Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 109827 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #165 : 06.08.2008 22:30:28 »

Kiitos Kenergiaa  Smiley

Voi olla noinkin, hän kun oli itse itsensä ajamana aikamoisessa myllytyksessä, minkä vuoksi oli ehkä pakotettu vaihtamaan porukkaa  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #166 : 07.08.2008 16:59:44 »

Minä taas olen huomannut, että todella monesta lähipiirini Nousu-Kauriista on muuttunut viime aikoina todella elämään kyllästyneitä ja elämään katkeroituneita yksilöitä, jotka purkavat kaiken vihansa sitten lähellään oleviin. Todella sääli. Ainakin heti tulee 4-5 tapausta mieleen nousu-kauriista. Eli voi se Pluto näinkin vaikuttaa. Nousumerkki kun kuvastaa tavallaan silmiä, joilla katsomme maailmaa - Pluto kun siihen päälle menee, niin aika rumat kuvat voivat silmiin muodostua ja siitä katkeroitua.  Undecided
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #167 : 08.08.2008 09:39:17 »

Minä taas olen huomannut, että todella monesta lähipiirini Nousu-Kauriista on muuttunut viime aikoina todella elämään kyllästyneitä ja elämään katkeroituneita yksilöitä, jotka purkavat kaiken vihansa sitten lähellään oleviin.

Hui! Toivottavasti minusta ei tule tuollaista. Shocked Onneksi tuo Pluto jyrää meitin vasta joskus kymmenen vuoden kuluttua, kun askendenttini ei ole ihan alkuasteilla, mutta täytyy muistaa pitää varansa.

Aurinko-Kauris-ystäviä minultakin löytyy pari, mutta heissä en onneksi ole havainnut mitään ikävää. Eräs heistä ryhtyi juuri yksityisyrittäjäksi ja alku on lähtenyt todella hyvin käyntiin, mutta katsotaan mitä hänen elämässään tapahtuu, kun Pluto lähestyy hänen aurinkoaan ensi vuoden puolella ja ohittaa sen parin lähivuoden aikana. Täytyykin varmaan varoitella, ettei ainakaan tekisi töitä ihan burn-outiin asti.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #168 : 08.08.2008 09:53:17 »

Miten näen, koska pluto on tulossa meikäläisen kohdalle ? Koitin katsoa transiittilistaa muutaman vuoden eteenpäin, enkä huomannut mitään erikoista pluton kohdalla. Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #169 : 08.08.2008 10:11:59 »

Astrofriikki, käytätkö Astro.comia? Siellä voi kätevästi kokeilla tehdä transiittikarttansa (Natal chart and transits) erilaisilla tulevaisuuden päivämäärillä. Esim. tuon Pluton tulon omalle askendentilleni kurkkasin ihan vain siten, että kokeilin vaihtaa päivämäärää aina vuoden eteenpäin ja katsoin, missä asteissa Pluto etenee. Pluto tosin myös peruuttelee välillä (silloin Pluton symbolin vieressä näkyy R-kirjain) ja liikkuu asteissa taaksepäin, siksi ei kannata hämmästyä liikkeen "sahaamisesta". Pluto on h-i-d-a-s.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #170 : 08.08.2008 10:25:55 »

Kiitos Ajatus  Smiley

Kyllä tuota astro.comia olen käyttänyt peruskartan tekoon ja jotain hiukan muutenkin. Mutta en pahemmin
näitä extended-toimintoja. Koitetaan  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Lizzy
Vieras
« Vastaus #171 : 22.08.2008 22:16:04 »

Kaurisenergiaa, kyselit parisuhdetilanteestani... sanotaan että ei ole ollut ruusuista näiden mun  saturnus  aspect_squ aikana...  Undecided Toisaalta tr. Jupiter 7.huoneessa on tullut apuun, jos on ollut liian vaikeaa.  Smiley

En todella tiedä mitä tässä vielä tapahtuu, mutta tuon perheen suhteen taitaa tulla jonkinlainen taistelu, jotta saan itsenäisyyteni. Tässä on ollut kaikenlaista kummaa ilmassa ja näin joku yö unta, jossa olin vanhempieni kanssa ja minulla oli veitsi kädessä... mielestäni tuo veitsi unessa viittaa siihen, että jotain pitää irrottaa tai leikata pois. Hemmetti kun haluaisi selvittää asiat äitini kanssa, mutta vaikeaa se vielä on kun muut velvollisuudet painaa päälle ja se  uranus on  kuu kohdalla vasta ensi vuonna. Turhauttaa.  tickedoff knuppel2

Onko teillä kauriilla yhtä levoton ja hermostunut ja jotenkin epämääräinen olo kuin Jousimiehillä tällä hetkellä.  Huh


tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #172 : 22.08.2008 22:26:45 »

 saturnus mullakin elämässä vaikuttaa...
ja mie tarvinkin sitä! Wink
Muuten minun elämä menis ihan " överiksi" !!??? uglystupid2
 2funny
::hm...ja nyt  saturnus  aspect_squ  kuu ...alkaa olla ohi...nyt  saturnus
 aspect_squ
 merkurius
...enkä vastaa taaskaan viesteihin...
 Yksin haluan olla!!!
Minun elämässä se on harvinaista vaihtelua! idiot2
...josta Mie tykkään.... Shocked
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #173 : 22.08.2008 22:35:00 »

No Rovatar, olisihan noista viesteistäsi tuolla toisaalla pitänyt arvata että  saturnus aspect_squ  merkurius ja  kuu vaikuttaa

minulla taas ollut sellainen tunnelma, että haluaisi ja kaipaisi seuraa, mutta kun kukaan ei tunnu kaipaavan minun seuraani. Sniif.  Cry ehkä se oli se  saturnus aspect_squ venus

Mutta ne  saturnus aspect_squ (MONIKOSSA) on nyt KAIKKI OHI ja kaipais sitä ÖVERIÄ hetimulletännenyt!!!  2funny Grin

Mun elämä on aina ihan liian tasaista. PÖh.  Tongue
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #174 : 22.08.2008 22:36:22 »

No Rovatar, olisihan noista viesteistäsi tuolla toisaalla pitänyt arvata että  saturnus aspect_squ  merkurius ja  kuu vaikuttaa

Miten niin Huh? Shocked
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #175 : 22.08.2008 22:40:17 »

Vaikea selittää, mutta jotenkin sellainen tunnelma ja "fiilis" tuli niistä koira-aiheen viesteistäsi että "anteeksiettäolenolemassa, korjaanasianpikimmiten" tyyppinen energia tai sitten se oli vain omia tunnelmiani kuluneelta vuodelta.  idiot2 Kuka tietää.  uglystupid2 Älä ota liian vakavasti.  Wink vain näitä mutu-juttujani...

Muoks: niin tuo  saturnus aspect_squ merkurius saattaa aiheuttaa pessimististä ja hyvin negatiivi sävytteistä ajattelua ja näitäkin havaitsin viesteistäsi. Mielestäni olin jo optimisti hyvällä matkaa, mutta tuo penteleen tr. taisi vähän tuoda takapakkia aina niin positiiviseen olemukseeni...  Tongue :Smiley Grin

Johan tuli selostus. Sorry.  nyt. Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 22:43:41 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #176 : 22.08.2008 23:09:14 »

Vaikea selittää, mutta jotenkin sellainen tunnelma ja "fiilis" tuli niistä koira-aiheen viesteistäsi että "anteeksiettäolenolemassa, korjaanasianpikimmiten" tyyppinen energia tai sitten se oli vain omia tunnelmiani kuluneelta vuodelta.  idiot2 Kuka tietää.  uglystupid2 Älä ota liian vakavasti.  Wink vain näitä mutu-juttujani...

Muoks: niin tuo  saturnus aspect_squ merkurius saattaa aiheuttaa pessimististä ja hyvin negatiivi sävytteistä ajattelua ja näitäkin havaitsin viesteistäsi. Mielestäni olin jo optimisti hyvällä matkaa, mutta tuo penteleen tr. taisi vähän tuoda takapakkia aina niin positiiviseen olemukseeni...  Tongue :Smiley Grin

Johan tuli selostus. Sorry.  nyt. Lips Sealed


"Nauraa kippurassa"... 2funny 2funny
Taitaa olla aika kaukana minusta  Huh coolsmiley

Minä en pyytele anteeksi olemassaoloani...
...enkä voisi sitä edes kuvitella!!! 2funny


Miekö??? 2funny 2funny

Silloin kun Minä...huom! Minä olen jotain mieltä asiasta....MINÄ MYÖS OLEN SITÄ MIELTÄ!!!! tickedoff

ja muutan mielipidettäni VAIN...
jos jollakulla on paremmat perusteet asiaan...järkisyin...ei tunteella!


Mutta minusta elämä on iloinen asia!
smitten smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #177 : 22.08.2008 23:14:02 »

Hyvä hyvä!  smitten Juuri näin.  2funny Kiva jos kutittelin nauruhermoja. Mulla on toi nousu-rapu jota syyttää epävarmuudesta jos ei oo saturnuksen tr.  ah ja voi.

Mutta minunkin mielestäni elämä on hieno asia.  smitten
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #178 : 22.08.2008 23:24:31 »

 police
mulla  askendentti skorpioni!!! police knuppel2

ja se   aurinko  kauris omituinen huumorintaju... Sad

"hihittää kuiten mielessään"...  2funny


Minusta on mielenkiintoista heittää ilmaan asioita/ mielipiteitä.... Shocked

...ja sitten katsoa .... Shocked
...miten niihin reagoidaan.... Tongue



Mutta OMA elämäni on TASAN tarkkaan MINUN hallussani!

Kröhm... coolsmiley crazy2 idiot2 knuppel2


 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #179 : 22.08.2008 23:33:14 »

 saturnus aspect_squ merkurius
ja on aika
sanoa sanottavansa?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: