Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 24
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1510910 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #210 : 07.02.2009 22:25:27 »

Ei taida kukaan ollut taalla vahaan aikaan,, pliis pyydan et joku auttais mua tassa ,, naa unet pahenee vaa,, ihanku elaisin kahta maailmaa,, todellista ja uni maailmaa,,, valilla pystyn ite ohjailemaan mita haluan,, tiedan olevani unessa ja sen takia teen jotai sellaist mita yleensa todellisuudessa en tee,,, sit naan tosi usein lentamisesta unta,, se on niin aitoa ,, etta voin jo sanoa etta tiedan milta tuntuu lentaa,, aidosti,, help me!
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #211 : 16.02.2009 18:07:42 »

MENI JO OHI,,, PAATTELIN ITSE KAIKEN,,, KIITOS JA NAKEMIIN Smiley

KAIKKI HYVIN JA SILLEE,, ELAMA ON YLTAKYLLAINEN, JOS SEN ANTAA OLLA  smitten smitten smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #212 : 07.04.2009 09:20:37 »

Hei mitäs meinais ukkonen tai salamanisku?

Näin unta, että oli ukonilma (ei sadetta, pelkästään jyrinää ja tummia pilviä). Olin ilmeisesti mennyt nukkumaan, mutta olin avannut ikkunan ja ajattelin sitten että se pitää sulkea, kun ei ukonilmalla saa pitää ikkunaa auki, koska salama voi iskeä ja tulla sisälle. Menin sitten laittamaan ikkunaa kiinni ja tietysti se salama iski sitten siihen maahan ikkunan eteen ja itse nopeasti heittäydyin lattialle, mutta salama ehti iskeä minuun ja makasin siinä sitten aika kauan tuntien sähkövirran itsessäni, mutta selvisin kuitenkin ja jotenkin tiesin etten siihen kuole, toivoin vain että se loppuisi.
Lisäksi äiti puhu mulle jotain siinä unessa mutten muista mitä, ehkä siitä ukonilmasta yleensä. Ehkä se käski laittaa sen ikkunan kiinni  Grin
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #213 : 12.04.2009 02:21:21 »

Mina olen lukenut todella etta hammasunet ennakoivat kuolemaa perineellisesti, mutta unen voi aiheuttaa myos hammaslaakarilla kaynti-tai jonkin piirteen poistuminen itsestamme. Unissa yleensa taytyy ottaa huomioon ymparisto, opetukset, entiset elamat ja nama seikat antavat pohjaa omalle unimaailmallemme.
Joskus näin tuommoisen hammasunen ja ihan julkisesti kerroin että nyt joku kuolee ja julkisessa asemassa oleva ex-pomoni sitten kuoli.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #214 : 12.04.2009 09:42:19 »

Unessani minun ja lasten piti esiintyä. Lapsille jopa löytyi ihanat punaiset puvut jossa oli runsaita sulkapäähineitä. Mutta musiikkia ei ollut kuin jotakin ihme kansallislaulua ja sekin kuului pelkkänä ininänä. Vaikka kuinka soitinta räplättiin ei se onnistunut. Kuitenkin olin jotenkin onnellinen. Lapset onnellisia jaylpeitä puvuista!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #215 : 20.04.2009 19:49:26 »

Moikka

heräsin juuri kamalaan painajaiseen ja itkin sekä huusin unissani. Olen lähdössä kohta kotiin rakastetun luota takaisin Suomeen ja uni koski tulevaa matkaa. Olin siinä bussissa menossa kentälle ja jotenkin matkalaukkuni levisi keskelle risteystä takanani tiellä ja näin sen siinä levällään. Ajattelin etten voi lähteä ja yritin bussissa säätää lippuja vaihdettavaksi. Juuri kun sain jonkun langan päähän, selvisi, että se maksaa eikä tilisiirto ehdi, joten mentävä on vaikka ilman laukkua.

Mikä on matkalaukku unisymboleissa? Muuten tämä uni on melko selvä itselleni. Olen todella hukassa ja yhden kortin varassa mennään elämässä - niin kuin tosin yleensä aina...
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #216 : 21.04.2009 12:33:46 »

Zodiac
Ettäkö tulevaisuus on kiikun kaakun taloudellisesti?
Matkalaukku sisältää materiaa,ulkoiset olosuhteet,taloudellinen turva symbolisesti,risteyksessä tehdään valinta.
Risteykseen liittyy myös Hekate,yksi kuun jumalattarista,joka mielletään kätilöksi,linja-auto raskaudeksi kantaessaan muita ihmisiä sisällään

Ratkaisu on tehtävä riippumatta taloudellisista seikoista.
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #217 : 21.04.2009 16:39:10 »

Nikki

kiitos vastauksestasi. Tulevaisuus on niin kiikun kaakun, että henkeä salpaa ja nimenomaan taloudellisesti. Olen tilanteessa, jossa olen kohta asunnoton, mikäli en löydä väliaikaista vuokralaista äkkiä kämppääni ja pysty sitten itse matkustamaan pois Suomesta. Toinen vaihtoehto on sanoa vuokrasopimus irti viikon sisällä ja myydä kaikki tavarat ja jäädä totaalisesti tyhjän päälle. Tulin juuri kotiin ja selvisi, että kohta jään myös ilman ansiosidonnaista, puhelin on suljettu hetkenä minä hyvänsä jne.
Ratkaisu on tehtävä, totta. Jo vain on markkinat ja pelottaa...
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Narmati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #218 : 26.04.2009 15:14:15 »

Osasaiskohan joku tulkita tätä unta:

Unessa olin juuri tullut vahingossa raskaaksi. Halusin pitää lapsen, mutta toisaalta ajattelin että ei kukaan voi olla neljän lapsen äiti(minulla siis kolme oikeassa elämässä). En halunnut sitä siis oikeasti tehdä, ja minut pakotettii siihe,siis aborttiin.

Jotkut sairaala hemmot, antoivat sikiölle sähköiskuja että se kuolisi ja tämän kaiken näin isolta tv-screeniltä, kun sikiö hajosi vähä vähältä kappaleiksi.

Itkin ja itkin menetettyä lasta, jota en saanut pitää.

Eli siis abortti sanalle en löydä mistään merkitystä!!
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #219 : 28.05.2009 10:33:45 »


Vessa
Vessa unessa symboloi tunteiden vapautumista tai jostakin elämässäsi tarpeettomasta asiasta eroon pääsemistä. Jos siivoat vessaa, olet rikkomassa suojakuortasi tai pääsemässä eroon esteistäsi.
 

- Pitää vielä lisätä tähän:
Vessa: Oman itsensä paljastaminen; alastomuus.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #220 : 06.06.2009 12:07:00 »

Laitan tän unientulkinta.fi foorumin tänne esille:

http://www.unientulkinta.fi/


 smitten

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Nem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #221 : 11.09.2009 14:48:30 »

Osasaiskohan joku tulkita tätä unta:

Unessa olin juuri tullut vahingossa raskaaksi. Halusin pitää lapsen, mutta toisaalta ajattelin että ei kukaan voi olla neljän lapsen äiti(minulla siis kolme oikeassa elämässä). En halunnut sitä siis oikeasti tehdä, ja minut pakotettii siihe,siis aborttiin.

Jotkut sairaala hemmot, antoivat sikiölle sähköiskuja että se kuolisi ja tämän kaiken näin isolta tv-screeniltä, kun sikiö hajosi vähä vähältä kappaleiksi.

Itkin ja itkin menetettyä lasta, jota en saanut pitää.

Eli siis abortti sanalle en löydä mistään merkitystä!!

Unestasi näyttäisi olevan jo jonkinverran aikaa, mutta ei vielä näytä kukaan vastanneen, joten..
Abortti unessa viittaa aikeiden keskeytymiseen, tai oman kasvun häiriöitymiseen. Ehkä jokin aikeesi on keskeytetty ja olet joutunut sen tuhoutumista katselemaan vierestä..
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #222 : 11.09.2009 14:58:54 »

 Kiss  entäpä tähdenlento?

Näin unta, että kauniilla sinisellä yö-taivaalla näin kauniin tähdenlennon. Heti pian toinen perään. Ensimmäisestä joku unessa sanoi sen olleen edesmennyt koirani   smitten
tallennettu
-Viivi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Söpö!!


Profiili
« Vastaus #223 : 11.09.2009 15:17:37 »

Kiinnostava aihe tämäkin! Kauheita ja välillä ihan mukaviakin unia olen joskus nähnyt, mutten ihan vähään aikaan jotta oikeen mitään muistaisin. Ainakin joskus pienempänä ja välillä nytkin nään sellaisia unia jossa olen jonkun kaverini kanssa autossa jota äitini tai isäni ohjaa. Olemme menossa kauppaan. Auton ohjaaja pysäyttää auton jonkun kaupan eteen jua menee kauppaan. Minä ja kaverini jäämme autoon. Yhtäkkiä auto alkaa luisua edessä olevaa pientä alamäkeä alas päin. Emme saa autoa pysähtymään ja pian jo poliisipartio ja tällläset yrittävät saada autoa pysähtymään. Unessa kaverini vaihteli aina välillä. Lopusta en muista mitään tarkkaan, mutta jotenkin näin se meni. Osaisiko joku tulkita? Olen jo kauan miettinyt vastausta tähän outoon uneen.

Sitten vielä tälläinen kysymys, että kannattaisiko teidän mielestänne aloittaa unipäiväkirjan kirjoittaminen? Onko kelläkään kokemuksia tälläisesta?
tallennettu

~Pikku-Viivi~
Nem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #224 : 14.09.2009 19:50:19 »

Kiss  entäpä tähdenlento?

Näin unta, että kauniilla sinisellä yö-taivaalla näin kauniin tähdenlennon. Heti pian toinen perään. Ensimmäisestä joku unessa sanoi sen olleen edesmennyt koirani   smitten

Tähdenlento unessa merkitsee onnea rakkaudessa  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 24
  Tulostusversio  
 
Siirry: