Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1556888 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #165 : 13.06.2006 11:30:49 »

lilja-82
just tuommosia kommentteja lisää,
mielleyhtymiä,jotka loppujen lopuksi ovat melkosen mielekkäitäkin,yksilön kannalta,kuu kuljettaa meitä ajassa,
menneeseen ja tulevaan ja antaa ahaa-elämyksiä tähän hetkeen

vähenevä kuu kauriissa ti-ke
ja taitaapi mennä vähän torstainkin puolelle...
saturninen kuu yhdessä kaiken tuon Taivaallisen ristin kanssa luultavimmin pistää meidät nyt loppusuoralle karsimaan ne tunne-elementit elämästä,jotka hiertää,puristaa ja ahistaa,rajoittaa ja painostaa,
ja ne kumpuaa syvältä kasvavassa määrin,
aika on otollinen perheneuvotteluille,
oman ja toisen henkisen kuin myös taloudellisen pääoman kartoittamiselle
mikä on minua ja mikä minun ulkopuolella,
olen vastuussa itse omista tunteistani,en voi niistä ketään muuta syyttää,
ne syntyvät minussa,aiheutti ne mikä hyvänsä..
olennaisen näkeminen niillä kauniilla sielun silmillä...

tämän aamun olennainen näky:
keväinen varsa imemässä emäänsä tämän syödessä samalla heinää laitumella..
elämä jatkuu tapahtui minulle mitä hyvänsä,
ja elämä on tulvillaan tuoksuja ja niiden myötä muistoja,
nyt kun kaikki kukkivat kilpaa ennen juhannusta,
että kait tämä on aikas trooppista aikaa...
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #166 : 13.06.2006 15:11:13 »

nikki, kyllä meitä kuuHULLUJA  :Smiley täällä on tässä ketjussa roikkumassa, uskallakin lopettaa!

Eilen oli vielä kauhean vapaa olo, nautin tuulesta vaikka päätä juili. Tänään onkin keskusteltu säännöistä ja rajoituksista, kuinka Kaurista..! Rajoja vedellään ja tulevaisuuden raameja mietitään, mikähän kuunvaihe olisi paras aika mennä siipan kanssa pankkiin lakki kourassa asuntolainaa kyselemään  Wink?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #167 : 13.06.2006 23:24:19 »

PALLASKISSA
22.6 torstai,eikös torstai ole toivoa täynnä ja jupiterin päivä..?
silloin  aurinko on siirtynyt kodin merkkiin rapuun,
kuu on pääoman härässä,hyvässä lykyssä ylennyksessään 3 astetta härkää,
vaihtuu edellisenä päivänä,mutta aurinko on silloin vielä kaksosissa,
elikkä tuo torstai aamupäivällä,
venuskin on vielä' omassa merkissään härässä,
venushan kuvaa myös mammonaa,
härkä on pitkäjänteinen,pitkä laina-aika,
juhannusaatonaattona ei kukaan voi olla kylmäkiskoinen,
kiedot johtajan "pauloihin...

mitä se sinun oma 8 huone sanoo tällä hetkellä?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #168 : 14.06.2006 08:38:31 »

vai oli eilen kuu kauriissa??

Mietinkin, että missähän se oli, kun iski sellainen kohtaus, mikä miulle aina joskus tulee.
Oli aivan pakko kuunnella tangomusiikkia ja tanssin täällä yksin kaksi tuntia! uglystupid2
Ja olo oli todellakin niiiin yltiöromanttinen, kuin voi olla.
Liekö vedonnut tuo ajankohta jotenkin sitten, kun miulla venus kauriissa?
Ja hassua, se musiikin kuuntelu alkoi Tamara Lundista ja en kyennyt tekemään muuta, kuin kuuntelemaan ja tanssimaa. Tykkään Tamaran äänestä.
Katsoin hänen horoskooppimerkkinsä, niin Kauris!! Smiley
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #169 : 14.06.2006 08:51:51 »

Lainaus käyttäjältä: nikki
PALLASKISSA
mitä se sinun oma 8 huone sanoo tällä hetkellä?

Äh, kun se ei sano oikein mitään, ei transiittina (no juuri nyt Kuu vipeltää sen läpi), ei progressiossakaan. Tyhjää on syntymäkartallakin. Kärki Kauriissa, btw. AP-kartalla sen kärki on Kaloissa... Ei taida vielä tääle vuodelle omaisuus kertyä! Tosin tuon Uranus yhtymä Kuu -transiitin myötä olisi kodinvaihto tarpeen ja sopivaa, tila loppuu kun perheeseen tulee yksi Jousimies (toivottavasti!) lisää Smiley

Kuunkiertoon tuo perheenlisäys liittyy, progressiivinen Kuu oli siirtymässä syntymäkartalla Rapuun kun tulin raskaaksi  Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #170 : 14.06.2006 10:16:25 »

Pallaskissalle tässä onnittelut perheenlisäyksestä, en ole tainnut aiemmin muistaa. Smiley Piti kommentoida kun puhuit tuosta pankkiin menemisestä, että itse satuin saamaan pankkiajan eiliseksi ja tuo kuu Kauriissa passaakin ihan hyvin tunnelmaan, koska järjestelin raha-asioitani järkevämpään malliin. Sattumoisin tr Venus on parhaillaan kakkoshuoneessani Härässä ja tr Jupiter on matkalla kohta 8. huoneeseeni kunhan kääntyy taas eteneväksi, joten toivon mukaan oli taloudellisesti kannattava siirto.

Nikin ehdotus kuulostaisi hyvältä, mihinkäs tuo Härkä-Venus kartallasi osuu? Ja selkälokin tango-kokemus oli varsin hauska! Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #171 : 14.06.2006 13:48:13 »

Kiitos kiitos Ajatuksellekin. Ei taida siitä Härkä-Venuksestakaan olla apua, se kun seilaa 12. huoneessa. Katsellaan, katsellaan! Joulukuuhun on vielä aikaa  Grin

Lainasin muuten juuri kirjastosta Lori Reidin "Kuun taikaa" ja Raimo A. Nikulan Kuunvaiheet-opuksen, että eikun nyt vain lueskelemaan, minkä kuunvaiheen aikana kannattaa tehdä suursiivous tai muuttaa uuteen kotiin Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #172 : 15.06.2006 22:45:58 »

vähenevä kuu vesimiehessä lauantaiaamulle asti

saturnus on myös vesimiehen planeettana tunnettu ennen ulkoplaneettojen löytymistä
vesimies-ystävät,tuttavat,yhteiskunta ja uudistukset

esimies on myös ystäväni,kävin tänään keskustelua työn tiimoilta eteentulevista uudistuksista,joita tämä kaikkialla buumina oleva kuntayhtymien
pakkosynnytys tuo tullessaan,
kunnanjohtajilla on hienot ja toimivat TEORIAT asioiden hoidosta mutta he eivät osaakaan vastata duunarin käytäntöjä koskeviin kysymyksiin,
MINÄ EN OIKEESTI YMMÄRRÄ MIKSI TOIMIVIA,VIELÄ HYVIN TOIMIVIA,ASIOITA PITÄÄ LÄHTEÄ MUUTTAMAAN!!vain muuttamisen ilosta,kenelle se on ilo?
atk-ohjelmat pitää ajaa uusiksi,
yksilö ja yksilön tarpeet unohtuu,ja kun ne unohtuu isoissa yksiköissä,myös työntekijän motiivi työhön ja panostus vähenee,
seuraa työuupumus,joka taas kustannuksiltaan moninkertaistaa mukamas syntyvät säästöt
pienten kyläkoulujen lakkauttaminen on ollut tapetilla vähän joka kunnassa,
lasten kustannuksella tehdyt "säästöt" moninkertaistuvat menoina siinä vaiheessa kun heistä pitäisi tulla veronmaksajia,
ehkä reagoin tunteen pohjalta,kuun vaikutuksesta saturnukseeni vesimiehessä,
mutta selvästi tuo  chiron aspect_opp saturnus vaikuttaa myös yhteiskunnallisesti ja tunteellahan ihminen ensiksi kaikkeen reagoi,
minua harmittaa henkilökohtaisesti tuo kuntauudistus täällä koska se vie esimieheni pois kuvioista,ja hänen kanssaan on yksinhuoltajana toiminut erinomaisesti tuo yksilön tarpeet huomioonottava JOUSTAVUUS TYÖSSÄ,
ja kaikki osapuolet ovat olleet tyytyväisiä,myös he joita olen sitten jaksanut paljon paremmin palvella
..no,kunnanvaltuusto ei ole vielä sanonut painavaa sanaansa,kokous osuu tietenkin tuohon  chiron aspect_opp saturnus tarkkaan päivään...
rajoja vedellään vaiko muutellaan heimon rajoja,
heimopäälliköt polttelevat mukamas rauhanpiippua,
tekevät kauppoja,teille sosiaalipuoli ja meille maatalouspolitiikka,
ja savut tupruaa tietämättömän silmille kun pitäs jonkun tehä sitä TYÖTÄKIN..
helevata..

laitetaan tähän vähän kasvikuntaakin mukaan,
olen vähän mattimyöhänen tuon kasvimaan kanssa,
istuttelin tänään saturnuksen kulta-aikaa odotellessa auringonkukkia ja
kaaleja ja purjoa,
käänsin maata siitä,mihin olin 12 vuotta sitten istuttanut tähän tullessani mansikkaa,ja mitenkähän maankääntö taas liittyy vesimieskuuhun,no ei mitenkään,
paitsi ideoiden ja ideologien kautta,
olen ollut onnekas saadessani toteuttaa ideologiaani puhtaasta ruuasta,
rakkaasta puutarhahommasta,johon onneksi löytyi vielä innostus,vaikkei taimia kasvanutkaan itellä,
ostin taimia torilta ja sain niitä kaksinkertaiset määrät,myyjä vaan tokas että pääasia että asiakas on tyytyväinen,
siinäkin omaksuttu hyvin voiton sijasta asiakaspalvelu,
ja luultavasti kauppa käy hyvin tuon myötä ja tuo pennosiakin,eiku euroja,joo,
siis pointti oli se että
pyrkikää toteuttamaan sitä mihin uskotte ja rakastatte,
ÄLKÄÄ LUOPUKO UNELMISTA!
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #173 : 15.06.2006 23:24:41 »

Heippa nikki


Tuo on ihan totta että monella alalla tehdään uudistuksia. Välillä ymmärrän niitä mutta välillä en. Työskentelen itse kaupungin palveluksessa ja siellä jos missään tehdään näitä ohjelmien vaihtoja ja uusia malleja muista maista. Välillä hups on kyllä unohdettu tarkistaa että onko ollut riittävän toimiva malli. Joskus olen miettinyt että olenko vain niin uppiniskanen ihminen että mulla on vaikeuksia hyväksyä uutta. Mutta ylläri ylläri en ole kun on tullut toimivat mallit niin ne on alusta asti tuntuneet ok.

Että joskus sitä kyllä jää vähän miettimään että miten ihmeessä on osa hyväksytty kaikkien neuvottelujen jälkeen.

Silloin pitää taas muistaa että päättäjät ovat myös vain ihmisiä jotka ovat toisten ihmisten vaikutuksen alla. ON OLLUT HYVÄT MYYJÄT JA TYHMÄT OSTAJAT. Se vaan harmittaa että siitä kärsii moni viaton ja korkeampi päättäjä voi vain ilmaista että se tuntui niin toimivalta että te olette varmasti nyt tehneet jotain väärin. Eli oravan pyörä pyörii ja saamme jälleen uuden mallin tai ohjelman. YEE taas koulutukseen ja niin edelleen. Työlistävä vaikutus tosissaan mutta kuka sai siitä plussaa ja kuka miinusta. jep jep

Tämmöiset ajatukset heräsi tänään tekstistä.


Taikuri   crazy2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #174 : 17.06.2006 23:21:44 »

vähenevä kuu kaloissa tänään ja huomenna
puolikkaana huomenna
ja mukava mars aktivoimassa saturnusta ja samalla tuota haavoittavaa chironia opposition myötä
energiat tuntuvat menevän omia ratojaan,liikenne kaatuu ojaan..
rajoja rikotaan ja rakennetaan
taisi vaikuttaa meikäläisellä jo eilen illalla,
ohjelmassa oli mieliVALTA-väkiVALTA JA VIRKAVALTA
niin mars-leijonaa
kirottu 8 huone,kirottu 8 karman vuosi,
ja minähän vaan kohtaan sen minkä ansaitsenkin,..kele
kuunsolmuni on UMPISOLMUSSA tuolla kuun vieressä 8 huoneessa,
oikeen kankurinsolmu kutojalle,
auki et saa hysteerisesti itkemälläkään..
onhan siellä marskin,
leijonamars on kuulemma niin HALLITSEVA,ettei sitä kestä erkkikään,joten yksinoloon saat totutella,
ellet kohtaa plutojellonaa,jolla on aseenaan skorpionimars ja joka jollottelee vaan "leijonaa mä metsästän ,enkä pelkää yhtään.."
pitäisi todeta vaan filosofisesti kuten ex aina neptunuksen nestemäisissä totesi:kaikki johtuu auringonpilkuista...

kuu kaloissa ja saturnus,jos muut rakenteet ei  murru niin pilvilinnat ainakin,
tai voihan se olla niinkin että nyt jos koskaan marsin ansiosta niitä kannattaakin rakentaa

unelmoivien tuoksuva kukka,kielo kukkii
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #175 : 18.06.2006 00:08:10 »

Kuu Kaloissa? I know darling...  Dream on... Dream on...

"Blame it on your karmic curse
oh shame upon the universe
it knows its lines
it`s well rehearsed

Depeche mode: Dream on
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #176 : 18.06.2006 00:22:29 »

universumi todellakin tietää vuorosanansa ja koko juttu on hyvin harjoiteltu. vähän tohon suuntaan ajattelin tahollani tänään...

ja kyllä, ne valta teemat on päässäni pyörinyt oikein laajemmallakin skaalalla, yksilöiden välisestä vallasta ryhmien ajatusmallien aiheuttamaan valtaan kohti yksilöä. sinänsä tuo leijonamars-saturnus on osuvaa...

no saahan sitä ajatella...ei siitä AINA mitään harmia tule.

mitähän mahtaa chironin yhtymä tehdä aurinko vesimiehille ja kuuvesimiehille? asia on mulle melko vieras...

 onko sinullakin Nikki kuun noususolmu yhtymässä kuuhun? (minulla on, 4 asteen päässä) Mietinpä kerran, että kun kyseessä on kuunpimennys, eli kuu, äiti...ja äitini vietti pitkiä aikoja masentuneena, ja ikään kuin oli "pimentänyt" todellisen itsensä, oman persoonansa toimimasta yhteydessä muiden kanssa (vaikka konkreettisella tasolla saattoikin olla yhteydessä) ja ilmentämästä itseään. hän oli siis kuin piilottanut itsensä.

tuli siis joskus mieleen, että voisiko kuun pimennys, eli noususolmu yhtymä kuu ihmisen kartalla viestiä siitä että hänen äitinsä on ollut masentunut tai jotenkin piilossa, poissa, ainakin henkisesti.

tämä olisi aika kirjaimellinen tulkinta kuun pimennyksestä, mutta kohdallani se pätee, alan vasta nyt saada jotain vihiä siitä kuka ja millainen ihminen hän oli ollut ja on.



« Viimeksi muokattu: 18.06.2006 00:24:15 kirjoittanut sign? » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #177 : 18.06.2006 00:47:07 »

sign
on solmu yhtymässä, kuunsolmu 3 astetta ja  kuu 4 astetta leijonaa,
ja kyllä kyllä,äiti oli henkisesti piilossa,hän oli viisain ja älykkäin meidän perheestä,hienotunteinen ja huumorintajuinen,mutta hällä ei ollut kuin vasta
eläkepäivillään aikaa esim.lukemiseen,maatalon työt vetivät voimat ja ajan,
toki hän piti ja nautti luonnosta suunnattomasti mutta henkisyyttä hän kaipasi
elämäänsä enemmän,ja kun siihen sitten oli aikaa ,hän luki kirja-arvosteluja ja lainasi vinon pinon luettavaa,jaakko heinämäki? ja 7 kuolemansyntiä hänen henkistä huumoriaan..
hän vetäytyi omaan rauhaan konkreettisesti,
en muista lapsuudesta äidin syliä,isän sylin muistan,
äiti ei rajoittanut vapauttani nuoruudessa,
jollain tasolla tunsin että hän sekä hyvillään että kateellinen vaellusviettini toteuttamisesta toiselle puolelle maailmaa,
jotakin mitä hänkin olisi ehkä halunnut tehdä,
tutustua eri kulttuureihin,
en ole ajatellut että hän olisi ollut masentunut,uupunut kyllä,
tai kyllä minä muistan itkuakin,kun vielä lapsen aivoilla aattelin että miksei
äiti eroa,jos mies noin itkettää,antoipahan opin minulle...

siitäkö sitten johtuu että minäkin pidän tunteeni periaatteessa piilossa ja kuitenkin oon äärimmäisen herkkä ja ne reaktiot sitten vahvuudellaan yllättävätkin vastapuolen..?
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #178 : 18.06.2006 01:50:14 »


Lainaus
on solmu yhtymässä, kuunsolmu 3 astetta ja  kuu 4 astetta leijonaa,
ja kyllä kyllä,äiti oli henkisesti piilossa,hän oli viisain ja älykkäin meidän perheestä,hienotunteinen ja huumorintajuinen,mutta hällä ei ollut kuin vasta
eläkepäivillään aikaa esim.lukemiseen,maatalon työt vetivät voimat ja ajan,
toki hän piti ja nautti luonnosta suunnattomasti mutta henkisyyttä hän kaipasi
elämäänsä enemmän,ja kun siihen sitten oli aikaa ,hän luki kirja-arvosteluja ja lainasi vinon pinon luettavaa,jaakko heinämäki? ja 7 kuolemansyntiä hänen henkistä huumoriaan..

minunkin äitini älykäs ja ajattelija mutta, niin, en tiedä mikä oli kyseessä kun vasta nyt enemmän tajuan häntä, mutta ehkä todella huono itsetunto, eli oli oppinut vähättelemään itseään ja olemaan uskomatta itseensä.Ja varsinkin rakkaus ja fyysisyys olivat kai hänen perheessään ollut tabu...positiiviset tunteet, rakkaus ja lämpö...niissä oli ikäänkuin rikoksen maku, tai sitten oikeus niihin oli jonkinlaisen kilpailun kohde...ikäänkuin kaikilla ei olisi oikeus TUNTEA ja nimen omaan HYVIÄ tunteita, saatikka sitten näyttää niitä...sen sijaa riitely olisi ollut luvallista...(mulla siis myös mars yhtymä kuu)

ihmettelin teini-iässä mikis ihastuessani tunsin sisälläni niin paljon syytöstä vihaa ja häpeää sitä sinänsä hyvää tunnetta kohtaan...aivankuin rakkaus olisi ollut suurin rikos.

rakkauden tunteminen ja ilmaiseminen ryhmän (suku) vallankäytön kohteena...hähähä, vai TYKKÄÄT sinä , ja se on semmonen ja semmonen...

äiti ei tosin ikinä kiusannut, hän oli vain ei-läsnä persoonallisuutena...vain muita varten näennäisesti. ehkä häneen olisi sattunut liikaa jos hän olisi asettautunut "olemassaolevaksi" tunteellisesti.

Lainaus
hän vetäytyi omaan rauhaan konkreettisesti,
en muista lapsuudesta äidin syliä,isän sylin muistan,

isän suurempi läheisyys liittyy kai leijonan merkkiin. Minun äitini oli läsnä masiivisen kuudennnen huoneen tavoin nimenomaan fyysisesti, syliä sai, kosketusta oli...mutta nimenomaan henkisesti poissa. se on jännä kuinka ihminen voi olla fyysisesti niin läsnä mutta henkisesti kaukana, lähellä mutta kaukana.

smaan olen törmännyt myös itsessäni...olen yleensä lähempänä niitä joihin minulla on pitempi fyysinen välimatka. voin olla hyvin kaukana vaikka iho olisi kiinni ihossa.

Lainaus
äiti ei rajoittanut vapauttani nuoruudessa,
jollain tasolla tunsin että hän sekä hyvillään että kateellinen vaellusviettini toteuttamisesta toiselle puolelle maailmaa,
jotakin mitä hänkin olisi ehkä halunnut tehdä,
tutustua eri kulttuureihin,

teit sen mitä minunkin olisi pitänyt tehdä mutta en tehnyt, ja se kateus puoli ilmeni niin että äidin pimeä puoli ikäänkuin voitti ja konkretisoitui suhteessamme...minä EN toteuttanut sitä meidän molempien unelmaa joka oli juuri tuo sama, maailmalle lähtö...ja tiedän että se oli myös hänen unelmansa pienestä pitäen.

tästä tulee niin elävästi se mieleen miten olen huomannut, etä kun 1900 luvulla koulutus, media, maailmanmatkustus, kansainvälisyys muuttui niin nopeasti, niin mikä musertava kateus joillakin lapsiaan kohtaan jotka saivat HYVIN erilaiset mahdollisuudet toteuttaa unelmiaan. ja kun omat vanhempani suht vanhoja suhteessa minuun.

minulla sitten taas isä olisi halunnut minulle vain parasta...mutta äiti halusi nähdä minun uhrautuvan niinkuin hänkin oli tehnyt (isäni takia...niin, älä kysy miksi :Smiley rakkaus...kaiken se kestää kaiken se kärsii...vai ...?). ei hän voinut sille mitään...vielä on jäljellä jonkinlaista kaunaa mutta pääsen sen yli.eniten kaunaa tuli siitä kun luulin häåntä liittolaisekseni koska kuvittelin että meillä oli samat arvot...mutta se toimi lopulta niin että kelle tahansa muulle mutta EI MINULLE, koska olin hänestä syntynyt.

ehkä vaan opin siitä miten "maailma toimii", ja ihmiset siinä, ihmissuhdelakeja.

maailmanmatkausunelmista, mielenkiintoista se, että sinulla nouseva jousimies ja minulla laskeva. mietin siis...että miten laskeva merkki toimii...

Lainaus
en ole ajatellut että hän olisi ollut masentunut,uupunut kyllä,
tai kyllä minä muistan itkuakin,kun vielä lapsen aivoilla aattelin että miksei
äiti eroa,jos mies noin itkettää,antoipahan opin minulle...

kyllä...niin minäkin päätin...että en ikinä, ikinä uhraisi itseäni tulevaisuudessa kenellekään yhdelle ihmiselle tai kenenkään takia...haluan laajemmmat sfäärit kuin joku yksi ihminen keskipisteenä...ja omassa yhtymässä mars mukana niin väkivaltakin pois...mutta kummasti on universumi käsikirjoitettu, että kun se venuskin siellä 12 huoneessa auringon ja merkkarin kanssa on, niin enpä VOINUT mitään uhrautuvaisuudelleni. vaikka olin päättänyt että tätä ei minulle. tosin se ilmeni toisin, ilman väkivaltaa...ehkä enemmän sisäisesti eikä niin näkyvästi. HYVIN sisäisesti...vaikea oli tehdä itseäni ymmärretyksi toisille.

Lainaus
siitäkö sitten johtuu että minäkin pidän tunteeni periaatteessa piilossa ja kuitenkin oon äärimmäisen herkkä ja ne reaktiot sitten vahvuudellaan yllättävätkin vastapuolen..?

hmm...en tiedä johtuuko siitä mutta voi ollakin. ainakin tässä muodostuu uusia arvauksia tulkinnan sisällöille...se vaikuttaisi kyllä uskottavalta. minullakin on tuo sama piirre toiminut, osaan kyllä olla kuin viilipytty niin että kukaan ei tiedä mitäänmutta sitten niiden tunteiden voimaa sisällä...ja ainakin kerran olen vakavasti säikäyttänyt ihmisen niillä,joka tosin pyrki takaisin säikäyksestä selvittyään, pari kertaa pienemillä tavoilla, ehkä säikähtivät intohimoani johonkin asiaan ja sitä että se vaikutti...hmm...kiihkomieliseltä kenties.

kiitos noista ajattelemisen aiheista Smiley
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #179 : 18.06.2006 12:14:24 »


Nikki ja Sign  smitten

Kylläpä kolahti tuo teidän ajatuksenne  Cry
Olen elänyt samoja tuntoja tuntien, yksin, vaikka ympärillä on ollut muita.
On sanottu oudoksi ja jopa itsekin uskoin silloin että on jotain vikaa tickedoff minussa. Nykyään en välitä menneestä, joskus näin unen naisesta joka oli niin täynnä arpia alttarin edessä ja vielä alasti  Embarrassed
Mutta otin sen kuin siunauksena, haavat opettivat elämää. Näyttää aina vain olevan niin että kaikella on tarkoituksensa, opitaan aina vaan, toisistamme  smitten
Kiitos mietteistänne, emme todellakaan ole yksin kaikilla näyttää olevan samoja asioita, mutta eri paketissa.

 Wink Mateve  smitten   smitten   smitten
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: