Äänestys
Kysymys: Are we deterministic machines or random machines?
deterministic - 3 (20%)
random - 2 (13.3%)
xiddu me mitään koneita olla! - 10 (66.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 12

Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vapaa tahto?  (Luettu 24471 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #15 : 25.06.2006 11:01:45 »

Venus Divine: Ovatko kaikki sielut mielestäsi yhtä vanhoja???

http://www.michaelkirjat.fi/vanha_sielu.htm
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 25.06.2006 11:03:21 »

Eivät ole.

Se siinä ehkä juuri hämääkin.

Ai nyt tajusin.

Eihän sieluja olekaan voitu luoda yhtaikaa! Jos ne eivät ole yhtä vanhoja.

Niitä ei ole luotu AJALLISESTI yhtaikaa, vaan samasta mössöstä siellä taivaassa.

No niinpä tietysti, siksi voin olla eri tasolla kuin joku, jota olen menneessä rakastanut. Kun he rakastavat ja olen liian pitkällä henkisesti, kysymykset on "liian probing" ja toinen nainen antaa "muuta", mutta olen silti "syvällinen ystävä" ja niin edelleen ja niin edelleen.

Mutta on ne vaihtoehdot silti heikkoja, pimeys tai valo tai pimeys-valo, tai että luodaan tai ei luoda yhtään mitään. 

Taitaa tuo aurinko sulattaa päätä, pitää mennä nahkaa korventaan uv säteilyn alla.smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 11:13:47 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #17 : 25.06.2006 11:13:16 »

Vapaus valita (valittaa..)
http://www.icon.fi/~erkkik/vapaus.html
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 25.06.2006 11:14:11 »

En valita, tää on kivaa, mutta ennalta arvattavaa. Vaihtoehdot; valaistutko vai etkö, ollako vai eikö olla.

Siellähän sitä ajatteluani olikin. Muuten, olen pitkän aikaa jo ajatellut että minua ei edes kiinnosta HYVÄN JA PAHAN välinen valinta, vaan hauskan ja tylsän.
 2funny ohh-- rusketusta puuttuu vielä-

Vapautesi valita merkitsee sitä, että sinä vastaat valintasi seurauksista. Jos me olisimme Jumalan robotteja, emme voisi valita väärin. Valitsisimme aina oikein, koska meidät olisi ohjelmoitu tekemään niin. Valinnanvapaus on ihmisen osa, jota eläimillä ei ole. Valitsitko hyvän vai pahan?
« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 11:17:40 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #19 : 25.06.2006 11:18:20 »

Niinpä, ihminen haluaisikin olla Jumala  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 25.06.2006 11:21:14 »

Minähän olen jo jumalatar, mutta Auringosta puheen ollen, biitsi kutsuu.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #21 : 25.06.2006 11:22:50 »

Älä polta ittees  coolsmiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #22 : 25.06.2006 11:28:40 »

Mulla on vain yksi Jumala.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #23 : 25.06.2006 11:37:35 »

Yksi Jumala - Yksi Elämä tässä ja nyt;
hetkessä, jossa menneisyys kättelee tulevaa...

Jumala on henkinen ravintoketju, jossa enemmän ja vähemmän karvaiset robotit määrätietoisesti pelkäävät toisiaan.

tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #24 : 25.06.2006 12:29:57 »


Minulle vapaa tahto merkitsee kuvani mukainen eläminen;

- rakastaa, ei rakasta

Hyvin yksinkertainen mutta toimiva juttu  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 26.06.2006 10:48:08 »

Niin mutta onko vapaata tahtoa olemassakaan?

Absoluuttisessa mielessä ei varmaankaan ole!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sunflower
Vieras
« Vastaus #26 : 26.06.2006 12:50:58 »

Kyllä se vapaa tahto on olemassa, mutta sitä ei ole aikaisemmin ollut karman ja muun hölynpölyn vuoksi. Tämä muutos ei tietysti näy heti täällä maan päällä, koska tämä planeetta on energeettisesti ja henkisesti niin matalatasoinen, ja koska ainakin meillä vanhemmilla sukupolvilla on vanhoja, pinttyneitä käsityksiä roppakaupalla.

Nykyinen Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon ja poistanut karman, joten ihmisen pitäisi nyt itse luoda oma elämänsä, mutta se tulee olemaan monelle vaikeaa, sillä me ovat tottuneet kumartelemaan erilaisia guruja ja mestareita ja pyytämään heitä tekemään oman elämänsä. Ihmiset ovat unohtaneet, että me olemme kaikki saman energian, saman Jumaluuden diversiteettejä, eli Jumalia itsessään. Tällä hetkellä on turha spekuloida, kuka on korkeampi ja kuka matalampi, sillmä meillä kaikilla on samat lahjat ja voimat, eikä eriarvoisuutta enää ole. Kaikki tieto on meissä. Meidän tulee nyt itse luoda elämämme lukemattomista, vaihtoehtoisista elämistä.  Tietysti ihminen voi olla yhteydessä jonnekin tuolla henkimaailmassa, mutta todellinen tieto tulee ihmisestä istsestään ja hän on oman itsensä herra.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 26.06.2006 12:59:46 »

Nykyinen jumala? Hetkonen heitettiinkö joku pois?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sunflower
Vieras
« Vastaus #28 : 26.06.2006 13:52:06 »

Maailmankaikkeudessa kaikki on muuttunut parin viimeisen vuoden aikana. Asiasta on tulossa parin vuoden sisällä kirjoja ja muuta tietoa, sillä ensimmäiset uuden ajan kanavoivat ovat työssään. Jonkin verran oikeaa tietoa on tuolla Kristallipallon arkkienkeli Mikaelin kanavoinneissa, mutta teksti on aika monimutkaisen näköistä, mutta korkeatasoisempaa on vähitellen tulossa.

Alkuperäinen Jumaluus, josta myös Keskusteluja Jumalan kanssa -kirjoissa puhutaan, on palannut tavallaan omalle paikalleen.
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #29 : 26.06.2006 20:36:11 »

Kyllä se vapaa tahto on olemassa, mutta sitä ei ole aikaisemmin ollut karman ja muun hölynpölyn vuoksi. Tämä muutos ei tietysti näy heti täällä maan päällä, koska tämä planeetta on energeettisesti ja henkisesti niin matalatasoinen, ja koska ainakin meillä vanhemmilla sukupolvilla on vanhoja, pinttyneitä käsityksiä roppakaupalla.

Nykyinen Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon ja poistanut karman, joten ihmisen pitäisi nyt itse luoda oma elämänsä, mutta se tulee olemaan monelle vaikeaa, sillä me ovat tottuneet kumartelemaan erilaisia guruja ja mestareita ja pyytämään heitä tekemään oman elämänsä. Ihmiset ovat unohtaneet, että me olemme kaikki saman energian, saman Jumaluuden diversiteettejä, eli Jumalia itsessään. Tällä hetkellä on turha spekuloida, kuka on korkeampi ja kuka matalampi, sillmä meillä kaikilla on samat lahjat ja voimat, eikä eriarvoisuutta enää ole. Kaikki tieto on meissä. Meidän tulee nyt itse luoda elämämme lukemattomista, vaihtoehtoisista elämistä.  Tietysti ihminen voi olla yhteydessä jonnekin tuolla henkimaailmassa, mutta todellinen tieto tulee ihmisestä istsestään ja hän on oman itsensä herra.

Juuri näin Sunflower - juuri näin  smitten smitten smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: