Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys enneunista?  (Luettu 3036 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« : 23.04.2012 21:11:48 »

Ihan mielenkiinnolla kyselisin miten teillä muilla, jotka näette enneunia, niin vaihteleeko paljonkin aika siis miten nopeasti uni toteutuu?
Vieläkin hämmästyttää, että toiset unet toteutuvat ihan parin päivän viiveellä ja toiset unet vaikka vuodenkin päästä.
Viime viikolla näin kahtena yönä kahta eri unta mitkä toteutui jo viikonloppuna, mun puolesta ois voinu olla toteutumatta, mutta kyllähän se niin on että niihin on jo uskottava, kuitenkin niin erilailla ne muistaa ja usein niihin herää kesken unen.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1 : 23.04.2012 21:30:05 »

Vaihtelee, mutta nykyisin niissä unissa minä näen tai "näen"/tunnen sen ajankohdan suunnilleen mihin se tapahtuma voisi sijoittua. Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #2 : 23.04.2012 21:39:04 »

Tuntuu, että näen niin valtavan paljon nykyään etten millään meinaa pysyä kärryillä.. Kyllä joistain voi vähän päätellä, mutta useimmiten ei.
tallennettu
hartonen587
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 18.05.2012 09:55:06 »

Minulla menee usein pitkä tovi ennen kuin se toteutuu. Välillä ne eivät toteudu, vaan tulevaisuus muuttuukin niin että tapahtuu vastakohta mitä unessa tapahtui. Välillä tuntuu siltä että ne unet vain näyttää mitä voi tapahtua jos sä teet tiettyjä päätökis, mutta mikään ei ole koskaan varma Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: