Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lemmenloitsut ja juhannustaiat  (Luettu 7038 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaulakoru
Vieras
« : 24.06.2011 11:13:59 »

Ja eikun kokeilemaan  Grin smitten

Keskikesän kiihkeät lemmenloitsut ja juhannustaiat

http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/2011/06/1348841/

ps. tulipa mieleen että jos tämä kuuluisi tuonne noituusketjuun niin siirtäkään vain  Smiley

tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #1 : 24.06.2011 12:17:06 »

Kiitos kaulakoru, aivan loistava linkki! Grin Hymy huulilla luin noita, jotkut olivat tuttuja jo lapsuudesta, mutta jotkut loitsut aivan uusia tuttavuuksia!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2 : 24.06.2011 20:24:03 »

Kiinnostais tietää onko kukaan koskaan onnistunut niillä juhannuksen kukkaketo taioilla?
Itse olen ennustanut tulevan mieheni nimikirjaimet, mutta se ei ollut juhannuksena, ja kyseessä oli aakkoset karkkipussi Cheesy Harmitti, kun silloin olisin toivonut kirjainten olevan jotkut muut, mutta paikkansa piti.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #3 : 24.06.2011 22:57:06 »

Kuulin tällääsen juhannustaian naispuoliselta frendiltä.

Jos juhannuksena nainen näkee kaivon tai järven vedessä miehensä kasvot,
niin perkele, hukkunu se on!  2funny
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 25.06.2011 09:25:28 »

Kuulin tällääsen juhannustaian naispuoliselta frendiltä.

Jos juhannuksena nainen näkee kaivon tai järven vedessä miehensä kasvot,
niin perkele, hukkunu se on!  2funny





              No huh!   coolsmiley  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #5 : 25.06.2011 09:57:04 »

Joo, taidan minäkin hakea aakkospussin ja koittaa, mitä se nyt ennustais, kun pyynnöstä huolimati en nähnyt minkäänlaisia ukkoja unessa. Höh sentään. Cheesy
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #6 : 25.06.2011 11:40:50 »

Me poimittiin kaveriporukalla näitä kukkasia ja näin viime yönä unta eräästä hyvin komeasta brittinäyttelijästä!! Kelpais!!  2funny pitää ehkä minunkin ottaa se aakkospussi käyttöön...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #7 : 25.06.2011 11:44:37 »

Kuka brittinäyttelijä?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #8 : 25.06.2011 19:15:49 »

Lisätään nyt tähän, että sain tänään asiaan liityvän viestin kuitenkin  smitten
Ne oli semmosia jtn keltasia perhosökkiäisiä rannalla. Tanssivat vähän niinkun päivänkorennot, mutta näiden tanssi oli paljon energisempää, ei yhtä hienoa. Ikään kuin vetivät toisiaan puoleensa magneetin lailla, ja hylkivät samoin. Menivät ristiin ja rastiin, mutta eivät kohdanneet toisiaan. Siinä oli ensin neljä ötsiä...sitten kaksi niistä sai paremmin yhteyden toisiinsa, ja muut sinkoilivat siinä ympärillä, kadoten lopulta kokonaan. Yksi tuli vielä hetkeksi kolmanneksi pyöräksi, mutta pari näytti saavan toisensa. Sitten en kerinnyt enempää katsoa, kun pienet kalastajat tarvistivat apua, mutta näin jonkun yksinäisen tanssijan siinä vielä. Palatessani show oli ohi.
En tiedä mitä se yksinäinen tanssija meinasi sitten,tai muutenkaan, mutta vahvasti sanoi intuitio minulle, että tässä on nyt se pyytämäni viesti  smitten
Mutta ei kukkasia vieläkään Cheesy
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #9 : 17.07.2011 21:28:17 »

En tajua mikä kiire juhannus mulla tänä vuonna oli kun taiatkin jäi tekemättä! Vai sekosinkohan siinä kun poikkeuksellisesti olin tänä vuonna juhannuksen kaupungissa? :S
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #10 : 21.06.2012 13:30:39 »

Jahas, no niin, näitä taikojapas täytyy alkaa sitten taasen miettiä :Smiley Kiss
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #11 : 21.06.2012 13:35:00 »

Kirje olis varmaan mun juttu...vois muutenkin auttaa tuommonen unikirje,e ttä sitten aknssa muistais sen unensa. Viimeaikoina ollu iaka pimeetä unien suhteen :Smiley
Kirje mun rakkaalle unissaan...josko hän vaikka juhannusyön voimasta sais sen  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: