Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttakaa,olkaa kilttejä  (Luettu 7414 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« : 15.02.2008 01:42:06 »

en oikein tiedä mistä hakea apua.
minulla on kaikki hyvin,asun rakastamani miehen kanssa ja kaikki on periaatteessa hyvin.
mutta mulla on koko aika jotenkin surullinen olo.Ajattelen jatkuvasti että mieheni kyllästyy minuun ja olen syyttä suotta tympeä.vastaan kaikkiin asioihin jotenkin negatiivisesti,vaikkakin en ajattele välttämättä niin.En osaa ottaa kunnolla kaikkea iloa asioista,ja minun on vaikea sanoa hyviä asioita.en osaa kenellekään näyttää oikeita tunteitani,en hyviä enkä huonoja.en osaa nauraa kunnolla.rajoitan omaa elämääni,esimerkiksi en halua pitää hauskaa viikonloppuisin nyhjötän ennemmin kotona,vaikka tavallaan haluaisinkin lähteä.Tunnen syyllisyyttä ihan hölmöistä asioista
Olen aina jotenkin elänyt niin kuin äitini on halunnut, se on aina ollut kova määräilemään mun asioista ja on edelleen,vaikka olen reippaasti yli 20v.haluaisin vaan elää ihan omaa elämää ja olla oma itseni.en vaan tiedä miten se enää onnistuu,kun musta on tullut tälläinen ulkoinen pessimisti.sitten iltasin itkettää ku on ollu taas niin negatiivinen ja ilkeä.en ymmärrä.oikeesti kun en ole sellainen.
pelkään ihan älyttömästi että jollekin mun perheen jäsenelle sattuu jotain.ja sitte ajattelen et jos niille sattuis jotain ja mä oon ollu tälläi idiootti niitä kohtaa,enä oo ees kehannu halata tai sanoa että rakastan niitä  Cry
niin ja sitten vielä mulla on aina ollut ihan mielettömän huono itsetunto,antaisin mitä vaan jos saisin olla joku muu kun mikä olen ja siitä taas tulee huono omatunto kun ajattelen että enhän mä voi niin ajatella kun jos mun vanhemmat tietäis niin ne tulis surulliseksi tollasesta ajattelusta...mä en ymmärrä.en mielellään kato peiliin,ku tulee vaa paha olo ku näkee ittesä.

en tiedä saako tosta mitää tolkkua kukaan,mutta toivottavasti.toi tuli kaikki suoraan sydämmestä =)

niin että jos joku osais jotenkin auttaa,niin oisin enemmän ku kiitollinen  smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1 : 15.02.2008 10:29:45 »

olisko kasvukipuja  Wink

Pikkasen masennusta tuntuis olevan ilmassa... Jos olet tehnyt niinkuit muut sanoo ,eikö olisi korkea aika tehdä niinkuin itse haluaa? mä olen sitä mieltä että ei voi rakastaa jotakuta toista ennenkuin osaa rakastaa itseään.

mutta voimia ja jaksamista  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #2 : 15.02.2008 10:55:19 »

Wakie ystäväiseni, laitoin sinulle yksityisviestin.

Ajatuksin lilah smitten
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 15.02.2008 11:35:29 »

 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #4 : 15.02.2008 12:16:14 »

I-ronia : kiitos vastauksestasi  Smiley mulle on ekan kerran jo 7 vuotta sitten sanottu ettei voi rakastaa toista ennenkuin rakastaa itseään.mutta ilmeisesti en vaan opi rakastamaan itseäni.Ja se on kyllä totta että en voi tehdä aina niin kuin toiset haluaa,mutta jos en tee niin sitten kuitenkin ajattelen että "teen väärin"...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5 : 15.02.2008 12:34:35 »

Lainaan Wayne W. Dyeria:
"Tunne on ajatuksen fyysinen reaktio."

Ensin on ajatus.
Kuka määrää ajatuksesi: sinä itse  smiley6600
Valitse huolella.
  smitten

(uups: kirj.virheen korj. )
« Viimeksi muokattu: 15.02.2008 16:08:27 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #6 : 15.02.2008 12:40:13 »

viisaasti sanottu! en vain tiedä mistä nuo ajatukset pulppuavat mieleeni.Vaikka olen varmasti satoja kertoja päättänyt että nyt loppui tuollainen ajattelu ja nyt rupean avoimemmaksi jne jne...kuitenkin taas sama jatkuu. Embarrassed
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #7 : 15.02.2008 12:54:28 »

Elämä ei oo koskaan helppoa, mutta monasti se on juuri sitä miksikä sen itse tekee..Ehkä oppisit helpommin rakastamaan itseäsi tekemällä asioita jotka tekevät juuri sinut onnelliseksi.. uusi harrastus kenties? Itse nautin elokuvista,taiteesta,kirjoittamisesta ja ihan vaan löhöilystä  Smiley

Tärkeätä on mun mielestä myös antaa itselle anteeksi, olen mitä olen, sallia se itselle.. Itse toetutan sitä esim niin että jos ei kertakaikkiaan huvita siivota en sitä sitten myöskään tee, ei ne rojut mihinkään katoa Smiley

Kuuntele itseäsi  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #8 : 15.02.2008 13:10:16 »

voisin hyvin kuvitella tuosta olevan apua,täytyypä alkaa miettimään  Smiley kun minusta tuntuu että ajattelen ihan liikaa,ja analysoin ihmisten ilmeitä ja eleitä ja sitten niistä päättelen mitä he ajattelevat....Sitten taas jos mulla on (tai siis jos jaksan) tehdä jotain mukavaa,en ehdi miettiä asioita,eikä tuli pahaa oloa.mutta heti kun on aikaa hetkikin,alkaa sama juttu.
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #9 : 15.02.2008 13:15:56 »

Kiitos lilah  smitten
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #10 : 15.02.2008 13:57:57 »

jännä juttu Tigrinum,mutta kopion juuri sinun nimesi ennenkuin luin vastauksesi.luin sinun kirjoituksiasi ja tuli sellainen olo,että sinussa on jotain samaa kuin minussa  laugh

tiedän tuon kaiken sisimmässäni ja mietin noita asioita päivittäin,mutta jotenkin tuntuu että mun sisällä on paljon hyviä asioita mutta ne on jonkun lukon takana.pitäisi nyt vaan keksiä millä saisin tuon lukon auki ja nuo hyvät asiat sieltä ulospäin?

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 15.02.2008 14:59:41 »

Jo tekstistä päätellen voi sanoa, että itsetuntosi kaipaisi tosiaan kohennusta.

Yksinkertainen, mutta samalla niin monitahoinen syy tuohon huonoon itsetuntoosi on varmaankin se ettet tunne itseäsi (tarpeeksi hyvin). Eli nyt olisi hyvä aika itsetutkiskelulle positiivisessa ja rakastavassa mielessä.

Yritä riisua pois itsestäsi kaikki "kuoret" joihin aikojen saatossa on "tarttunut" muiden teot, sanat, ajatukset, odotukset yms. Muista kuitenkin, että sinä olet viimekädessä se "pahin" oman itsesi tuomari. Lakkaa syyttelemästä, arvioimasta itseäsi liian ankarasti. "Laske irti", anna itsellesi (ja muillekin) anteeksi ja anna lupa olla juuri sellainen kuin sinä olet. Löydä se lupa täydestä sydämestäsi.  smitten Voin vakuttaa se on siellä, kun vain etsit.  angel

Yritä löytää se ytimesi, todellinen itsesi. Kysele itseltäsi, kuulostele ja tunnista kuka sinä todella olet, mitä ajattelet, mitä haluat, mistä tulet ja mihin olet menossa. Käy läpi ajatuksiasi ja haaveitasi jne. Voit vaikka rukoilla apua tähän...

Löydä itsestäsi kaikki parhaat ja positiiviset puolet ja ala vahvistamaan ja keskittymään niihin. Jos sinun on niitä itse vaikea löytää, kysele läheisiltäsi ja listaa vaikka ne ylöskin.

Sen voin sinulle luvata, että kun sinä todella "löydät" itsesi, joka ei ole mihinkään hävinnyt, vaan "piiloutunut" sinulta. Kun todella "löydät" itsesi, jonka löytymiseen tie voi olla joskus pitkäkin, eli kärsivällisyyttä. Kuitenkin kun sen "löydät" et voi olla enää todella rakastamatta itseäsi, sitä todellista sinua joka sinä jo OLET.  smitten

Hiljentymällä, rauhoittumalla ja pysähtymällä todella kuuntelemaan itseäsi/sisintäsi löydät avaimet itsesi täydelliseen hyväksymiseen ja rakastamiseen juuri sellaisena kuin olet ja sitä kautta tulee se hyvä itsetuntokin. Sitä kautta tulee myös aito rakkaus, myötätunto ymmärrys ja hyväksyminen myös toisia kohtaan. Tsemppiä, voimia ja oikein paljon valon ja rakkauden voimia sinulle toivotan!  smitten angel
tallennettu
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #12 : 20.02.2008 09:27:47 »

Hei Wakie   Smiley

Sinä jollain tapaa syytät ja rankaiset itseäsi. Et uskalla olla se henkilö ja sielu kuka sinä todellisuudessa olet. Annat ulkopuolisten ihmisten vaikuttaa sinuun.

Paras tapa lähteä vahvistamaan itseäsi on mennä todella syvälle itseen. Sieltä sinä löydät vahvuutesi, itsevarmuutesi, kyvyn rakastaa ja kyvyn ottaa vastan rakkautta. Sisälläsi on piilossa kaikki se ihanuus itsestäsi, joten sinun vain pitää kaivaa se esille. On paljon apukeinoja joilla voit auttaa itseäsi esim. Numerologia. Numerologia kertoo kuka olet ihmisenä. Se kertoo luonteesi. Käy katsomassa astron auttaja sivuilta siellä on paljon Numerologeja. Itse sain tästä paljon apua. (Suosittelen sellaista Numerologia joka osaa tehdä muutoksen karttaasi). Käyppä tutustumassa siellä taitaa olla pari sellaista numerologia jotka tekevät muutoksia.

Anteeksi anto on kovin tärkeää. Tässä sinulle yksi hyvä keino. Joka ilta kun menet nukkumaan niin sano mielessäsi kolme kertaa "Minä annan itselleni anteeksi" ja sitten sanot yhden kerran " Äiti minä annan sinulle anteeksi" Äidin tilalla voi olla joku toinenkin henkilö. Henkilö jolle haluat antaa anteeksi. Kun olet mielessäsi sanonut tämän ja rupeat nukkumaan niin silloin alitajunta alkaa työskentelemään.
Alitajunnalla on uskomaton voima. Jokainen ajatus jonka annamme alitajunnalle, oli se sitten negatiivinen tai positiivinen niin alitajunta lähtee toteuttamaan sitä. Jos koko ajan ajattelet negatiivisesti niin alitajunnalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä toteuttamaan sinun ajatuksesi. Ole tarkka ajatustesi suhteen. Annan sinulle esim. Kuvittele, että kädessäsi on musta paperi. Kun joka päivä ajattelet vaikka 10 positivista ajatusta jotka tuovat sinut hyvälle mielelle esim. (ihanaa kun linnut laulavat), (ihanaa kun elän), (Ihanaa kun pystyn kävelemään). Kuvittele, että nämä 10 positiivista ajatusta ovat keltaisia palloja ja joka päivä laitat mustalle paperillesi nämä 10 keltaista palloa. Pian huomaatkin, että paperi joka on kädessäsi onkin muuttunut keltaiseksi.

Jaksamista ja tsemppiä   smitten  Daana
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 20.02.2008 21:27:31 »

Voihan sitä kokeilla vaikka terapiaa tai lyhytterapiaa, niin löytää kaiken hyvän ja rakentavan itsestään..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 25.08.2009 19:41:13 »

rukous, luonto, ystävät, henkinen kirjallisuus, avun pyytäminen enkeleiltä (siis konkreettinen apu) ja ihmisiltä.. oletko lukaissut muuten nuo linkit.

koeta löytää huumori myllerrysten takaa.. asioilla on taipumus järjestyä, oletko pyytänyt yhteiskunnan tuen myös?  
Smiley

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=23702.0

Arkkienkeli Mikael
"Jumalan tahto"
Anna mielesi rauhoittua ja katso syvälle omaan todelliseen itseesi.
katso näitä symboleja ja muista
että pimeyden keskellä tuikkivat tuhannet tähdet
ja kuun valo voi olla kirkas kuin päivänpaiste.
Anna arkkienkeli Mikaelin
kietoa sinut turvalliseen siniseen vaippaansa
ja uskaltaudu tutkimusmatkalle
todelliseen syvään alkulähteeseesi.
Rauhoitu.
Rentoudu.
Anna itsesi vajota pehmeään siniseen lämpöön.
Olet turvassa.
Mikään ei voi satuttaa sinua.
Anna vain parantavien mielikuvien
nousta tietoisuuteesi.
Ota ne vastaan ja
keskity sisäiseen voimaasi.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2009 19:48:36 kirjoittanut ^VERÐANDI^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: