Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menneet elämät  (Luettu 14969 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
LYV
Vieras
« Vastaus #15 : 14.04.2009 16:56:48 »

Minun ja yhden entisen naapurini karman solmut ovat yhtymässä, eli hänen  kuunsolmu aspect_con minun  kuunsolmu molemmissa päissä. Yhteinen karma, yhteinen suunta (kohtalo).

"No matter where you go, I will find you"  smitten

Todennäköisesti olette siis samanikäiset naapurisi kanssa? Siten teillä on tietty, yhteinen karmallinen suunta (Noususolmun merkki) kaikkien ikätovereidesi kanssa. Se mikä tekee siitä jokaiselle henkilökohtaisemman, on se huone, jossa Noususolmu sijaitsee. Huone kuvaa tarkemmin sitä elämänaluetta, jolla saat parhaiten toteutettua tämän elämän karmallisia läksyjä. Samoin kannattaa katsoa aspektit kartan muihin planeettoihin = läksyä helpottavat tai vaikeuttavat tekijät.

Joo.... sori, mä oon vähän huono näissä.

Tunnen tähän henkilöön vetoa ja hän kertoi minulle että siitä lähtien kun olen ottanut vuosien jälkeen yhteyttä, niin hän on voinut paremmin ja oksennellut vähemmän. Jotenkin minulla on tämmönen parantava yhteys tähän henkilöön, mutta se varmaan todennäköisesti tulee siitä kun mulla on chiron kaksosissa. Minun chiron on hänen 7 huoneessaan ja yhtymässä hänen chironiin, mikä myös varmaan puhuu samasta iästä. Hänellä on psykosomaattinen pahoinvointihäiriö, sitten minun chiron on sekstiilissä hänen venukseensa.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #16 : 14.04.2009 17:46:06 »

Hihi, unohdin että minulla on  venus aspect_con hänen laskusolmuun, eli oppositiona hänen  kuunsolmu noususolmuun... eli mun rakkauteni häneen "pidättelee" häntä.  Cry
« Viimeksi muokattu: 14.04.2009 17:56:46 kirjoittanut LYV » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: leet



Profiili
« Vastaus #17 : 16.03.2016 15:37:48 »

Toi dragonic-chart on näköjään vaan natal-kartta siirrettynä kaikkineen, mutta  kuu 0 oinas alkusena. Kertoo mulle aivan jotain huuhaata. Ehkä joku uskoo tähänkin sepustukseen. Mene - tiedä!

Itselleni kaikesta (kohdallani) astrologiassa puhuu edelleenkin eniten ja tarkimmin tuo sideerinen kartta.

Menneet on menneitä. Eli parin tuttavan kielellä:
Eihän autookaan ajeta taustapeiliin katsomalla (vaikka sitä tieliikennelain §§.ien mukaan on kuski velvoitettu tarkkailemaan esim. huomatakseen väistää pelastusajoneuvoja und so weiter). Menneisyys opettaa toki, mutta mutta...

Past is anyway past.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: