Sivuja: 1 ... 276 277 [278] 279 280 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3014413 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #4155 : 07.04.2010 10:16:29 »

Töissä ennen Pääsiäistä, -arvio, kuinka paljon aikaa markkinointipuoli tarvitsee hommiensa eteen
projekissa, joka on käsillä nyt. Ei ollut hajuakaan, enkä ollut konsultoinut niitä. Tongue

Mietin kuitenkin omasta mielestäni kohtuullisen ajan, missä ajassa se ainakin on tehty
ja sitten vain ilmoitin markkinointiporukalle, että 2 viikossa pitäisi teidän homma olla valmista
-tehkää töitä sitten vaikka öisin, jos menee tiukille, mutta valmista pitäisi tulla. Kiss angel

Millainen on täydellinen työaamusi ja onko se yhtä todellista kuin Joulupukki? Grin
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #4156 : 07.04.2010 11:15:25 »

Hidas, alkaa myöhään, etenee omalla painollaan, eikä kukaan tule kiirehtimään/vaatimaan minulta mitään. Näitä aamuja on, kun kotona tekee duunia.

Oletko nähnyt Liisa Ihmemaassa elokuvan?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #4157 : 07.04.2010 11:24:34 »

Olen, ja tykkäsin.  Smiley
Mieleen jäi Deppin esittämän Hatuntekijän lause, joka kuului jotenkin, että;
"Mahdat sinäkin olla aika järjiltäsi, kun pystyt kuvittelemaan minunlaiseni täysin
järjiltään olevan tyypin"

Vapaasti muistettuna. Tongue

Mieleen painuvin elokuvarepliikki kautta aikojen?
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #4158 : 07.04.2010 11:28:16 »

Musaraidalta Kill Billistä:
Bang Bang, my baby shot me down.

Elokuvahahmo, joka saa sinut hekottelemaan?

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4159 : 08.04.2010 12:16:12 »

no, tämä tuli minulle. eräs live henkilö saa nauramaan enemmän. Mr Bean??

mitä ajattelet roolinvaihdoksista tässä tai menneissä elämissä? ihmiset tuntuvat painiskelevan niin erilaisten / vastakkaisten juttujen kanssa.

onko jokin asia joskus koettu ennen vai tuleeko sen kokemaan, kun on niin eri tilanne?

esimerkiksi, uhri/ hyväksikäyttäjäteema, köyhä/ rikas-teema, suosittu/ erakko, onko avuton nainen ollut sieluna joskus vahva mies,  jne (no silloin ainakin ymmärtäisi vahvoja miehiä); jostain luin, että jos mies on käyttänyt naista hyväksi, heidän pitäisi syntyä rooleihin joissa tilanne tasapainotetaan.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 12:17:59 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #4160 : 08.04.2010 15:12:19 »


Kysymys: Onko sinun helppoa antaa itsellesi anteeksi?


No ei. Mulla muutamia ihan monen vuoden takaisia mokia,
joita mä mietin vieläkin sydän kirvellen, ihokarvat pystyssä ja päätäni seinään takoen,
että MIKSI sekin tuli tehtyä!!?? buck2

Kumpi on helpompaa sinulle, antaa itselleen anteeksi vai toiselle?
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #4161 : 08.04.2010 16:01:29 »

toiselle varmaankin. mietin juuri eilen että nyt olisi aika viimeistään antaa se muutaman vuoden takainen energiapahoinpitely jo anteeksi ja jatkaa elämää.


ehkäpä jo kohta!


niin, ja sitten olen toisaalta jollain tavalla kyseenalaistanut koko anteeksiannon käsitettä. sitä on vaikea selittää. siis että pitääkö pyytää ja antaa anteeksi. hmm...joskus se on hyvin tärkeää, mutta joskus taas pyytämällä anteeksi oikein korostaa toiselle sitä loukkausta minkä on tehnyt. ja se tavallaan loukkaa vielä enemmän....


mutta ehkä anteeksipyyntö on tärkeää. ainakin siinä tarkoituksessa että saadaan välit 'puhtaiksi' ja raikkaiksi, ja että pinnan alla ei ole kaunaa.


mutta sekin on jännä, tämä tapaus jossa itsekin olen, että joutuu antamaan anteeksi jotain, josta se toinen ei ole pyytänyt eikä pyydä anteeksi. siis anteeksi antaminen saamatta anteeksipyyntöä.


edit. sekin olisi mielenkiintoista tietää, onko minulle annettu ne teot anteeksi joita en ole edes osannut pyytää anteeksi.




noh.



Onko anteeksiantaminen ja saaminen sinulle tärkeää?
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 16:04:32 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #4162 : 08.04.2010 16:21:13 »


Onko anteeksiantaminen ja saaminen sinulle tärkeää?

No mun on kyllä myönnettävä, että oma anteeksiantamattomuuteni on jotenkin
hallitsevampi kuin anteeksiantaminen.
Anteeksiantaminen on helppoa, kun vääryys~virhe on omaa elämääni haittaamaton
tai lyhytaikainen haitta, mutta sitten on joitain asioita jotka mä muistan lopunikääni
ja asenteeni on muokkautunut sen sen mukaan.

Anteeksi saaminen on yhdentekevää suurimman osan ihmisten kanssa
-mun elämä jatkuu omasta virheestäni huolimatta (eriasia on, annanko sen itselleni anteeksi),
enkä ole ennenkään antanuit muiden mielipiteiden vaikuttaa päätöksiini
tai elämäni kulkuun.
Tokihan mä anteeksi pyydän virheen tehtyäni, mutta jos se toinen ei anna anteeksi,
niin se ei enään ole mun ongelma, enkä voi siihen silloin enään juuttua.

Kevyempään aiheeseen, mutta voit ottaa henkiseltäkin kantilta;
mitä puhdistit/siivosit/pesit viimeksi? Tongue
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #4163 : 09.04.2010 16:15:10 »

Äitimaata joukkomeditaatiossa (kiva mielikuvitus minullakin), omassa elämässä on tullut puhdistettua talousasioita.

Miten palstan ilmapiirin saisi rakastettavammaksi, positiivisemmaksi ja sallivammaksi?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #4164 : 09.04.2010 21:30:12 »

Mun mielestä tällä sivustolla on melko positiivinen ja salliva ilmapiiri, en tiedä tarvitseeko aina olla niin "rakastettava tai rakastava" - tää on myönteinen ja kiva foorumi monessa mielessä, netissä on niin paljon todella ahdistavaa ja negatiivista, jos nyt sattumalta sellasille palstoille eksyy, itse pyrin välttämään, joskus ohimennen tullu eksyttyä jonkun muun aiheen ohessa esim jollain suomalaisella keskustelupalstalla.


Kysymys: Mihin vaaralliseen kaupunkiin tai maahan haluaisit matkustaa ?
tallennettu

.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #4165 : 09.04.2010 22:45:28 »




Kysymys: Mihin vaaralliseen kaupunkiin tai maahan haluaisit matkustaa ?
Peruun  Smiley


Mikä "kuume iskee keväisin, muutto-, matka-, naima-, vai mikä  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #4166 : 10.04.2010 15:57:11 »

Matkakuume on ympärivuoden!
Ja kevät varsinkin saa matkakuumeen aikaan kun
pääsee talven jälkeen liikkumaan ilman lumikasoja Wink

Näetkö paljon painajaisia?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #4167 : 10.04.2010 18:27:46 »

Toisinaan. Viimeeksi makuuhuoneeni lattia vilisi torakoita. Tulivat unessa naapurin puolelta ja valtasivat koko lattiatilan niin että siinä ei voinut kävellä...
Olin jumissa sängyssäni, voimatta liikkua.. :Smiley

Suurin laskusi ?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #4168 : 10.04.2010 19:29:07 »

Treenit, suunnitelmat, salamaseepran katselu, ruoka, pyöräily, saunominen, kullan kanssa höpöttely, hepan tilaus huomiseksi.

Jos saisit heilauttaa taikasauvaa, mitä tekisit ensimmäiseksi?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #4169 : 12.04.2010 11:51:23 »

Hankkisin mieleiseni talon (sisustusten kera),
jotta saisin poikaystäväni kanssa vihdoin
yhteisen itsenäisyyden :Smiley

Tunnetko olevasi tarpeeksi itsenäinen?


En tunne olevani ihan niin itsenäinen ku mitä voisin olla, mut ei sillä oo väliä - on lähimmäisiä joista haluan pitää huolta, ja elämä vaan on sellasta - siis en ole niin itsenäinen että ajattelisin vaan itseäni, joudun olemaan ihmissuhteissa diplomaattinen enkä voi aina ajatella itseäni.

Käytännön itsenäisyys mulla on lähes täydellinen paitsi en kapua noihin korkeimpiin hyllyihin jotka on katon rajassa enkä välttämättä osaa vaihtaa kaikkia loisteputkia - mutta kutsuttuani erään käytännöllisen tuttavani auttamaan, ja hän autto mua muissakin käytännön asioissa, niin sitte se meni siihen että lukemattomien tekstiviestein hän ilmasi että haluaa et musta tulee hänen rakastajatterensa, vähän niiku palkkioks, koin niin -
- sen verran koen omistavani itseni etten tällaseen kuitenkaan suostunu-

miehiä mulla on ollu vaikka lampaat söis, mutta koskaan en ole kokenu joutunu henkisellä tasolla ainakaan alistumaan miesten maailmassa -

- mua ei esim houkuttele yhteinen itsenäisyys jonkun poika- tai miesystävän kanssa saman katon alla, haluan elää yksin - ihmeellinen täytyy sen miehen olla jonka kanssa ehkä joskus hynttyyt yhteen lyön.


Onko voimaeläimesi peto?
tallennettu

.
Sivuja: 1 ... 276 277 [278] 279 280 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: