Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helposti lähestyttävä ihminen/uskoutuminen  (Luettu 13067 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 28.07.2007 22:11:44 »

Minkälaisia juttuja luulisitte löytyvän sellaisen ihmisen kartalta jolle ihmiset usein kertovat salaisuuksiaan ja ongelmistaan?
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #1 : 28.07.2007 22:24:08 »

Khironin suotuisat aspektit tulisi ensimmäisenä mieleen  Smiley
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Miljoonakala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #2 : 28.07.2007 22:40:31 »

Aurinkokalojen sanotaan olevan tuollaisia ongelmaimureita. Salaisuuksista minulle tulee mieleen skorpparityypit, jotka muutoinkin näkevät sinne sisimpään.

~Miljoonakala
tallennettu
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #3 : 28.07.2007 23:03:25 »

Itse olen aurinkokala ym ja täytyy kyllä sanoa, että monet ystävistäni ovat välillä ihmetelleet, että kertovatko ihmiset minulle aina kaiken. Ihan tuntemattomatkin lähestyvät yleensä helposti ja alkavat heti kertoa yksityisasioistaan ja on pyydetty vahtimaan Kampissa vieraiden ihmisten laukkuja ja ties mitä  buck2
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #4 : 29.07.2007 14:01:46 »

Mikäs sitten minussa on sellainen "merkki" joka tuo luokseni avautumaan, vai onko se todella niin että kampaajat ovat myös psykologeja? Huh
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 29.07.2007 16:24:53 »

itse olen lähipiirissä huomannut että vesimiehet ovat luonteeltaan sellaisia joiden niskaan muut taitavat helposti kaiken p****n kaataa...vaikka he eivät sitä aina kaipaisikaan...
tallennettu

Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #6 : 29.07.2007 17:03:41 »

Tunnustan olevani baaripsykologi  Grin. Olen käynyt monet keskustelut tuntemattomien ihmisten kanssa kuolemasta ja ihmissuhteista.  Cool
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #7 : 29.07.2007 17:28:42 »

Minkälaisia juttuja luulisitte löytyvän sellaisen ihmisen kartalta jolle ihmiset usein kertovat salaisuuksiaan ja ongelmistaan?
Ravut, Kalat ja Ihanat skorpparit - yleistäen.
Minulle merkitsee ihmisen ulkoinen olemus erittäin paljon, siinäkin että avaudun, vaikka itse aina puhua pulputan  Grin
Ehkäpä näen jotain yhtäläisyyttä toiseen, jos alan höpisemään. Silloin ihmisessä on se jokin, joka saa mun kielenkannat auki??
Esim. siipalla Kuu Jouskarissa, kuten myös. Astro-opella Aurinko Vesimies, AC-Rapu, Kuu Skorpionissa...

Jos taas toiset avautuu, he ilmeisesti näkevät minun tapani olla ystävällinen ja kaunissanainen, kannustava etc.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 30.07.2007 18:40:23 »

Asia tuli mieleeni sillä minulle yleensä uskoudutaan helposti. Työpaikalla tiedän useimpien salaisimmatkin salaisuudet ja moni sanoo ettei yleensä puhu asioistaan kellekkään ja minulle sitten kertovat. Saan myös useat itkemään, kuulostaa kamalalta mutta siis kun kuuntelen ihmistä ja he avautuvat niin sellaiset ihmiset jotka eivät kuulema ikinä itke julkisesti alkavat itkemään seurassani. He ovat itsekin hämmästyneet sitä miten alkoivat itkeä puhuessaan.
Eräs ihminen sanoi että minua on helppo lähestyä.
Jännä miten monet ihmiset vielä luulevat olevansa ihan yksin ajatustensa kanssa ja pitävät niitä tyhminä ja noloina, sanon aina että mikään asia ei kauhistuta minua, että reippaasti vaan  Grin
Perheessämme myös olen se jolle kerrotaan ja jolta halutaan apua ja ratkaisua.
Kaikenlisäksi sinkkuystäväni tahtovat minun ratkaisevan kaikki ihmissuhde pulmansa vaikka omanikin on ihan rempallaan toisinaan  Grin
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #9 : 30.07.2007 19:59:40 »

Mikäs sitten minussa on sellainen "merkki" joka tuo luokseni avautumaan, vai onko se todella niin että kampaajat ovat myös psykologeja? Huh
Kyllä, kampaajat toimivat yleisesti psykologeina. Heille uskoudutaan monasti, kun siinä tuolissa istutaan. Kuten myös hierojat kuuluvat samaan kategoriaan.
Johtunee siitä, että näissä ammateissa ollaan lähikontaktissa.
Mun PT on muuten Aur-Leo, AC-Jouskari, muut persoonalliset planeetat hänellä pehmeässä Ravussa.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #10 : 31.07.2007 17:07:36 »

nousurapu ja voisko se MC kaloissa avittaa?

Hmm, ehkä  Smiley
tallennettu
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #11 : 01.08.2007 23:39:55 »

Minäkin olen tällainen "Leelian lepotuoli" ollut iät ja ajat, jotenka kyllä se näyttää kuuluvan roolina ainakin Kaloille sekä skorpioneille, jos ovat "nousevia". Eli itsekin olen molempia ja siten päätynytkin varmaan tällaiseen "auttajan" rooliin!  Wink Smiley

Sillä Kalojen sentimentaalisuus vaatii todella monenlaisia ihmiskohtaloita peilikseen, että kykenemme puhdistautumaan koko tunneskaalasta kertaalleen, tämän yhden elämämme aikana. Ja sen olen ainakin itse saanut jo kokea, joten nyt kykenen auttamaan jo toisillekin sen samoin - vaan enää niitä peilejä ei tarvita.  Wink  smitten


Näin olemmekin yksi sama .. Grin mikä ei ole Ollessa!
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #12 : 03.08.2007 18:24:39 »

"helenillä" nämä khironin "suotuisat aspektit"
erinomaiset avittajat pas......ämpärin cv:ssä
Mun otsassa varmaan lukee
TU TÄNNE AVAUTUUN

 angel angel angel angel
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 03.08.2007 18:44:29 »

Ai jaha...

skorpparipojastani teidän, että on sellainen.

Itse noususkorppasi, kuukala ja chironkin hyvästi. Siinäkö se on se ihmeellinen luottamus, josta joskus hämmennyn, mutta jota olen oppinut pitämään itsestäänselvyytenä?

Vaarallista yleistää! Mitenkäs sitten nuoret sielut ja vanhat sielut?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #14 : 28.08.2007 23:52:44 »

joo, olen joskus aikaisemminkin täällä foorumilla kysellyt tästä.. sillä kuulen lauseen "en ole kertonut tästä kellekään ennen"  usein. Olen sitten miettinyt että onko näin tosiaan vai kuorruttavatko jotkut ihmiset juttujaan tuontyyppisellä lausahduksellaa jotta saisivat kuuntelijan kaiken huomion. toisaalta ei nyt kai niin..? Olen aika eristäytynyt välillä sillä tuntuu että muiden seurassa oleminen on aina vain kuuntelemista. Sehän on hyväkin asia, mutta minusta tuntuu usein ettivät voimani riitä, sillä ei ole itselläni taas ketään jolle kertoa.Mutta usein tuntuu tosiaan että viivyn joidenkin ihmisten elämässä vain sen aikaa kun heillä on joku voimakas kriisivaihe meneillään ja sitten he pääsevät sen yli.. ? voisiko tämä löytyä minun kheironin asemasta tms.?
kheiron   kaksoset 12.huoneessa jodin kärkenä.
plutolla näkyis olevan  aspect_kvi aspect_inc kheironiin ja
 aurinko  aspect_kvi  chiron
merkurius   aspect_opp  chiron
 mars  kalat  aspect_squ  chiron
6.huone painottunut kartassani:
 aurinko  neptunus  uranus  merkurius  saturnus

Artemis, oon huomannut meidän kartalla joitain samoja juttuja, ja ilmiöitäkin näköjään on samankaltaisia. Ainakin nousurapuisuus..mutta koen sen enemmänkin juuri sisäänpäinkääntyneenä itsesuojelevaisuutena ja joskus lapsellisuutena. Ehkä toisaalta itsesuojelu aiheuttaa sitä että  korostamatta liikaa itseään, tulee helpoksi lähestyä, muut voivat avautua..? kauriin tuoma aikuisuus-vaikutelma. minulla vielä kuu vesimiehessä, voisikohan se vaikuttaa?


« Viimeksi muokattu: 29.08.2007 00:03:08 kirjoittanut Kuutiikeri » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: