Sivuja: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2116979 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
unelias-uneksija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3375 : 21.07.2014 12:59:32 »

Hei,

Uusi käyttäjä ilmoittautuu.

En ole unien tulkinnasta millään lailla perillä ja ajattelin jos joku osaisi sanoa unestani jotain..
Viime öisessä unessa olin perheeni kanssa metsässä ja metsän vieressä oli lampi. Oli talvi, paljon lunta ja pakkasta. Kaksi lastani menivät unessa jäälle, jää vaikutti ohuelle ja huusin heitä pois. Tyttö juoksi jäältä pois, poika vajosi jäihin. Jostain paikalle tuli serkkuni tytär?, joka sukelsi pojan vedestä ja minä kiskoin hänet jäälle. Poika oli eloton, ryhdyin elvyttämään häntä ja heräsin siihen. Muistan itkeneeni unessa.

Tuleeko tulkintoja mieleen?  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3376 : 21.07.2014 13:42:22 »

Unelias uneksija, tervetuloa,

Ekana tulee mieleen ihan se, että olisitko pojan pärjäämisestä huolissasi, siitä että sinä joudut "elvyttämään" häntä - tosin toivottavasti et ihan noin konkreettisesti, vaan ehkä rahallisesti tai auttamaan muun jaksamisen kanssa. Sitähän sanotaan että ollaan heikoilla jäillä, kun on epävakaa tilanne. Poika voi symboloida muutakin asiaa kuin nimenomaan sinun poikaasi, mutta jos oikeastikin pojallasi on jotain meneillään, ei ole mahdotonta että käsittelet sitä unessa. Lapset unissa symboloivat lasten itsensä lisäksi myös meidän tuotoksiamme, projektejamme, ideoitamme.

Serkkusi tytär tuo mieleen taas, että ehkä pojan/asian auttamiseksi joudut käyttämään sellaisia puolia itsestäsi, jotka eivät ole ihan tavallisia käytöksessäsi.
tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #3377 : 22.07.2014 05:56:58 »

Heräsin äsken aivan erikoiseen (painajais)uneen.
Olin unessa mieheni ja mieheni vanhempien kanssa laivaristeilyllä. Olimme laivan tanssiravintolassa. Kun tanssi alkoi mieheni meni hakemaan viereisen pöydän naista tanssimaan. Muistan, että nainen katsoi minua jotenkin yllättyneenä, että miksi mieheni meni häntä eikä minua hakemaan. Minäkin tyrmistyin asiasta ja lähdin pois.

Yrtin mennä hyttiin, mutta juutuin hissiin ( joka oli läpinäkyvä ja jotenkin huonossa kunnossa) ja jouduin kulkemaan hissillä edestakaisin ylös ja alas. En saanut sitä pysähtymään kerroksiin. Pääsin pois, kun sain oven auki jossakin kerroksessa ja hyppäsi pois. Entisen nuoruuden ajan ihastukseni veli oli hissin ulkopuolella ja minä pyysin häneltä tupakan, koska olin niin hermostunut.

Seuraavana päivänä soitin miehelleni ( olin jo maissa) ja kysyin heti, että oletko tämän naisen kanssa?  Mieheni vastasi, että kyllä. Sanoin, että asia näyttää olevan sitten päivän selvä. Hän sanoi, että niin on. Olin todella yllättynyt ja ahdistunut asiasta. Kysyin mieheltäni, että miksi näin, koska olet koko ajan vakuuttanut että olet tosi tyytyväinen minuun.

Tähän uni loppui, koska heräsin. Uni oli todella hassu, mutta erikoisen yksityiskohtainen. Kuten kaiketi unet yleensä, tämäkään ei ollut suora kuvaus elämästä: emme siis liiku mieheni vanhempien kanssa, emme kumpikaan tanssi, enkä polta tupakkaa.

Mistähä uni kertoi? Normaalielämää kuvastaa kyllä se, että olen käsityksessä, että mieheni on tyytyväinen suhteeseemme. Tunnistan unesta joitakin unisymboleja, mutta en osaa tulkita unta.  En koe olevani epävarma enkä pelkää, että mieheni olisi jättämässä minua tms.

Haluaako joku tulkita unta  Smiley ? Olisi mukava kuulla, sillä harvoin muistan näin yksityiskohtaisia unia.
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
sininentuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #3378 : 26.07.2014 06:24:40 »

Toivoisin todella tulkintaa tähän uneen! Kirjoitan sitä silmät sikkurassa, olen juuri herännyt ja ajattelin että tämä täytyy selvittää.

Unessa olen pöydän ääressä ja pöydällä pomppii pikkulintu. Otan linnun käteeni ja katselen sitä hetken kummeksuen mitä se tekee niin oudossa paikassa. Päästän linnusta irti ja se lennähtää hiljalleen lentoon. Hetkeksi pimenee, kunnes olen puoliksi makaavassa asennossa. Vasemmassa kädessäni (olen vasenkätinen) on haava ja siitä vuotaa verta ja se on jotenkin vanhan näköinen muuhun vartalooni verrattuna. Sillä kädellä tartuin myös lintuun. Isoäitini (minulle läheinen, terve) hymyilee vierelläni ja kysyy "No, synnyitkö uudelleen?" Uni päättyy ja herään.

Olen suunnattoman kiitollinen edes arvauksista!
tallennettu

Wherever your heart is, there you will find your treasure - Paulo Coelho

Sun - Libra   
Moon - Virgo
Mercury - Scorpio
Venus - Virgo
Mars   - Scorpio
Jupiter - Libra   
Saturn - Aquarius
Uranus - Capricorn
Neptune - Capricorn
Pluto - Scorpio
AC - Gemini
MC - Capricorn
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3379 : 29.07.2014 12:57:30 »

Toivoisin todella tulkintaa tähän uneen! Kirjoitan sitä silmät sikkurassa, olen juuri herännyt ja ajattelin että tämä täytyy selvittää.

Unessa olen pöydän ääressä ja pöydällä pomppii pikkulintu. Otan linnun käteeni ja katselen sitä hetken kummeksuen mitä se tekee niin oudossa paikassa. Päästän linnusta irti ja se lennähtää hiljalleen lentoon. Hetkeksi pimenee, kunnes olen puoliksi makaavassa asennossa. Vasemmassa kädessäni (olen vasenkätinen) on haava ja siitä vuotaa verta ja se on jotenkin vanhan näköinen muuhun vartalooni verrattuna. Sillä kädellä tartuin myös lintuun. Isoäitini (minulle läheinen, terve) hymyilee vierelläni ja kysyy "No, synnyitkö uudelleen?" Uni päättyy ja herään.

Olen suunnattoman kiitollinen edes arvauksista!


Unessasi on vastaus = oli siis selkouni. Rakas vanhempi ja läheinen käväisi 'tartuttamassa' sinuun uuden elämän kipinän, eli henkinen uusi kausi alkoi sinulle.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Heidi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3380 : 05.08.2014 15:56:49 »

Viimeisin uneni jonka näin oli nukahdettuani päiväunilla, se uni kertoo ufoista. Näin siis ufoista jotka lentelivät taivaalla pilven muodossa ikäänkuin piilossa muilta mutta tarkoitettu vain minulle. "Pilviä" oli yksi pieni ja 2 suurempaa, pienempi oli ikäänkuin magneetti joka tarrautui niihin suurempiin pilviin muodostaen näin ollen ufon. Kaverini puhui unessani tästä pilvestä tavallisena pilvenä, mutta minä tiesin tasan tarkkaan mikä se oikeasti oli.

Unestani en muista enempää, mutta erään toisen uneni muistan hyvinkin tarkkaan, se taas kertoo susista, unessa istun pihallamme yömyöhään ja näen susilauman tulevan kohti suoraan ja istuu eteeni tuijoittaen suoraan silmiini, koitan olla näyttämättä pelkoani ja istun rauhassa ja odotan mitä tapahtuu,hetken aikaa istuttuaan sudet lähtevät pois.

Ensimmäinen susiuneni tapahtui 1.1-2014 toinen susiuneni tapahtui maaliskuussa-2014 silloin sudet yrittivät päästä ikkunasta sisään ja olin todella peloissani mutta menin ulos koska sudet halusivat minun seuraavan heitä läheiseen metsään. En muista mitä metsässä tapahtui. En osaa tulkita omia uniani vaikka omistan 3 eri unikirjaa mutta niistäkään ei ole ollut apua. Osaisiko joku tulkita unia ja kertoa mitä nuo voisi kertoa.

uneni loppuivat siihen.
tallennettu
siskonimun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3381 : 09.08.2014 21:07:27 »

Kiitos vastauksesta, jonka luin vasta nyt ja juuri oikeaan aikaan, antaa voimaa tulevaan  smitten
En yleensä muista uniani. Joitakin öitä sitten näin unta, joka on pyörinyt mielessäni. Osaisikohan joku avata sitä minulle, yrittänyt sanoilla hakea ja avata itse sitä, jotenkin koen unen merkitykselliseksi.
Eli itse uni: Menin jonkun ihmisen kanssa sisään taloon, tätä toista ihmistä en nähnyt tiesin vaan että hän on vierelläni. Talossa johon menin piti olla expoikaystäväni (nähnyt häntä n.20.v sitten), hän ei kuitenkaan siellä ollut. Talo oli seinistä ihan homeinen ja sanoin että haluan pois sieltä mahdollisimman nopeaa, mutta katson vielä tuohon toiseen huoneeseen talossa vaan 2 huonetta. Avasin toisen huoneen oven ja huone kuhisi torakoita. Pistin oven nopeaa kiinni ja seinustalla oli matkalaukku, joka minun piti mukamas ottaa mukaan, sanoin ääneen, että en halua viedä täältä mitään kotiini ja toivottavasti mitään ei jäänyt mukaan. Torakka huone muistutti vanhan rintamamiestalon ullakkovarastoa. Talo oli homeinen, likainen ja vanha. Punainen lattia ja kellastuneet seinät. Ikkunoita en muista .

Saat kuulumisia menneestä. Ikäviä juttuja, joitten vuoksi on

syytä ottaa mukaan vain laukkuun mahtuvat muistot ja sulkea ovi menneeseen tiiviisti.

Olet jo varmaan huomannut, ettei kyseinen suhde kovin mieltäylentäviä asioita sinulle antanut. Talokin = muistosi tuosta ajasta jo pahasti homeessa.
Kuinka nouseekaan mieleeni, että monet muistot saavat sinut häpeämään kyseistä suhdetta ja ajanjaksoa.
Muista, että se on elettyä elämää ja opettanut sinua lukemaan toisia ihmisiä - myös omia tunteitasi sekä niiden aikaansaamia tekojasi.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3382 : 13.08.2014 10:32:35 »

Viime yönä näin unta tulipalosta. Ensin oli poliisin haltuun toimitettu roistoja, joita oli tullut taloon, jossa asui perheeni: äiti, sisko ja mina. Sitten havaitsin, että yksi roisto (exä nuoruudestani) oli vielä jäänyt sohvalle lojumaan. Näin vanhanaikaisen puhelimen ja päätin soittaa poliisille 112:en, että hakisivat hänet pois. Nostin luurin ja pyöritin numerot. Sitten havaitsin, että puhelin on tulessa. Hain jostakin kannullisen vettä ja sammutin puhelimen. Sittenpä tuli olikin levinnyt jo muualle taloon eikä sammutusyrityksistä ollut apua. Näin, että siskoni pääsi ulos talosta ja lähti kävelemään poispäin, äitini kaatui eteisessä enkä tiedä, kuinka hänen kävi. Kaikki olimme unessa hyvin nuoria. Minulla ei tulipalossa ollut vaaraa, pääsin siitä pois.

Olisin kiitollinen, jos joku ystävällinen sielu tulkitsisi tämän  smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
ejuwa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3383 : 14.08.2014 15:29:42 »

Tervehdys  Smiley

Ensimmäistä kertaa uskaltaudun kirjoittamaan tänne foorumille... Pari kuukautta olen foorumia selaillut ja löytänyt uskomattoman paljon ajateltavaa henkisen kasvun tielläni  Cheesy

Kesäkuussa heräsi mielenkiinto henkimaailmaa ja oman itsen tutkimista kohtaan. Vielä on asioita, joita pitää sulatella ja pohtia omaa suhtautumista. Olen lukenut paljon kirjoja ja pörräillyt netissä. Halu oppia itsestä ja elämästä  on todella kova!

Tämän viikon olen heräillyt öisin useita kertoja. Heräämiset on tapahtuneet kesken unen, yhtäkkiä. Jollain tavalla on tunne, että joku haluaa mut herättää ja olisi asiaa. En muista nähneeni unia ennen heräämistä. Olen nukahtanut uudestaan nopeasti heräämisen jälkeen.

Eilen illalla ennen nukkumaankäymistä pyysin henkimaailmasta selvyyttä heräämisiin ja kysyin onko niillä jokin tarkoitus, pohdin myös pitkään omaa alkutaivalta tällä tiellä. "Heräsin", silmäni rävähtivät auki n klo 00. Näin vasemmalla puolellani n puolen metrin korkeudella mustan sotkuisen naru- tai nahkakerän, jossa oli sinisenturkoosi riipus. Riipuksessa oli jotakin kuviointia, en osaa sanoa mitä. Riipus hohti hieman. Tämä "syherö" liikkui yläpuolellani, tuli minun kohdalleni ja nousi ylöspäin kohti kattoa ja hävisi. Minut valtasi hyvänolon tunne ja hymyilytti.

Mitähän tämä voisi tarkoittaa? Itse ajattelin, että kannustaa mua jatkamaan tällä valitsemallani tiellä. Voisiko sotkuinen kerä kuvastaa vielä hieman sekavia ajatuksiani?

Olen kiitollinen ja onnellinen,jos joku voisi hieman avata tapahtunutta  smitten
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3384 : 20.08.2014 12:57:26 »

Viime yönä näin unta tulipalosta. Ensin oli poliisin haltuun toimitettu roistoja, joita oli tullut taloon, jossa asui perheeni: äiti, sisko ja mina. Sitten havaitsin, että yksi roisto (exä nuoruudestani) oli vielä jäänyt sohvalle lojumaan. Näin vanhanaikaisen puhelimen ja päätin soittaa poliisille 112:en, että hakisivat hänet pois. Nostin luurin ja pyöritin numerot. Sitten havaitsin, että puhelin on tulessa. Hain jostakin kannullisen vettä ja sammutin puhelimen. Sittenpä tuli olikin levinnyt jo muualle taloon eikä sammutusyrityksistä ollut apua. Näin, että siskoni pääsi ulos talosta ja lähti kävelemään poispäin, äitini kaatui eteisessä enkä tiedä, kuinka hänen kävi. Kaikki olimme unessa hyvin nuoria. Minulla ei tulipalossa ollut vaaraa, pääsin siitä pois.

Olisin kiitollinen, jos joku ystävällinen sielu tulkitsisi tämän  smitten

Äiti, sisko ja sinä = Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Exäsi sohvalla - mistä muistoista et suostu luopumaan? Ne vievät voimia, ellet kasva niistä irti ja näe tapahtumien vaikutuksia nykyelämääsikin.
Puhelin tulessa = juurikin tuo voima, mikä vapautuu, kun irrottaudut muistosta henkilöön nähden.

Talon syttyminen = muutosprosessi sinussa, jonka on välttämätöntä alkaa, jotta kasvat henkiseti hallitsemaan omaa elämääsi.
Äitisi kaatuminen on merkki sisäisen kontrollisi hallinnan kevenemisestä elämässäsi.

Unesi kuvaa vahvasti omaa eheytymistäsi ja kuinka valtavasti se voimaannuttaa sinut - elämään omannäköistäsi elämää.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2014 12:59:18 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3385 : 20.08.2014 15:43:19 »

Kiitos T. Touhula
 smitten smitten smitten

Varmaan juuri noin se on, vaikuttaisi siltä.

t. Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Miljua.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #3386 : 28.08.2014 13:29:33 »

Hei.

Onko kellään isästä tai äidistä nähtyjä unia? Itse en juurikaan näe äidistä, mutta nyt muutamana kertana parin viikon aikana olen nähnyt isästä unta. Viimeyönä näin, että meille tuli isän kanssa mielipideriitaa. Aihe koski aina jotenkin minua, mistä riitelimme. Isä jotenkin kritisoi ja minä puolustelin. Molemmissa unissa on ollut hyvin kärkäs tunnelma, olemme huutaneet toistemme päälle ja unet ovat päättyneet niin, että olen pinnistänyt kaikilla voimillani huutaakseni jotain ja yrittänyt huutaa lujempaa kuin isäni.

Olen tällähetkellä työttämänä ja ajatukset ovat toisinaan mennessää ahdistavissa asioissa. En ole erityisesti vanhempiani ajatellut vaan omaa itseäni. Kuitenkin isä tulee kuvioihin. Hän on aika jyrkkä mielipiteissään ja on hyvin perillä esim raamatusta, on siis uskossa ja ei juuri suvaitse muita näkökulmia.
tallennettu
isla-vera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #3387 : 29.08.2014 08:43:33 »

Olen nyt suhteellisen pienen ajan sisään nähnyt kaksi eri unta sodan alusta.
Molemmissa kaikki on aluksi hyvin, vietän aikaa kavereiden kanssa ja seuraavaksi tippuu pommeja taivaalta.

Tämän yön unessa ei ollut aluksi pommitusta, vaan taivaalla tapahtui räjähdys, joka näkyi sankan pilvimassan sisällä. Ystäväni huomasi sen ja osoitteli taivaalle pyytäen meitä muitakin katsomaan. Näimme sen ja seuraavaksi taivaalla lensi koneita, joista hyppäsi sotilaita laskuvarjoineen. Koneet olivat valkoisia ja niin olivat myös sotilaat ja laskuvarjot. Taivas täyttyi valkoisista hyppääjistä ja yritin poikaystäväni kanssa juosta pakoon, johonkin sisätiloihin, johonkin turvaan (mutta mikä voisi olla turvallinen paikka sodan syttyessä?). Sotilaat kuitenkin laskeutuivat maahan aika nopeasti ja sen jälkeen juokseminen ei auttanut, meidän piti piilotella metsässä ja odottaa iltaa, että pääsisimme liikkumaan huomaamattomasti.

Enempää en unesta muista, sotilaita parveili ympäriinsä, eikä heillä enää maankamaralla ollessaan ollut valkoisia vaatteita, vaan ihan tavallisen armeijan maastopuvut. He kulkivat aseineen ja etsivät ihmisiä, jos löysivät, niin joko nappasivat vangeikseen tai ampuivat.

Vähän alkaa jo ahdistaa nämä unet, kun ottaa huomioon maailman tilanteen  Undecided
tallennettu

plutonic power
Indium
Vieras
« Vastaus #3388 : 29.08.2014 11:20:53 »

Noh, sodasta unien näkeminen, kun maailman tila on oikestikin epävakaa, on alitajunnan tapa käsitellä asiaa ja jopa "harjoitella" miltä se tuntuisi jos kohdalle osuisi. Itse olen nähnyt hyvinkin omituisia lääkäriunia viime aikoina, kun olen oikeastikin käynyt lääkärillä vähän epätavallisissa merkeissä.
tallennettu
isla-vera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #3389 : 29.08.2014 14:28:50 »

Lainaus
Noh, sodasta unien näkeminen, kun maailman tila on oikestikin epävakaa, on alitajunnan tapa käsitellä asiaa ja jopa "harjoitella" miltä se tuntuisi jos kohdalle osuisi.

Juu, näinhän se on. Sodat myös kiehtoo mua hyvin paljon ja mulla oli muutama vuosi sitten samanlainen ajanjakso, että näin unia sodasta. Miten ihmiset pakeni ja hamstras kaupoista mukaan kaikkea ruokaa, minäkin siellä säilykepurkkeja kahmin  Cheesy. Nyt ne unet vaan tuntuu pahemmilta, kun tilanne tosiaan on niin epävakaa ja väkisinkin miettii, että niin mitä jos? Mitä jos ne ei olekaan vaan unia, vaan astraalitasolla tiedetään jo, että olisi syytäkin valmistua  Huh :Smiley? Vaikka niin, luultavasti ne selittyy vaan tosiaan sillä, että yritän pitää itseni ajantasalla lukemalla mitä maailman kriisipesäkkeissä tapahtuu, joten sitten alitajunta puskee ne myös uniin.
tallennettu

plutonic power
Sivuja: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: