Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korukivet ja astro  (Luettu 35895 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #45 : 17.07.2006 00:52:40 »

 Smiley

Saattaapi olla tai sitten ei.

Mantroja olen käyttänyt aikani, ja nyt koen väkevästi, että on kivien vuoro.

Kaikkea aikansa mukaan smitten
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 17.07.2006 00:55:50 »



Kaikkea aikansa mukaan smitten


Vaikka harmaiden kivien läpi  buck2
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #47 : 17.07.2006 01:04:09 »

Niinpä Puma Wink

Niiiin ..Paitsi että harmaat kiveni heijastavat auringonvalossa vaaleanpunaista, hennonsinistä ja kaikkia sateenkaaren värejä - heijastavat maailmankaikkeuden monimuotoisuutta ja sitä, että olemme etuoikeutetussa asemassa voidessamme tällä hetkellä, tässä ja nyt ilmentää omaa korkeimpaa tarkoitustamme. Käyttämällä sitä apuvälinettä, mitä mihinkin hetkeemme tarkoitamme. Perille pääsee sekä patiinilla että potkukelkalla - ja voimme vaihtaa kulkuneuvoamme kulloisiin energioihimme sopivaksi. Vastuuntunnotonta olisi kulkea turboahdetulla etananvauhtia tai vaatia polkupyörältä valonnopeutta Cheesy Grin

tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #48 : 17.07.2006 08:49:39 »

Elektra
Juuri niin, ota kivi IHAN oman intuution mukaan, itse ainakin vaihtelen sen mukaan kun tuntuu silta, eihan jokainen paivakaan ole samanlainen.
Diamond
ps: muistaakseni olet harka, smaragad on meidan oma kivi
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #49 : 17.07.2006 10:21:01 »

Diamond smitten

Kiitos - muistit oikein, että Härkähän minäkin... Smiley

Luin eilen illalla tämän ketjun alkuviestit ja huomasin mainintasi smaragdista! Ajattelin ihastuneena, että jopas jotain - olen nimittäin aina rakastanut smaragdeja, vaikkei minulla ole ollut varaa ostaa sellaista (vielä Wink ) Ihanaa kun nostit asian esille!  smitten

Tällä hetkellä kannan meripihkaa ja karneolia Smiley
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #50 : 20.07.2006 03:25:31 »

Hei vaan!! kiva kuulla että on muitakin kivistä innostuneita. Olen ollut vuosia "hulluna" kiviin. Olen vuosien varrella ostellut erilaisia kivi-koruja ja pelkkiä kiviä. Uskon todella kivien voimaan. Nyt viimeisimmät sijoitukseni olen tehnyt isompiin kiviriipuksiin jotka olen laittanut roikkumaan asuntoomme keskeisimpään huoneeseen. Siellä roikkuvat mm. sitriini, ruusukvartsi ja ametisti. Lisäksi sijoitin vuoden vaihteessa kristalli-riipuksiin jotka roikkuvat myös jokaisessa keskeisimmässä huoneessa. tavoitteenani on luoda tasapainoa ja positiivista energiaa asuntoomme, sillä jostakin syystä negatiivisuus tuntui aikaisemmin erittäin vahvalta. Itseeni kivet ja kristallit ovat ainakin vaikuttaneet ja mieleni on nyt rauhallisempi, enkä hermostu enää niin pienestä...

Tiedä häntä??? Tuttavani ja sukulaiseni pitävätkin minua hieman hihhulina kun uskon kaikenlaisiin "hömpänpömppiin". Minä kuitenkin onneksi olen alkanut toimia niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. ja aion lisätä ja vaihtaa kiviä kun siltä tuntuu.

Sitten olisin kysynyt, tietäisikö joku miten ja millä voisi lieventää tai poistaa henkilöstä pahaa/negatiivista voimaa. Tämä negatiivinen voima vaikuttaa mm. kun tämä kys.henkilö yrittää toimia mekaanisten laitteiden kanssa, niin kolme laitetta viidestä hajoaa. Tätä on jatkunut vuosikausia ja haluaisin yrittää poistaa tätä energiaa mikä aiheuttaa tämän jatkuvan epäonnen kierteen. Alkaa epäonnistumisien kierre vaikuttamaan jo kys. henkilön psyykkeeseenkin... AUTTAKAA KILTIT jos keksitte jotakin!!!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #51 : 20.07.2006 08:52:05 »

Hei.
Kiva että löytyy muitakin kivistä innostuneita. Itse olen myös innostunut ja minulla on jonkunverran eril. kiviä ja jos jotakin huolettaa kivien energiat, löytyy paljon hyviä kirjoja mistä voi lukea niistä. yksi hyvä esim. on Marianne aallon Kivet kertovat ja jos ei jaksa lukea niin paljona niin sitten Sari Mcglinn pieni kivikirja. Mukavaa luettavaa ja paljon tietoa.
Me tyttärieni  (6 ja Cool kanssa ei päästä koskaan ohittamaan kivikauppaa ja niin ollen tämä kivi-innostus on tarttunut heihinkin. Kummallakin on enkelikivistä tehdyt rannerenkaat käsissä  Smiley ja ruusukvartsit pöydällä  smitten
Mistä te muuten hankitte kiviä?

 smitten smitten smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #52 : 20.07.2006 10:01:47 »

(http://www.all-that-gifts.com/stones/amber_18.jpg)
People born in the period of August 2 - August 11 are influenced by Jupiter.
They are punctilious, reasonable, and captious. They are clever at arithmetic.
Lucky stones: jade, cat's-eye, onyx, opal, sardonyx, citrine, amber.
Important years: 19, 36, 40?, 57, 76.


Meidän perheessä poika on se joka kerää kiviä missä tahansa kuljemme,
mummin kanssa sitten ihailevat ja vertailevat löytöjään,
tekevät myös vaihtareita..
Poika todellakin tuntuu saavan voimaa/energiaa kivistään.. smitten
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #53 : 20.07.2006 16:17:17 »

Juu niin mä ostelen kiviä jalokivigalleriasta, joita on ympäri suomea ja sit tilasin kerran niitä kristalleja ja muita kiviä netistä www.energiakeskus.com,(energiakeskus indigo). Hyvin toimi netti tilaukset!!!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 899



Profiili
« Vastaus #54 : 15.06.2023 22:05:12 »

Hei, en raaski aloittaa uutta aihetta kun täältä löytyi niin hyvää keskustelua kivistä.

Yhdessä vaiheessa pyörin usein kivikaupoilla, mutta vuosiin ei ole kivet erityisemmin puhutelleet. Nyt törmäsin somessa videoon, sellainen video mitä insta minulle ehdotti, jossa oli, että kun törmäät ihmiseen, joka pitää ruusukvartsikorua vasemmassa ranteessa ja olet ihan että ahaa. Kuulemma ruusukvartsi vasemmassa ranteessa (oikeakätisellä siinä "heikommassa kädessä") avaa sydäntä ja houkuttelee suurta rakkautta.

Muistin yhtäkkiä, että minulla oli vuosia vuosia sitten oikeasti ruusukvartsinen rannekoru ja pidin sitä vasemmassa ranteessa(!), mutta sitten se räjähti. Siis kirjaimellisesti vain yhtenä päivänä rannekoru räjähti ja kaikki kivet irtosivat. Minua harmitti kovasti ja siihen jäi ruusukvartsin käyttö. Nyt viime aikoina olen ollut vihainen ja surullinen ja jotenkin ruusukvartsi puhuttelee. Minulla on siis nuo ruusukvartsit tallessa. Sellaisia pieniä kiviä, joita oli rannekorussa. Tietääkö joku sellaisen paikan, jossa tuon voisi korjata ja noista kivistä tehdä taas rannekorun?
« Viimeksi muokattu: 15.06.2023 22:09:37 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #55 : 16.06.2023 05:12:32 »

Mitenkähän olisi ihan perus kultasepän liike?
Ei mitään käsitystä, onko niissä tänä päivänä kädentaitoa tarjolla, vai pelkkää osta/myy hommaa .

Mulla on myös kivet olleet poissa...kauan.

Hassua, miten jotkut asiat noin vain ottavat ja loppuvat, vaikka olivat joskus todella tärkeitä.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: