Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mahdollinen ammatti?  (Luettu 6941 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizardi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 30.05.2012 21:43:12 »

Hei kaikki!

 En olekaan ennen tänne foorumeille vielä kirjoitellut, lähinnä lukenut. Olen aika aloittelija astrologiassa enkä osaa tulkita ainakaan mitään monimutkaisia kuvioita. Smiley Kysyisin minkälaisia merkkejä mahdollisesta tulevasta ammatista kartallani näkyy? Olen syntynyt 03.10.1990 klo 14.20 Helsingissä. Etenkin minua kiinnostaa mikä merkitys Pluton yhtymällä MC:lle on syntymäkartallani.  Huh Olen käsittänyt (mitä nyt itse olen yrittänyt tulkita) että sillä voi olla asiaan jokin vaikutus?





tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1 : 30.05.2012 21:51:07 »

Mulla on Pluto yhtymä MC, ja siitä sanotaan, että työ voi olla pakkomielle. Tai voit olla johtavassa asemassa, ja päästä pitkälle. Ajattelisin myös, että Pluto vois tuoda kehiin syntymän ja kuoleman juttuja?
Oisko myöskin se, että työhön täytyy olla intohimo, muuten ei onnistu? Pakko olla merkistystä ja väliä sillä mitä teet?

tallennettu
Lizardi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #2 : 31.05.2012 00:03:17 »

Työhön liittyvä intohimo vaikuttaa osuvalta. Olen aina pitänyt selvänä, että en voi tyytä tekemään vain "jotain" vaan ammatin täytyy olla sellainen, josta olen kiinnostunut. Tosin itsellä ehkä taipumusta välillä tavoitella liian korkealle Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 31.05.2012 00:30:38 »

Mullakin Pluto  aspect_con Mc. Mä en kyllä erityisesti oo sellanen että haluaisin johtaa muuta kuin omaa toimintaani, mutta sellaseen työhön en kyllä pysty jossa joku hengittelee niskaan tai ei oo yhtään varaa inhimilliselle sähläykselle, enkä sellaiseenkaan jossa ei oo mulle henkilökohtaisesti mitään mielenkiintoa.

Toisaalta mä kyllä pidän jo auton ajamista mielenkiintoisena...  :Smiley Ei tarvi olla yhteiskunnallisesti merkittävä työ, mutta voi helkkari jos mua alkaa harmittamaan antaa monta tuntia päivästäni "pois". Mulle ei todellakaan riitä se että kyllä se loma puolen vuoden päästä tulee ja sitä ennen voi vetää viikonloppukännejä. Ei, kyllä mun pitää olla työmatkoilla iloinen myös menosuuntaan, että jes, tänään mä teen taas tätä.  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #4 : 31.05.2012 07:26:23 »

Ja yksi juttu on ollu jatkuva muutos, suuntaan a, sitten suuntaan b, lopulta mennään suuntaan ö  buck2

Mulla on tuossa yhtyilemässä myös Saturnus, ja sen piikkiin laittaisin kituliaisuuden ja niukkuuden tällä saralla joka suhteessa, työn saannissa, palkassa ja muutenkin laadussa, se ei taida ihan plutoa olla- ...vaikka puuhasteleehan ne tässä yhdessä.

Pluto vaatii ja Saturnus kuihduttaa..jei!Mitä siitä voi tulla muuta kun ahdistusta?  Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 31.05.2012 12:05:34 »

Plutoonhan liittyy nämä ns. rankat ammatit kanssa: kirurgi, sotapuoli (voisihan se esim. viedä puolustusvoimien paperi(siviili)puolelle töihin jos muuten ei intti-luonne ole), ensihoitaja yms., semmoset työt missä tuntuu olevan jotain merkitystä ja paljon pelissä.

MC:n merkki taas valottaa enempi millä tavalla plutoa voisi toteuttaa. Skorpparissa kun sulla sekin on, voimistaa pluton tuota ehdottomuutta ja nuo yllä olevat ammatit jopa voisivat olla toteutettavia.

Tuo pluto kun myös tuo päättäväisyyttä, niin yrittäjän ammattikin sopii, vaikka tiukkaa tekisi, niin etiäpäin vain pusketaan.

Sulta muuten löytyy mars kaksosista ja aurinko ja venus vaa-asta, niin pistäsin sua johonkin puhetyöhön, luennoimaan tai sitten paperityötä, johtajaksi.. Ilma elementtinä kun, varsinkin toiminnan marsin kohdalla, ei ole se kaikkein kädet likaiseksi laittavin kuitenkaan. Kuu kaloissa tuo sitä empatiakykyäkin peliin mukaan, niin jonkinlaisissa johto-/esimiestehtävissä voisit olla hyvä.
tallennettu
Lizardi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #6 : 01.06.2012 22:22:16 »

Hyvä, että on muitakin keillä on sama aspekti Smiley

Minäkään en tällä hetkellä osaa kuvitella itseäni ihan johtoasemaan, mutta omasta työsuorituksestani haluaisin olla vastuussa. Sama täällä siis, että tiedän etten kestä jos joku hönkii töissä niskaan  Grin Minulla on mieli muuttunut aika moneen kertaan sen suhteen, mitä haluaisin tehdä. Voisko liittyä tollaseen jatkuvan muutoksen teemaa tämä päättämättömyys? Tosiaan totta tuo, etten tunne itseäni kaikkein käsiä likaavimmaksi tyypiksi.

Puhetyö tai muu on aika osuva sinänsä, että suurin mielenkiinto minulla löytyy tällä hetkellä viestinnän alalta. Smiley
tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #7 : 02.06.2012 12:32:37 »

Pluto  aspect_con MC myös, mutta en liittäisi sitä aivan ammattiini. Töitä minulla on ollut aina (yleensä liika). Ammattiini näyttää enemmänkin vaikuttaneen Auringon sijainti ja MC merkkisijainti. Tuo  pluto tuntuu työssäni liittyvän valtaan. Itse en kaipaa sitä muuten kuin, että saan tehdä itsenäisesti töitä eikä kukaan hengitä niskaan Huh. Olen kai tuon  pluto:n kautta näkemään ja karvaasti kokemaan mitä valta vaikuttaa ja miten vallanhaluiset ihmiset taistelevat keskenään niin, että siitä kärsii muut. Kai minulle kuitenkin tuo työ on ollut pakkomielle jollain tapaa, koska aina se on ollut ykkönen, mutta nyt haluaisin muuttaa suuntaa  Undecided.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.06.2012 14:53:20 »

Pluto keskitaivaalla ei aina vaikuta varsinaiseen ammatinvalintaan, mutta se voi näkyä vahvasti työpaikan ilmapiirissä, taloudessa ja olosuhteissa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #9 : 10.06.2012 22:34:37 »

Mulla on Pluto yhtymä MC, ja siitä sanotaan, että työ voi olla pakkomielle. Tai voit olla johtavassa asemassa, ja päästä pitkälle. Ajattelisin myös, että Pluto vois tuoda kehiin syntymän ja kuoleman juttuja?
Oisko myöskin se, että työhön täytyy olla intohimo, muuten ei onnistu? Pakko olla merkistystä ja väliä sillä mitä teet?

Oletko kuitenkin säännöllisessä palkkatyössä? Minä olen pitänyt Plutoa sellaisena tappajana siinä sektorissa, jossa se sijaitsee.
tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #10 : 10.06.2012 22:37:07 »

En olekaan ennen tänne foorumeille vielä kirjoitellut, lähinnä lukenut. Olen aika aloittelija astrologiassa enkä osaa tulkita ainakaan mitään monimutkaisia kuvioita. Smiley Kysyisin minkälaisia merkkejä mahdollisesta tulevasta ammatista kartallani näkyy? Olen syntynyt 03.10.1990 klo 14.20 Helsingissä. Etenkin minua kiinnostaa mikä merkitys Pluton yhtymällä MC:lle on syntymäkartallani.  Huh Olen käsittänyt (mitä nyt itse olen yrittänyt tulkita) että sillä voi olla asiaan jokin vaikutus?

Ajattelin vilkaista syntymäkarttaasi, mutta sitä ennen kysyn sinulta, minkä ammatin haluat? Ilman omaa tahtoa ei saa mitään.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #11 : 10.06.2012 22:52:03 »

Mulla on Pluto yhtymä MC, ja siitä sanotaan, että työ voi olla pakkomielle. Tai voit olla johtavassa asemassa, ja päästä pitkälle. Ajattelisin myös, että Pluto vois tuoda kehiin syntymän ja kuoleman juttuja?
Oisko myöskin se, että työhön täytyy olla intohimo, muuten ei onnistu? Pakko olla merkistystä ja väliä sillä mitä teet?

Oletko kuitenkin säännöllisessä palkkatyössä? Minä olen pitänyt Plutoa sellaisena tappajana siinä sektorissa, jossa se sijaitsee.

No en tosiaan ole Smiley Säännöllinen palkkatyö on mulle iiiihan outo juttu.
Mutta siellä on se Saturnus myös.
tallennettu
Lizardi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #12 : 25.09.2012 23:57:33 »

Apua olen ihan unohtanut käydä täällä foorumilla! Pahoittelut, etten ole vastaillut tänne!  Embarrassed

Voin itse myös samastua siihen, että täytyy olla jokin intohimo tai erityinen intressi tiettyyn ammatiin. En voi kuvitella tekeväni työkseni "vain jotain".

En olekaan ennen tänne foorumeille vielä kirjoitellut, lähinnä lukenut. Olen aika aloittelija astrologiassa enkä osaa tulkita ainakaan mitään monimutkaisia kuvioita. Smiley Kysyisin minkälaisia merkkejä mahdollisesta tulevasta ammatista kartallani näkyy? Olen syntynyt 03.10.1990 klo 14.20 Helsingissä. Etenkin minua kiinnostaa mikä merkitys Pluton yhtymällä MC:lle on syntymäkartallani.  Huh Olen käsittänyt (mitä nyt itse olen yrittänyt tulkita) että sillä voi olla asiaan jokin vaikutus?

Ajattelin vilkaista syntymäkarttaasi, mutta sitä ennen kysyn sinulta, minkä ammatin haluat? Ilman omaa tahtoa ei saa mitään.

Olen ollut melko pitkään kiinnostunut juristin ammatista. Hainkin jo tänä vuonna oikikseen, mutta pisteeni eivät riittäneet sisäänpääsyyn tänä vuonna. Voisiko kyseinen ammatti sopia minulle syntymäkarttani perusteella?  Muut alat, joita olen harkinnut ovat viestinnän ja median alalta. Esimerkiksi televisio- ja radiotuotanto, toimittajan tai tiedottajan ammatti. Olen kiinnostunut tutkimaan asioita ja haluan ammatin, jossa on sopivasti vastuuta. Olen aina halunnut hoitaa oman osuuteni itsenäisesti, vaikka työskentelisinkin osana ryhmää. Eli voisin olla (ja olen ollutkin) töissä tiimin jäsen, jossa jokaisella on vastuu omasta työpanoksestaan.  Tongue

 En ole niinkään kiinnostunut kampaajan, kosmetologin tms tehtävistä. En myöskään usko haluavani hoitoalalle.
« Viimeksi muokattu: 26.09.2012 01:39:56 kirjoittanut Lizardi » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: