Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mihin minä olen menossa...  (Luettu 3523 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« : 03.10.2013 16:17:25 »

...on mieltäni askarruttava kysymys sekä miten minä näyn näissä viivoissa ja ympyröissä? Tuijotan niitä ja menen sekaisin kaikista nimistä ja ja planeetoista. Jos joku astroilija joskus tekisi selkoa hiukan, niin tämä tyty olisi niin onnellinen. Asia kiinnostaa mutta suksi ei vain luista astrologiassa. Cheesy
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.10.2013 17:51:50 »

Tuon karttasi perusteella sinulla on tässä elämässä aivan varmasti varattuna hyvinkin merkityksellinen tehtävä.

Sinulla on Keskitaivaalla energinen Mars 10. Huoneessa ja Nousulla Yläsolmu. Nämä kaksi takaavat, että tulet elämäsi aikana kyllä löytämään oman polkusi jota kulkea, ehkä jo aiemmin, ehkä myöhemmin...
tallennettu

maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #2 : 04.10.2013 15:36:59 »

Emeliaaa...hurjasti kiitoksia, olisipa vain näin, on aika monta haaraa polullani ollut ja aina ne ovat vieneet umpikujalle ja eikun takaisin tarpomista ja matkan jatkamista....nyt on taas kylläkin uusi polku haarautumassa, liekö nyt saisin mennä, eikä tarvitsisi taas palata?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.10.2013 10:45:36 »

Sinullahan on Plutokin tulossa tuohon askendentille. Niin on jo lähellä, että vaikutukset tuntuvat, vaikka tarkka ohitus taitaa osua vasta vuodelle 2015. Jotkut kokevat, että elämä menee täysin uusiksi tämän transiitin myötä, toiset taas elelevät ihan mukavaa ja vaurasta aikaa ja puuhastelevat vapaaehtoisesti plutonisten teemojen parissa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #4 : 07.10.2013 15:28:18 »

Lilli, tosi salaperäistä...tarkoitatko, että ihan ihan uusiksi, nyt alkoi raksutus päässä Shocked mitä mahtaa plutonisuus olla kun en tunne hänen liikkeitään
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: