Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 851571 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Nössö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #1470 : 26.06.2011 12:53:40 »

Kiitos! Jouduin yllättäen tekemään jotain muuta hoidon aikana, mutta uskon sen perille tulleen. Ihanaa kesää!
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #1471 : 09.07.2011 11:15:10 »



 Minulla myös lähetys ajat jotenkin katoaa,--mutta olen ilmoittautunut mukaan,

 ja kiitos edellisistä,--uskon niiden hyvään voimaan, vaikka unohdankin joskus ajan.   smitten

 
 
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1472 : 12.07.2011 08:45:19 »

        Huomenta Samille ja aivan kaikille.     smitten     smitten       smitten

Aamuvarhaisella syntyi Tommin pikkusisko,joka voi hyvin."Terhakka neitonen" oli lastenlääkäri sanonut.Ennenaikainen,mutta siihen nähden hyvän  kokoinen 2.900gr ja 48sent.

Illalla jännättiin nukkumaan mennessä ehtiikö isä mukaan synnytykseen työmatkalta.Tommi sitä eniten mietti,aikoi puhua Samin kanssa tilanteesta.Oli puhunut ja pyytänyt hidastamaan tyttöä hiukan.Tehosi.Lähdin viemään äitykkää  viiden jälkeen,johon asti nukkui makeasti.Isukki oli jo sairaalan pihalla odottamassa hermona.Kun Äitykkä näki Isukin,niin lapsivesi alkoi lorisemaan iloisesti.
Sitten oli hiukan kiire jo.Sinne menivät synnyttämään ja minä vääntelin käsiäni käytävällä,enkä tiennyt mihin menen,menin autolle.Matkalla jo kuulin tytön syntyneen,ja olevan kunnossa.

Tommi heräsi kun kotiinnuin,sanoi vain rauhallisena"Veitkö äidin,olihan isi"Kerroin tytön jo syntyneen terveenä ja voimissaan.
Sitten en muista tarkasti,kun tuli joku pyörremyrsky tupaan,mitä tapahtui.Kuitenkin se pyörremyrsky ampaisi ulos.Se vilisti pitkin mökkikylää,ja huusi "Se on syntynyt,se syntyi,on iiihaaan teerrveee.Koirat juoksi perässä,ja haukkuivat vimmatusti.
Sitten se myrsky pyyhkäisi mökin ohi,sieppasi pyörän ja suuntasi mummun luokse,minäkin sieppasin pyörän ja kanferi pullon ,ja kaahasin perään.
Uusi mylläkkä alkoi,mummuhan ei aavistanut mitään.Kanferi oli tarpeen.Mummu jäi soittelemaan sairaalaan,Tommi suuntasi terveyskeskukseen,ja minä leipomaan maailman suurinta täytekakkua.Niin,Tommi aikoi käydä kertomassa terveyskeskuksessa uutiset,ja ilmoittamassa sinne kirjoihin ja kansiin sisarensa.Minulle antoi tehtäväksi kirjoittaa tänne ja leipoa kakkua,niin paljon,että kaikille kahvittelijoille riittää.Sen  teenkin ja liitelen osittain ilmassa.      angel          

Tyttö on kuulema aivan punainen,johon Tommi"ahaa,iloinen lapsi siis"

SAMI    Synnytys meni minuutti aikataulun mukaan,joka oli kuin etukäteen laadittu.Kuten kerroin Tommi oli keskustellut sielusi kanssa,että isi ehtisi synnytykseen.Niinhän se oli,että isi sanoi sairaalanpihalla ollensa minuutin pari ennen meitä.   Kaikki on hyvin,aivan kaikki.  Tommi ei unohda koskaan tätä kaikkea,en minäkään.
Paljon sisältyi tähän vuoteen,mutta ei ne unohdu,se kaikki on meissä.Kiitos.Me jatkamme matkaa.         smitten        smitten
« Viimeksi muokattu: 18.07.2011 02:11:41 kirjoittanut sansai » tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #1473 : 12.07.2011 10:43:30 »

Onnea Sansaille, Tomille ja vanhemmille uudesta ihmeestä, pienestä tytöstä! Aivan liikuttuneena luen aina teidän elämästänne. Elämä on ihmeitä täynnä, elämä on ihme. Rakkautta!!!  smitten
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1474 : 12.07.2011 18:19:55 »

Paljon onnea Sansaille,Tommille,mummolle ja tietysti vanhemmille uudesta ihanasta ihmeestä smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1475 : 12.07.2011 18:58:02 »

               angel                      smitten                   angel
                                                       
                                                           

       ONNEA  ONNEA, KOKO PORUKALLE..
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1476 : 13.07.2011 09:23:56 »

                                                                                                                                                                       smitten                    KIITOS !                         smitten            angel     buck2
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1477 : 14.07.2011 16:56:52 »

Kylläpäs ihania uutisia sansain ja Tommin suunnalta!  Muistathan kertoa Tommille ja koko perheelle tämän astroporukan onnittelut ja myötäelämisen matkan varrella!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1478 : 17.07.2011 15:12:30 »

Joo mutta ...  :Smiley  Embarrassed ... siis, massakaukoparannus voisi olla OMA topicinsa JA omansa Tommille?  Huh  Wink vai mitä? 
Onnea sinne kaikille smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1479 : 18.07.2011 01:44:33 »

Kiitos Ippuska onnitteluista.  Kuitenkin asia on niin,että Tommin äiti on ollut mukana vauvanodotuksen vuoksi ja ilmoitin syntymästä tässä topicissa tietysti,kuten palautteita annaame.En ole tarkoittanut myöskään pitää tätä bloginani,joskin olen runsas-sanainen.

Tämä Samin hoito on ollut tärkeä osa Tommin elämää,joka tavallaan on alkanut muotoutua elämäksi tämän topicin myötä.Ei ole mittaa, millä voisi mitata sen tuen ja voiman määrän ,jonka on tuo lapsi on täältä saanut.Niin on myös minun kohdallani.Täältä tulevasta lämmöstä olen raappinut voimia monet kerrat kiitolisena ja nöyränä.Kiitos heillle kaikille,joita on paljon,olen sen tuntenut.
Tommi on avoin lapsi ja rakastanut kaikkia täällä,kuten vain lapset rakastavat.Hän livahti ennen minua lukemaan viestisi,ja ryömi hiljaa sängyn alle.Sanoi,että hänen pitää siirtyä toiselle osastolle,(kuten on tottunut sairaalassakin siirtymään)Poltti kynttilää hiljaisena,ja varmasti poltaa sitä elämänsä loppuun asti,kuten sanoi."Se kantaa ajatuksen kaikkien luokse ja lämmittää sydämmiä"   Niin uskon minäkin.Se kantaa.

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1480 : 18.07.2011 14:46:16 »

Se nyt oli vain ehdotus,  angel rakkaudella  smitten

PS. Anteeksi Sami puuttumiseni ketjuusi. Poistunkin koko foorumilta etten enää pahoita kenenkään mieltä, se ei ollut tarkoitukseni.
Sytytän kynttilän Äitimaalle ja kaikille Luojan lapsille sen pinnalla  Kiss Heippa.

« Viimeksi muokattu: 18.07.2011 16:29:05 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1481 : 21.07.2011 00:16:42 »

Heippa taas!
Hyvä meininki kaikilla! Jatketaan to 28.7. klo 19.30. Rentona vaan, älä TEE mitään.
Terveisin hevonen
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Edna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #1482 : 21.07.2011 03:08:26 »

Mukana 28.7, kiitos  Smiley  smitten
tallennettu

Valkoinen Kristalli Koira
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #1483 : 21.07.2011 08:55:12 »

Koko poppoo mummo mukaan lukien mukana ja laitetaanpa pari siskoakin mukaan, kiitos  smitten
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #1484 : 21.07.2011 09:12:03 »

Hei, minäkin tulen mukaan mieheni, poikani, äitini, hänen miehensä ja ystävättäreni  vaaka kanssa. Kiitos paljon.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: