Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä Kryonin kirjoista?  (Luettu 12811 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 07.12.2007 13:01:25 »

Hei!

Täällä on paljonkin kopioitu ja esiintuotu Kryonin tekstiä. Mutta harva on kertonut, mitä mieltä itse siitä on. Vai nielläänkö se kaikki noin vain. Kuin tabu, josta ei voi eikä saa keskustella?  Huh

Luen juuri yhdeksännettä kirjaa. Viimeksi luin evoluutiotarinaa. Joten tässä sitä.

Kryon sanoo oikeastaan, että kaikki kolme versiota (Raamatun luomiskertomus, Dänikenin tähdistä tulo ja Darwinin oppi apinasta ihmiseksi) on yhdessä totta.

Hän sanoo, että evoluutio maapallolla on tapahtunut tietyin sykäyksin ja että asteroidien räjähdykset ovat edesauttaneet sitä. Ja että on ollut monia eri ihmislajeja ja vain yksi niistä on kehittynyt ihmiseksi. Eli että on ollut Aatami ja Eeva, joihin tähdistä (huom. Däniken) on annettu heille tajunta eli tiedostuneisuus (tämä ei ihan taida olla oikea sana) joka meillä tällä hetkelläkin on. Voin tarkentaa näitä poimimalla kirjan tekstiä, jos joku haluaa.

Eräs hiljainen ajattelijaveikko minulle vihjasi, että kun nyt keskitymme hänen sanomaansa, niin tulevaisuudessa hänestä tehdäänkin uusi uskonto ja hänen kirjojaan käsitellään sen ajan valtaan sopivaksi. Näinhän ehkä kaikki uskonnolliset kirjat ovat syntyneet kanavoinnin ja ihmisen käsittelyn kautta.

Kuka on uskaltanut syventyä siis Kryonin kirjoihin? Kun sanotaan, että ne eivät aivan kaikille edes sovi luettavaksi. Ja moni jättää syrjään alkusivujen jälkeen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1 : 08.12.2007 00:57:55 »

Ykkösen ja kakkosen olen lukenut kokonaisuudessaan.
Minulla on ne melkein kaikki,mutta hassusti olen sitten muita lukenut aina ajoittain ja vain sieltä täältä.

Käyn mieluummin kuuntelemassa kanavointia paikan päällä.
En muutenkaan lue enää paljon,etten poimi vaikutteita niistä.
Haluan että se tieto,joka minulle annetaan,on omaani,eikä jostain poimittua,vaikken sitä tiedostaisikaan.

Olen muutenkin skeptinen,vaikka ei uskoisi kirjoitusteni perusteella.
Tarkistan hyvin moneen kertaan,mihin uskon ja itseeni nähden kaikkein skeptisin.
Minulle täytyy toistaa samat asiat monin eri tavoin kymmenet kerrat,ennen kuin uskon.
En montaa kertaa ole ollut kuuntelemassa Kryon-kanavointeja,mutta niissä on kyllä kumma energia,tai sitten se johtuu samansuuntaisen energian omaavista ihmisistä,jotka kokoontuvat paikalle.
Luen,mutta valikoiden.
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #2 : 08.12.2007 13:13:44 »

Lari Helium palvelusta hyvää iltaa   Wink

Itse en ole lukenut kuin netistä hitusen ja silmiini ilmestyviä kanavointeja. Vaan kanavoinneistakin luen nykyään vain kymmenesosan kun äääh, harvoin mitään uutta niissä on.

Ja niin se on. "Minä" saan sinut kiehumaan,
Ja yhdessä asutamme maan jonka nimenä rakkaus on.

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 08.12.2007 13:19:40 »

No kuule, kyllä minäkin olen väsynyt toistoihin, harppaan yli usein.

Sen ymmärtää kyllä siten, että jokaisen kirjan voi lukea yksittäin.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4 : 08.12.2007 13:48:47 »

Kryonilla kuten monilla muillakin on tarve herättäjänä siihen toiseen joka itsessämme on. Alkusykäyksiä tarvitaan  Cheesy

Viimeksi tein ilman ohjeita DNA aktivoinnin. Tuli vain yhden sivun kautta eteeni (tekstiä en edes lukenut) ja siispä vain toivoin. Oliko se sitten DNA aktivointi, en tiedä. Ihan hyvin voi ollakkin, jokin se kuitenkin oli  Tongue

 Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5 : 08.12.2007 15:07:07 »

Uskon että pelkällä pyynnöllä saa enemmän aikaiseksi kuin tuhannenkaan kirjan lukemisella.
Tuohon DNA aktivointiinkin uskon toivomalla,pyytämällä.
Samoin esim.tuo EMF-tasapainotus.
Olen kyllä saanut sen ihan vain asettumalla sängylle ja pyytämällä sen ja siinä tuntee kyllä erilaisia fyysisiäkin tuntemuksia.

Olikin ajankohtainen juttu,sillä olen tämän unohtanut ja juuri sitä nyt tarvitsen,koska hammassärky vie hermot.
Eikun tasapainottumaan,,,, Cheesy
tallennettu

sanna_hk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #6 : 10.12.2007 12:05:53 »

Itse en ole lukenut kuin kryonin olikohan kolmoskirjan. Hyvin pystyn kuvittelemaan ja uskomaan, että nuo mainitut asiat pohjautuvat totuuteen ainakin jonkin verran.. Mutta kuten kirjassakin muistaakseni mainitaan, kukin löytää sen oman totuutensa omalla tavallaan.

Itse en halua sekoittaa päätäni suurilla sanoilla kuten implantti tms. Yksinkertainen on mielestäni kaunista ja rakkaus ja rehellisyys kaiken perusta kaikessa. Minulla ei ole tarvetta tietää, miten kaikki on saanut alkunsa tai mihin kaikki päätty. Ei ole olemassa muuta aikaa kuin tämä hetki. Se, miten hetkensä elää on "se pointti". Käyttääkö aikansa rakastamiseen ja hyvyyteen vai suunnitteleeko huomista niin että ei koskaan loppujen lopuksi ymmärrä elää.

Rauhaa ja rakkautta!  smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 10.12.2007 12:16:12 »

En voi sanoa mitä mieltä olen, kun en ole lukenut yhtäkään. Ehkä minä sitten kuulun siihen ryhmään, kenelle ne eivät sovi. Täällä tosiaan on usein pitkiä lainauksia, mutta eivät nappaa ollenkaan meikäläiselle ja vaikka moderaattori olenkin, niin niitä en ole lukenut. Siinä on joku esto itselläni, että heti alkulauseittein jälkeen tulee sellainen "blaa blaa blaa", olo. Tosiaankin Esmiralda, hyvin uskontomaista tekstiä...(ainakin ne vähät pätkät, jotka olen vilkaissut) Olen kuunnellut itseäni ja jättänyt ne huoletta väliin. Voihan olla, että joskus tulee aika, kun tarvitsen niitä ja olen valmis.
tallennettu
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #8 : 10.12.2007 16:47:14 »

Minä ostin yhden kirjan, mutta en ole lukenut. Sen sijaan yritin ihan tosissani tutustua aatteeseen lukemalla sinnikkäästi Kryon-kanavointeja. Tekstit ovat todella kauniita, mutta tosiaan ainoa mieleen tuleva asia on ei mitään uutta auringon alla ja PLAA PLAA PLAA, kuten Selkälokki kuvasi. Asia on varmasti hyvä ja joillekin sieluille tarpeellinen, mutta ei palvele minua. Kannustan aina asiasta kiinnostuneita lueskelemaan Kryonia niin kauan kuin asia vetää puoleensa. Itse en jaksa innostua vaikka silmäilen joskus satunnaisen kanavoinnin läpi.  Smiley
tallennettu
runedude^
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #9 : 10.12.2007 17:45:06 »

luen tuota Matkalla kotiin - Lee Carrol.

lämpöä ja iloa, sekä toivoa tulviva ja välittävä kirja! ihastuin heti...
aikasempia kirjoja saanu luettua edes puoleen väliin (kijaimellisesti), mut tää, melkein hotkittava kerralla. =)
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 10.12.2007 20:13:43 »

Hassua! Minä en jaksantu lukea loppuun tätä kirjaa Matkalla kotiin...jäi ihan vaivaamaan. Mutta Kryonit olen ensi alkuun suorastaan ahminut. Sittemmin viimeisimmät kirjat ovat hyvin paljon toistensa kertaamista.

Siellä tiivistää merkitystä tuo vuosi 2012. Silloin tapahtuu jokin taitekohta, josta on monenlaisia tulkintoja mm. foorumilla.

Mietinkin, onko se juuri Kryonin kirjoista lähtöisin?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #11 : 10.12.2007 22:45:24 »

Enpäs ihmettele,jos jäi vaivaamaan,kun jätit tuon matkalla kotiin kirjan kesken,Esmiralda. Wink
Se on ainoa,jota ei kannattaisi jättää kesken. 2funny
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 10.12.2007 23:47:35 »

Enpäs ihmettele,jos jäi vaivaamaan,kun jätit tuon matkalla kotiin kirjan kesken,Esmiralda. Wink
Se on ainoa,jota ei kannattaisi jättää kesken. 2funny

Joten lainaan sen kirjastosta joululukemiseksi siis. Kiitos neuvosta!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #13 : 11.12.2007 10:38:59 »

Enpäs ihmettele,jos jäi vaivaamaan,kun jätit tuon matkalla kotiin kirjan kesken,Esmiralda. Wink
Se on ainoa,jota ei kannattaisi jättää kesken. 2funny

Joten lainaan sen kirjastosta joululukemiseksi siis. Kiitos neuvosta!  Smiley

Allekirjoitan omasta kokemuksestani Chandran ja Larin ja  ja ... viestin ... sillä Matkalla Kotiin- On, on  aivan ainutkertainen kokemus - siinä on jotain vanhaa ja tuttua JA kuitenkin jotain täydellisen uutta - ainakin itselleni jotain juuri sellaista jota kirjaa lukiessani tarvitsin ja joka elää itsessäni joka hetkessä - ei jumittuneena vaan muuttuu koko ajan - elää tässä ja nyt ajassa ...  smitten

On itselläni ainoa Kryonin kirja jonka olen lukenut/elänyt ( yksi niistä Kirja-joka muutti kaiken teoksista - johon sarjaan kuuluu minulla Myssin kirjat ja Coelhon Alkemisti... ja Vihkimys -kirja, ja muutama muu, esm. Eckhart Tollen kirjat ...ja ihan ensimmäisinä aikanani lukemani  Sanaya Romanin kirjat - vaan ne oli ne minun herättäjäkirjat ...   angel )   alusta loppuun - minulle toimii, kolahtaa, osuu AINA  parhaiten Kryonin kanavoinnit - ja parhaiten niistäkin suomalaisille tarkoitetut - Muistaakseni Mika Peltolan kanavoimat - ne vain elää ja värisee - ja todella "niitä lukiessa pääsee mukaan ihanaan Magneettikenttään" - ja toisaalta ne ovat juuri niin lempeitä ja "puhuvat samaa kieltä" kuin minäkin - itse luin siis elin kirjan hyvin voimallisesti - taisi olla keväällä 2006 ...  smitten

Sen verta vielä omia ajatuksiani ja kokemuksiani ETTÄ, itse luotan siihen että nämä Kryonin viestit joko kirjoina tai kanavointeina TULEE itsekullekin kohdalle JUST IN TIME ... sillä niin itsekin muutaman vuoden verran vastustin "häntä ja heräämistäni tai miten nyt itsekukin asian kokee" ... vaikka olin jo pitkään "kulkenut henkistä polkuani" - niin Kryonin kohdalla ajattelin piiitkään että ei ole mun juttu - kun hänen teoksiaan minulle luettavaksi tarjottiin useita kertoja erilaisissa yhteyksissä, tutut ja vähän tuntemattomammatkin(huh mikä sana  Shocked ) olen aina olluit ja olen edelleen herkkä sille - että tartunko johonkin vaan annanko mennä ohi - kas kun  ajattelen ETTÄ jokaisella meistä on ne omat juttumme ja omat polkumme eikä kukaan voi sanoa että " sun on nyt vain luettava, tai tehtävä tämä tai tuo asia , tai tuo meditaatio tai tuo rituaali tai mentävä sinne tilaisuuteen - tai what ever " ETTÄ tässä olen kovinkin kriittinen   Huh

Ja kun on aika jollekin asialle niin sitten sen kyllä tietää - ja voi olla ettei joku asia koskaan tule omalle kohdalle, esm kirja, meditaatio, kanavoinnit yms.

ETTÄ kuuntele itseäsi Esmiralda - mutta itselleni tuo kirja oli ja on aivan  Kiss  Cry  angel  smitten kirja.

Taaviisuinen
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #14 : 11.12.2007 11:36:28 »

Olen kuunnellut itseäni ja jättänyt ne huoletta väliin. Voihan olla, että joskus tulee aika, kun tarvitsen niitä ja olen valmis.

Yhdyn tässä selkiksen sanoihin. En ole tutustunut Kryoniin vielä lainkaan.

Itselleni ovat henkiset kirjat tipahdelleet ihan "itsestään" eteen kun aika on ollut. Luotan siihen, että niin käy jatkossakin. Smiley Niitä ei oikein voikaan lukea "väkisin", vaan tarvitaan se oikea hetki oivalluksille.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: