä on yleinen jännityksen hakeminen noin symbolisesti tai henkisesti, miksi usein jotain vaikeaa ja raskasta?? onko se kiihottavaa?

Itse asiassa toivoin, että hän kuolisi.

unen voisi jopa ajatella niin, että onko sinulla tarvetta tällaisiin juttuihin enää (jos ajatus inhottaa)-
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 15:31:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 28.02.2008 15:33:02 »

Ihan selva varoitusuni Lilli-raha on mukavaa, mutta eikos elama ole viela mukavampaa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.02.2008 15:37:01 »

SA, Enemmänkin minä "joudun" näihin tilanteisiin kuin hakeutumalla hakeudun niihin. Ja vaikka tiedenainen olenkin, niin kylmyys on minusta kaukana. Elämän teema on ollut hyvin pitkälti oppia 1. oppia tunnistamaan hankalat tyypit 2. tulla toimeen hankalien tyyppien kanssa, 3. oppia käyttämään valtaa oikealla tavalla. Erittäin dominoivat ja päällekäyvät tyypit ovat hyvää harjoittelumaastoa.  :Smiley Tässäkin tapauksessa tämä minua lähestynyt mies on käyttäytynyt melkoisen tungettelevasti, vaikka onkin kasvotusten tavatessa ollut asiallinen.

Minulla on oikeasti kiivas luonne ja hengenhädässä minusta sukeutuu soturi. Tuo unen tilanne ei siis oikeassa elämässä olisi mahdoton, jos siis noin pitkälle päästäisiin.

diamond, olen samaa mieltä - tällä miehellä olisi kyllä aineellisia mukavuuksia yllin kyllin tarjottavana ja niitä auliisti näyttäisi tarjoilevan, mutta lienee viisainta olla sortumatta moiseen edes "ystävänä".
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Atomi
Vieras
« Vastaus #5 : 28.02.2008 15:45:11 »

Elämän teema on ollut hyvin pitkälti oppia 1. oppia tunnistamaan hankalat tyypit 2. tulla toimeen hankalien tyyppien kanssa, 3. oppia käyttämään valtaa oikealla tavalla. Erittäin dominoivat ja päällekäyvät tyypit ovat hyvää harjoittelumaastoa. 
Minulla on elämässäni ollut tätä samaa pulmaa, mutta en ole vielä läheskään mestari kuvailemissasi asioissa. Voisitko pitää kurssin tästä? Oppi olisi tarpeeseen.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 28.02.2008 15:54:43 »

Ai jaa, minua ei hankalat tyypit enää kiusaa, kun päätin niin.

Valtaa kyllä osaan käyttää, viimeksi tänään liikeneuvottelussa. Sen voi tehdä huumorilla ja sotkeentumatta psykologioihin liikaa.

Mihinkään ei "joudu" silloin kun tiedostaa asiat.  SINÄ määräät..

Minäkin olen ollut soturi. 

Ja kauppalaivaston kapteeni, opettaja, maaherra, diplomaatti, pankkiiri, astrologi.. ei ole vain yhtä roolia missä "pitää olla" ja "pitää kokea"..  Wink  Cool
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 16:00:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #7 : 28.02.2008 16:23:31 »

Kyllä minäkin tunnistan hankalat typit, mutta en tule toimeen niiden kanssa pikän päälle. Hetken nyt kestää vaikka kusiaispesässä, mutta esim. työkaverina vuodesta toiseen. Minä todella olen vasta oppimisen alkutaipaleella elämisessä.    buck2

Ettei menisi aivan off topic, niin luin mielenkiinnolla Lilli untasi ja kuinka hyvin se kuvasi todellista tilannetta. Minä näen unia paljon, mutta en ole vielä tunnistanut niissä enneunia. Sait tosi hyviä neuvoja ja osasit käyttää niitä hienosti valvemaailmassa apuna. Saatko useinkin vinkkejä unessa?   Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 28.02.2008 19:22:49 »

Atomi, näen silloin tällöin enneunia, mutta harvoin niissä on näin paljon yksityiskohtia ja selkeitä tuntomerkkejä jostakin tietystä henkilöstä. Tavallisesti enneunissani on mukana opas, joka näyttää jonkin tapahtuman ja uni toteutuu yleensä vuorokauden kuluessa. Monen kuukauden tai vuoden päästä toteutuvia unia on kuitenkin ollut joitakin.

Kyseinen herra muuten tarjosi noin minuutti sitten taas etelänmatkaa, vaikka selkeästi olen jo ilmoittanut, että en aio tavata häntä enää. Sitkeäksi tapaukseksi arvelinkin....  uglystupid2
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #9 : 28.02.2008 19:32:59 »

MINULLA ON MYOS NAITA ENNEUNIA, MUTTA OLEN OPPINUT "KAYTTAMAAN NIITA HYVAKSENI"  Wink
Sitkeatkin tyypit Lilli saa hyvalla intuutiolla pois paivajarjestyksesta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: