Sivuja: 1 ... 628 629 [630] 631 632 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5626425 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #9435 : 03.06.2009 16:08:30 »

Mä oon ehkä löytänyt maailman ihanimman miehen  smitten

 Cheesy smitten

Minä laitan jakoon ja kierrätykseen (kaatopaikkaus huomioidaan myöskin)
yhden Vaaka( askendentti harka)-miehen, yhden Vesimiehen( askendentti kaksoset) ja yhden Kala( askendentti leijona)-miehen. Smiley

Tuota Kala-miestä varten pitäisi olla jotain
kärpäsliiman irrotusainetta varalla. Angry tickedoff
Extrapurkeista ei ole haittaa. Angry

Vaaka-miestä varten korkkiruuvin oikoja on tarpeen
ja vinhasti voimaa ja energiaa vääntää sitä. Tongue

Veskaria varten toinen juristi, joka ei ole korruptoitunut
tai/ja hyvä-veli-sopimuksella Veskarin kanssa
ja ajaa vain ja vain sinun etuasi
-mitä ikinä tapahtuukin/Veskari on sinut sekoittanut. Kiss

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9436 : 03.06.2009 16:38:51 »

Sasha  Grin

mul on  aurinko kaksonen,  askendentti rapu  kuu  kauris
mies on Argentiinasta  smitten smitten smitten
 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Oih...! smitten

Don't cry for me Argentina...! Cheesy

Hei, olen kait(?) Huh lähdössä Argentinaan tässä kesällä,
viimeistään syksyllä.
Hevospolo ja joku (eräs toinen) juristin roikale olisi syynä. Tongue
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9437 : 03.06.2009 16:44:21 »

SASHA : Me ollaan molemmat syytettyjä siinä... Mutta mun tapaus oli kyllä ihan ilmiselvästi vaan
itsepuolustusta että silleen  knuppel2  idiot2

Tietty se pelle on kääntäny koko jutun niin että MÄ olin se joka hyökkäs sen kimppuun jne  2funny
Mutta katotaan nyt miten se menee vai meneekö mitenkään.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #9438 : 03.06.2009 17:07:35 »

SASHA : Me ollaan molemmat syytettyjä siinä... Mutta mun tapaus oli kyllä ihan ilmiselvästi vaan
itsepuolustusta että silleen  knuppel2  idiot2

Tietty se pelle on kääntäny koko jutun niin että MÄ olin se joka hyökkäs sen kimppuun jne  2funny
Mutta katotaan nyt miten se menee vai meneekö mitenkään.

Niin, vaikea ottaa kantaa, kun en tiedä yksityiskohtia
ja enkä sen toisen näkemystä/kokemusta asiasta,
mutta yhden asian voin sanoa;
-luotan suomalaiseen oikeusjärjestelmään enemmän
kuin itävallan vastaavaan, joka on,
-valitettavasti korruptoitunut jonnin verran
ja jos ei, niin missä parhain tarina voittaa. Wink

Jos syyttäjä on nähnyt aiheelliseksi syyttää molempia,
niin ei se siihen kovin heppoisin perustein lähde.

Olen aina ajatellut niin, että jos joku hyökkää kimppuun,
niin paras taktinen juttu -ajatellen tulevaa oikeusjuttua ja korvauksia-
on yrittää juosta karkuun ja jos ei pysty, niin kääntää toinenkin poski
-kunnes heräsin todellisuuteen Itävallan "oikeus"-menettelystä.

Itävallassa jos joku hakkaa sinut henkihieveriin
ja ryöstää lompakkosi, niin jos se tekijä kykenee maksamaan
ja/tai tuntee/kuuluu poliisin ja/tai
jonkun tuomarin/juristin tuttava(koko oikeuslaitos tuntee toisensa!),
niin saatat uhrina itse joutua syytteeseen väärästä/tekaistusta
rikosiloituksesta.

Jokainen, joka joutuu rikoksen uhriksi täällä,
kannattaa harkita todella, kannattaako tehdä poliisille ilmoitusta
-siis tutkia mahdollisuutensa voittaa selkeäkin juttu
ja siltikin on parasta yrittää juristien kautta
sopimusta rikollisen kanssa ilman poliisia ja oikeuskäsittelyä.

Itävallassa jos nostaa rikostutkinnan,
niin sitä ei voi tarpeen tullen perua kuten Suomessa,
vaan se johtaa automaattisesti oikeuteen
-syteen tai saveen. Kiss

Mistä Itävallan tunnistaa entiseksi natsi-maaksi vielä,
niin poliisista ja oikeuslaitoksesta.
Molemmat ovat mielivaltaisia, osa korruptoituneita
ja käyttävät ko. valtaa tehokkaasti.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9439 : 03.06.2009 17:47:02 »

Mä aloin miettimään, että mitä jos sitä yhtäkkiä tulisikin "vahingossa" raskaaksi,
ei pojat se tosiaan muuttaisi koko elämän, eikä ainakaan helpompaan suuntaan juuri nyt... crazy2
Sen takia pitää elää selibaatissa tai käyttää kunnon ehkäisyä - mikä on kyllä siis ihan itsestäänselvä juttu paitsi näköjään mulle ei näköjään ihan aina...
En kaipaa nyt mitään moraalisaarnaa, koska on muutenkin aika sellanen HUPS-fiilis,
ja siis HUPS on liian kevyt sana...
Äitiys on maailman kaunein asia, toisaalta ajattelen niinkin että vahinkoraskauksia ei ole, vaan niiden sielujen on tarkoitus tulla maailmaan juuri siihen aikaan... Siksi voisin kyllä kääntää "vahinko"raskaudenkin aika äkkiä suureksi onneksi - olkoon tilanne muuten mikä tahansa. Tietenkin sitten pitäisi miettiä isä-hommaa, onko teidän mielestä isällä valtaa päättää saako lapsi syntyä? Jos siis isä on joku muu kuin poikakaveri/avo/aviomies... Ja tämä kaikki on ihan yleistä spekulointia.. Grin
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9440 : 03.06.2009 18:13:33 »

TIIGRIS on ihan höppänä  smitten  Grin

Mua ei enää niin hirveesti jännitä huominen... menee miten menee,sittenpähän on seki alta pois  angel
Mässäilen vielä vähän ja sit suihkun kautta nukkumaan. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #9441 : 03.06.2009 18:15:19 »

Mä aloin miettimään, että mitä jos sitä yhtäkkiä tulisikin "vahingossa" raskaaksi,
ei pojat se tosiaan muuttaisi koko elämän, eikä ainakaan helpompaan suuntaan juuri nyt... crazy2

En kaipaa nyt mitään moraalisaarnaa, koska on muutenkin aika sellanen HUPS-fiilis,
ja siis HUPS on liian kevyt sana...

Siksi voisin kyllä kääntää "vahinko"raskaudenkin aika äkkiä suureksi onneksi - olkoon tilanne muuten mikä tahansa. Tietenkin sitten pitäisi miettiä isä-hommaa, onko teidän mielestä isällä valtaa päättää saako lapsi syntyä?

Ja tämä kaikki on ihan yleistä spekulointia..  Grin


No niin, turhia moralisoimatta,
tuo kai on se spekulointi suurimmassa osassa tapauksia
tässä maailmassa, että lapsia tänne ylipäätään syntyy. Smiley

Maailma on kuitenkin muuttunut, eikä se tenava ole enään tae,
että mies siinä rinnalla pysyy
-usein on pysymättä. Wink

En ole ex-vaakani molemmille lastensa äideille yhtään kateellinen.
kuin myöskään Veskarin ex-vaimolle. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9442 : 03.06.2009 18:17:04 »

muuten, miten voi olla niin helppoa heittää tyyppejä yli laidan? kai se muuttuu pitkin elämää yhä helpommaksi. sitä vaan keskittyy sitten rahaan. ilmeisesti kohtaa sitten vastaavanlaisia miehiä tms.

tässä vaan mietin että miten on mahdollista.. että hetki sitten joku oli tärkeä mutta jos päätän, ei sitten olekaan.  Grin eli se siitä suhdeanalyysista. vähän sama kuin firmojen vaihto, tai siirtyminen parempaa kohti. aiemmat vaan.. unohtuu.  Cool tai voihan jotain tuotteita käyttää.. jos ne on kerran maailman myydyimpiä, vaikkapa huippu-urheilijoiden, ammattimaskeeraajien tms käyttämiä.

Suomessa muuten Venäjän valtiovierailun-poikasta.

mikäs on äänestysaktiviteetti kansalla? 
Cool 
 
« Viimeksi muokattu: 03.06.2009 18:20:03 kirjoittanut ^Cooch Behar^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9443 : 03.06.2009 18:33:05 »

 Undecided

Mikään ei ole varmaa ennen kuin on varmaksi todettu.. Kaikki on epävarmaa, silloin kun mitään ei ole varmaksi todettu... Olen syytön, ennen kuin toisin todistetaan! Cry
Lausukoon viimeisen sanan se, joka ehtii..! Tai vaietkoon ikuisesti.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9444 : 03.06.2009 19:20:14 »

Mä oon luulotautinen ja harhakuvitelmainen ja seuraava tekstinpätkä saattaa olla jotain epätodellista, joten poistan tän viestin sitten kun oon todennut että en ole raskaana..

Mun tissit on kipeet ja ne on ihan hemmetin isot ollakseen mun XS-superrrr-flat boobsit... Ne näyttää siis siltä, että olisin 14v ja mulle olis vihdoinkin kasvanut ihka oikeet tissit, mitä ei koskaan päässyt tapahtumaan koska laihdutin tuohon aikaan sairaalloisesti.
Se asia herättää epäilyjä, koska vaikka tissit kasvaa hieman ja ovat arat ennen menkkoja, niin ei nyt herranen aika sentään ihan näin paljon! - Saattaa olla että kuvittelen, enkä muista minkälaisia PMS oireet ovat, koska viime menkoista on aikaa pari kuukautta .. Se onkin toinen asia mikä herättää epäilyksiä, mutta toisaalta minulla on epäsäännöllinen kierto joten ei siitäkään pysty aina päättelemään mitään. Kolmanneksi, mä luulin eilen että mulla oli jokin ruokamyrkytys, ehkä oli, ehkä ei? Mitä se oli, en tiedä? Maha oli ihan trööööt vain ja kahvi oli oksettavaa ja närästi, vaikka yleensä mua EI närästä.. Tosin kerta se on ensimmäinenkin? Tänään olin aamuvuorossa ja aikuisten oikeasti yökkäilin ihan kunnolla muutaman kerran, mutta pystyin pitämään kaiken sisällä kuitenkin - tämä saattaa liittyä vielä siihen eiliseen ruokamyrkytykseenkin? Tosin en ole ihminen joka yökkäilee.. En ikinä muutoin kuin jos olen jossain todellisessa yrjötaudissa.. Krapulassakin olen yrjönnyt elämäni aikana vain kaksi kertaa..

Noh, oli miten oli, kello oli 17.55 ja juoksin 200 metrin päässä olevaan apteekkiin hakeakseni testin nyt varmuuden vuoksi ja kitkeäkseni pois nämä kaikki harha-aistimukseni, saadakseni vain todeta että olivat juuri pistäneet ovat lukkoon. Samalla hetkellä kun ryntäsin apteekin ovelle, tuli siihen myös samalla vauhdilla ja yhtä harmistuneen näköisenä nuori tyttö joka oli about viimeisillään raskaana. Melkein teki mieli kysyä, että hei oletko sä joku merkki.  Grin

Mä tiedän että tämä juttu on taas jotain maailmankaikkeuden v-tuilua koska enhän mä nyt herranjumala sentään kykene ja voi enkä saa olla raskaana just nyt. Ehkä tuleva täysikuu ja pyhän feminiinisen kolminaisuuden henki on nyt tullut muhun ja oon muotoutumassa joksikin hedelmällisyyden symboliksi.. Joka tapauksessa en ehkä kuitenkaan ole huolissani, enkä todellakaan aio nyt soittaa parhaalle ystävättärelle enkä äidille tästä asiasta, saisin ne vaan uskomaan omiin tarinoihini... Wink

Kiitos ja anteeksi, tämä oli pakko jakaa teille, vaikka pidätte mua ehkä ärsyttävänä draama queenina ja voitte ennakoida että tulen huomenna sanomaan "jee tein testin ja se oli negatiivinen". Kuten mä toivonkin, että tässä käy.. Ugh olen puhunut.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9445 : 03.06.2009 19:22:11 »

 Grin 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9446 : 03.06.2009 19:39:26 »

No mä en tahdo. Ajattelin just että tämä olisi maailman huonoin aika pamahtaa paksuksi. Mikä on sinänsä koomista, koska olen 17-vuotiaasta asti luullut ja tuntenut olevani täysin valmis äidiksi ja ehdottanut sitä kahdelle viimeiselle exälle ihan tosissani.. Ja tajunnut tämän viimeisen vuoden aikana vasta, että en ehkä olekaan niin valmis, ymmärtänyt realiteetit ja vastuun ja sen miten pitkäaikainen rahallinen, ajankäytöllinen, emotionaalinen yms pms sitoumus lapsen kasvattaminen onkaan. Puhumattakaan, että se pitäisi tehdä yksin.
Mä vitsailen asiasta koska se on mun keino silloin kun olen järkyttynyt jostakin  crazy2 toivotaan että olen kärsimässä elämäni pahinta PMS-oireilua.

Mulle tulee kohta yks vieras joten mun pitää koota itseni.. Smiley Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9447 : 04.06.2009 10:57:43 »

Taidan olla in...  smitten Tapasin nykyisen seurustelukumppanini Syyrialaisen  kalat miehen vasta vähän aikaa sitten, mutta ei näille tunteille vain mahda mitään...  smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9448 : 04.06.2009 15:00:22 »

Onpa täälä paljon rakkautta ilmassa  Cheesy
Itse oon nyt tyytyväinen kun saan olla yksin ja keskittyä itseeni  Cool
Käräjät meni ihan hyvin,molemmille tuli vaan sakkoja ja sillä selvä....
Yhdessä välissä mulla meinas mennä hermo ku Suklis alko nauraa ku mä puhuin,ja sanoin sit siihen
mikrofoniin että "naura sä vaan narkkari valehtelija" Meni sit hiljaseks... Mun asianajaja vaan
katto mua murhaavasti että nyt on parempi olla hiljaa  Grin

Kävin Koivutuvalla moikkaamassa vanhoja työkavereita ja ne tarjos heti töitä
että pääsisin sinne keittiöapulaiseks tän kesäkuun ajaks  Smiley

En tiiä meenkö.. ku oon suunnitellu et menisin tässä kuussa viikoks mökille,
mut toisaalta mä tarttisin rahaaki ku kaikki raha asiat/vuokrat yms.. ihan solmussa..  Lips Sealed
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #9449 : 04.06.2009 15:10:24 »

Taidan olla in...  smitten Tapasin nykyisen seurustelukumppanini Syyrialaisen  kalat miehen vasta vähän aikaa sitten, mutta ei näille tunteille vain mahda mitään...  smitten

 smitten


 crazy2 Nyt olen jo pudonnut kärryiltä, Huh
ensin oli suomalainen, sitten egyptiläinen(?), sitten nepalilainen,
sitten intialainen ja nyt olisi menossa syyrialainen?

...vai puhuttiinko me ruoasta..?  Cheesy Grin 2funny

tallennettu
Sivuja: 1 ... 628 629 [630] 631 632 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: