Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro-TV  (Luettu 180078 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #90 : 26.07.2009 12:19:04 »

Hyvä Esmiralda,

tuntematta oloani varmaksi en menisi yleisön eteen puhumaan aiheesta lainkaan.

Toki pitää ottaa huomioon jännittäminen jne. Mutta olen sitä mieltä, että ns. maallikolle asiat pitäisi esittää mahdollisimman käytännönläheisesti ja kyseinen Riitta niminen henkilö, ei tätä taitoa omaa. Kädet kyllä heiluvat sujuvasti, mutta sanat katoavat helposti.

Olet oikeassa ja muutkin, kyllä vastaukset usein ovat liiaksi vielä pyöreitä ja yhä arvoituksellisia. Pääpiirteisiin voisi valmistautua kotona paremmin, edustavathan he paljolti koko Suomen astrologista ilmiötä.

Ja ehkä luulen väärin...luulen, että niitä astrologeja ei Suomessa ole vielä ihan tyrkylle asti TV-maailmaan. Vai onko? Siksi ihailen niitä jotka sinne rohkenevat. Myös testaamaan itseään ja tietojaan.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #91 : 26.07.2009 12:22:34 »

Lainaus
Siksi ihailen niitä jotka sinne rohkenevat

Totta puhut, rohkeutta siihen tarvitaan. Ja faktaa on, että kokemuksen myötä itsevarmuuskin kasvaa. Toisille hitaammin, toisilla nopeammin.
tallennettu
Kiara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili WWW
« Vastaus #92 : 26.07.2009 14:57:50 »

Tänään MTV3 lähetti ohjelmaa suorana jo ennen ASTRO-TV:n alkua. Nyt ymmärrän, millaisessa "hermopaineessa" siellä ollaan.
Aiheena pluto on erittäin vaativa. Kirsi, selvitit asian todella hienosti, vaikka paniikkia olikin ilmassa. Pluton transiiteista olisi kiva kuulla enemmän.

Kiitos. Oli aika järkytys kuulla juuri ennen ohjelman alkua, että tilanne "kulissien takana" oli vuotanut läpi. Mutta Pluton teemaa sekin: "kätketty, salattu ja piilotettu tulee näkyviin"  Smiley Ja eihän me siellä mitään salaisuuksia puhuttu, valmistauduttiin vaan alkavaan lähetykseen.

Sääli, että lauantainakaan ei ehditty päästä syvemmälle Pluton transiitteihin, vaikka tarkoitus oli, ja valmisteltua materiaalia vaikka kuinka. Tilanne lähetyksessä on hyvin erilainen kuin esim. luennolla, täytyy vaan osata päästää irti omista suunnitelmistaan ja antaa hetken kuljettaa. Sitä paitsi jostain syystä lauantaista ohjelmaa ei löydy katsomo.fi -palvelusta. Pluto paljastaa, Pluto piilottaa... :Smiley

Oma suosikkini on Kirsi, hänellä on jalat maassa. Tosin olen hänen kanssaan siitä eri mieltä, että transiitessa kiinnittäisin huomiota myös saturnukseen sekä siellä täällä myös jupiteriin.

Kiitos palautteestasi. Tosin nyt mietityttää, että mitäköhän on tullut suustaan päästettyä. Ilman muuta huomioin myös transitoivan Saturnuksen ja Jupiterin, ja pidän niitä myös hyvin merkittävinä, joskin painoarvoltaan erilaisena kuin esim. Plutoa.
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #93 : 26.07.2009 15:38:14 »

Hyvä Esmiralda,

tuntematta oloani varmaksi en menisi yleisön eteen puhumaan aiheesta lainkaan.

Toki pitää ottaa huomioon jännittäminen jne. Mutta olen sitä mieltä, että ns. maallikolle asiat pitäisi esittää mahdollisimman käytännönläheisesti ja kyseinen Riitta niminen henkilö, ei tätä taitoa omaa. Kädet kyllä heiluvat sujuvasti, mutta sanat katoavat helposti.

Olet oikeassa ja muutkin, kyllä vastaukset usein ovat liiaksi vielä pyöreitä ja yhä arvoituksellisia. Pääpiirteisiin voisi valmistautua kotona paremmin, edustavathan he paljolti koko Suomen astrologista ilmiötä.

Ja ehkä luulen väärin...luulen, että niitä astrologeja ei Suomessa ole vielä ihan tyrkylle asti TV-maailmaan. Vai onko? Siksi ihailen niitä jotka sinne rohkenevat. Myös testaamaan itseään ja tietojaan.

Juu, astrologiasta jollain tasolla kiinnostuneita miehiä ja naisia on varmasti paljonkin, mutta jotta ihan TV-ruutun asti lähtee tulkkaamaan karttoja, niin pitää ensinnäkin olla jo varsin paljon tulkintarutiinia takana, jonka lisäksi hyvä ulosanti ja miksei mediaseksikkyyskin ovat etu. Jotkut astrologit karttavat julkisuutta kuin ruttoa, esim. Raimo Nikula, jonka pätevyyttä astrologina harvempi pistää ehdolle..  Smiley

Minulla on yksi tuttava kyseisessä ohjelmassa puhelinastrologina ja hän on ollut yllättynyt, kuinka paljon ihmiset haluavat tällaiseen sijoittaa rahaansa ja aikaansa. Astrologi on tässä osittain psykiatrin virassa ja puhelut saattavat kestää kauankin, koska asiakas haluaa paitsi kuulla karttatulkintaa, niin mahdollisesti myös tilittää asioitaan laajemminkin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #94 : 26.07.2009 15:51:19 »

sorry, taas pakko kommentoida:

Lainaus
Välillä harmittaa se, kun "juontaja" häiritsee astrologin keskittymistä. Olisi todella hyvä, jos astrologi laittaisi kysyjän kartan seinälle. Se ei veisi paljoa aikaa, mutta suuri astroa ymmärtämätön yleisö saisi jotain myös nähdäkseen. Nyt merkit ovat jotain "salatiedettä" kartan vieressä. Moni ei edes tiedä, miltä uranuksen merkki näyttää.
                                                    Cry

Ideana TV-astro on loistava! PUHELINNUMEROT NÄKYVÄT RUUDUSSA.NIITÄ EI TARVITSISI TOISTAA KOKO AJAN.

Ohjelman tarkoitushan on myydä astro-linjan palveluita, siis saada linjalle enemmän käyttäjiä. Maailmalla tuo formaatti on käytössä jo pitkään eikä se numeroiden mainonta ketään häiritse. Itse huomasin heti kättelyssä, että juontaja höpöttää taktisesti kovin oivallisesti kontaktimahdollisuuksista samaan aikaan, jolloin astrologille annetaan soittajan syntymätiedot. Hieno homma ajan säästämisen kuten myös intimiteettisuojan kannalta.

Jälleen kerran, maailmalla vastaavissa ohjelmissa näytetään soittajien karttaa, koska siinä asiat konkreettisoituu katsojalle. Kartan voi leikata näyttöön niin, että syntymäaikaa ei näkyville tule.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2009 16:28:16 kirjoittanut linjalla » tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #95 : 26.07.2009 16:03:55 »

Lainaus
Tosin nyt mietityttää, että mitäköhän on tullut suustaan päästettyä. Ilman muuta huomioin myös transitoivan Saturnuksen ja Jupiterin, ja pidän niitä myös hyvin merkittävinä, joskin painoarvoltaan erilaisena kuin esim. Plutoa.

Hei Kirsi!

Taisit sanoa, että keskityt transiiteissa Plutoon, Neptunukseen sekä Uranukseen. Muut olivat Juhannuksen aikaan höpöttäneet Kuun ja Venuksen transiittien vaikutuksista.

Toki olen samaa mieltä, että Pluton transiitti on painoarvoltaan erilainen, mutta Saturnus kyllä kuuluu mielestäni absoluuttisesti tärkeimpiin transiitteihin (planeetat Saturnuksesta Plutoon) ja huone, jossa se telmii, sekä sen tekemät ylitykset pitää ottaa joka konsultaatiossa huomioon.

Jännää, miten tämä formaatti toimii maassa kuin maassa.

Miksi ohjelma on Suomessa suunniteltu vain kesän ajaksi?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #96 : 26.07.2009 16:46:21 »

Yksi juttu minua häiritsee! Se taulu siellä taustalla ok, mutta ne merkit! Sinisellä taustalla jotakin vaaleampaa. Siinä ei olisi suuri työ saada ne selvästi näkyviin!  knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #97 : 26.07.2009 17:01:39 »

Yksi juttu minua häiritsee! Se taulu siellä taustalla ok, mutta ne merkit! Sinisellä taustalla jotakin vaaleampaa. Siinä ei olisi suuri työ saada ne selvästi näkyviin!  knuppel2

Ole kanssasi samaa mieltä. Sama ongelma koskee vihreää väriä. Molemmat värit vaihtoon !


Jälleen kerran, maailmalla vastaavissa ohjelmissa näytetään soittajien karttaa, koska siinä asiat konkreettisoituu katsojalle. Kartan voi leikata näyttöön niin, että syntymäaikaa ei näkyville tule.

Aivan totta ja erittäin helppo toteuttaa !
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #98 : 26.07.2009 17:12:17 »

Lainaus
Yksi juttu minua häiritsee! Se taulu siellä taustalla ok, mutta ne merkit! Sinisellä taustalla jotakin vaaleampaa. Siinä ei olisi suuri työ saada ne selvästi näkyviin!  knuppel2

Ole kanssasi samaa mieltä. Sama ongelma koskee vihreää väriä. Molemmat värit vaihtoon !

Aivan, valkoinen/vaalea tausta ja rajat tummiksi, se toimii!
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #99 : 26.07.2009 18:07:06 »



Tällä sivustolla tuli selväksi, ettei LA lähetys näy jostain syystä ( kyselin sitä eri sivulta)

 Harmi voisko sitä peräänkuuluttaa astron pojilta,--jos vaikka löytyisi.

 Halusin siihen ohjelmaan nimenomaan keskittyä rauhassa. buck2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #100 : 26.07.2009 20:39:43 »

Katselimpa myöskin koneelta astro-tv:tä muutamia jaksoja alusta
ja ainakin tähän mennessä suunnatonta hilpeyttä aiheutti Iris -aivan hillitön blondi! Cheesy 2funny
mutta vakaville ja tosikkomaisille astrologian harrastajille taitanee olla jonninmoinen
kulmankohautus monttu auki..? :Smiley Tongue

Sitten jakso, jossa oli Johanna pahvi-ympyröineen ja mietin, että oliko se hiukan juovuksissa,
kun se heilui ja teki erikoisia liikkeitä päällään ja naamallaan ja katse harhaili siellä täällä
ja sitten ihan mieletön fokus kuvaavaan kameraan tyyliin Timo TA Mikkonen, Grin 2funny
että tuli väkisinkin  mieleen, että kumpi on tärkeämpää hälle,
näyttää niitä pahveja vai tuoda itseään esiin. Grin 2funny

No yleisestihän tuo astro-tv on vähän tuollaista töks-pöksiä tuttuun suomalaiseen tapaan,
kun esiintymiskokemusta ei tule, kun muutoin pitää olla niin näkymätöntä, hajutonta ja vaatimatonta.
Mutta ei ne vastaavat ohjelmat kuule sen kummempia ole muissakaan maissa Wink
-yleisestihän ne on halvalla tuotettuja ja rahat, tai ainakin osa kerätään niillä maksullisilla puheluilla.

Jos tarkoitus on on olla täysin opetusohjelma, niin sehän on jo täysin erilainen ohjelmaformaatti,
joten vähän typerää valitusta tässä ketjussa. Tongue
Olkaa vain tyytyväisiä, että olette Suomeen saaneet -tosin aikaslailla jälkijunassa- moisen ohjelman,
kun parempaa kuitenkaan ei ole tarjolla -ainakaan vielä. Wink


tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #101 : 26.07.2009 22:23:16 »

Lainaus
No yleisestihän tuo astro-tv on vähän tuollaista töks-pöksiä tuttuun suomalaiseen tapaan,
kun esiintymiskokemusta ei tule, kun muutoin pitää olla niin näkymätöntä, hajutonta ja vaatimatonta.
Mutta ei ne vastaavat ohjelmat kuule sen kummempia ole muissakaan maissa Wink
-yleisestihän ne on halvalla tuotettuja ja rahat, tai ainakin osa kerätään niillä maksullisilla puheluilla.

Jos tarkoitus on on olla täysin opetusohjelma, niin sehän on jo täysin erilainen ohjelmaformaatti,
joten vähän typerää valitusta tässä ketjussa. Tongue
Olkaa vain tyytyväisiä, että olette Suomeen saaneet -tosin aikaslailla jälkijunassa- moisen ohjelman,
kun parempaa kuitenkaan ei ole tarjolla -ainakaan vielä. Wink

Jösses, Sasha, toi on aivan uskomatonta snobbailua. Hast du es wirklich nötig?

Ohjelmaformaattihan on kaupallinen, puhelinastorokonsultaatioden myynnin edistämismielessä. Sama formaatti toiminee myös siellä päin maailmaa.

Peterin oppityttöjä?
« Viimeksi muokattu: 26.07.2009 22:36:30 kirjoittanut linjalla » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #102 : 26.07.2009 22:54:56 »

Lainaus
No yleisestihän tuo astro-tv on vähän tuollaista töks-pöksiä tuttuun suomalaiseen tapaan,
kun esiintymiskokemusta ei tule, kun muutoin pitää olla niin näkymätöntä, hajutonta ja vaatimatonta.
Mutta ei ne vastaavat ohjelmat kuule sen kummempia ole muissakaan maissa Wink
-yleisestihän ne on halvalla tuotettuja ja rahat, tai ainakin osa kerätään niillä maksullisilla puheluilla.

Jos tarkoitus on on olla täysin opetusohjelma, niin sehän on jo täysin erilainen ohjelmaformaatti,
joten vähän typerää valitusta tässä ketjussa. Tongue
Olkaa vain tyytyväisiä, että olette Suomeen saaneet -tosin aikaslailla jälkijunassa- moisen ohjelman,
kun parempaa kuitenkaan ei ole tarjolla -ainakaan vielä. Wink

Jösses, Sasha, toi on aivan uskomatonta snobbailua. Hast du es wirklich nötig?

Ohjelmaformaattihan on kaupallinen, puhelinastorokonsultaatioden myynnin edistämismielessä. Sama formaatti toiminee myös siellä päin maailmaa.

Peterin oppityttöjä?

Mutta minä olen snobi -nielepä sitä.  Tongue
Riippuu ketä Peteriä tarkoitat ja mitä sillä on aiheen kanssa tekemistä, kuin myöskin snobiudellani? Huh
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #103 : 26.07.2009 23:11:42 »

Just, Astro + Peter + Wien = Peter Fraiss, simple as that  Wink
« Viimeksi muokattu: 26.07.2009 23:14:43 kirjoittanut linjalla » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #104 : 26.07.2009 23:39:57 »

Just, Astro + Peter + Wien = Peter Fraiss, simple as that  Wink
Jaa kappas, en edes tunne koko tyyppiä, Grin 2funny
ja myönnän, että ei ole tullut katseltua pahemmin Itävaltalaisia astroiluja
-saksalaisia on tullut vilkaistua, puolella silmällä, mutta arvaa kuinka kiinnostavaa
on jonkun miehen/naisen kipeän jankuttava ruikutus, että tykkääkö se musta
ja kannattaako minun tässä jatkaa sms/puhelu/e-mail pommitusta
vai lisätä sitä 25 65 kpleeseen päivässä..? :Smiley buck2

Sitten tulee vastaava ohjelma Tarot-korteista ja sitä olen seurannut,
koska minua kiinnostaa eri korttien merkitykset eri tilanteissa. Smiley

Täällä on myös radiossa iltaisin noita astroilu-ohjelmia, kuin myös ennustusjuttuja. Smiley

Minusta tuntuu, että astroilut ja ennustukset on tosi suosittua täällä.
Näin U-bahn asemalla ilmoituksen alan "koulusta",
jossa on linjat astrologian, tarot-tulkinnalle, kristallipallolle, heilurin jne. opiskeluun. Huh Shocked
Tosin en tiedä kuinka tosissaan tuollainen on olemassa.  Huh
Veikkaisin, että opinnot maksaa ihan mukavasti.  Tongue angel

 buck2 hitto, että olin jo ihan säikähdyksissä, että ketä Peteriä tarkoitat,
kun elämässäni on ollut kolme Peteriä vaikuttamassa, jotka ovat ihan ylisesti ja helposti tunnistettavia
persoonia siellä päin ja 2 niistä on ollut ihan scandaaleja,
joista en ihan heti halua revitystä tällä palstalla. Lips Sealed buck2

Pfff....!  crazy2 Olisi mennyt tuo Astro-miitinki kyllä välittömään boikottiin.  Kiss



« Viimeksi muokattu: 26.07.2009 23:41:44 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: