Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauriin loppuvuosi  (Luettu 74290 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #30 : 01.07.2006 23:13:30 »

panacod,

jännä juttu että ymmärrät mitä on menossa. Tuo terveys ja työ mitä sanoit liittyy juuri tuohon 6.huoneen teemaan, missä sinulla on ap- aurinko aspect_con pluto.  Asia jatkuu vielä, ei ratkea heti.

Mutta Kauriina sinulla on varmasti kärsivällisyyttä odottaa kun aika on kypsä. Muista että parempaa tulee, kun sen aika on. Jos sulla on aikaa niin lueskele Kauriiseen liittyviä juttuja, eli meille sorkkaeläimille kuuluu usein se kiipeäminen, mikä saattaa monesti turhauttaa.. mutta jos jaksaa ja selviää Saturnuksen vaatimuksista niin saa palkinnon.

Hyvää kesää!  Smiley

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #31 : 01.07.2006 23:27:12 »

Kiva kun Kaurisenergia olet kuulolla smitten

Tosiaan olen pohtinut paljon tätä elämäntilannettani, kun se ei millään selviä, vaikka yritän ja yritän. Minua on sanottu tosi sitkeäksi ihmiseksi. Kroonisesta kivusta huolimatta yritän. Uskon että selviän vielä ja löydän sen "oikean" työpaikan.

Puhuit muutosta. Olen katsellut juuri asuntoja. Muutto mielessä ja se on tehtävä ennen kun/jos adoptio toteutuu.


VALO:

Kiitos viestistä smitten Olen niin tonttu idiot2 etten osaa laittaa sinulle yksityisviestiä. Mutta oikeassa olet siinä että sen työn täytyy olla tyydyttävä, kaikin puolin, myös statukselta.

Tuo Panacod-nikki tulee siitä kun on lääke tullut kovin tutuksi selkäkivun myötä. Kohta taas pistän yhden semmoisen poskeen (siis syön itseäni, HEH Grin)

Kiitoksia kun olette siellä olemassa angel

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #32 : 02.07.2006 17:31:00 »

Adoptio? ! Siihen liittyen en malttanut olla katsomatta... 
v.2009 lopulla progressiivinen  kuu liikkuu Jousimiehessä ja tulee yhtymään CHILD-asteroidin kanssa, samalla edistetty CHILD on Auringon päällä ja kaiken huipuksi transiitti- uranus on Kuun päällä. Tuo on kyllä aika lupaava kuvio ajatukselle uudesta perheenjäsenestä, esim. pieni ulkomaalainen Jousimies-tyttö... ?  :Smiley


tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #33 : 02.07.2006 20:51:48 »

Kiitti...mahdollisesti pieni kiinalainen tyttö...syntymäaikahan heillä on arvio. Kiva että näkyi kartalla Cheesy

Menen taas huilimaan, on ollut ongelmia vatsan kanssa. Viime yö meni pipariksi.

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 03.07.2006 09:28:49 »

Minua niin kovasti kiinnostaisi tietää mitähän loppuvuosi tuo tullessaan, mutta en oikein vielä ymmärrä näistä ennustamisista juuri mitään. Cry Kovasti koetan opetella, mutta ei se niin helppoa ole. Pitäisi varmaan käydä joku kurssi näihin liittyen, että ymmärtäisi jotain. Tarpeeksi vaikeaa jo pelkkä luonteen miettiminen kartan perusteella, puhumattakaan näistä ennustamisista.  Huh

Olen tosiaan syntynyt 4.1.1988 klo 12.07, Turku - Vheid. Kovin yksiäistä on tosiaan nyt, miesrintamalla on sekavaa eikä mitään vakavaa oikein löydy. Olisi kiva jos jotain pienen pientä tulkinnan jyväistä saisi irti. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #35 : 03.07.2006 10:14:37 »

Hei Panacod ja muut aihetta seuraavat!
Mikä kurimus meidät kauriit on nyt näppeihinsä saanut?? Minullakin on selkä (iskias) oikkuillut tosi pahasti monta kuukautta. Siksi tuo Panacod nimimerkkisi pisti silmään! Tuntuu, että olen napsinut ko. särkylääkettä satamäärin. Ja sen lisäksi muita hermosärkyä helpottavia (paitsi etteivät ne ole helpottaneet). Istuminen on yhtä tuskaa!  Cry
Lääkärisetä (tai -täti) ei halua selkää leikata, koska 95 %:sti selän pitäisi parantua ajan kanssa. ODOTTAVAN AIKA ON TOSI PITKÄ! Varsinkin, kun jokainen päivä on särkyä täynnä.
No, nyt on kesä ja kesäloman ensimmäinen päivä  Smiley Aion nauttia siitä täysillä!  coolsmiley
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #36 : 03.07.2006 19:07:18 »

Hei Tiinamaria ja muut smitten

Panacodia ei kannata napsia, täällä karvas kokemus. Lääkkeet polttivat vatsan rikki knuppel2 Eilen olin ensiavussa sen johdosta. Varokaa särkylääkkeitä tickedoff

Tuo Sepon kuukauden horoskooppi kesäkuulle oli niin lupaava että toivo heräsi...ai niin, en ole lukenut vielä heinäkuun horoskooppia. Äkkiä katsomaan mitä siellä on... :Smiley

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #37 : 04.07.2006 09:31:06 »

vehmis

tuossa kyselit jokin aika sitten kartastasi. En ole sinua unohtanut, aika vaan on ollut tiukilla. Mutta jos vielä kiinnostaa niin lukaisepa tästä!

Ensinnäkin, sinulla on tosi mielenkiintoinen kartta:  vesimies nousee, varsin harvinaista muuten.  Smiley

Mutta tästä tilanteesta: tr.  saturnus on juuri siirtynyt 7:aan eli jollain elämän alueella vastuusi ja velvollisuutesi ovat kasvaneet. Sinulta odotetaan, vaaditaan paljon ja tämä kaikki voi tuntua sinusta raskaalta. Onko tämä kenties miehesi, jonka kanssa on käynyt raskaaksi (pitkässä suhteessahan on aina tullaisia kausia!) tai työelämässä, että sinulle sysätään vastuuta ja tehtäviä.

Eli kiteytettynä: muiden ihmisten sinulle esittämät vaatimukset kasvavat. Tee parhaasi, kun vastaat niihin! Tästä voisi päätellä, että ei sinua suinkaan pois töistä laiteta.

Tosin sinulla on tuo Kauriille sattuva kiva  uranus aspect_sex aurinko ja  jupiter aspect_sex aurinko varsin aktiivisia juuri tällä hetkellä, ja nehän tuovat uusia, kivoja asioita.  Mutta ehkä ennemminkin niin, että tunnet, että sinulla on velvollisuuksia tarpeeksi, joten jos elämääsi tulee uutta, niin mihin se kaikki mahtuu?

Suurempia muutoksia tuskin tänä vuonna tulee, mutta keväästä 2007 alkaakin sitten tapahtua: tr. uranus tulee Kuusi päälle, ja tämähän on se perinteinen lapsensaantijuttu... Eli voiko olla että 2007 - 2008 saat vauvan? Tai jokin muu muutos perheessä, esim. muutto? Samalla  uranus tekee neliötä MC:lle ja  jupiter liikkuu juuri MC:lläsi eli joitain muutoksia työssä voisi olla tulossa silloin. Ehkäpä juuri perheasioissa tapahtuva muutos aiheuttaa muutoksia myös työelämässä?

Mutta nämä vaikutukset tosiaan tulevat vasta keväästä 2007 alkaen. Tätä vuotta ehkä hallitsee eniten juuri tuo  saturnus 7:ssa eli velvollsuudet...  Mielenkiintoista muuten, että tr.  neptunus on tällä hetkellä progressivisen Merkuriuksen päällä, eli mietit varmasti kaikkea ja ajatuksesi voivat olla neptunusmaisen mietteliäitä...

Toivon sulle voimaa kestää vastuu, jota sinulta nyt edellytetään!.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #38 : 04.07.2006 16:38:03 »

Kiitos Kaurisenergiaa!

Melko mielenkiintoista!
Nyt on nimittäin vastuu lisääntynyt entisestään työelämässä.
Kotioloissa olen myös ollut hieman "poissaoleva" ja olen tuntenut tukahtuvani ellen tee ratkaisuja. Nyt teinkin päätöksen luopua hevosistani ja kummasti jo pelkän päätöksen teko helpotti oloa! Eli jonkun asian on poistuttava uusien asioiden tieltä, vaikka se kipeää tekisikin.

Lapsia ei ole näköpiirissä. Tuo yksi vipeltäjä (poika 3v.) riittää!  :Smiley En tunne itseäni niin äidilliseksi ihmiseksi että tekisin toisen lapsen ainakaan seuraavaan kymmeneen vuoteen... Tongue Pojasta on paljon iloa, mutta kahta en kestä  smitten

Aiheuttako tuo  vesimies nousevana sen että olen hieman "outo"?  :Smiley Kaikki verityypistäni lähtien on tavalla tai toisella harvinaista. Minulla on myös pernavika, josta lääkäritkin ovat ymmällään eivätkä osaa asiaa selittää. Kerrankin oli "mukava" kun pernaa ultrattiin ja huoneessa oli toista kymmentä ihmistä pällistelemässä mitä ruudulla näkyy!  2funny

Nuorempana myös koin että kaikki pitävät minua hieman erikoisena eikä kukaan ymmärrä.

Kiitos jos viitsit vielä selventää tuota vesimies-asiaa!  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #39 : 04.07.2006 17:50:38 »


Tongue Pojasta on paljon iloa, mutta kahta en kestä  smitten

Vannomatta paras... sanoo kahden pojan äiti, joka myös ajatteli että yksi riittää...  Grin

No joo, Vesimieheen kyllä liitetään tuo "outous", koska sehän on Uranuksen hallitsema planeetta. Kyllä ymmärrän mitä tarkoitat, muut voivat pitää outona, vaikket itse niin tekisikään. Itsellänikin on paljon veskaria kartallani.

Tuohon terveyteen vaikuttaa myös 6.huoneen kärki, joka sulla on Ravussa eli Ravun hallitsija  kuu aspect_squ neptunus voi myös osaltaan iheuttaa "outoja" vaivoja. Tuonkin takia muuten tuo 2007 kohdallesi tuleva tr.  uranus aspect_con kuu on tosi tärkeä kuvio. Toivottavasti olet vielä silloin tällä palstalla kertomassa mitä tapahtui...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #40 : 04.07.2006 18:06:35 »


Tuohon terveyteen vaikuttaa myös 6.huoneen kärki, joka sulla on Ravussa eli Ravun hallitsija  kuu aspect_squ neptunus voi myös osaltaan iheuttaa "outoja" vaivoja. Tuonkin takia muuten tuo 2007 kohdallesi tuleva tr.  uranus aspect_con kuu on tosi tärkeä kuvio. Toivottavasti olet vielä silloin tällä palstalla kertomassa mitä tapahtui...

Onko tämä siis huonoa vai hyvää?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #41 : 04.07.2006 18:43:56 »

On vaikea sanoa onko tuo huonoa vai hyvää... Tyypillisiä merkityksiä ovat "radikaali uudelleenherätys tunteiden alueella", muutoksia kotona, se raskaus... Ehkä tuo Neptunuksen mukanaolo voisi painottaa tuota tunne-elämän puolta, eli jollain lailla tunteesi voivat muuttua keväästä 2007 lähtien. Tai muuten vaan saatat olla kiireinen ja hermostunut. 

Ei se mitään pahaa ole. Esimerkki todellisesta elämästä: kun miehelläni oli tuo (neliön muodossa) niin minä tulin yllättäen raskaaksi ja se toi tullessaan tunne-elämän muutokset (hän koki sen minun kauttani) ja tietysti muutokset kotona kun tulikin yksi suu lisää ruokittavaksi...  Grin

Mutta mitään sairautta tai eroa ei tullut!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #42 : 04.07.2006 22:06:42 »

Alkoi sitten kiinnostamaan näkyiköhän kartallani 2003 vuoden alussa (helmi-maaliskuussa)tai marraskuussa merkkejä perheenlisäyksestä? Poika syntyi 26.11.03.

Taisin jäädä nyt koukkuun näihin juttuihin...  Smiley Ei auta kuin itse opetella tulkitsemaan karttoja, ettei tarvi muita jatkuvasti häiritä!  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #43 : 05.07.2006 17:43:07 »


Taisin jäädä nyt koukkuun näihin juttuihin...  Smiley Ei auta kuin itse opetella tulkitsemaan karttoja, ettei tarvi muita jatkuvasti häiritä!  Grin

Joo, astrologia on kieltämättä sitä kiehtovampaa mitä enemmän siihen pääsee sisälle ja oppii oivaltamaan asioita.  Valmishan tässä on tuskin koskaan, mutta kannattaa ilman muuta perehtyä tarkemmin!

Aina kun ihmisen elämässä tapahtuu jotain merkittävää, niin kartan akseleihin kohdistuu jokin progressio tai transiitti. Kun lapsen saannista on kyse, niin kannattaa katsoa  kuu ja 5.huonetta.

v. 2003 lopulla sinulla vehmis oli tr.  pluto MC:llä tehden neliötä Kuuhun. Samalla tr.  saturnus liikkui juuri 5:ssa tehden löysää triniä Kuuhun, ja kaiken huipuksi tr.  jupiter teki melko tarkkaa oppositiota Kuuhun sekä vielä tr.  mars oli Kuun päällä juuri syntymän aikoihin. Ja progressiivinen  kuu taas oli Auringon päällä, aurinkokaari-Kuu taas tarkassa neliössä Aurinkoon. Eli näkyi.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
astraali
Vieras
« Vastaus #44 : 06.07.2006 19:31:58 »

.... minäkin tammikuun puolen välin (13.pvä) kauriina painiskelen juuri työasioiden suhteen. Olenkin menossa työhaastatteluun omalle alalleni.

Toivottavasti tähdet ovat suotuisia!   smitten

(Voi kun alkaisin minäkin tajuta jotain noiden planeettojen liikkeiden suhteen...)

 Kiss
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: