Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua seksuaalienergioista  (Luettu 130630 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #180 : 17.06.2006 19:40:32 »

Kun kysyin äidiltäni, mitä pahaa he ovat tehneet, sain onneksi vapauttavan ja lohduttavan vastauksen: -Ei ne mitään pahaa ole tehneet, hellyyttä vain ovat kaivanneet.

Voi metsätonttu, miten hienosti äitisi vastasi!
Ihanan ymmärtäväinen ja varmasti suuri sydäminen ihminen äitisi on/oli..
Toivoisin itse osaavani antaa lapselleni oikeita vastauksia kun kysymysten aika tulee.. En tahtoisi hänen kasvavan suvaitsemattomaksi, vaan ymmärtävän, että on erilaisia ihmisiä ja silti kaikki "samalla viivalla".. (vaikea selittää) Omat ystäväni ja suku ovat lievästi sanoen tiukkapipoja ja kovin ahdasmielisiä, paitsi siskoni jotka käyttävät aivojaan muuhunkin kuin ruokalistan miettimiseen..

Oikku67 smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #181 : 17.06.2006 19:59:22 »

Siinäpä se, Oikku-hyvä!

Jos nyt taas mennään tuohon pääaiheeseen, seksuaalichakraan, ei varmaan sen 'hitaasti pyörimisen' syy ole etteikö halauaisi elää, vaan usein on ympäristötekijöiden summa.

Miten paljon yksilö voisi vaikuttaa tiettyjen chakrojen ja juttujen vapauttamiseen tai vapautumiseen tai itse tasapainoon? Kun ympäristötekijät voivat olla aika rankkoja.

Ja, kun, ne epätasapainot opettaa niin rutkasti ihmistä, kuten minun äitiänikin, jolla ei nyt ole ollut mikään onnellinen seksielämä. Sieltä se viisaus tulee, ei tasapainoisista nautinnoista niinkään.

Toivon kaikille nautinnollista seksielämää, olkoon se mitä tahansa kahden hyväksyttyä! smitten
« Viimeksi muokattu: 18.06.2006 12:51:15 kirjoittanut metsätonttu » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #182 : 18.06.2006 12:46:22 »

Tuohon homoseksuaalisuuteen liittyen... Itse olin piitkästä piiiitkästä aikaa perjantaina ravintolassa ja ensimäistä kertaa ns. "homobaarissa", koska rakas keskimmäinen siskoni meni kihloihin tyttöystävänsä kanssa.  smitten Siellä sitten heidän kihlaustaan juhlittiin ja tanssittiin yön pikkutunneille asti.  Cheesy Nyt häitä innoissani odottelen... Voi kyllä olla kova paikka joillekin sukulaisille ja isälleni, jotka kyllä tietävät siskoni seksuaalisesta "suuntautumisesta", mutta eivät välttämättä hyväksy virallistamista jos muutenkaan... Minä hyväksyn.  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #183 : 18.06.2006 12:56:52 »

Tuohon homoseksuaalisuuteen liittyen... Itse olin piitkästä piiiitkästä aikaa perjantaina ravintolassa ja ensimäistä kertaa ns. "homobaarissa", koska rakas keskimmäinen siskoni meni kihloihin tyttöystävänsä kanssa.  smitten Siellä sitten heidän kihlaustaan juhlittiin ja tanssittiin yön pikkutunneille asti.  Cheesy Nyt häitä innoissani odottelen... Voi kyllä olla kova paikka joillekin sukulaisille ja isälleni, jotka kyllä tietävät siskoni seksuaalisesta "suuntautumisesta", mutta eivät välttämättä hyväksy virallistamista jos muutenkaan... Minä hyväksyn.  smitten


Mikä tuki varmaan olet ollut siskollesi! Ehkä tulevina päivinä myös pelokkaalle isällesi ja sukulaisillesi. Minulla on aavistus omasta pikkuveljestäni, asia jota hänen isänsä pelkää. Toivon, että veljeni jonakin päivänä voisi avautua minulle.  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #184 : 18.06.2006 13:08:06 »

Mikä tuki varmaan olet ollut siskollesi! Ehkä tulevina päivinä myös pelokkaalle isällesi ja sukulaisillesi. Minulla on aavistus omasta pikkuveljestäni, asia jota hänen isänsä pelkää. Toivon, että veljeni jonakin päivänä voisi avautua minulle.  angel

Nooh, enpä tiedä... En välttämättä ole kuitenkaan osannut olla niin hyvänä tukena, kuin olisi pitänyt.  Embarrassed Nyt on kuitenkin sellainen olo, että voisin nousta vaikka "barrikadeille" hänen vuokseen.  knuppel2  Grin Ehkä voinkin, omalla "esimerkilläni", sitten tulevissa häissä ilakoiden, tartuttaa edes pikkiriikkisen sitä suvaitsevaisuutta heille jotka eivät asiaa täysin hyväksy...  :Smiley

Toivotaan, että pikkuveljesi uskaltaa vielä tulla ns. "kaapista ulos". 
« Viimeksi muokattu: 18.06.2006 13:10:24 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #185 : 18.06.2006 13:47:46 »

Wink Olen kylläkin "lomalla" kirjoittamisesta...,

mutta oli "pakko" tulla kertomaan,
että oma veljeni elää myös kutakuinkin tyydyttävässä ja seremonioin virallistetussa
... eli julkituodussa "miesparisuhteessa".

Siitä on tullut minullekin luonnollisen arkipäiväinen asia.

Toki meidänkin perhepiirissämme on sitä sun tätä suhtautumiskantaa ilmennyt.
Jopa kerrassaan "synnissä elävätten" -näkemyksiä.

On kaiken kaikkiaan hienoa saada likeisesti todentaa
Rakkauden eri ilmenemismuotojen kirjoa.

Kiitos Siitä Meille - jokaiselle.

 Shocked angel smitten

Hihii, aikas jännä "sattuma"!  Wink Cheesy Olen huomannut "lomailusi"  Wink
On todellakin hienoa saada todentaa rakkauden eri ilmenemismuotojen kirjoa.  smitten
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #186 : 18.06.2006 17:36:58 »

Olen todellakin iloinen, että minä ja ikäluokkani olemme saaneet varttua tässä ajassa, jossa ns. kissa on nostettu pöydälle ja erilainen saa olla, seksuaalisuutensa puolesta.

Sopivastipa aloitte jutustella "poikkeavan" seksuali suuntauksen omaavista. Parhain ystäväni kertoi minulle ihastuneensa tyttöön ja saavansa vastakaikua. Se oli minulle lähinnä helpotus, asia ei lopulta tullut ollenkaan yllätyksenä. Olin helpottunut, sillä en tavallaan haluaisi luovuttaa ystävääni raavalle miehelle Cheesy. Olisin huolissani siitä miten hän kohtelisi rakasta viatonta ystävääni Smiley.

Itse en ole bi, enkä lesbo, mutta minusta on silti hyvä, että kenenkään ei tarvitse ystäväpiirissäni piilotella omaa itseään. Vaikka vanhempamme ovatkin osa vielä melko suvaitsemattomia, on hyvä, että asioista voidaan avoimesti keskustella Smiley. Sama koskee kaikkea muuta seksuaalivalistusta.



tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #187 : 18.06.2006 20:39:35 »

on hyvä, että asioista voidaan avoimesti keskustella Smiley. Sama koskee kaikkea muuta seksuaalivalistusta.

Aivan.  Smiley
tallennettu
Ikka123
Vieras
« Vastaus #188 : 19.06.2006 11:37:33 »

on hyvä, että asioista voidaan avoimesti keskustella Smiley. Sama koskee kaikkea muuta seksuaalivalistusta.

Aivan.  Smiley

Totta  Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #189 : 19.06.2006 12:16:55 »

Herranen aika, kun on taas tullut paljon palautetta - ihanaa luettavaa! ^___^ Kesä saa näköjään eloa meihin ihan eritavoin.

Minun täytyy vielä omalla koihdalla palata tuohon bi-asiaan ja feminiiniseen energiaan. Itsellänihän moinen energia on alamaissa ja asia on vaivannut minua useita kymmeniä elämiä. Nykyisinkin tunnen olevani naisten seurassa enemmänkin "mies", en niinkään fyysisesti tai ajatuksiltani, vaan energialtani. Maskuliininen energia on nielaissut energiatasapainostani sen suurimman osan. Miesten keskuudessa tämä puolestaan näkyy niin, etten tunne olevani neitokainen miesten pöydässä, vaan yksi hemmo muiden hemmojen joukossa Cheesy

parisuhteen kannalta tämä on sinänsä melko haasteellista, sillä tarvitsisin kumppanikseni miehen, jolla on hyvin vahva maskuliininen energia, mutta joka ei kuitenkaan tule ulos negatiivisella tavalla (liikana äijämäisyytenä, väkivaltaisuutena, alistamisena jne). Sen maskuliinisen energian täytyy voittaa oma maskuliininen energia, jotta pääsisin peilaamaan feminiinistä energiaani ulos paremmin. Femniniininen energia on alkanut eteenkin viimeisten vuosien aikana nousta enemmän esille, mutta vieläkin se tulee enemmän "tyttömäisyytenä" kuin naisellisuutena.

Naisten keskuudessa olen siis "äijä" tai pikkutyttö, joka ei kuulu porukkaan.
Miesten keskuudessa olen "yksi hemmo muista" tai pikkutyttö, jota pitää suojella (vaikkei Oinasnainen kauheasti suojelua tarvitse *nauraa*

Vielä on KOVASTI tekemistä asian kanssa, jotta osaisin olla oikeasti Nainen ja käsitellä ne menneiden elämien rankat naiskokemukset pois.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #190 : 19.06.2006 13:01:36 »

Femniniininen energia on alkanut eteenkin viimeisten vuosien aikana nousta enemmän esille, mutta vieläkin se tulee enemmän "tyttömäisyytenä" kuin naisellisuutena.

Vielä on KOVASTI tekemistä asian kanssa, jotta osaisin olla oikeasti Nainen ja käsitellä ne menneiden elämien rankat naiskokemukset pois.

Tytöstähän kasvaa nainen.  Wink Eli anna itsellesi rauhassa aikaa "kasvaa" tuon feminiinisen energian suhteen. Ja sinä jos kuka pystyt käsittelemään nuo rankat naiskokemukset sellaisiksi etteivät ne enää häiritse. Onhan sinulla tuo maskuliinisen energian voima, jota juuri voit käyttää hyödyksi tuossa asiassa. Niin hassulta kuin se ehkä tuntuukin.  Grin Energioita kun voi kuitenkin tietyllälailla "käännellä", "väännellä" ja "paukuttaa", toisin sanoen "muuntaa"...  Wink Ota koko potentiaalisi käyttöön tässäkin asiassa.  smitten  angel
« Viimeksi muokattu: 19.06.2006 13:03:18 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #191 : 19.06.2006 13:21:38 »

AthaMaarit - ehkäpä sinun kumppanisi tuleekin olla mies, jolla on voimakkaasti feminiinistä energiaa. Tällöin tasapainotatte toisianne ja peilaatte toisistanne tarvitsemanne energiat? smitten angel smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #192 : 19.06.2006 13:30:38 »

Feminiiniset energiat... Olenkin aina ollut heikkoina miehiin, joilla on pitkät hiukset ja pehmeät "poikamaiset" kasvonpiirteet... smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #193 : 19.06.2006 13:31:55 »

 Wink Grin Huomaathan AthaMaarit, että sitä vaistomaisesti hakeutuu eheyttävään ja elvyttävään seuraan  Kiss angel smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #194 : 19.06.2006 16:24:46 »

Feminiiniset energiat... Olenkin aina ollut heikkoina miehiin, joilla on pitkät hiukset ja pehmeät "poikamaiset" kasvonpiirteet... smitten

Kuulehan! Jos hankkisit ne korkokengät ja sipsuttelutaidon. Jos ei vielä ole. coolsmiley Itämaisen tanssin kursseilla oppii naisellisen kehon liikkeet.

Ja nythän on pitsejä ja salsoja putiikin pullollaan.

Ja vaikka hauska hennatatuointi! Tee jotakin uutta, niin että itteäkin hullaannuttaa!  Cheesy

Ja uutta väriä! Kyllä se niinkin on että ulkoinenkin liikuttaa sisäisiä osia kuten chakroja.

Kuten varmaan te kaikki naiset olette jo intoutuneetkin!

Kesätuulessa itse hullaantunut metsis  :Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: