Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kryonista  (Luettu 9160 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« : 24.06.2006 12:01:37 »

Hei te viisaat astrolaiset! On varmaan aiemminkin ollut puhetta jossain päin Kryonista. Haluaisin mielipiteitänne asiasta. Aihe on mielenkiintoinen ja ajattelemisen arvoinen, mutta mitäs te mietitte? Kiitos smitten

eli www.rosedalebooks.fi/kryon
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 24.06.2006 12:06:08 »

Kauniit kotisivut  smitten ja paljon jänniä sanoja - aihe sanojen takana erittäin mielenkiintoinen  :Smiley Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Keho
Vieras
« Vastaus #2 : 24.06.2006 12:11:24 »

Kryon kanavoi omille Itseilleen sanomia, joten tärkeintä olisikin avata ne omat kanavat ja totuutta etsiä sen teoilla, sillä suomalaisten totuus on monessa kohti toinen.  Wink smitten
tallennettu
elisabet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #3 : 24.06.2006 20:13:43 »

hei !

Elämäni on muuttunut täysin luettuani kryon-kirjat ja käytyäni kanavoinnissa sekä energiahoidossa.Olen 10 v. jo ollut rajatiedosta kiinnostunut ,mutta tämä muutti kaiken.Olen aina ollut sellainen ns.miellyttäjä-tyyppi ,mutta nyt elän ensimmäistä kertaa sitä elämää ,miltä minusta tuntuu.Selvänäkökyky on avautunut ja elämä on synkronisoitunut eli olen aina nykyään oikeassa paikassa oikeaan aikaan ,rahat riittävät ,kun ajattelen niin.uskon siihen ,että voimme vaikuttaa elämäämme itse tosi paljon ja tärkeintä on valon ja rakkauden lähettäminen maailmaan !  Tuo ajatus on minulle tärkein ,vaikka se ihmiselle onkin välillä vaikeata.Kryonin oppeja ei voi tyrkyttää ,vaan ne tulevat ,kun oma kiinnostus niihin herää - ei siis ole mikään uskonto.Muutoin olen tälläinen tavallinen tallaaja ,joka käy töissä....

Energiaa ja enkeleitä lähettää Elisabet
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #4 : 24.06.2006 20:50:02 »

Tässä toinen tavallinen tallaaja!

Olen lukenut hengen filosofiaa nyt noin 8 vuotta. Ja täytyy sanoa, että oli minun aika siihen tarttua. Se tuli vain. Kryonia katselin joskus kirjakaupan hyllyllä, mutta kesti kauan, ennenkuin se käteeni tarttui. Kukin ajallaan.

Siis sekin vain yksi niistä monista kanavoiduista tulkinnoista. Minua kiinnostaa 'muutos', aina on kiinnostanut. Olen kait aina 'kaatanut aitoja' jollakin tapaa omassa elämässäni ja varmaan törmäillyt ja särkenyt muuallakin.

Kryonin tulkinnoissa oli nyt paljon yhteneväistä 'Elämän kukan salaisuus'-kirjojen kanssa. Tämä geometria ja 'jogahengitys'.

Mielenkiintoista, täytyy sanoa. Haluaisin oppia Merkaba-meditaation, tai ainakin kokeilla sitä. Synkronisointiin luotan sen verran, että sekin tulee eteen kun tarvitsee tai olen siihen valmis.

On mahtavaa kulkea jossakin 'virrassa', missä voin kuitenkin itse uida vaikka vastahankaan ja nousta ylös missä haluan. Voin kuitenkin ohjata kulkuani. Virta antaa minulle vain mahdollisuuksia ja keveämmän kulun kohdata elämän haasteita.

Iloisesti metsätonttu
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #5 : 25.06.2006 14:04:33 »

Minä pitkään kierin ja kaarsin tuota Kryonia... eteeni tupsahti tuo kirja tavan tästä -minulle siis laitetaan luettavaa eteeni aina tarpeiden mukaan -oppaideni yksi tapa herätellä ajatuksia.
Luin Kryonia.

Siinä oli paljon hyviä ja hienoja ajatuksia. Paljon tärkeää asiaa, paljon hyvää ja merkittävää...
MUTTA
eikö teille kenellekään tullut siitä omituinen olo?
Omituinen olo siinä määrin, että Kryon sanoo asioiden olevan niin ja niin. Sanoo miten asioiden pitäisi olla, miten tehdä jne.
Minussa se herätti ahdistusta sillä olen oppinut, että kaikki hyvä tieto valosta tulee viitteitä ja eikä valmiiksi käsiteltyinä määräyksinä....
VAIKKA Kryonissa onkin valtavan paljon asiallista ja hyvää
SILTI se aiheuttaa minussa sellaista outoa väristystä.

Olenko ainoa ja mistähän nämä fiilikset johtuvat?

Maailmaamme kohdistuu paljon energioita eivätkä kaikki ole niin yksiselitteisen ...jotakin...
Mistä siis tunnistatte oikeat ja väärät profeetat ja sanansaattajat? Voitteko varmuudella sanoa, että kaikki tieto tulee valosta eikä esim. joltain muulta taholta, jolla on omat päämääränsä meidän ihmisten suhteen...? Meillähän on vapaatahto valita.

Ymmärsikö kukaan?
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #6 : 25.06.2006 14:13:28 »

Itselläni on samankaltaisia tuntemuksia, sillä koin nuo kirjat osaksi aivopesuksi, vain tarkoitettu tietylle ryhmälle joka seuraa näitä ohjeistuksia "sokeana" eikä pyri itsenäistymään.

Haetaan liikaa vastauksia yhdestä lähteestä, osaamatta irtaantua ja avata silmät/tietoisuutensa muualle.

On siellä ollut paljon hyviäkin juttuja mutta minulle hyviä oppaita olette te kaikki, omalla tavalla.

Itse vastaanotan vinkkejä ja ohjeituksia joka paikasta mm, tv, kirjoista, musiikista, lehdistä, sisäisinä tuntemuksina, ne pomppaavat silmilleni ja silloin tiedän että nyt olisi syytä olla valppaana.

Minusta maailmankaikkeus suo kaikille mahdollisuuden olla oppaana ja tienviitoittajana.

Minusta olisi ainakin raskasta olla se ainoa/oikea välittäjä, etenkin se vastuu, enhän minä voi kieltää muilta heidän osansa tässä matkassa.


tallennettu
astraali
Vieras
Pia
« Vastaus #7 : 25.06.2006 14:18:57 »

Itselläni on samankaltaisia tuntemuksia, sillä koin nuo kirjat osaksi aivopesuksi, vain tarkoitettu tietylle ryhmälle joka seuraa näitä ohjeistuksia "sokeana" eikä pyri itsenäistymään.

Haetaan liikaa vastauksia yhdestä lähteestä, osaamatta irtaantua ja avata silmät/tietoisuutensa muualle.

Juuri tätä tarkoitin... Kiitos :-)
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #8 : 25.06.2006 14:31:59 »

Kryon on iso paketti totuudelle ja superlonille.
tallennettu
elisabet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #9 : 25.06.2006 18:34:38 »

Hei !

 Elisabet haluaa vielä kommentoida ; että toki minäkin käytän omia aivoja ,enkä suodata kaikkea kryonista ,enkä mistään muustakaan henkisestä kirjallisuudesta.Poimin sieltä ne jutut ja asiat ,mitkä sopivat minulle.Olen vain huomannut ,että elämässäni on tapahtunut asioita ,jotka kertakaikkiaan eivät olisi voineet järjestyä niin helposti ,jos en olisi itseäni " psyykannut " näiden kirjojen avulla.Mukava kuulla myös erilaisia mielipiteitä , ehkä minä nyt vain satun olemaan tässä tienhaarassa ,että tarvitsen näitä asioita nimenomaan tällähetkellä.Rakkautta kaikille lähettää Elisabet
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #10 : 25.06.2006 19:27:01 »

Oma kokemukseni Kryonista on se enimmäisenä suomennettu kirja enkä tainnut silloin ymmärtää puoliakaan sen tarinoista, sillä sen maskuliinisväritteinen kieli oli todella outoa minälleni.  Shocked
Mutta nyt näen senkin teot sille "omalle" porukalleen tarpeellisena, koska sekin on tarkoitettu egoillensa ensin.  Wink Smiley

Joten niitä ns. "vääriä" profeettoja ei ole olemassakaan vaan näen asian sitenkin, etteivät vain kaikki tarinat olekaan ensinkään sen Valon tuomista varten siten kuin on annettu vanhalla tavalla ymmärtää eli kerrottu vain niistä positioista, jotka tulevat elämään ja unohdettu tykkänään se varjomme puoli. Sillä sitä EI voi yhdentää ensinkään siihen Valoon, ellei sitä ensin tuo siihen Valoon näkymään ja se tehtiin täälläkin ensin!  :Smiley smitten

Joten tämä on se suurin ero entiseen opetuksiimme siitä, miten tehdään kasvua Hengelle kehostoissamme, koska tähän yhdentyy evoluutiollinen teko eikä pelkästään tehdäkään enää vain yhdelle valaistumia.

Mutta tärkeintä ei olekaan seurata kenenkään "toisen" eli sen egomme tekoja vaan löytää se OMA Valo, sillä sen voi löytää vain ja ainoastaan sen OMAN sydämensä syövereistä eikä ensikään tästäkään tarnoistamme, koska tämänkin kerroin vain omille Itseilleni esikuvkasi tästä omasta "vaelluksestani", jolla sen Minäni löysin.
Ja sen voi löytää ainoastaan ja vain siten, kun katsoo todellista Itseään "peilistä" niin moneen kertaan, ettei enää koskaan sano, että kun "tuo toinen" vaan näkee jokaisessa sen oman Itsensä Valon!  smitten

Joten tämänkin kokemuksena tuodun totuuden uskallan sanoa näinkin voimakkain sanoin, koska se on omalle totuudelleni tärkein saavutus tässä inkarnaatiossani, kun näin, että olen täällä jo iki omin jaloin!  Wink Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #11 : 25.06.2006 19:48:02 »

Yhdyn ajatuksiisi Astraali ja Kehonkin, mikäli ymmärsin oikein.

Ei ole olemassa vääriä profeettoja. Se siksi (oman ymmärrykseni mukaan), että kanavoitsijallakin on omat kykynsä ymmärtää asioita, oma kulttuurinsa, ehkä se maskuliinisuutensakin, oman aikansa kasvatti, joten se kieli, millä asioita ilmenee, riippuu pitkästi siitä.

Joten ei pidäkään uskoa kaikkea. Pitää olla oma arviointi suodattimena. Ja kuitenkin siitä itsekin ottaa sen, minkä ymmärtää.

Paras neuvo, mitä olen näitä kirjoja lukiessa saanut, on se, että jos joku, jokin kirja painottaa, että 'vain minä tiedän, vain tämä on oikeaa, muut väärässä', niin silloin pitäisi varoituskellot kilkattaa.

Jos olemme käyneet samoissa maailmoissa, kun Kryon tai kuka tahansa 'nimimerkki', meidän itsemmekin pitäisi tietää jotakin. Sen pitäisi löytyä itsestä, kuten Keho toteaa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 25.06.2006 22:56:29 »

Olenko ainoa ja mistähän nämä fiilikset johtuvat?

Et ole ainoa. Jostain syystä minullekin tullut samankaltaisia "outoja väristyksiä" tuosta Kryonista. Luotan sisimpäni "johdatukseen", ja sen vuoksi en ole kyseiseen materiaaliin sen syvemmin tutustunutkaan. Sillä "kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää". Mutta eihän meidän tarvitsekaan kaikkeen tarttua, kaikkea lukea ja uskoa. Kukin tavallaan ja kaikille ja kaikilla on ne omat juttunsa joihin kannattaa "tarttua".  coolsmiley
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #13 : 26.06.2006 01:47:12 »

Kryon on henkistä heipparallaa. buck2
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 26.06.2006 08:50:15 »

Itse en ole lukenut Kryonia. Minulle kirjoista on tullut vähän epämukava olo, kuten osalle muistakin täällä. En silti leimaa kirjoja pahoiksi - uskon, että ne palvelevat joitakin henkilöitä hyvinkin suuresti. Henkisen tien alussa ollessa on vain hyvä, jos on joku opastaja sanomassa, miten tulisi olla ja mihin suuntaan pitäisi lähteä. Kun on siinä aikansa uida räpisköinyt opastajan otteessa, voikin hiljalleen irrottautua ja kannatella itse itseään veden päällä, uiden kohti omia seikkailuja, oppimansa perusteella. ^____^

Minä itse pyrin siihen, etten ota mitään tietoa liian kirjaimellisesti, vaan eräänlaisena ohjenuorana ja vinkkinä, jonka avulla, omaan sydämeensä koko ajan luottaen, osaa kulkea elämäänsä kunnialla läpi ^____^
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: