Sivuja: 1 ... 818 819 [820] 821 822 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5616969 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12285 : 29.08.2010 22:56:39 »

 Cheesy minullakin taisi mennä
Lainaus
plasmat aivan sekaisin
  smitten


Nähellään,, ja öitä koko poppoolle  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12286 : 29.08.2010 23:09:40 »

Mekin rakastetaan sinua  smitten kauniita unia. angel
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #12287 : 30.08.2010 15:50:44 »

 Grin Heh, se varmaan ajatteli, että eihän se ota jos ei annakaan... Joo, kaikkea liikkuu, hohhoh.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12288 : 30.08.2010 18:41:12 »

No oho tosiaan!  Shocked
Ihmettelen jos tuolla tekniikalla todellakin naisen saa lähtemään..  Tongue
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12289 : 30.08.2010 20:15:30 »

Hei Aminthir!

Oli hirmukiva nähdä sut, vaikkakin aivan vilaukselta! Ja olitpa komea! Mulla oli niin kova kiire silloin perjantaina, etten oikein ehtinyt mitään, mutta lämmin mieli läikähti kun näin sinut siellä värikkäänä. Olet kaunis nainen! (joten en ihmettele aiempaa miestyrkkyä  --- niin kovasti)
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12290 : 30.08.2010 23:20:24 »

Ja minä taas pelotan kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat luotani. Pelkkä katse saa miehet kiertämään mut kaukaa.  2funny Tarvitaan siis erittäin rohkea ja aito tyyppi, joka mun lähelle pääsee tai edes uskaltaa tulla. Tää on nähty NIIN monta kertaa.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #12291 : 31.08.2010 14:09:54 »

Hihi... Kovinpa olet laittanut kaverin pökerryksiin  Smiley

Ite olen iloinen ja tyytyväinen, viimeinen yövuoro oli viimeyönä ja huomenna sitten koulunpenkille. Ihanaa! 5kk tuli tehtyä pelkkää yövuoroa, kokeilemisen arvoista oli sekin, eikä poissuljettu, ettenkö tekisi joskus uudelleenkin. Mutta nyt pitäisi osata irrottautua noista energioista ja suuntautua uuteen.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12292 : 01.09.2010 08:40:15 »

SanctAstra, onko ihme että itsekin olen alkanut ottaa suhteet pilana. no en ihan pelkästään nauranut viime tyypille, sillä ihastuinhan kuitenkin, mutta miten tästä sitten? aina pitää olla jotenkin "pienempi" kuin on, vaikka naisena viehättävä, eli henkensä valoa on supistettava, vaikka jotkut sanoo että se juuri vetää niitä luo kuin kärpäsiä.. -jne.  

niin muuten A* tuosta aiheestahan puhuttiin mekin, että antaa palaa, jos edes viehättää.  Cheesy mutta en vaan ole viehättynyt noista kesän tarjokkaista. tuollainen patterimies on tietty hyvä olemassa..

nettikirjoittelusta tuli mieleen, että aika paljon on koettanut astrologiasta etsiä syitä, mutta ei niitä siellä ole ollut (henkinen taso on se selitys, ei astromerkit). ja miten paljon helpommaksi on mennyt sitten  kauris, esim  skorpioni joka juttu loppui aikaa sitten,  rapu on ollut pumpulia noihin verrattuna..  
« Viimeksi muokattu: 01.09.2010 10:01:17 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12293 : 01.09.2010 11:04:57 »

Joo, semmossiin miehiin ei saa haaskata aikaa.. Mihinkään turskiin tai muihin retkuihin  2funny

Voi A-P-U-A ...!! Mulla on vähintään triljoona perhosta mahassa ja ehkä yks ihmisen alkukin,
mutta siis kova sutina siellä käy - jännittää niin!
Meen nimittäin parin tunnin päästä yksityiselle ultraan, jossa sitten joko nähdään tai ei nähdä se katkarapu ja sen syke siellä.
Nyt se asia sitten konkretisoituu tai sit vetästään matto jalkojen alta.

Oon kyllä kysyny kristallilta pari kertaa onko vauva kunnossa, vastaus että "kyllä", onko siellä elämää, vastaus "kyllä" ja onko se poika, vastaus "ei", onko se tyttö, vastaus "kyllä"..  Grin

Kysyin kristallilta pari kuukautta sitten, onnistuuko meidän Turkin reissu, vastaus "ei" (niin mehän jouduttiin perumaan se).. Ja kysyin myös että tuunko ennen joulua raskaaksi, vastaus "kyllä" ja niinhän mä tulinkin.

Skorpparikaan ei enää epäile yhtään ton kristalliheilurin rehellisyyttä, tähän mennessä kun kaikki mitä siltä on kysynyt, on pitänyt paikkansa.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12294 : 01.09.2010 11:53:09 »

no, onnea vauvajuttuihin. onhan se jokaiselle henkilölle itselle tärkeä kokemus, vaikka yhtaikaa maailmassa lapsia kuolee, ei kaikille käy esim adoptio.

katselin 3v takaisia astroiluja, joissa huomasin että alkoi suhde ulkomaisen kanssa intensiivisesti ja nyt se on ystävyys. vaikka menin juttuun aika täysillä mukaan, niin kuitenkin nyt on hyvä fiilis eikä sellainen kuin ennen suhteen loputtua.  kuu 5   aurinko 1  hyvä, jotain oppii. sitä edellisen jutun jälkeen valtavaa kasvua ja kovasti tarvetta viestiä täälläkin. nyt ei tosiaan ole niin paljon tarvetta ajatuksenvaihtoon (on puhuttu hyvä/paha, suhteet, olemassaolo, jumala-jumalatar- käsitys, maat, urat..) tutkin asioita silloin todella paljon astrologian kautta, vertailin  kauris -  rapu akselia. vaikken nyt ajattele että tähtimerkki/astro kertoo kaiken, tietyt ominaisuudet miel- lyttävät, joita kuvataan tulimerkeillä (tai ilma).  (itserakasta joo..) numerologia voisi selittää parhaiten sen, miten 7 > 3 vaiheen intressi vaihtuu??

The Life Path 3 indicates that you entered this plane with a strong sense of creativity and with wonderful communication skills. Achievement for you most likely comes through engaging your ingenious expression. A truly gifted 3 possesses the most exceptional innovative skills, normally in the verbal realm, writing, speaking, acting, or similar endeavors. Here we are apt to find the entertainers of the world, bright, effervescent, sparkling people with very optimistic attitudes. The bright side of this path stresses harmony, beauty and pleasures; of sharing your inventive talents with the world. Capturing your capability in creative self-expression is the highest level of attainment for this life path.
.


oliko Ardith nyk. Saturnalia? kun sanoin että kyllä se mies löytyy vaikka ulkomailta.  angel
« Viimeksi muokattu: 01.09.2010 12:12:53 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12295 : 01.09.2010 12:39:13 »

Hei Aminthir!

Oli hirmukiva nähdä sut, vaikkakin aivan vilaukselta! Ja olitpa komea! Mulla oli niin kova kiire silloin perjantaina, etten oikein ehtinyt mitään, mutta lämmin mieli läikähti kun näin sinut siellä värikkäänä. Olet kaunis nainen! (joten en ihmettele aiempaa miestyrkkyä  --- niin kovasti)

Moi indiima, mietinkin että olitko se sinä vai joku muu joka ilmoittautui paikalle... Eli palstalaisia vilkkui illan aikana 2 tai 3, yhdestä en ollut ihan varma uskalsiko tunnustaa Wink Kiitos paljon kehuista, mitä nyt meikkiä oli 1½ kiloa kasvoilla mutta kyllä naiset yleensä erottaa mikä on meikkiä ja mikä feikkiä. Eli luotan sinuun Smiley Itsekin olet ihana, hymyilevä (ja nopealiikkeinen! Cheesy ) ihminen! Smiley

*A*

Olisin mielelläni jäänyt höpisemään, mutta sinulla oli luenta kesken ja mulla poltti asvaltti alla, -> esitykseen oli aikaa tunti, ja olin päättänyt ensimmäisen bussimatkan jälkeen, että minä -kele kävelen kaikki matkat Helsingissä ollessani. Tulihan sitten to-su välillä käveltyä reilu 30 km.  Shocked
Toivottavasti tavataan uudestaan rauhallisemmissa merkeissä!

Mulla on kierrokset aika ylhäällä ja no, ehkä tuokin kävelyrutistus selittyy sillä, että energiaa täytyy purkaa. Hyvää päivää kaikille tasapuolisesti, kivasti ja mukavasti!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12296 : 01.09.2010 13:03:03 »

onks tänään joku "potkikaa mua päähän"-päivä.
v***U kun mikään ei suju.
osakas teki oharit, ukka nalkuttaa ja muutenki ottaa kyä nii päähän että korvissa soi.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12297 : 01.09.2010 15:12:15 »

valtakunnassa kaikki hyvin...  angel angel angel
1,5cm pituus ja sydän sykki...  smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12298 : 01.09.2010 17:52:04 »

Aina silloin tällöin tulee lueskeltua HS:n keskustelufoorumia ja täytyy sanoa vain, että huh huh. Mistä nämä hullut oikein tulee.

Tai no, lukekaas itse.

http://www.hs.fi/keskustelu/Apulaisoikeusasiamies%3A+Koulu+ei+saa+kielt%E4%E4+l%E4vistyskoruja+kaikilta/thread.jspa?threadID=257266&tstart=0&sourceStart=120&start=0

Se on se suvaitsevaisuus aika katoava luonnonvara ilmeisesti. Tekee aina pahaa ihmisten hirveät mielipiteet. Jos täällä foorumilla välillä tulee epätoivoinen olo, niin loppupeleissä tuon keskustelun jälkeen kaikki ovat täällä ihania. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12299 : 01.09.2010 17:56:37 »

valtakunnassa kaikki hyvin...  angel angel angel
1,5cm pituus ja sydän sykki...  smitten

Onnea  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 818 819 [820] 821 822 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: