Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: auttakee ymmärtämään tätä..  (Luettu 3853 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« : 05.04.2012 18:58:24 »

eli olen ihastunut työkaveriini, hän on mies ja minä nainen. en oikein tiiä missä mennään tai miten häntä lukisi..

tiedän että hän on
aurinko vesimies
kuu jousimiehessä
nousumerkki kaksosissa

itse olen
aurinko jousimiehessä
kuu oinaassa
nousumerkki leijonassa

miten hän saattaa ilmaista tunteitaan ,ihastumistaan, kohtaa minut tai edes ymmärtää..? Jotenkin niin vaikeaa Cheesy

en edes tiiä voitteko auttaa, mutta jos jotain osaatte sanoa? Jotenkin tunnen että "soidaan" hyvin yhteen :p
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 05.04.2012 20:41:14 »

Kyllä varmasti joku jotain sanoo, viestisi nyt on ollutkin täällä vasta kaks tuntia ja lukukertoja tässä vaiheessa reilu 10 eli ei vielä kannata huolestua. Smiley Itse valitettavasti en kamalasti näitä merkkejä osaa tulkita.  Undecided

Miehen ruumiinkieli seurassasi kylläkin kertoo paljon mahdollisesta kiinnostuksesta, koska sitä tuotetaan aika automaattisesti/alitajuisesti. Tästä voin heittää lisäinfoa jos se auttaisi.  Huh
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #2 : 05.04.2012 22:13:49 »

Vähän samanlaista mulla ilmassa myös...en ota selvää, kun välillä ollaan niin liki ja välillä muissa maailmoissa. Tässä mun tapauksessa siis nousu  kaksoset ja nousu vesimies eli ota näistä nyt selvää kummastakaan... buck2
Minä
 aurinko kaksoset
 askendentti kaksoset
 kuu kaksoset
 
ja
Hän
 aurinko leijona
 askendentti vesimies huom!
 kuu oinas

Ja Sianne, musta nuo teidän  aurinko kuu ja  askendentti -merkit näyttäisit toimivan noin päällisin puolin ja äkkisilmäyksellä erinomaisesti ja varmaan soitte hyvin yhteen. Tulta ja ilmaa. Hänen kuu on sun aurinkomerkissä jne. Riippuu tietenkin muistakin tekijöistä.

« Viimeksi muokattu: 06.04.2012 08:11:38 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 08.04.2012 10:31:09 »

Haluatko sinä hänestä ystävän vai miesystävän?  Smiley Ei tarvi nyt tässä julkisesti vastata tohon kysymykseen (eikä ylipäätään just mulle kertoa), mutta kannattaa omat motiivit tehdä itselleen selväksi...

Joka tapauksessa kaikenlainen hauska yhdessä tekeminen joka ei ole liian intiimiä, eli ette oo kahden kesken vaan esim. jomman kumman kaveriporukassa (eli luultavasti sinun koska sinä olet kysymässä) sillain että kaikki on vähän tekemisis kaikkien kans, yleensä lähentää ystävyyttä.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 08.04.2012 16:27:47 »

Teillä on kartoilla paljon merkittäviä aspektejä, sekä hyviä että haastavampia.

Kuu-oina ja kuu-jousimies yleensä tulevatkin hyvin juttuun (tuli ja tuli) ja kartalla teillä harmooninen aspekti näiden kahden välillä. Miekkonen taitaakin olla todella itsenäinen ja varsinkin emotiaalinen riippumattomuuden tarve hänellä taitaa olla (kuu yhtymä uranus). Sinun saturnuksesi yhtyy hänen kuuhunsa ja uranukseensa, joten hän voi kokea että rajoitat häntä.

Sitten teillä on myös noita intensiivisen kiinnostuksen tuovia aspekteja kuten mars yhtymässä plutoon vai onko, vaikea sanoa kun asteita ei näy, mutta sanoisin että sun marsisi yhtyy nippa nappa hänen plutoonsa.

Miehellä näkyy olevan venus vesimiehessä, joten rakkaudessakin hän on, sanoisin, itsenäinen ja oman tilan kaipuinen (kuin myös ehkä sinakin, sulla on venus-uranus-yhtymä). Viileähkö, ainakin aluksi, eikä helposti paljasta salaisimpia toiveitaan. Jos oikein katsoin niin hänen venuksensa neliöi sun pluo-mars-yhtymää, eli siis. Hmm. Miten tämän nyt selittäisi. Pluto-mars kaipaa intensiivistä kanssakäymistä ja paljon ja aluksi venus-veskarin eräänlainen originellius voikin kiehtoa mutta hänen vapaudenhalunsa voi muodostua rasitteeksi. Me mars-pluto-skorppionit kun ollaan melko omistautuvia varsinkin seksuaalisesti ja odotetaan sitä myös muilta. Hänellä on mars vaa'assa, ilmanmerkissä ja ilmanmerkit on ehkä yleensä vähän huithapeleita.. Kiikunkaakun puolin ja toisin.

Tälleen ensisilmäyksellä..

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: