Sivuja: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 373
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2025948 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1935 : 31.05.2013 20:29:22 »

Hanajuomat paikallisessa 3e -> partytime. Ehkä myös grillitime.. Afro
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1936 : 01.06.2013 12:29:35 »

Hanajuomat paikallisessa 3e -> partytime. Ehkä myös grillitime.. Afro

Eipä tullu käytyä rillillä, mutta vinetolla ja ties millä kuitenkin. Siihen nähden kohtuullisen normaali olo tällä hetkellä Tongue

Sointula on parhausmesta smitten Ja hyvä jukeboksi, joskin lopetettiin kaverin kanssa päivä klassisesti Led Zeppelinin Kashmirilla Cool
tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #1937 : 01.06.2013 15:03:49 »

Huippuhyvä fiilis tänään!!!!!!! Smiley Kun asiat panee kuntoon, niin alkaa kaikki luistaan kuin rasvattu! Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1938 : 03.06.2013 21:18:43 »

Mulla on vähän sama ongelma kuin tällä sosiaalipsykologian proffalla Grin

Tyyliä vai ei
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1939 : 03.06.2013 22:57:20 »

Asiat helpottuu kun tietää lisää eli ei se aina mene niin että tieto lisää tuskaa. Päinvastoin
Viime viikon uhkailijanaisen kasvot on nyt mun tiedossa kiitos ihanan ex-mieheni. Facesta voi tosiaan olla hyötyä
Kahden lapsen äiti itä-Suomesta.
Olis pysynyt kotikonnuillaan.
Onneksi mulla on näitä arkienkeleitä jotka pitää huolta  Smiley Huomenna 12.40 hammaslääkäri jonne tarvitaan ihan oikeeta enkeliapua mutta eiköhän sekin hoidu ok  smitten
Nää hellepäivien illat on tosi miellyttäviä koska silloin vasta tulee ruokahalu ja olo muutenkin hieman raikkaampi

Ihmetyttää kyllä miksei täällä etelässä pauku ukkonen kun niin monena päivänä on ollut tosi painostava ilma.
Mun rakkaus on kova ukonilma  smitten smitten smitten
tallennettu
Riitta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #1940 : 04.06.2013 09:16:47 »

 Cheesy "Kesäkuu on huikea astrologinen ilotulitus Venuksen ja Merkuriuksen siirtyessä Ravun merkkiin tekemään kultaista kolmiota Neptunuksen ja Saturnuksen kanssa heti kesäkuun ensimmäisellä viikolla. Tämän parempaa aloittamisajankohtaa mille tahansa omalle hankkeelle ei kannata jäädä odottelemaan."
Osa tänään eteeni pompsahtanutta sähköpostia... posti laittoi väkisin hymyilemään ja ihmettelemään asioita... teimme su positiivisen raskaustestin joka uusittiin tänään samoin tuloksin... siinä hanketta kerrakseen  smitten  Odottavalla kannalla olen miten muut ihmiset suhtautuvat raskauteeni sillä kyseessä on minulle esikoinen ja ikää kuitenkin jo 41 mittarissa .   :Smiley Ensiviikon uutisena odotan pääsenkö opiskelemaan jatkokoulutuspaikkaan vanhaa ammattiani silmälläpitäen... hankkeita riittää  
IHANIA UUTISIA KAIKILLE!!! Wink

  
 
 
 
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1941 : 04.06.2013 15:24:46 »

onnea teille   Smiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1942 : 04.06.2013 17:41:25 »

Ihanaa, onnitteluja ja tarrasukkia masuasukille  smitten

Sain nyt lopulta vuokrasopparin allekirjoitettua ja vaikka olis miten tilapäinen ratkaisu, niin tällä nyt mennään kolme kuukautta ja sitten katsellaan uudestaan. Kävin muksujen kanssa katsomassa uutta kotia, ne on niin sopeutuvaisia ja villinä rehottavaa takapihaakin katsoivat "Äiti, onko toi meidän kasvimaa?" - viattomuudella  Grin Luulen, että se piha koituu meidän pelastukseksi tässä ratkaisussa ja toivotaan nyt terassikeleille jatkoa ihan pitkällä kaavalla  angel Ja ihan kiva on päästä siivoamaan ja laittamaan kaikkea kuntoon, onneksi edellinen ei ollut liian tarkkaan nuohonnut nurkkia  :Smiley
tallennettu
Riitta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #1943 : 04.06.2013 21:36:45 »

Lämpöinen halaus ja KIITOS Lifeforever ja Kyllikki6  smitten
Onnea Kyllikki6 uuteen kotiin vaikkakin ehkä hetkelliseen mutta teille uuteen  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1944 : 04.06.2013 23:15:06 »

Onnittelut minunkin puolestani kummallekin  smitten smitten smitten smitten

Mä näin tänään hopeasateen aamupäivällä  angel
Tutkin ihoani olkapäästä ja siitä lähti valo lattiaan jonka jälkeen suoraan silmieni edessä näin se ihanat hopeiset laserit jotka menee miten sattuu ilmassa. Kaunista  Smiley

Nyt vihdoin täällä pk-seudulla alkaa olla painostava ilma eli ukkosta tulossa. Oioi, mä odotan. Iho ei tykkää yhtään tällaisesta helteestä. Hyrisin tyytyväisyydestä kun katsoin viikonlopun sääennustetta, alle 20 astetta
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1945 : 04.06.2013 23:43:34 »

Nyt alkaa olla siedettävä lämpötila huudeilla, joten kohta ulos Afro Helle ei ole hyvä jos aikoo hengailla ulkona.. Itikat sais tosin mennä jonnekin paikkaan X.

Portfolio kasassa, ja enää jäljellä pari tehtävää (esitys-powerpointien teko, nauhoitus ja kutsun kääntö på svenska). Sitten kun nää on tehty, niin aloitan järjestelmäintegraatio-sulkeiset angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1946 : 05.06.2013 07:00:03 »

Viileä yö ja toivottavasti viimeinen hellepäivä tällä viikolla. Nauratti HS:n sivuilla artikkeli Tutkimus: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempää
Nii-i, lika barn läka bäst

Olen miettinyt uutta kumppania mut jos pistän pöytään kortit: biseksuaalisuus, S/M mieltymys, mediaalisuus, enneunet, erikoinen päihdehistoria, ad/hd tai nykyisin enemmänkin add, erilaiset fobiat ja tähän päälle sata muuta outoutta niin mitä ihmettä tapahtuukaan...?  Cheesy

Ihan miettömän kiitollinen olen ystävistäni jotka oikeesti tajuaa tätä maailmaa sekä minua  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1947 : 05.06.2013 16:39:47 »

Keksin itselleni tekemistä, eli meen kokeilemaan yhtä uutta alanvaltausta (=töitä). Jos siinä samalla alkais viimein tehdä sitä opparia -paperiasioissa kestää, kestää, kestää- ja sitten tähyämään muita maita mantuvia.. Kyllä se asfaltti kuitenkin polttaa niin paljon jalkojen alla, että on sitä lähdettävä kunhan vaan saa järkättyä asiat kondikseen Cool
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1948 : 05.06.2013 18:04:30 »

Parasta päivässä: meri, raukea olo uinnin päälle, ja lähdön fiilis, uusia ovia raollansa Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1949 : 06.06.2013 12:58:56 »

Cherry Healey: Raha

http://areena.yle.fi/tv/1907748
tallennettu
Sivuja: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 373
  Tulostusversio  
 
Siirry: