Sivuja: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2116475 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2385 : 09.12.2011 11:13:58 »

Kiitos *Marie*...ainakin olen pyrkinyt juuri tuollaiseen ominaisuuteen. Kerran aiemminkin näin tälläisen unen...siinä seisoin itseni etupuolella ja katselin vaaleanpunaisia shortseja ylläni Cheesy

Mutta siis tuoli. Löysin, että se tarkoittaisi paikkaa elämässä.
Entäs nämä feminiininen ja maskuliininen...vasemmalta petää ruuvit ja kaadun oikealle Shocked Feminiininen puoli romahtaa ja maskuliininen ottaa kopin  idiot2 Ääääh.
Vai että olen liikaa kallellaan oikealle, enemmän feminiinisyyttä kehiin?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2386 : 09.12.2011 12:32:15 »

Jännä tuoli-uni. Mulla vain ne höpsöt pikkuasioista kertovat enneunet on tommosia lyhyitä ja ytimekkäitä.

Mutta komppaan kyllä kovasti sitä että on hyvä taito olla tunteidensa katselija välillä. Itsekin olen jonkun aikaa yrittänyt olla, ja se kyllä tuo niin paljon rauhaa sisälle. Vielä kun siihen pystyisi joka paikassa...! Mutta onko sulla Kuuhilda jotain muita vastapareja vielä elämässä, kuin maskuliinisuus/feminiinisyys, eilinen/nykyhetki, jossa häiriö toisessa aiheuttaa epävakautta toisessakin? Ehkä tunnetason sellaisia?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2387 : 09.12.2011 12:51:09 »

Niin ja oli taas aika seikkailu itselläkin unessa. Taisin katsoa liikaa csi:tä ja musiikkivideoita illalla.

Istuttiin puistonpenkillä kolmen ihmisen kanssa, olin oikeanpuoleisin. Katsottiin hurjaa vauhtia pyörivää kirkkaan sinistä ketjukarusellia jonkun matkan päässä. Just kun katsoin vasemmalle, toiset huusivat "ÄÄÄÄK!" ja kaatuivat minua kohti - karuselli oli jäänyt jumiin ja heidän oli "jatkettava liikettä" (kuten silloin käy jos itse on karusellissä tai jossain kulkuneuvossa ja se pysähtyy, itsehän siinä heilahtaa eteenpäin; nyt se vain kohdistuikin sivustakatsojiin  idiot2 ). Katsoin sinne, tosiaan se oli jumissa ja kaikki tuolit heilahtelivat ketjujensa päässä ympäriinsä. Olin ihan varma että joku murhattiin! Juoksin kohti karusellia, ihmiset hyppivät varovasti alas tuoleista. Yhdessä tuolissa oli harmaa luiseva nukke, en nähnyt ruumiita.

Sitten tuli yksi kaverini siihen ja me löydettiin yhdessä kaksi kaveria lisää, kaikki nämä nuoria miehiä, kaikki olivat olleet kyydissä. Toinen tarttui minua käsipuolesta ja näytti tosi herkältä. Hän sanoi "Mä luulin että täällä on kaks jotain tyhmää opettajaa" ja sanoin "Ei vaan minä ja xxx (se kaverini jonka ensiksi näin)". Istuttiin hetki nurmikolla sitten neljästään, joitain ihmisiä keikkui yhä karusellissa vailla mitään kiirettä tulla pois. Sitten näin tosi pelottavan, valtavan kokoisen, paksuniskaisen, turkikseen pukeutuneen, pitkäpartaisen ja kreppikiharatukkaisen (pohkeisiin asti yltävä tukka!) miehen lampsimassa kohti paikalle tullutta ambulanssia. Hetken katsoin että mitä häh mikä luolamies tuo on!  Grin

No, olin yhä varma että joku oli kuollut. Tiesin että lähellä on toinen ihan samanlainen karuselli ja ajattelin että siellä on kyllä murha tapahtunut jos ei täällä. Lähdin etsimään sitä, törmäsin hiukan silmieni tasoa korkeampaan harvaan kivimuuriin jonka rei'istä näin että toisella puolella on jotain, mutta en nähnyt tarpeeksi. Löysin oven näköisiä juttuja jotka sai aukikin, mutta paljastui että ne olivat joko ihan liian kapeita, tai muuten jotenkin romahtaneita enkä mahtuisi kulkemaan niistä. Jotkut pikkulapset mahtuivat kyllä, minä en. Muistelin nähneeni että jossain kohtaa muuria aukeaa leveä, vihreänurminen käytävä josta pääsisi eikä tarvitsisi edes ovea avata, ajattelin että kyllä se siellä on jos menen tarpeeksi vasemmalle päin, mutta en vain löytänyt kuin niitä ihan liian pieniä ovia. Sitten heräsin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2388 : 09.12.2011 12:55:20 »

Ettei vaan olis nyt silläviisii, että tarvis saada tasapainoa asioihin vähän joka suhteessa...menneeseen/tähän hetkeen / tulevaan...menneisyydestäkin saa paljon ja sieltä on hyvä ammentaa, ja tulevaisudeessa on oltava jotain mitä kohti mennä, mutta nyt on kuitenkin tämä hetki, ja pitäisi elää juuri tässä ja tehdä tämä hyväksi.
Kuten myöskin maskuliinisuus ja feminiinisyys...olen ollut tunteiltani ainakin hyvin epätasapainossa viimepäivinä, syystä tai toisesta.
Häiriö yhdessä aiheuttaa sitä toiseenkin, kyllä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2389 : 09.12.2011 12:59:42 »

"Sitten näin tosi pelottavan, valtavan kokoisen, paksuniskaisen, turkikseen pukeutuneen, pitkäpartaisen ja kreppikiharatukkaisen (pohkeisiin asti yltävä tukka!) miehen lampsimassa kohti paikalle tullutta ambulanssia. Hetken katsoin että mitä häh mikä luolamies tuo on!  Grin "

Vaikuttava hahmo, ihan tuli halu kirjoittaa hänestä. Kuka hän oikein onkaan, mystinen mies?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2390 : 09.12.2011 13:13:34 »

En yhtään tiedä! Smiley Hänenlaistaan ei kyllä telkkarissakaan pyörinyt illalla, jostain ihan muualta saapui hän. Jännä kyllä, miten muuten niin eheässä tarinassa voi olla noin vahvasti muista erottuva hahmo vaeltelemassa.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2391 : 10.12.2011 09:52:34 »

Äh! Mua uhattiin leikkimielisesti illalla, että jos et nyt tee asiaa x, näet unta henkilöstä y. Ja mähän en tehnyt sitä asiaa, ja mainittu tyyppi tuli uniin pitkästä aikaa. Sampura soikoon. 

Ahdistuin kun näin hänet samassa huoneessa kanssani, tunnistin hänet hiuksista kun hän istui nojatuolissa ja hänestä ei muuta näkynytkään. Halusin pois, mutta jouduin tiskaamaan tai jotain sellaista ennenkuin pystyin lähtemään. Hän oli jäämässä jonkinlaiseen yövuoroon mun hyvän kaverini kanssa, ja tiesin että hän kysyisi kaveriltani että mitä mielessäni liikkuu hänen suhteensa. Jollain tasolla kyllä pidin sitä positiivisena asiana.

Nukuin pikkasta huonosti, ei jäänyt uni mieleen semmoisena yksityiskohtaisena filminä kuin yleensä Smiley
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2392 : 10.12.2011 21:45:22 »

Näin viime viikolla erityisen vahvantuntuista unta.
Se alkoi siitä, että istuin tutulla kivilaiturilla ja katselin veteen. Olin surullinen. Muistan että oli kesäpäivä, ja ihmettelinkin että miten niin voi olla koska nythän on talvi. No, se kuitenkin unohtui kun eräs tuttavapariskunta (joka siis tosiaan on vain tuttava, tiedän nimet, en mitään muuta) tuli selkäni taa ja kumartuivat ylleni, ja yhtäkkiä mieletön ahdistus valtasi minut. Samassa jaloissani oli pieni suloinen kissanpentu, mutta kun kumarruin sitä kohti, se raateli jalkani. Jalkani olivat aivan veressä, ja lähdin pois tuosta ahdistavasta tilanteesta. Muistan kuitenkin, että sanoin ymmärtäväni kissaa ja sen toimintaa, mikä yllätti nämä tuttavat.
Menin jonkinlaiseen kummalliseen rakennukseen, jossa oli toinen isosiskoistani. Myös hän on kiinnostunut henkisistä asioista ja toimii itsekin paljon niiden kanssa, ja hän halasi minua ja hymyili sanoen sitten "sinussa on totuus." Lähdin astelemaan tässä hauskannäköisessä rakennuksessa, jossa oli kaarevia portaikkoja ja siltoja ympäriinsä, sekä suuret ikkunat. Samassa vierelläni käveli leopardi. Olin haltioissani sen upeasta ulkomuodosta ja sulavuudesta, ja sen vierelle tuli musta pantteri. Ihastelin myös sitä, sekä saapuvaa naarasleijonaa. Suurimman vaikutuksen minuun teki kuitenkin luokseni asteleva urosleijona, joka jäi vierelleni. Tunsin oloni todella vahvaksi, ja jotenkin sain tiedon, että kaikki nämä kissaeläimet kuvastavat minua. Astelin eteenpäin ja näin leopardin erään tuntemani ihmisen x luona, joka on jollain tasolla aina kiinnostanut minua ja ollut tuttavapiirissäni niin pitkään kuin muistan. Muistin hänen hymyilevän minulle, sitten heräsin.
Aamulla muistin unen todella selkeästi ja se mietitytti minua pitkään, sitten se unohtui arkisten asioiden tieltä. Tänä iltana se kohosi uudelleen mieleeni, mitäpä mieltä olette? Wink
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #2393 : 10.12.2011 22:08:25 »

Miulla ol yhessä vaiheessa semmonen uni, missä olin valmistelemassa toiselle saunaa/suihkua, sit ilman mitään syytä heitin paidan pois. Kävelin toiseen huoneeseen, missä ol minun viimevuotinen ihastus ja siinä nauroin ja ihmettelin, että miks mie ton paidan heitin pois päältä. Sit se ihastus nosti minut peiton kanssa ylös ja pyöräytti ilmassa sit molemmat nauro sen jälkeen kylällään. Sit tuli hetken hiljasuus ja tää ihastus alko hieromaan tuolta häveliäämmästä paikasta ja saatettiin pussata, en ole satavarma siitä.

Saa ronkkia, ol kyllä sen verran outo uni että olisi hyvä tietää, että kepposteliko mielikuvitus piruuttaan vai voiko tällä oikiasti olla syvempikin merkitys Cheesy varsinkin, kun seurustelen onnellisesti toisen miehen kanssa.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2394 : 11.12.2011 02:03:36 »

Nemimonden unesta nousee mieleen kysymys, että oletteko vielä yhteyksissä ihastuksesi kanssa, ja vaikket olisikaan, tuntuuko että hän näkee/näki suojamuureistasi läpi?  Huh


Aikaisemmin tänään kun torkuin, unessa oli maisema jonka mielsin jatkoksi erään toisen unen maisemaan. Juoksentelin siellä erään talon ympäristössä ala-asteaikaisen kaverini kanssa joka oli yhä pieni tyttö, minä olin reilusti häntä vanhempi. Olisin kovasti halunnut kertoa että talossa asuva poika oli aikanaan kaikkein paras ystäväni (ala-asteella näin olikin), mutta jostain syystä en tohtinut. Ympärillämme vipelsi ruskean ja valkean kirjavia kanoja, ja tyttö sanoi "tämän kanan nimi on Weird, katso", laittoi kätensä kanan alle ja se muni heti suoraan käteen. Sitten hän ehdotti että juostaisiin talon ulko-oven ohi, mutta en millään kehdannut.

Myöhemmin ajeltiin pellolla jonkinlaisella mopoauton kokoisella limenvihreällä härvelillä jossa oli lautalaitainen peräkärry, tyttö ajoi ja osasi peruuttaakin peräkärryn kanssa. Kehuin hänen peruuttelutaitojaan. Sitten maasta nousi putki kuin Teletapeissa konsanaan ja öh, suihkutti jotain lietelantaa koko pellolle ja meidänkin päälle, mutta mä olin ihan tyyni, tiesin että kyllä pian sataisi ja sade puhdistaisi meidän hianon kulkuneuvon.

Joopajoo, päiväsaikaan nukkuessa nähdyt unet on kyllä niin ihmeellisiä.  uglystupid2
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2395 : 11.12.2011 02:09:49 »

Näin viime viikolla erityisen vahvantuntuista unta.
Se alkoi siitä, että istuin tutulla kivilaiturilla ja katselin veteen. Olin surullinen. Muistan että oli kesäpäivä, ja ihmettelinkin että miten niin voi olla koska nythän on talvi. No, se kuitenkin unohtui kun eräs tuttavapariskunta (joka siis tosiaan on vain tuttava, tiedän nimet, en mitään muuta) tuli selkäni taa ja kumartuivat ylleni, ja yhtäkkiä mieletön ahdistus valtasi minut. Samassa jaloissani oli pieni suloinen kissanpentu, mutta kun kumarruin sitä kohti, se raateli jalkani. Jalkani olivat aivan veressä, ja lähdin pois tuosta ahdistavasta tilanteesta. Muistan kuitenkin, että sanoin ymmärtäväni kissaa ja sen toimintaa, mikä yllätti nämä tuttavat.
Menin jonkinlaiseen kummalliseen rakennukseen, jossa oli toinen isosiskoistani. Myös hän on kiinnostunut henkisistä asioista ja toimii itsekin paljon niiden kanssa, ja hän halasi minua ja hymyili sanoen sitten "sinussa on totuus." Lähdin astelemaan tässä hauskannäköisessä rakennuksessa, jossa oli kaarevia portaikkoja ja siltoja ympäriinsä, sekä suuret ikkunat. Samassa vierelläni käveli leopardi. Olin haltioissani sen upeasta ulkomuodosta ja sulavuudesta, ja sen vierelle tuli musta pantteri. Ihastelin myös sitä, sekä saapuvaa naarasleijonaa. Suurimman vaikutuksen minuun teki kuitenkin luokseni asteleva urosleijona, joka jäi vierelleni. Tunsin oloni todella vahvaksi, ja jotenkin sain tiedon, että kaikki nämä kissaeläimet kuvastavat minua. Astelin eteenpäin ja näin leopardin erään tuntemani ihmisen x luona, joka on jollain tasolla aina kiinnostanut minua ja ollut tuttavapiirissäni niin pitkään kuin muistan. Muistin hänen hymyilevän minulle, sitten heräsin.
Aamulla muistin unen todella selkeästi ja se mietitytti minua pitkään, sitten se unohtui arkisten asioiden tieltä. Tänä iltana se kohosi uudelleen mieleeni, mitäpä mieltä olette? Wink

Olipas muuten hieno uni. Erikoista vastakkainasettelua. Ensin olet ulkona, säässä ei ole järkeä, ei-läheiset ihmiset ahdistavat, pieni kissa raatelee. Sitten olet sisällä, siellä on tärkeitä ihmisiä ja isoja kissoja jotka kulkevat vierelläsi kuin ystävät. En osaa kyllä tulkita sen paremmin, mutta vaikuttavaa. Smiley
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2396 : 11.12.2011 11:35:56 »

Viime yönä oli jälleen kesä ja tiedostin olevani ulkomailla. Olin vuoren huipulla, siellä oli myös sisareni. Samassa eteemme aukeni suuri virta sinne alas, ja päätimme heittäytyä siihen. Tuntui hauskalta lipua veden mukana, ja samassa tajusin että olin pingviinien ympäröimä. Minua alkoi naurattaa ja livuin eteenpäin, nyt tasaisessa virrassa joka ei vienyt enää alaspäin. Sisareni seurasivat perässä ja näyttivät myös pitävän vedestä.
Sitten olin paikallisessa kulttuuritalossa katsomassa konserttia erään miespuolisen ystäväni kanssa. Katsoimme keikkaa, jossa tuttavamme soittivat ja kiinnitin huomiota varsinkin yhteen soittajaan ja hänen eleisiin ja ilmeisiinsä. Uppouduin soittamisen katsomiseen aivan täysin, ja pian konsertti olikin jo loppu. Konsertista lähdin salille, jossa yritin treenata ylävartalon voimaa. Kun yritin lyödä suoria ja yläkoukkusarjoja, käteni eivät totelleet. Ne olivat raskaat ja vääntyivät koko ajan oikealle, enkä kyennyt  kontrolloimaan niitä. Jostain syystä menin aivan noloksi ja paniikkiin tästä. Sitten onneksi heräsin. Smiley

Ja kiitti Indium, itsekin mietin tuota vastakkainasettelua! Smiley Pitäisi tutkia että mitä nuo upeat kissaeläimet oikein kertovat ja mitä viestiä ne tuovat.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2397 : 11.12.2011 15:56:35 »

Ihanaa, kiitos nepparinen!!  smitten
Tutkin itsekin tänään eläinten viestejä hieman tarkemmin, kun oli aikaa lueskella ja kuunnella, että mitä ne minulle kertovat. Eläimet ovatkin aina puhutelleet minua hyvin vahvasti ja tuoneet viestejä. Smiley
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #2398 : 11.12.2011 19:09:26 »

Nemimonden unesta nousee mieleen kysymys, että oletteko vielä yhteyksissä ihastuksesi kanssa, ja vaikket olisikaan, tuntuuko että hän näkee/näki suojamuureistasi läpi?  Huh

Hän on ollut samassa koulussa kanssani ja unen näin samana yönä, kun oli aiemmin ollut luokkakokous. En ole varma, näkikö hän lävitseni, välillä tuntui sitä, mutta en ole varma. Joskus aiemmin olen miettinyt, olisiko asiasta pitänyt hänelle sanoa. Millä tavalla tämä saattaisi vaikuttaa tulkintaan? Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2399 : 12.12.2011 15:11:57 »

Nemimonden unesta nousee mieleen kysymys, että oletteko vielä yhteyksissä ihastuksesi kanssa, ja vaikket olisikaan, tuntuuko että hän näkee/näki suojamuureistasi läpi?  Huh

Hän on ollut samassa koulussa kanssani ja unen näin samana yönä, kun oli aiemmin ollut luokkakokous. En ole varma, näkikö hän lävitseni, välillä tuntui sitä, mutta en ole varma. Joskus aiemmin olen miettinyt, olisiko asiasta pitänyt hänelle sanoa. Millä tavalla tämä saattaisi vaikuttaa tulkintaan? Smiley

Aivan. Smiley Hänen näkemisensä luonnossa selittää tarpeen käsitellä häntä unessakin. Jos sinusta on epävarmastikin tuntunut että hän tosiaan näkee lävitsesi, se tulee helposti uniin just noin että vaatteet katoavat epäloogisesti, epämiellyttävästi tai sekä että. Hyväily, mahd. pussailu, yhdessä iloitseminen ehkä pientä toiveunta vaikka seurusteletkin toisen kanssa. Tai sitten ihan vanhojen unelmien muistelua vaan, jotka nousivat esiin kun näit hänet.

Saunan, suihkun valmistelu ehkä kuvastaisi tuota "olisiko pitänyt sanoa"-fiilistäsi, olisiko asiat pitänyt selvittää, puhdistaa ilmaa? Olisitko nyt ollut valmiimpi siihen kuin silloin aiemmin?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: