Sivuja: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644736 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1590 : 21.05.2008 18:03:12 »

päivää tupaan

Edelleen vuodepotilaana  Undecided tulin kurkisteleen mitäs tänne, uudet sivut, vähän hankalat näin ensinäkemältä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
~Arkiviisu~
Vieras
« Vastaus #1591 : 21.05.2008 18:07:13 »

Rauhaa taloon  smitten Wink Kiss angel


Hellou  smitten

Onhan ollut melkoinen päivä - näin foorumilaisittain ....  2funny  Wink

Aamulla varhain - kun sää oli parhain niin - yhtäkkiä  Shocked katosi Aaviisuinen - vaikka täällä keskustelualueella näkyykin Aaviisunen kaikkine melkein kaksinetuhansinen viesteineen  ja tähtirivistö komeena - niin  Cry johonkin "se katosi" ei edes ylläpito tavoita, eikä saa poistettua   tickedoff  Huh Undecided  - että tällaisia energioita - ja Arkiviisuinen(kin) oli omilla teillään pitkään - muutamat salasanat vaihdettuani - ylläpidon avustuksella - KIITOS Toni , sekin sitten löytyi ... ettäs klikkailkaa  tähän Aaviisuttareen kun kirjoittelette  Kiss angel smitten
~Aaviisutar
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 18:10:51 kirjoittanut Aaviisutar » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1592 : 21.05.2008 18:27:23 »

elämää netissä..

voi miten kirkas aurinko tulee makuuhuoneeseeni, wow.. tässähän alkaa jo neito kuvitella kaikenlaista kivaa..  Cool


ps minua ei haittaa nuo mainokset, ja pallo+kenttä on oikeastaan aika hienot. astrolotto?
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 19:30:28 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1593 : 21.05.2008 19:08:10 »

HYVÄÄ ILTAA KAIKILLE!!! smitten smitten smitten
Ette arvaakaan kuinka onnellinen oon,melkeen itku silmässä! Cry smitten
Isi antoi luvan ottaa Faaraokoiran pennun muutamaks kuukaudeks meille kotiin ennenkuin muutan
omaan kämppään,ja otin sit kasvattajaan yhteyttä ja voi kuinka joustava ja ihana ihminen! smitten
Saatiin (raha)asiat sumblittua ja mulla on nyt pikkuinen urospentu palleroinen isokorva,punanenä
varattuna!! smitten smitten smitten
Enskuun lopulla se pentu sitten saapuu mulle. angel
http://www.ukura.net/f_litter.htm
se on noista joku,en vielä tiedä että kuka. Cheesy
Kaikki ne on yhtä suloisia!

TRAALLLAALLLAAAAAAAAA,ELÄMÄ ON IHANAA!!!! smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1594 : 21.05.2008 19:51:37 »

Onnea kengururotta (vai saako sitä sanoa kengu?  Cheesy)
Meillä näistä koira-asioista tapellaan aina, oma sekarotunen löytyy, muttakun haluaisin sellaisen ison nallukan  Embarrassed Rodultansa kaukasian- tai keskiaasianpaimenkoira, tai sitten vaikka joku mastiffi  Wink Äitee ei haluu meille mitään isoa, kun pelkää niitä (vaikkei myönnä..).
Sen takia minäkin odotan sitä omaan kämppään muuttoa, pitää tässä vielä kyllä pari vuotta odotella  :Smiley

Mutjoo, mulla päivä mennyt vauhdikkaasti. Ajoin melkein kolarin, poliisi pysäytti myös samalla matkalla. Pirulainen kun niitten pitää kiusata viattomia ihmisiä  Grin Kävin myös ajamassa, koska mikäs sen parempaa kuin vetää päivän päätteeksi kunnon ralli poikien kanssa.. Tosin, kaatuessa selästä revähti joku lihas niin että nyt sitte pitää ottaa vähä rauhallisemmin.. Pläääääh Tongue
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1595 : 21.05.2008 21:02:12 »

mitkähän tyhmät venustransiitit nyt on menossa ku kaikki miehet on ihan tyhmiä!!  tickedoff ja tarkotan tyhmillä semmosia, jotka on kiinnostuneita musta  buck2 niinku se eilinen ku huomiota sateli taivaalta asti ja tänäänki ku tuolla pyöräilin niin ne vaan tööttäili..  crazy2 en taho!! haluan olla rauhassa.. kai? en osaa päättää  2funny miks oma mies ei tööttäile?  uglystupid2
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1596 : 22.05.2008 00:04:16 »

Hohhoijaa tosiaan mikä päivä! 2funny

Mutta nyt sanon ekana ELÄMÄNILOLLE,että enhän sinun sanoistasi millään mielipahaa saa itselleni. smitten
Omaa ärtymystäni purin ja sekin lähti tuolla metsässä ja Tiibetiläisillä riiteillä.
Nyt vain on totuttava,vaikka äsken jo nauroin ääneen kun tihrustin ja kaikki oli sekaisin. Grin
Tervetuloa homo katso mikä elämänviisaus skitsofreniassa mielipiteitä,,,
ALKOI PYÖRIÄ SILMISSÄ ja nyt pitää siirtyä pois.

AAVIISUISESTA onkin näköjään tullut Lady Nada. smitten
Tunnistin sinut heti. Cheesy
Ja kengulle tulee ihan ihana söpöläinen. smitten
Tigrulle vaan terkut,että jospa on kaikkien kanssa tuollainen ja arvio sinut silti osaavaksi. Huh
Positiivinen palaute olisi kuitenkin mieleen kaikille hyvästä työstä ja hyvä ohjaaja yleensä antaa sitä.

Pöydälläni tuoksuvat huumaavasti sireenit. smitten
Ja eräs uneni toteutuu parasta aikaa juuri kuten sen näinkin. angel

MARIX! Smiley Eikö tuollainen huomio ole kuitenkin positiivista!Ota se vain ilolla vastaan,jos et sitä kerran omaltasi saa.Sehän kertoo vain siitä,että olet miehistä viehättävä.

Nyt hyvää yötä kaikille ja kauniita unia! angel smitten


tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1597 : 22.05.2008 00:12:20 »

Iltaa ja öitä tupaan!

Onneksi on tupa tuttuine ihmisineen.  smitten

Muuten tämä uusi-astro onkin  Angry
Kävinkin narisemassa jo tuolla oikeassa topicissa.

Ehkä nukutun yön jälkeen löydän jotain muutakin hyvää.  angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1598 : 22.05.2008 09:54:44 »

Hyvää aurinkoista huomenta vain kaikille! smitten

Kortit tälle päivälle eivät voisi juuri olla paremmat,mutta,,, Undecided
Väsymys jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.
En enää ymmärrä tätä.Väsynyt joka aamu,vaikka olen nukkunut pitkän yöunen.
Ulkoilen,syön normaalisti,eikä oikein mikään ole muuttunut elämässäni,kuin ainoastaan parempaan suuntaan,mutta eipä ole kiva herätä rättinä,kun tietää,että se menee ohi vasta päiväunien jälkeen.
Tänään tämä likka uudistuu!!! Cheesy  Cheesy  Cheesy

Kampaajalle ja piiiitkästä aikaa.Kun olen myös köyhä laulaja mä vain,niin senkin kanssa on hieman katsottava,milloin menee.
Värin käyn ostamassa ja laitan itse.Lorkulla on hyvä väri,jonka tuloksesta ja kestosta pidän enemmän kuin kampaamon väreistä.Ja upean kiillon saa sillä hoitoaineella,joka pakkauksessa on.
Ripsarikin vielä pitää hankkia,mutta ne olen nyt itselleni luvannut.
Kun kaikkea uutta on jälleen ilmassa. Cheesy

Mikä siinä on,että silloin kun jollain rintamalla alkaa tapahtua,niin samanlaiset tapahtumat vyöryvät päälle?
Aikast jännää ja loppu on itsestään kiinni ja valinnoistaan.
Mutta hiljaa hyvää tulee.
Kahvi on keitetty,samoin teevesi,mutta joku muu voi tuoda syömingit. coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 10:16:57 kirjoittanut Chandra » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1599 : 22.05.2008 09:58:22 »

marix, oma mies ei anna huomiota koska aattelee että ylpistyt (ja sinuthan on jo saatu, että mitä sitä sitten). huomion antaminen kuuluu monilla iskemisvaiheeseen, you know (ellet kilpailuta koko ajan). ne tööttäilee että huomaisit; jos alkaisit suhteen jonkun toisen kanssa, voi olla että huomio heiltä laantuisi sen tien..  Wink nimim yleistä miesten logiikkaa tunteva.. ja en minäkään miehille yleensä vislaile, heh   Cool

huh onneksi saanut mietittyä uudet asiat kasaan, ilman miesten mielipiteitä.. minä saan tuollaista. tavallaan astron kanssa voi olla samaa mieltä, ellei sitten etsi jotain hyvin eksakteja tietoja. yleisesti ottaen ok. eli nimenomaan relaan (kuten sanoin jo eilen!) ja katsotaan sitten taas miltä tuntuu muutaman vkon paussin jälkeen, kun vaan jutskaillaan. 


Your Lovescope - Tomorrow, May 23, 2008
If you want to make progress with someone whom you find particularly attractive, you first need to address the problem of the barrier, which seems to be creating an obstacle to your getting together. The planetary alignment may make you very aware of this, and therefore determined to overcome the difficulty. If you begin to feel more relaxed about the whole thing, it may help.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 14:12:57 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1600 : 22.05.2008 10:21:31 »

Huomenta.

Minä värkkäsin taas hedelmäsalaatin, hellalta löytyy ruispuuroa niille, jotka tukevampaa aamiaista haluavat ja puolukoita sekaan.  Smiley

Kyllä nukutun yön jälkeen tuntuu paremmalta. Saadaan planeetta ohituksetkin takaisin  Cheesy, vielä toivoisin vähän väljyyttä tänne foorumille. Aika tihrustamisthan tämä on.

Mutta me kaikki tämän paikan teemme ja muulla ei sitten niin väliä kai olekaan.

Hyvä täällä on olla!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1601 : 22.05.2008 10:28:37 »

Huomenta! Smiley

Lionheart: Kiitos onnitteluista,ja kenguksi voit kyllä sanoa  smitten Meilläkin on myös sekarotuinen koira kotona mutta se on koko perheen yhteinen.

Kiitos Neela aamiaisesta! angel 
Kyllähän tähän foorumiin on vielä totutteleminen,toivottavasti tulisi tosiaan
vähän väljyyttä lisää ettei oo niin "ahtaasti" kaikki. Smiley

Huoh.. tänään fysiikan koe,ja se on se aine,mistä en tajua MITÄÄN,eikä oo mitään
intoa alkaa pänttäämään sitä. Sad Kai se on pakko,ja jos en pääse läpi niin eipä se
maailmaa kaada,teen sen sit vaikka ensvuona.
Mietin tässä mikähän olisi hyvä kutsumanimi tulevalle pennulle... smitten

                     angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1602 : 22.05.2008 13:14:35 »

...
Mutta nyt sanon ekana ELÄMÄNILOLLE,että enhän sinun sanoistasi millään mielipahaa saa itselleni.
Omaa ärtymystäni purin ja sekin lähti tuolla metsässä ja Tiibetiläisillä riiteillä.

Hei "Chandra"


Tähdetkin sen kertovat; herkkyytemme nimittäin

Sinä   aurinko kauris askendentti harka kuu skorpioni
Minä  aurinko vaaka askendentti neitsyt kuu jousimies

Kiva, että kaikki on hyvin


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1603 : 22.05.2008 14:48:26 »

WS on luultavasti oikeassa noitten miesten suhteen Wink

..mut ku tänään se vaan jatku taas töissä!!!! ja mä melkeen jopa yllytin.. tosin taas eri miehet.. mut..  Shocked venus on varmasti jossain semmosessa asennossa!! jotenki kummallinen jakso tällanen..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1604 : 22.05.2008 14:50:28 »

Nytpä avasitkin minulle tien neitsyt-ihmiseen. Cheesy
Tosin en tiedä miten paljon nousumerkkisi vaikuttaa sinuun?

Katsos kun elämäni on astunut nyt toinenkin mies,joka on ihan uusi tuttavuus.
Tässä nyt hiljaa tutustutaan,ei vielä ainakaan sen kummempaa,mutta vaikuttaa hyvin miellyttävältä.
Neitsyt merkkinä on minulle aivan uusi. Huh
Luin omasta kirjastani,miten tämän merkin miehiä kuvataan ja sopi tämän hetkisen tuntemukseni mukaan hyvin.
Että,millainen se neitsyt on? Cheesy
tallennettu

Sivuja: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: