Sivuja: 1 ... 743 744 [745] 746 747 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618147 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11160 : 24.03.2010 14:52:08 »

Kivan näköset hiukset. =) Etuhiukset kyllä oikeesti "muotoilee" kasvoja tosi kivasti, itsekin olen aina aika ajoin tykännyt pitää etuhiuksia, välillä taas hermot meinaa mennä niihin. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11161 : 24.03.2010 15:06:19 »

minä taas olen tyytyväisenä avoin ja sosiaalinen ja vihaisena sulkeutunut. en taatusti soita kenellekään tai muutenkaan tee mitään elettä ulospäin silloin kun raivostuttaa. menen omiin oloihini, huudan vaan ehkä silloin jos joku yrittää lähestyä väärällä hetkellä, liian itsepäisesti. esim. jos sama henkilö on soittanut 5 kertaa saatan vastata vihaisesti kun ei tajua olla soittamatta.



paitsi jos nyt satun olemaan jossain tilanteessa jossa on sosiaalisuutta....en ymmärrä sellaisia, kuten vaikka isäni, jonka pitää alkaa oikein asiakseen soittelemaan huutamis ja raivoamispuheluja olleessan paskalla päällä idiot2


en tietenkään ihmettele, että minä olen melkein ainoa sukulainen johin hänellä on välit :Smiley en masokistisuuden takia, vaan sen että tulee sieltäpäin hyvääkin 50% 50%


joskus on sellainen onnentila, jonka haluaa salata ja suojata puhumattomuudella, ja myhäilee vaan itsekseen, mutta sellainen suuronni on harvemmassa.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2010 15:09:32 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11162 : 24.03.2010 19:59:01 »

Se oli kyllä kiva se Mangon mallisto. Hyviä ja tyylikkäitä vaatteita, joissa on vähän sitä jotain kuitenkin =) Espanjassa ainakin osataan värejä käyttää, mikä on hyvä ja oikeasti piristävää.


 Wink Se oli kiva, vaikka oli siinä jotain ihan uskomatonta paskaakin joukossa.
Muhun iskee hyvin espanjalainen ratsastustyyli, ylipäätään ratsastustyyli
arkipukeutumisessa. Heppatyttö kun olen. Tongue


Kyllä tuo suihinottaminen ja naamalle laukeaminen piristää kummasti joka miestä xD Eiköhän se ole se. ^^

 Tongue
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11163 : 24.03.2010 23:21:57 »


Iltaa tupaan!  smitten

Tunnustaudun heti mustaan pukeutujaksi, plutonikko?
Pidän mustasta ja tykkään pukeutua siihen, toinen väri olisi valkoinen, mutta olen kauhea sotkemaan  aurinko askendentti neitsyt  Shocked joten, se on vähän niinkuin pois laskuista.

Piristän mustaani leikkimällä väreillä asusteissa, jos piristän.  Wink

Muuten pidän väreistä ja valosta, mutta tyylinsä kai kullakin ja missä itsensä kotoisaksi tuntee niin niillä mennään. Toivottavasti, nimittäin mikään ei ole niin kurjaa kuin nähdä ihmisen pukeutuneen muodin mukaan ja tuntevan itsensä siinä epämukavaksi.

Toki kunnioitan "hiukan" sovinnaisuutta pukeutumisessa.... en mene häihin mustissa, jollai se ole teemana.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11164 : 24.03.2010 23:24:11 »


Oikein hyvää ja onnistunutta Lontoon lomaa annaelen!  Kiss

Toivottaapi Neela

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11165 : 24.03.2010 23:27:04 »

Minultakin hyvää matkaa Annaelenille!


Olen kade, mutta en halua sitä sinulta pois, vaan itsekin Lontooseen smitten


mustiin pukeutuminen on kyllä plutonikkoutta enemmän  saturnus-nikko juttu. ainakin mun havainnoissa elämästä.


ai, kuuma! tekis mieli hypätä hankeen sisävaatteet päällä makaamaan, mutta en nyt viitsi mitään talvisotaleikkejä Grin
« Viimeksi muokattu: 24.03.2010 23:31:47 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11166 : 25.03.2010 00:24:51 »

Aivan loistova päivä muuten ollut. Ensin sain nukkua puolillepäivin ja viettää rentoa vapaapäivää. Illalla oli ihanat reenit joita ennen innostuin vähän spinnailemaan ja reenien jälkeen kävin vielä rääkkäämässä reisiä. Buenot reenit, ei kauhean rankat kyllä, enemmän sellaiset tekniset. Nyt ryhdyn keittelemään tomaattikeittoa <3

Mutta niin sattui uusimmassa fit lehdessä vastaan sellainen asia, että me usein tulkitsemme läheisiämme ja muita ihmisiä aivan liikaa. Kuvittelemme, että tiedämme mitä he ajattelevat, vaikka todellisuudessa asiat saattavat olla aivan toisin. Ei saisi sokeasti uskoa siihen, että pystyy itse lukemaan mitä toiset meistä ajattelevat, pitäisi osata olla neutraalimpi sen tulkitsemisen suhteen. Itsestäni ainakin huomaan sen, että aika usein tulkitsen oman epävarmuuteni suojista ihmisten käytöstä ja saatan kuvitella, että minusta ei pidetä, vaikka oikeasti pidettäisiinkin. Hmm, tässä on ajattelemisen aihetta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #11167 : 25.03.2010 00:44:32 »

joskus on sellainen onnentila, jonka haluaa salata ja suojata puhumattomuudella, ja myhäilee vaan itsekseen, mutta sellainen suuronni on harvemmassa.

Minä koin jälleen tuollaisen onnen hetken tänään.. Käperryin iltapäivällä kultani kainaloon ja siinä oli hyvä olla... Totesin että toisen kanssa olemisessa on ihaninta vain olla.. ja että tästä suhteesta ihmeelisen tekee se että molemmat rentoutuu toisen seurassa niin että saa helposti unen päästä kii.. Ja jälkeen päin minun oli niin rento ja myhäilevä olo..  smitten

Ei sillä etteikö tässä suhteessa muutakin tapahtuisi kuin nukuttaisi.. coolsmiley Davisonin Suhdekartalla, sekä Kompositio -karttojen kaikilla versioilla on meillä Mars  aspect_con  keskitaivas ..
<3

Mutta niin sattui uusimmassa fit lehdessä vastaan sellainen asia, että me usein tulkitsemme läheisiämme ja muita ihmisiä aivan liikaa. Kuvittelemme, että tiedämme mitä he ajattelevat, vaikka todellisuudessa asiat saattavat olla aivan toisin. Ei saisi sokeasti uskoa siihen, että pystyy itse lukemaan mitä toiset meistä ajattelevat, pitäisi osata olla neutraalimpi sen tulkitsemisen suhteen. Itsestäni ainakin huomaan sen, että aika usein tulkitsen oman epävarmuuteni suojista ihmisten käytöstä ja saatan kuvitella, että minusta ei pidetä, vaikka oikeasti pidettäisiinkin. Hmm, tässä on ajattelemisen aihetta.

Allekirjoitan tuon täysin.. ja tavallaan tuo ed. kertomani hetki jälleen puhdisti ihmeesti ilmaa ja selkeytti suhdettamme..
tallennettu

*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #11168 : 25.03.2010 09:52:38 »

Huomenta  smitten
Parhainta päivää ja tulevaa vk.nloppua kaikille... lomalle lähtijöille  Wink ja työn ääressä pakertaville  :Smiley ja muuten vain vapaalla oleville  Cheesy

tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #11169 : 25.03.2010 11:57:23 »

Wienin- matkamme lähestyy ja olikin hienoa kuulla täältä, että siellä on kevät jo kunnolla edistynyt. Tietää paremmin, että mitä pakkaa matkalaukuun.   coolsmiley

tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11170 : 25.03.2010 12:05:15 »

Annaelenille loistavaa matkaa Lontooseen! smitten
Lähtisin kanssa, mutta kun ei ehdi.

Mie olen hukannut puhelimeni. Cheesy smitten
Se on joko Jouskarin toimistolla tai ystävämme ravintolassa,
joten kauaa tätä autuasta lomaa ei ole tiedossa, koska Jouskari käy hakemassa sen. Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11171 : 25.03.2010 13:16:45 »

molin ek ett wtf ja nyt vasta hokasin että sasha on vaihtanu avatarta  Grin
jotenki ol niin prkeleen erilainen kun aikasemmin, jopa väreiltään ni en ees yhdistäny  Grin

ja btw, sasha mä orotan mailia  :Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11172 : 25.03.2010 13:30:00 »

molin ek ett wtf ja nyt vasta hokasin että sasha on vaihtanu avatarta  Grin
jotenki ol niin prkeleen erilainen kun aikasemmin, jopa väreiltään ni en ees yhdistäny  Grin

ja btw, sasha mä orotan mailia  :Smiley

 Grin

Vartohan sitä meiliä ihan rauhassa. Mie en ole saanut vielä kaikkia tiedostoja,
kun ovat niin kiireisiä ja ko. homma ei ole vielä akuutti.
Tulossa heti, kun saan ne. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11173 : 25.03.2010 13:46:23 »

 Cheesy Grin 2funny


Lainaus
0600-666 666 Pyyteettömän Rakkauden Pikapalvelu. SOITA, ET PETY. 6,66 e /min + ppm.


Aivan loistava allekirjoitus! Grin 2funny
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11174 : 25.03.2010 13:55:18 »


joo, samoin Sulla ja tykkään myös avatarestasi Wink Grin

tein joskus tän jotain Fotn fanisivua varten kommentiksi, photoshoppaus on hieman huono, mutta kai ajatus tulee läpi angel

http://i174.photobucket.com/albums/w85/avataria111/harleQuinette/x-files/satanic_pope.jpg



nyt tän päivän hommat kutsuu, sitä jäisi aina niin mielellään netteilemään, mutta pitää ottaa itseään niskasta kiinni taas.



*takki päälle ja menox*
tallennettu

Sivuja: 1 ... 743 744 [745] 746 747 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: