Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kaukorakkautta  (Luettu 3526 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yulunga
Vieras
« : 11.02.2007 13:28:38 »

Voi vitsit että onkin hankalaa. Mietin kaipuuta yksi päivä. Onko se sitä kaipuuta jonnekin vai mitä. Minulla se kaipuu herää silloin kun joku ihminen sen herättää. Nyt sitä on jatkunut kohta puoli vuotta...  Undecided

Minä en pääse (enkä edes halua!) eroon miehestä josta yritän säännöllisin väliajoin päästä eroon. Hän asuu toisella paikkakunnalla, sen lisäksi hän on suoraan sanonut että nyt on kaikista pahin mahdollinen tilanne aloittaa suhdetta (vaikka se on JO alkanut  idiot2 ). Minä odotan ja odotan. Tunteita on, mutta työ (intohimo, hän on taiteilija) on nyt vain niin raudantakomisvaiheessa.
Tietenkin annan hänelle sen tilan. Hän sanoo, että sulkee kaiken (minutkin) pois, koska kanssani on niin hyvä olla, että hän ei anna sitten työlleen parastaan.  Huh Minua ihmetyttää, ettei hän sitten käännä sitä voimavaraksi...  idiot2 (minusta ei siis ole muusaksi  Grin )

Tunteita on molemmilla, sitä ei voi kieltää. Yhtenä hetkenä itken, toisena olen itsevarma. Enkä voi käsittää (oinas olen) että miksen saa valloitettua kokonaan tätä miestä. En vain voi käsittää sitä!  Grin Ja siksi mielenkiintoni pysyykin näemmä kuukaudesta toiseen yllä. Miehellä on aivan käsittämätön itsehillinta (oinas hänkin).  Shocked Hän ei halua satuttaa minua, sanoo että on vaikea luonne siksi juuri että ei välttämättä vastaa päiviin viesteihin tai ole kontaktissa kehenkään. Ei hän kyllä dissaakaan minua, antaa odotuttaa vaan itseään. Kysyin, olisinko sitten vain hiljaa niin vastaus on: EI. Olet ihana.

grrrrrrrr miten tähän nyt sopeutuisi?? Saisikin käännettyä tämän positiiviseksi...   Huh knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 11.02.2007 14:08:13 »

Oletteko kenties liian samanlaisia? Sellaisetkaan suhteet ei välttämättä toimi. Luovu valloitustarpeista-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.02.2007 15:20:19 »

yulunga

olet menossa luultavasti vaiheessa jossa haluait tähän suhteeseenne uuditumista.eräänlaista heräämistä siihen että ollakko lopulta yhdessä vai ei.

kun saat omassa sisimmässäsi selville sen mitä itse todella haluat tässä suhteessasi saavuttaa pystyt murtamaan näitä tämän hetken rakenteita suhteessasi.tämän muutoksen myötä voit löytää itsestäsi aivan uudenlaisia tietoisuuden tasoja.kun itse olet valmis muutokseen tässä suhteessa se loppujenlopuksi tapahtuu hyvinkin nopeasti.

sinua varoitetaan myös sortumaan itsesyytöksiin,turhiin selittelyihin ja luonnolisen muutoksen vastustamiseen.sinun täytyy nyt vain rohkeasti uskaltaa uudistaa eläämääsi niin että se vastaa omaa sisäistä todellisuuttasi.

oli tämä muutos sitten mikä tahansa niin sen aika on nyt.
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #3 : 11.02.2007 16:42:50 »

Enkeliviestit sanovat samaa kuin Peppilotta, että minun pitäisi päättää mitä haluan. Tunne kyllä vahvistuu koko ajan, ja mikä ihmeellisintä, se vahvistuu vaikka en ole häntä nähnyt hetkeen. Ehkä se sitten on niin. Eli pitääkin uskaltaa ottaa vastuu tunteistaan. Ja olla vastustamatta muutoksia - mitä ikinä sitten tapahtuukin  Lips Sealed. Uranus vitoshuoneessa kertoo ei-niin-perinteisestä-suhteesta syntymäkartallani. Mitä sekin sitten on. 
Huh :Smiley Cool

Ihanaa kun saa täällä pohtia muiden kanssa.   :Smiley

hui.

kiitos taas. molemmille. pitää kyllä kierrättää näitä auttamisia eteenpäin!  smitten

iik
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: